5. forduló, 7. forduló, Cseresznyevirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 6. 15h:03'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1184
SZÁMLA : XXXX

CSERESZNYEVIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,26] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)

kf 277 kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat
Felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 163.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+7 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 133.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[94,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vemhes Guppi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő megsebzett rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált útonálló trófeát, és kiszedsz egy rájanyék trófeát. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kicsit megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,24] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Észreveszel egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.

[18 pontot használtál fel, van még 110.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy sünmedve. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 antilopbőr. Elteszed. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. "

(Továbbmész...) [93,22] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [93,21] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász tatu nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 5-6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Találsz néhány eldobott tárgyat: 101 mákrózsa virág. Elteszed őket. [27 pontot használtál fel, van még 69.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[93,20] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvágod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával végigvágod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy szeppent rákfatty. {támadása: 14.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,19] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drasmólyom közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drasmólyom megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+8 életerő.) [48 pontot használtál fel, van még 21.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 136 pontot. A következő körben tehát 136 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Cseresznyevirág, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight követője vagy. Ez a 6. fordulód.

Erő: 17 Szint: 5 Merészség: 7/5 Magasság: 179 cm
IQ: 19 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 18 Életpont: 87/44 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 26/2 Pénz: 841 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 24/18
Eddig összesen 5 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97 TP-t kaptál. Jelenleg 921 TP-d van. A következő szinthez még 79 TP szükséges. Trófeád: rájanyék.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+3) 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 1 11. versengés: 1 12. harcművészetek: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 3
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 1 18. bányászat: 1
19. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

Összsúly: 46.17 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 4 mérg. ubuk tüske (#137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 101 mákrózsa virág (#56)
1 rézkulcs (#75) 1 vadász tatu bőr (#15) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,19) világítótorony (#156), oltár, tavacska, vaskohó (#155), drasmólyomok (#60)
(93,20) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), szeppent rákfatty (#186)
(93,21) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, barátság szent tüze (#484)
(93,22) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, tetemember (#123)
(93,23) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123)
(93,24) mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,25) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 48. jellempróba, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek