Karakterszám: |
7226 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
60 |
Játékhét: |
61 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
25 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. ápr. 11. 9h:09' |
A következõ
fordulód táplálható: 2001. ápr. 14. |
|
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
TRACON OGILAYT KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 3045.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 29.* Kronx új végtagot növesztett!
*már. 30.* Akadil Tel Kator és
barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot.
*már. 30.* Mordonc
szolgálatába állt egy kyeni vadász.
*ápr. 2.* Rózsa Alexander rangja a
Bárdok Klánjában "színész" lett.
*ápr. 3.* Csukonyi a Kalmárt kis híján
megölte egy tûzcsontváz.
*ápr. 3.* Asmodeus pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Nosean felett.
*ápr. 4.* Csukonyi a Kalmár teljesítette a 22.
küldetést, amit a templomban kapott.
*ápr. 5.* Venommaster Oscar Cabylo
felköltözött a következõ szintre.
*ápr. 5.* Arven Klinszinda Grán felköltözött
a következõ szintre.
*ápr. 6.* Lexandro d'Arquebus teljesítette a 14.
küldetést, amit a templomban kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 2.* Rent kis híján megölte egy Yarmbaur.
*ápr. 2.* Dorothy-t kis
híján megölte egy Yarmbaur.
*ápr. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott
A Túlvilág Ura felett.
*ápr. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott
Zetar felett.
*ápr. 2.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Odüsszeiát.
*ápr. 3.* Csáth Géza elsõként ért el 24-es átokszórás tulajdonságot a
Hegy lakói közül!
*ápr. 3.* 19-es csatában legyõzte Edil Ves Ybesel Tal
Ulart.
*ápr. 3.* Jégkirálynõ lopni próbált, de felsült vele.
*ápr. 3.*
Jégkirálynõ és Jose D'Brison Baro megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ
gyõzött.
*ápr. 4.* Ahriman egy új varázsitalt talált fel, melynek neve
"kalmárok itala."
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 223.]
sze 2 |
2. szolga elbocsátása |
Elbocsátod renegát mágustanoncot. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt
elhagyná a barlangodat. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
vi 0 10 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 10%-a
alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
ho 20 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 223.]
(40. kaland:) Elmész abba a barlangrendszerbe, ahol állítólag az elektromancer
lakik, és nekilátsz, hogy megkeresd.
[Auraészlelés próba 6-os küszöbre:
3 hõsiesség pont árán sikeres] Egyszercsak találsz egy szûk barlangbejáratot,
amely körül szinte vibrál a levegõ. Ez lesz az! Irány befelé.
[Rugalmasság
próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nagy nehezen átpréseled
magad a szûk barlangnyíláson. Nocsak, jól sejtetted! Egy elektromos fal
zárja le a továbbjutást. Fájdalom nélkül nincs elõrejutás - biztatod magad,
és összeszorított foggal átlépsz rajta. [30 életpontot sebzõdsz.] Egy elektraton
õrködik itt. Szerencsére sikerült meglepned! Egyetlen kör alatt végezned
kell vele, ha nem akarod, hogy fellármázza a gazdáját. Ellenfeled egy
elektraton (#34).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy villámsújtást.
22 ép-t sebzõdtél. Az elektraton irányába mozogsz. Az elektratont próbálod
megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(17 ép-t sebeztél). Szagod látható
benyomással van rá
(15 sebzés). Az elektraton hörögve elterül. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tehemót: 0/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 22%. Viszed, ami mozdítható: egy
elektronit.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+35 életpont.) Átléped az
elektraton szikrázó testét. A belsõ barlangteremben a meglepett elektromancer
fogad.
- Nem veheted el fajom titkát! - vicsorogja, és megindul a hátsó
kijárat felé, te azonban ráveted magad. Ellenfeled egy elektromancer (#98).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy elektromos
falat. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
24 életpontnyit
sebzõdsz az elektromos faltól. A tehemót az elektromancert támadja. Megtámadod
az elektromancert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(11 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy villámsújtást.
Sebzõdsz 25 ép-t. Támadod az elektromancert. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd
fojtogatja
(13 sebzés). A tehemót az elektromancert támadja. Az elektromancer
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tehemót: 14/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+5%). Szolgáidnak 39% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 29 arany. A tehemót
eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+36 életpont.) Magadhoz veszed az üvegcsét,
amelyet az elektromancer magával akart vinni. Színtelen, szagtalan folyadék.
Hmmm... Ez lenne a nagy csoda? Mindegy, ez volt a feladatod, tehát visszaviszed
a Klánépületbe. (+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.) Sikeresen végrehajtottad
a 2-es klánküldetést! [51 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 172.]
be 16 |
meglátogatod a 16. épületet |
Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 40-es Klánkalandot
(KK 40)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 2.) Egy mutáns úgy burjánzik, úgy tenyészik, hogy a sok-sok csáp
és egyéb kinövés szemet gyönyörködtetõ. Gyere el a klánépületbe, ha már
legalább három harci végtagot növesztettél!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a
vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz
több küldetést.} [5 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
be 16 |
meglátogatod a 16. épületet |
Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Legyen legalább három harci
végtagod.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 2.) A felsõbb szinteken még további, még összetettebb mutációkra
van lehetõség. Költözz tovább, hogy megismerkedhess azokkal a csodákkal
is!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
be 4 65 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
az álcázás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere,
egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze
a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén
az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
kno 65 3 |
65. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 137.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A tehemót pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
m 8 2 4414 4431 4433 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 7,2) Nyugat felé mész az útvesztõben. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt,
és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid
egy rovarsámán (#77) [aura: ügyesség: 7.] és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy ellenáll.megtörése
varázslatot. A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
jégpajzs! Az óriáscsótány irányába mozogsz. Az óriáscsótány odajön hozzád.
Megtámadod az óriáscsótányt. Odacsapsz bal csápoddal.
(24 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardját forgatva támadsz.
(17 ép-t
sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(9 sebzés). Az óriáscsótány halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
gigaököl. A Xantin bõröve megsemmisült!
6 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod
a rovarsámánt. A rovarsámánt próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%).
Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal.
(4 ép-t sebeztél). Meglengetve
az elefánt görbekardját, próbálsz lesújtani.
(3 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy
gigaöklöt. A szivárvány karkötõ ellenáll a csapásnak!
Sebzõdsz 6 ép-t.
A rovarsámánt próbálod megsebezni. Odacsapsz bal csápoddal. Mellé! Villámgyorsan
elõrevágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Az elefánt görbekardjával lesújtasz.
Elhibáztad. Nehezen bírja a szagodat
(8 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
gigaököl! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod a rovarsámánt.
Rávágsz bal csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%).
Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Mérgezed! Meglengetve
az elefánt görbekardját, próbálsz lesújtani. Mellé! Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(7 sebzés). A rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 133 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ.
(M 6,2) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy apró, földalatti
tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból
bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában.
Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (teljesen
meggyógyultál.)
(M 6,1) Északra mész tovább. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj
támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy tûzszalamandra
(#72).
*** 1. KÖR *** A tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod
a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra rád veti magát. Nagy levegõt vesz,
és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(10 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a tûzszalamandrát. Odacsapsz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél).
Borzalmas forróságot érzel
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Körbe-körbe
forgatva ütsz jobb csápoddal.
(18 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt
magából!
(-4 ép) Megmérgezted. Az elefánt görbekardjával lesújtasz.
(14
ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(16 sebzés). A tûzszalamandra halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy barbár lándzsa, 2 drágakõ és egy pirgamit.
Megéheztél. Falni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
(M 5,1) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy régi, kopott, de még mindig
méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges,
hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz, a karfákat markolva.
Azonnal megérint az õsök mágiája. (teljesen meggyógyultál.)
(M 4,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy belépsz a következõ terembe,
torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).
*** 1. KÖR *** A barlangi troll feléd rohan. Megközelíted a barlangi trollt.
A barlangi troll rád veti magát. Feléd üt jobb karmával.
(14 ép-t sebzõdtél).
Feléd üt bal karmával. Ez mellément. A barlangi trollt próbálod megsebezni.
Odacsapsz bal csápoddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%).
Odacsapsz jobb csápoddal.
(2 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardját forgatva
támadsz. Fürgén elhajolt. Bûzöd kellemetlen számára
(4 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A barlangi troll téged támad. Feléd suhint jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Támadod
a barlangi trollt. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Félrehajolt. Rávágsz
jobb csápoddal.
(5 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardjával próbálsz sebet
ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Nehezen bírja a szagodat
(3 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A barlangi troll téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(9
ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. El sem talált, haha. A barlangi
trollt próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(15
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lecsapsz jobb csápoddal.
Mellétrafáltál. Az elefánt görbekardjával lesújtasz. Mellé! Bûzöd fojtogatja
(3 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A barlangi troll rád támad. Lesújt rád jobb karmával.
(8
ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Ez mellément.
Támadod a barlangi trollt. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Lesújtasz jobb csápoddal. Elkerülte. Az elefánt görbekardjával
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd zavarja
(2 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. Újra a 5,1-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.)
(M 4,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [38 TVP-t használtál fel,
maradt még 99.]
m 3223 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,1) Tovább keletre! A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy
valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy apró, földalatti
tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból
bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában.
Sajnos egyszer már ittál belõle.
Elhagyod a Csarnokot. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
m 13 2 2215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,2) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 14,2) Kelet felé mész. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne
féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni,
aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét.
Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden.
(vesztesz 16% lélekenergiát.)
(M 15,2) Keleti irányba folyatod utadat. A következõ helyszínen nincs semmi
érdekes.
(M 15,1) Észak felé mozogsz. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak
mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy tûzszalamandra
(#72).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra feléd mozog.
Megtámadod a tûzszalamandrát. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+6%). Odacsapsz jobb csápoddal.
(15 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot
érzel
(-4 ép) Az elefánt görbekardjával támadsz. Mellétrafáltál. Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(14 sebzés). A tûzszalamandra rád támad. A
tûzszalamandra tüzet lehel rád.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A tûzszalamandra
10 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A
tûzszalamandra kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 4 drágakõ és egy pirgamit. Piknik idõ! Az ételre
veted magad. (+17% jóllakottság.)
Visszatérsz szállásodra. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
k 292 399 374 |
kaland elvállalása |
(292. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva
a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy
a hely! A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Hozzálátsz
a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Megérte az erõfeszítést
- kincset találtál: 30 arany és egy ezüst nyaklánc. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(399. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortogó
savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ
óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés
próba 7-es küszöbre: sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod,
hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt
nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb
kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni.
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Bízva
ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre:
sikertelen] Hiába szenvedsz, a zár nem enged! Végül feladod. A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(374. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban
levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére
több hely van. Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted.
Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Álkulcsokat és drótokat
veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba
10-es küszöbre: sikertelen] Rájössz, hogy a zár túl bonyolult a te tudásszintedhez.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [20
TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 61.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást.
A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán
késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(327. kaland, összköltsége 15
TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A kirakott zászlók
alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Mielõtt belépnél, megvizsgálod
a bejáratot, nincs-e csapda. Semmit sem találsz. Irány befelé!
A barlang lakója
Enigma, egy
férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött
ivadék rangú tagja. Felszerelése: rövid tõr, harci fejsze, spanyolcsizma,
zsugorító gyûrû, sisak. A csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Enigma a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ!
Megindulsz Enigma felé. Már ott is vagy! Támadod Enigmát. Villámgyorsan
elõrevágsz bal csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%).
Lecsapsz jobb csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardjával
támadsz. Nem találtál. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(14 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép) Enigma regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Enigma elvarázsol egy egokínzást.
A varázslat nem hatott rád. Megtámadod Enigmát. Lesújtasz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Tekergetve suhintasz
jobb csápoddal. Elhibáztad. Az elefánt görbekardjával támadsz.
(12 ép-t
sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(15 sebzés). Enigma ezer sebbõl vérezve, elveszti
eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+78%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik
kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget
alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is
idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek
lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz
a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted
magad. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).
*** 1. KÖR *** A barlangi troll közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a barlangi trollt. A barlangi troll rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
Elkerülted. Rád vág bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). A barlangi trollt
próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(17 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lecsapsz jobb csápoddal.
(5 ép-t
sebeztél). Az elefánt görbekardjával támadsz. Félrehajolt. Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára
(4 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A barlangi troll rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(11
ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a barlangi trollt. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(18 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
Nem találtál. Az elefánt görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(4 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(2 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A barlangi troll téged támad. Rád vág jobb karmával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Ez mellément. Megtámadod
a barlangi trollt. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lesújtasz jobb csápoddal.
(5 ép-t sebeztél).
Meglengetve az elefánt görbekardját, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt.
Szagod látható benyomással van rá
(3 sebzés). A barlangi troll halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+34 életpont.) [18 TVP-t használtál fel,
maradt még 43.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Ahogy
leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad
belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely!
Ellenfeled egy quwarg katona (#69) [aura: 6-os méretû 8-as szintû csáprágó.].
*** 1. KÖR *** A quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg
katona irányába mozogsz. A quwarg katona rád támad. Ocsmány csáprágójával
harap. El sem talált, haha. Lesújt rád bal karmával. Mellé! A quwarg katonát
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(9 sebzés).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg katona téged támad. Megpróbál megmarni. Elhibázta.
Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). A quwarg katonát
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(14 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(9 sebzés).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A quwarg katona
10 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A
quwarg katona kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Ideje
enni! A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel,
maradt még 30.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos
vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre
vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját
szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz
vadat. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni,
de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled
egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy ellõ egy tombolás varázslatot. Az arhomad
varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Megközelíted az arhomad
varangyot. Támadod az arhomad varangyot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(16
ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(10 sebzés). Regenerálsz (+2
ép)
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy téged támad. Meglóbálva zúz nyelvével.
(7 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-11%). Megpróbálja beléd mélyeszteni
fogait. Elkerülted. Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Kitátod a
szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(12 ép-t
sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(11 sebzés). Regenerálsz (+2
ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. Az arhomad varangy
10 sebzést kap. Gyógyulsz 10 életpontot.
(-5 vp.) Az arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
pv 1 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 14.]
pv 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
96. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 690 sebzést okoztál, és 260 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
222 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Tracon Ogilayt, egy lándzsa alakú tetoválást viselõ éber
tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 60. fordulód.
|
[1] erõ: |
12 / 0.17 |
[2] IQ: |
11 (15) / 3.55 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.10 |
[4] egészség: |
12 (16) / 6.54 |
[5] mágia: |
10 / 2.50 |
[6] gyorsaság: |
6 (3) / 2.63 |
[9] Méret/ép: |
92 (91) / 91 |
Min. méret: |
87 |
Barlangméret: |
96 |
|
|
Varázspont: |
89 / 74 |
Képességpont: |
13 / 82% |
Hõsi pont: |
21 (0) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
37% |
Galetki erõ: |
299 / 229 |
Hírnév : |
187 |
Jóllakottság: |
133% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
56 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
12 (1) |
Torzsz. csaták: |
372 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
277 (8) |
Leölt torzszülött: |
402 (9) |
Pszi csaták: |
6 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
1
(0) |
Ájulások száma: |
26 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (18)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 28%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj
el 8-as álcázás szakértelmet. 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Gyõzz
le párviadalban egy tudóst! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 / 2.36 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (5) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
1 (6) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (2) / 0.40 |
[25] bûz: |
12 / 0.13 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.70 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 2.71 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.90 |
[48] mászás: |
5 / 1.85 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.40 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.56 |
[51] transzformáció: |
1 / 0.20 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.20 |
[55] szívósság: |
6 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.15 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.45 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.20 |
[60] pszi támadás: |
5 / 0.43 |
[61] pszi energia: |
4 / 0.43 |
[64] átokszórás: |
1 / 0.55 |
[65] álcázás: |
3 / 0 |
[67] régészet: |
4 / 3.33 |
[72] építés: |
2 / 1.99 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
10 / 0.55 |
[101] szakért.: |
9 / 8.71 |
[102] energiaszívás: |
10
/ 0 |
|
jobb csáp |
[103] méret: |
5 / 0.62 |
[104] szakért.: |
8 / 4.61 |
[105] sebzõ méreg: |
5
/ 0 |
|
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.63 |
|
|
az elefánt
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
6 / 1.65 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.60 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
1 / 0.08 |
[14] vakító fény: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tehemót |
40/40 |
96% |
80% |
4 / 3.56 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 1 |
p |
ism 3 |
vd |
pv 1 5 |
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #85. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #41. |
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 10 10 50;
VI erõ:150% ép:10%;
PV 5;
L
1;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 2909 29 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #8 (4. épület), #17 (3. épület),
#21 (9. épület), #23 (8. épület), #52 (20. épület), #223 (56. forduló),
#327 (60. forduló), #214 (59. forduló), #399 (57. forduló), #374 (59.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
15057. Szavazataid száma: 2. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 7226, 2909.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
2 utazóköpeny (#1136) |
* |
1 a lich köpenye (#11935) |
|
1 vas lemezpáncél
(#1001) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
2 csizma (#1120) |
|
1 villámöv (#172) |
|
15 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1 fekete csizma (#1122)
|
|
1 csillogó fejpánt (#1108) |
* |
1 a káosz sárkányának fejpántja (#9669)
|
|
1 a légzés zöld köntöse (#27701) |
* |
1 az elektromosság fekete csizmája (#27222) |
* |
1 a sas könnyû láncinge
(#15881) |
Ékszerek, kincsek |
|
579 arany (#1) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139)
|
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
2 csontamulett
(#1197) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
|
31 drágakõ (#2) |
|
1 a villám ezüst
fülbevalója (#23757) |
|
2 ezüst nyaklánc (#1182) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 kék gömb
(#143) |
* |
1 zsugorító gyûrû (#200) |
Felszerelés |
|
2 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
3 kés (#5) |
|
2 barbár lándzsa (#1331) |
|
4 fogazott tõr (#6) |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
7 sziklarepesz (#13) |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
6 rozsdás kard (#131)
|
* |
1 az elefánt görbekardja (#16616) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
5 winropu moha (#22) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
7 üvegcse (#14) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
1 zöld manaital (#63) |
|
1 mézfû (#29) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
1 óriásnövés itala (#60)
|
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146)
|
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
3 ekinda haj (#147)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
10 mandibula (#157) |
|
12 pirgamit (#152) |
|
4 õsi relikvia (#17) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
2 elektronit (#141) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az ügyesség
csepp fülbevalója #2606 (7), Xantin bõröve #169 (3).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |