5. forduló, 7. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 3. 9h:06'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-338,-50] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

vi 4 3 45 viselkedésed: 4 3 45
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 45 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

se 7 segítesz: 7
Figyelmeztető kiáltásodra a manógyerekek ijedten megfordulnak, pont akkor, amikor a bolhakutya előugrik a bozótból. Két védtelen, apró manógyermek egészen más, mint egy harcban jártas felnőtt, amilyen Te vagy - a bolhakutya farkát behúzva lelécel, könnyebb préda után kutatva. A manógyerekek gyorsan elszaladnak. Megmentetted őket! (+2 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

be bemész
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
- A vár urával szeretnék beszélni. - kezdeményezed a társalgást. - Nem fogad senkit. - kapod a mogorva választ. Bár a fickó csak tőmondatokban beszél, azért nagy nehezen sikerül kihúznod az őrből, hogy mi a nagy komorság oka: néhány gyíkember elrabolta a lord egyetlen gyermekét, a megmentésére küldött katonák pedig nem tértek vissza. Felajánlod a segítségedet, mire a fickó átnyújt egy térképet a gyíkemberek fészkének rajzával. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.]

2
3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 8. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, északra 12 mérföldre található.

Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 19 9 elkészíted a 19. tárgyat (9 darabot)
Begyűjtöttél 9 kerek követ. [9 pontot használtál fel, van még 115.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[-339,-51] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woor-antilop. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bottal megcsapod a woor-antilop testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bottal eltalálod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy démontetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bottal kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-340,-52] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíborgörény közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a bíborgörény bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra ugrasz. Bottal eltalálod a bíborgörény bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bottal kegyetlenül megütöd a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bíborgörény a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bíborgörény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner drótszőrű pincsi trófeát, és kinyersz egy alkalmas bíborgörény trófeát. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [-341,-53] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy spagulár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[30 pontot használtál fel, van még 85.]

m 8 mozogsz északra
[-341,-54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy homokvarány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 75.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+4 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 55.]

vi 4 3 30 viselkedésed: 4 3 30
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

be 8 bemész a 8. titkos labirintusba
Az útmutatás alapján megtalálod a dombok között a gyíkemberek fészkének bejáratát. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, nedves levegőjű járat vezet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 3 3 1 mozogsz 3 3 1
Ahogy tovább haladsz, hallod magad előtt a víz csöpögését. Feszülten figyelsz, felkészülve az esetleges támadásra. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyíkember. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot a másikra rohansz. Bottal megütöd a gyíkember testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyíkember többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyíkember többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis bíborgörény trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyíkember trófeát. 21 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A barlang végében egy kisebb földalatti tó van. Erre számítottál is, tudva, hogy a gyíkembereknek szüksége van a nedvességre. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gyíkember van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A barlang végében egy kisebb földalatti tó van. Erre számítottál is, tudva, hogy a gyíkembereknek szüksége van a nedvességre. [3. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gyíkember. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a pikkelyes testű hüllők fészkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 30.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[-340,-55] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tazunkaróka volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy homokvarány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a homokvarány lapos hátát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [-339,-56] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rambó bogár. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rambó bogár kitinpáncélját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-339,-57] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tanya (507. épület.).
Találkozol Repülő Wombattal. Egy bőrpáncélt, egy mászókarmot és egy örökkévaló holdkőjét visel. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[30 pontot használtál fel, van még 0.]

be bemész
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 136 pontot. A következő körben tehát 136 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 6. fordulód.

Erő: 18 Szint: 4 Merészség: 4/5 Magasság: 246 cm
IQ: 15 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 86/34 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 1
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 31 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 TP-t kaptál. Jelenleg 266 TP-d van. A következő szinthez még 234 TP szükséges. Trófeád: gyíkember.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4 (+1) lőfegyverek: 4 (+1)
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
25,16 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. pszi: 1 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. vitalitás: 1 18. bányászat: 1
19. testépítés: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
4 * bot (#4) 2 * kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
3 fáklya (#36) 18 kaja (#2)
1 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37) 4 kaktusztüske (#114)
6 varányszem (#30)

Összsúly: 23.55 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 139 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-342 -341 -340 -339 -338 -337
-58
-57
-56
-55
-54
-53
-52
-51
-50
-49
(-341,-54) homokvarány (#16), a 8. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), oltár, 18. jellempróba, érclelőhely, gyíkember (#51)
(-341,-53) olvasztókemence (#86), oltár, 27. jellempróba, spagulár (#82)
(-340,-55) tazunkaróka (#81), oltár, 14. jellempróba, homokvarány (#16)
(-340,-52) bíborgörény (#84), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(-339,-57) tanya (#507), oltár, 16. jellempróba, Repülő Wombat (3698. kalandozó)
(-339,-56) rambó bogár (#14), oltár, 30. jellempróba
(-339,-51) woor-antilop (#31), mély kút (#93), 30. jellempróba, oltár, démontetű (#15)
(-338,-50) kastély (#528)

Üzenet küldése a karakternek