Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 10. 9h:19' EZ A 1177. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD 1178. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5650 SZÁMLA : XXXX |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 375 40 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 40 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 40 | elmormolod a 375. varázslatot |
t 115 | támadod a 115. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a törpemammut fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Kimetszel magadnak egy megfelelő törpemammut trófeát. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
t 69 | támadod a 69. szörnyet |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,-36] Síkság, továbbra is csak síkság. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk bal középső lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,-35] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a süvítő rája testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges dűnekukac trófeát, és kinyersz egy alkalmas süvítő rája trófeát. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [84,-33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [85,-33] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [86,-32] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 375 222 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 222 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 222 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 222 | elmormolod a 375. varázslatot |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
JELLEMJÁTÉK A kezdetek kezdetén mindenki semleges jellemű, tiszta lappal indul. De erre a lapra a legtöbben előbb-utóbb írni kezdenek... A Túlélők Földjében a jellemek egyszerűek: a semlegesen kívül van jó és gonosz, mint a sakkban a fehér és fekete. A jellemet ún. jellempontok befolyásolhatják: a jó, pozitív, erkölcsös cselekedet a "fény", a gonosz, negatív tettek a "sötétség" felé. Ha elég sok gonoszság-pontot kaptál, jellemed gonoszra, ha elég sok jóság-pontot, jellemed jóra vált. Egyszerűbb, mint a valós életben, de a mesék világában pont megfelelő. Kezdetben akár megteheted azt is, hogy hol jó, hol gonosz dolgokat művelsz, így "egyensúlyban" tartva a jellemedet. Előbb-utóbb azonban elkövetkezik az idő, amikor egy isten követőjévé válsz. Minden isten előírja, hogy követői jók, gonoszak vagy semlegesek legyenek. Ha már egy ilyen isten hitének terjesztőjévé váltál, az általa adott varázslatokat használod, kellemetlen következményei lehetnek, ha az általa meghatározott jellemtől eltérsz. Jellempontokat sokféle módon kaphatsz: gonoszság-pontot sikeres lopásért, vagy a házakban lakók megtámadásáért, jóság pontot bizonyos küldetések teljesítéséért, hogy csak néhány példát említsünk. Kezdetben azonban a legjobb lehetőségek az általad választott jellem kialakítására az ún. jellempróbák. Ezekben a helyzetekben általában arról dönthetsz, hogy segítesz valakinek, aki bajbajutott (pozitív reakció), kihasználod a helyzetét, kirabolod, megölöd, stb. (negatív reakció), vagy nem szólsz bele a dologba (semleges reakció). Ha segíteni akarsz, akkor vissza kell menned, ahol az eseményt tapasztaltad, és a SE (jellempróba száma) parancsot kiadnod. Pl. SE 1. Ha gonoszkodsz inkább, a GO (jellempróba száma) parancsot használd. A SE parancs sokszor több-kevesebb TVP-be kerül, és gyakran valamilyen tárgy is kell hozzá. A GO parancs mindig 10 TVP-be kerül, és nem kell hozzá semmi a sötét lelkeden kívül. A semleges reakcióhoz nem kell semmit sem csinálnod: a jellemed is marad, ami volt. Előfordulhatnak olyan szituációk, amikor a következő pillanatban történhet valami, de persze ha a következő fordulóban térsz vissza, és akkor szólsz közbe (mert csak akkor tudsz) akkor is működik a dolog. Ez a játék természete (értsd levelezős) miatt van. |
Erő: | 10 (19) | Szint: | 8 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 16 (20) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 17 (21) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 11 (15) | Életpont: | 227/163 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 8 (16) | Varázspont: | 141/52 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 7 |
Pszi pont: | 6/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 7 (+1) | lőfegyverek: | 8 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
86,75 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1451 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. nyomkövetés: | 4 | 2. csapdakészítés: | 3 | 3. gyógyítás: | 1 |
4. teológia: | 1 (+1) | 5. taumaturgia: | 2 | 6. pszi: | 1 |
7. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 nagymester, 3 parafenomén, 7 rohamosztagos, 6 ősmágus, 1 anyakirálynő, 4 ősquwarg. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 6, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 615. |
Összsúly: 59.68 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 1 | varázskő (#305) | 4 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | pirkit (#153) | 5 | ubuk tüske (#131) | 4 | uzbány csőr (#169) |
80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | |
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|