| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. szept. 24. 18h:39' EZ A 270. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 271. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 |
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| h 313 | használod a 313. tárgyat |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
| fgy 70 10 | felt. gyógyítás 70 10 |
| kt 138 7 | elkészíted a 138. tárgyat (7 darabot) |
| kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
| fog 85 219 | elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal |
| m 4 | mozogsz délre |
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| be 709 220 138 | bemész a 709. épületbe |
| m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [72,60] Még mindig a városban vagy.
(Továbbmész...) [71,61] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
| m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
| im | imádkozol |
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
VERSENGÉSA versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
| TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
| HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
| Erő: | 19 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 (28) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 16 (19) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/56 év |
| Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 201/145 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 15 (18) | Varázspont: | 166/2 | Pénz: | 421 arany | Kép. pont: | 5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 14 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 6 |
| 4. csapdakészítés: | 6 | 5. gyógyítás: | 9 (+2) | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. taumaturgia: | 9 |
| 10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 (+1) | 12. zene: | 3 |
| 13. szörnyismeret: | 5 | 14. vadászat: | 3 | 15. bányászat: | 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: küldetés (4) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | hatalomvarázs (#220) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
| 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 44.47 kg | Megterheltség: 71% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 176 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | pirkit (#153) | |||||||
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
| mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
| óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
| sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) |
| tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) |
| százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
| pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | goldugar (#65) |
| vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) |
| óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) |
| tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
| topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
| légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | mosolygó rettenet (#97) | piromenyét (#99) | sullár (#101) |
| uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
| süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
| emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
| karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) |
| fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) |
| tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) |
| liumbe (#349) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) |
| ryuku gárdista (#360) | rőtmanó berzerker (#369) | csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) |
| alattomos manó (#756) | Quirov (#975) | Métely (#7000) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
| csontkés (#11) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
| szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
| kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
| smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) |
| ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
| kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
| kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) |
| arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) |
| csontszablya (#64) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
| rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) |
| rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) |
| óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
| mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) |
| fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
| fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
| kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
| dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) |
| hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
| gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) |
| hebrencs csapda (#147) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
| vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) |
| karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
| sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
| márványtorony (#175) | grifftojás (#179) | vasalt bunkó (#181) | nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
| mérg. vas dobónyíl (#190) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
| ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
| hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) |
| lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | tatu dob (#234) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) |
| fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) |
| sárga erőöv (#276) | umbatari karkötő (#278) | bíbor erőöv (#291) | ezüst papi karkötő (#308) | gyógykenőcs (#313) |
| varkaudar csizma (#317) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) |
| fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) |
| ház (#400) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) |
| sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | szulfagor agyar (#677) | művészi porolit (#720) |
| jegesmedve bunda (#1067) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | fejsze (#1240) |
| Ramirez feszítővasa (#1261) | vadászkés (#1264) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |