594. forduló, 596. forduló, Spirit O'Forest összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 20. 12h:14'
EZ A 598. JÁTÉKHETED, 595. FORDULÓD
599. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 333 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3316
SZÁMLA : XXXX

SPIRIT O'FOREST KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,103] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Valéra. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... {védettsége: 130 szúró, 130 vágó, 130 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Iron Hand és Valéra. Iron Hand előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Valéra kijelenti, hogy majd ő beszél a családdal, és máris bekopog a tanya ajtaján. A bosszúszomjas suhanc kissé lehiggadt már, de nem kevésbé elszánt. Vezetőtök elmagyarázza neki, hogy a harcot bízza csak nyugodtan rátok. Neki csupán annyi a feladata, hogy próbáljon meg életben maradni. A tanya közvetlen közelében erdő kezdődik. A suhanc útmutatása szerint arra indultok, amerre a kentauruszokat távozni látta. Alaposan szétnéztek a környéken, minél több információt összegyűjtve a szörnyekről. Hamarosan ráleltek a kentauruszok csapására. Meg kell hagyni, alaposan megkoptak már a nyomok, és igencsak nehéz volt rájuk bukkanni, de nektek szerencsére mégis sikerült. Pontosan tudjátok, hogy az efféle felderítéshez nagy óvatosság szükséges, ezért megpróbáltok a lehető legkisebb zajjal haladni a csapáson, nehogy idő előtt felhívjátok magatokra a szörnyek figyelmét. Aztán egyszercsak, hirtelen egy tisztáshoz értek. Egy kentaurusz tábor! Még sosem láttál ilyet, és nem ismersz olyat sem, aki már látott volna! Hosszan figyelitek a tábort, és várjátok a kedvező alkalmat. Az őrök gyanútlannak tűnnek. Érdekes, hogy nem láttok nőstényeket, sem kentaurusz csikókat. Talán valami törzsi gyűlés lehet? Ki tudja? Néma jelbeszéddel kiosztjátok a feladatokat, és elhelyezkedtek, aztán egy megadott jelre támadásba lendültök! Neked is jut ellenfél, két ében vágtázó és egy kentaurusz képében. (ld. enc.)

Az első támadással első ében vágtázót ellen indulsz.
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
[első ében vágtázó:] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. [második ében vágtázó:] Máris repül feléd néhány ében nyílvessző. 159 életpontot sebződsz. [kentaurusz:] A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. A becsapódástól 103 életpontot vesztettél.
Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében vágtázó izmos karját. (9 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod az ében vágtázó jobb vállát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (31 ép-t sebezve). [első ében vágtázó:] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. [második ében vágtázó:] Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 78 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 58 életpontot vesztettél.
[első ében vágtázó:] Az első ében vágtázó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Újabb ellenfél után nézel, második ében vágtázó lesz az.
Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében vágtázó szügyét. (9 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod az ében vágtázó izmos karját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). [második ében vágtázó:] A második ében vágtázó szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 60 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 60 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Mivel kentaurusz áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt.
Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a kentaurusz jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 798 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Wakizashival végigvágod a kentaurusz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). [kentaurusz:] Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 64 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A kentaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
[első ében vágtázó:] 10349 tapasztalati pontot kaptál. [második ében vágtázó:] 10349 tapasztalati pontot kaptál. [kentaurusz:] 5941 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 3683, sebződés: 675, gyógyulás: 476, összesen: -199 ÉP}


Iron Hand egy ében vágtázó, egy kentaurusz és egy kentaurusz kürtös, Valéra két kentaurusz és egy ében vágtázó, Iron Hand másolat egy kentaurusz és egy ében vágtázó fölött diadalmaskodott. Huh, micsoda remek mészárlás volt! Kellemesen kimelegedtetek a csatában, hisz nincs is jobb egy kis testmozgásnál ilyentájt! A suhancon nem látszik, hogy elégedett volna, sőt! Az átélt vérengzés hatására falfehéren vonul a bokorba. Micsoda puhány! - gondolod. No de ő nem kalandozó, mint ti, ezt ne feledd! Gyorsan szétnéztek a táborban, mit lehetne összeszedni. Miután szétosztottátok a tárgyakat, neked 1 telerótt rúnalap, 1 kentaurusz szőttes (ld. enc.), 2 íjászkence, 10 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (186,106)-> 80 arany, -2 ÉP], 10 mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP] és 1 hosszú íj jut.
(Iron Hand 1 telerótt rúnalappal, 2 íjászkencével, 10 mérgezett vasnyíllal, 10 mérg. vas dobónyíllal és 1 hosszú íjjal , Valéra 1 telerótt rúnalappal, 1 kentaurusz kürttel, 2 íjászkencével, 10 mérgezett vasnyíllal és 10 mérg. vas dobónyíllal lett gazdagabb.) Mikor visszatértek a tanyához, szegény asszony ismét zokog. Szabadkozik, hogy nincs semmijük, amit fizetség gyanánt felajánlhatna nektek, minden vagyonuk a tanya, és az a néhány jószág, amit nevelnek. Hiába erősködtök, hogy nem tartozik semmivel, és hogy kötelességeteknek éreztétek a segítséget, csak nehezen törődik bele. Nem győz hálálkodni. Aztán elköszöntök és a dicsőséges csatán elmélkedve ki-ki visszatér saját táborhelyére. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 134106 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 895. Kapsz 32 VP-t.]
A 3. napon találkozol Valéra. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (256).} Mentális auráját felismered, semleges jellemű. (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Goachan pipáját (4900 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Valéra, amikor összefutottatok, adott neked egy fejszét és egy kentaurusz kürtöt (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. Minden varázserőd visszatért. (+642 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+143 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 714. hetének nyerőszámai: 25, 24, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Wakizashival végigmetszed a ryuku csapásvezető nyakát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 2, gyógyulás: 66, összesen: +64 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 937. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 935. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 933. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 933.]

* 2. KP: elmormolod a 138. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 931. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 929. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+24 erő). [-26 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 927. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 925. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 923. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 921. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 919. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+20 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 917. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 915. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 915.]

* 6. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 915.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 913. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 911. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 909. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 907. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 907.]

* 8. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 385. varázslatot a 363. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 905. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 895. Kapsz 8 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (333 arany). [0 pontot használtál fel, van még 895.]

* 9. KP: elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 890. Kapsz 4 VP-t.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed az ezüsttölgy sapkát. [0 pontot használtál fel, van még 890.]

v 181 185 58 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(147,103) ryuku csapásvezető (#778)

[185,58] Épületek tűnnek fel.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.).
Összeakadsz Vasöklű Tubával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Felszerelését egy adószedő trófea, egy hegyi góliát trófea és egy őrült varázsló trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. {egészsége: 30.} Tisztán érzed auráját: ő is jó. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Kezed a sebeire rakod, hogy segíthess rajta. Varázslatként azonnali gyógyítást alkalmazol. Sebei gyógyulnak: +168 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 875. Kapsz 12 VP-t.]

be 717 363 bemész a 717. épületbe
Belépsz az íjásztelep rácsos kapuján. Sajnos nincs elég pénzed arra, hogy nevezzél. Így most csak nézelődsz, alaposan megfigyeled mások produkcióit, lövő- és dobótechnikáikat. Dolgod végeztével kalandokra készen indulsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 870. Kapsz 4 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[185,59] Még mindig a városban vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel párszor kilyukasztod az őrült varázsló hosszú szakállát. Kritikus ütés! (2 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 4, gyógyulás: 62, összesen: +58 ÉP}

Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (2 támadással 268 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).

(Továbbmész...) [185,61] Továbbmész a város utcáján. Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Némelyek azt állítják, hogy egy varkaudar vendégeskedik a királyi palotában. Nehezen hihető. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 29.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 268 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (9 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 arany és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 6 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [18 pontot használtál fel, van még 852. Kapsz 14 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[147,103] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP] 1962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol Iron Handdel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Egy beholderfej medált, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (313).} Érzékeled auráját: ő is jó. (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[6 pontot használtál fel, van még 846. Kapsz 4 VP-t.]

h 1602 27 40 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 38 vizet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 38 spirituszt kapsz. (Nincs mibe rakni 12 spirituszt.) [3 pontot használtál fel, van még 843. Kapsz 2 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {támadása: 50.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 833. Kapsz 8 VP-t.]

kf 1641 kézbeveszed/felveszed az 1641. tárgyat
Hátasodra teríted a kentaurusz szőttest. [0 pontot használtál fel, van még 833.]

vv 67 elmormolod a 67. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került telerótt rúnalapot. Hosszú perceket töltesz azzal, hogy többször, mindenféle irányban végigmenj a felvésett sorokon. És igen! Lassan összeáll, mit is tartalmaz az írás: azt, hogyan kell elsajátítani egy varázslatot, melynek neve légelem-idézés. Most már te is képes leszel rá. (ld. enc.) Meglepetten tapasztalod, hogy miután az ábrák szétfolytak a kezedben tartott tekercsen, a papiros darabokra szakadva hull ki a kezedből. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 823. Kapsz 8 VP-t.]

v 198 204 36 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(147,103) ryuku csapásvezető (#778), Sheran oltár, 27. jellempróba, ezoterikus mardel (#184), Iron Hand (1625. kalandozó), purifikátor császár (#393)

[204,36] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy nekrofunt.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Egyszer csak a fák között különös jelenségre leszel figyelmes. Egy alig fél méter magas, ám csupa torony, csupa ablak, nádszálakból, száraz levelekből, meg mindenféle, kemény gyümölcshéjból ácsolt kis kulipintyóra bukkansz. Alig látszik ki a páfránylevelek közül! Egy icipici tündérke könyököl az egyik ablakban. Szemmel láthatóan, látványosan unatkozik. Ez bizony nem lehet más, csakis egy serteperte tündérke palotácskája. (750. épület.)
Találkozol Gurrryval. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy mordaith karkötőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 3011.} Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Gurrry kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. (Nincs szükség kézrátételre.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 813. Kapsz 8 VP-t.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. Alaposan megszemléled ezt a pirinyó, szárnyas teremtést. Semmi kétség, valóban egy serteperte tündérke az, jól gondoltad! Sokszor hallottál már róla, hogy mindenféle csodára képesek, csak az a baj, hogy nagyon nehéz rávenni őket ezekre a csodákra. Talán neked sikerülhet - fordul meg a fejedben nyomban. Illedelmesen köszöntöd tehát a kíváncsi lényt, és elmondod, hogy fáradt vándor vagy, a vak véletlen sodort gyönyörű palotájának a közelébe, és biztosítod, hogy nem akarsz semmi rosszat. A tündérke csengő-csilingelő kacagással fogadja a kijelentésed. Alig bírja abbahagyni. Miután jól kinevette magát, és kitörölgette a jókedv könnycseppjeit a szeme sarkából, így szól:
- Ez a legeredetibb belépő, amivel valaha is próbálkoztak nálam! Lásd, mivel ilyen alaposan megnevettettél, hajlandó vagyok társalogni veled egy kicsit. Mondd el őszintén, hogy mit szeretnél? Csak mondd el bátran, és mivel jókedvem van, talán segítek neked.
Gyorsan végiggondolod, hogy milyen csodára is vágysz leginkább, aztán nagy nehezen szavakba is öntöd, mire jutottál.
- Segítségre van szükségem. Egy ügyintézőre, aki néhány apróbb feladatot elvégez helyettem, hogy én csak kigondoljam, mit szeretnék, és az máris megtörténjen. Igen, ezt szeretném leginkább!
A tündérke hirtelen, villámgyorsan körülrepül téged, közben hangosan tűnődik.
- Nagyon nehezet kérsz, nagyon nehezet, de talán nem megoldhatatlan... Ha nem unatkoznék ilyen nagyon, rá se hederítenék egy ilyen arcátlan kérésre. és, ha jobban belegondolok ez egy igen komoly szívesség, bizony, igen komoly! Szolgálat, mit szolgálat? Egyenesen elkötelezettség! - torpan meg előtted a tündérke, és neked szegezi ujjacskáját. - Látnom kell, hogy tényleg fontos neked ez a kérés! Ha megbizonyosodom erről, segítek neked.
- És hogyan tudnálak meggyőzni? Bármire hajlandó vagyok! Adok aranyat, ha kell, vagy kérj bármit, én elhozom neked! Nem tudsz olyat kérni, hogy ne teljesítsem! - bizonygatod.
- Először is hordj vizet a tavacskámba! Sajnos teljesen kiszáradt. Amarra van egy forrás - mutat kelet felé -, annak vizével töltsd fel a medret. A tavacska emitt van, a nagy kenyérfa mögött. Vizestömlőd biztosan van. Most menj, és akkor gyere vissza, ha végeztél!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 18 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen. A küldetést másik tündérpalotában nem adhatod le, csak ebben.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 808. Kapsz 4 VP-t.]

kld 18 küldetés végrehajtása 18
Megkeresed a serteperte tündérke által mutatott tavat. Alig nagyobb egy fürdődézsánál. Körbenézel, hol is van az a forrás? Nincs messze az sem, néhány lépés csupán a távolság. Kár hogy alig csurran-cseppen a kövek közül felbukkanó erecske, nagyon lassan telik meg a tömlő! Órák telnek el idegőrlő töltögetéssel, aztán szaladsz a tavacskához, és beleengeded a vizet. Ez az! Pont megtelt! Küldetés teljesítve! [300 pontot használtál fel, van még 508. Kapsz 240 VP-t.]

ek 7 8 9 t. energia kisütése: 7 8 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 felderítés.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 508.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[203,36] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kentaurusz került az utadba. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a kentaurusz izmos karját. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod a kentaurusz jobb első lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kentaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 5941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [203,35] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 43 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [202,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 555 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Wakizashival megcsapod az ősdentor fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az ősdentor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 5143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 490. Kapsz 14 VP-t.]

tk 19 5588 13 többszemélyes kaland 19 5588 13
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. Most már csak várni kell! Amint Ramirez Espanza ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 490.]

ek 273 2 390 t. energia kisütése: 273 2 390
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 190 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-191 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

ek 273 13 216 t. energia kisütése: 273 13 216
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 16 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 486. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

* 4. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

* 5. BP: beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 sáfrányport. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

* 6. BP: leveszed/lerakod a 836. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 821. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 486.]
Leveszed az ezüsttölgy sapkát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy magger. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger bal oldalát. (3 támadással 334 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a magger fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A magger ollója centiméterekre tőled záródik össze. A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 446. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 430 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 500.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 532 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvágod a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tyrannoszaurusz rex állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 390 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 350 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 6 fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 344 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 4 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 10, 2.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az eszement trappoló. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 772 pontot. A következő körben tehát 972 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY)
Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz.
A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet).

ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL)
Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította.

KENTAURUSZ SZŐTTES (1641. TÁRGY)
Közönséges vászon - gondolhatnád, hisz első pillantásra semmi különlegeset nem látsz ezen a tiritarka mintás, kezdetleges technikával készült, keskeny szőttes-csíkon, bár nagyon tetszetős, azt meg kell hagyni. (Az ében vágtázók a vállukon átvetve, közvetlenül a tegezük alatt hordják, az átellenes oldalon lelógó végét derékmagasságban megkötve). Mivel minden szőttes egyedi mintázatú, talán még a törzsi hierarchia kialakításában is van némi szerepe, ki tudhatja? Ha sikerül egy ilyet, többé-kevésbé egy darabban lehámoznod egy megölt vágtázóról, kipróbálhatod, vajon hordoz-e mágiát. Sajnos hamar kiderül, hogy páncélon és ruhán keresztül nem igazán érzékeled a szőttes erejét, ezért legjobb lesz, ha inkább takaróként a hátasodra teríted!
[A szőttest nyeregként KF-elheted, ha van hátasod. Ekkor - azon kívül, hogy nagyon jól mutat - a távfegyver fázisban +6 támadást biztosít neked.]

GOACHAN PIPÁJA (1315. TÁRGY)
E tárgy egy hosszú, vastagszárú pipa, mellyel eseménymentesebb időszakaidban te is pöfékelhetsz egy jót. A legjobb az egészben, hogy ehhez dohánnyal sem kell megtöltened, csupán szádba venned keskeny szárát, és beszívni a belsejében folyamatosan termelődő zamatos aromájú levegőt. Ezenkívül más, állandóan működő dolgokat is tapasztalhatsz, ha a Bíbor pipáját magadnál hordod: tűzvarázslataid kockánként 1-gyel többet sebeznek.

LÉGELEM-IDÉZÉS (384. VARÁZSLAT)
Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy légelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 12 madártollat igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy szinte láthatatlan légelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó friss levegő miatt a méreg alapú varázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon.

KARAKTERLAP

Spirit O'Forest, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia esszenciájának örököse vagy. Papi hited: 1365. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 595. fordulód.

Erő: 81 (109) Szint: 54 Merészség: 10/5 Magasság: 188 cm
IQ: 82 (90) Támadás: 85 (89) Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 86 (96) Védekezés: 140 (148) Menekülés: 30 % Életkor: 173/667 év
Egészség: 83 (90) Életpont: 1935/3063 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 86 (109) Varázspont: 4573/1994 Pénz: 162 arany Kép. pont: 74
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 399/254 Halhatatlanság: 28 %
Eddig összesen 7052 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30226 TP-t kaptál. Jelenleg 56452700 TP-d van. A következő szinthez még 8547300 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, élőholt drakolder, teriád varázsló. A 595. fordulódban 5932 arany került a bankszámládra. 5932 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/70 ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 53/10 (+1%)
vágófegyverek: 44/99 (+4%) ütőfegyverek: 7/34 lőfegyverek: 45/63
dobófegyverek: 7/91

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/91 (-978%) 2. nyomkövetés: 189/14 (+18%) 3. mászás: 36/51
4. csapdakészítés: 39/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 22/63 6. gyógyítás: 65/4
7. titkosírás: 6/28 8. felderítés: 35/73 (+900%) 9. szörnyidomítás: 22/13
10. teológia: 292/58 (+105%) 11. taumaturgia: 181/26 (+14%) 12. versengés: 20/63
13. zene: 15/45 14. szörnyismeret: 75/71 (+34%) 15. pszi: 40/7 (+5%)
16. zárnyitás: 10/21 17. vadászat: 9/18 18. vitalitás: 8/61
19. bányászat: 41/35 20. úszás: 8/11 21. csapatmunka: 5/1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 608
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 1 3. védekezés: 4 5. varázslat sebzés: 3
6. regeneráció: 3(4) 9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 3(4) 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449), élőholt drakolder (#628)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 240 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kézrátétel (#381) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (180,23,2) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
égető tekintet (#164) láth. észlelése (#78) tűzmágia (#157) esszenciavédelem 2 (#188)
óriáserő (#53) fényaura (#211) mágikus ütés (#147) varázsenergia (#161)
hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64) nagyobb agypajzs (#120) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
37. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> rubin sárkány (#330) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
villámcsapás (#50) >> 37. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
bo'adhun csapás (#266) >> kémsárkány (#545) halálos érintés (#271) >> fertőzött dr.lárva (#630)
istenítélet (#284) >> tleikan áruló (#606) istenítélet (#284) >> rothadó borzalom (#633)
istenítélet (#284) >> sötét kaszás (#591) istenítélet (#284) >> nők (#999)
istenítélet (#284) >> férfiak (#998) istenítélet (#284) >> kristálynyálka (#632)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) istenítélet (#284) >> P. Vlagyimir (#570)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) kiszáradás (#268) >> ősi matéria (#600)
háló (#186) >> 25. szintű lényekre puha ütés (#60) >> ro'galhal kísértet (#463)
kiszáradás (#268) >> hártyás dermesztő (#585) kiszáradás (#268) >> nekromanta kóborló (#596)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) méregfelhő (#37) >> fényhozó (#602)
kiszáradás (#268) >> kocsonyakígyó (#598) kiszáradás (#268) >> Ssszissszenő (#617)
izomernyesztés (#33) >> magnetikus praglonc (#200) istenítélet (#284) >> élőholt drakolder (#628)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pikkelyes ptog (#470) tükörpajzs (#101) >> dübörgő bahrot (#479)
fehér glóbusz (#47) >> patás tanough (#611) fürgülés (#92) >> fertőzött ent (#403)
elektromos pajzs (#51) >> végzetes szójer (#631) fehér glóbusz (#47) >> árnytündér csontváz (#629)
fehér glóbusz (#47) >> karmos behemót (#559) védelem tűz ellen (#38) >> kyorg szolgasárkány (#493)
védelem tűz ellen (#38) >> kémsárkány (#545) elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555)
tompítás (#40) >> kyorg őrgólem (#567) elektromos pajzs (#51) >> kísértetvándor (#568)
védelem tűz ellen (#38) >> Raia hívők (#993) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
életpajzs (#142) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099)
életpajzs (#142) >> őrült varázsló (#255) életpajzs (#142) >> halált okozó lények (#9098)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval!
2.) Papjaim egyben legyőzhetetlen katonák is! Legpompázatosabb páncéljaidban, legdélcegebb testtartásodban jelenj meg előttem, hogy lássam, te vagy-e a csapat legjobb képességekkel rendelkező tagja! (Imádkozz, amint minden tulajdonságod elérte a 100-as értéket!)
3.) Kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 6. kategóriában a XXVI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108)
2 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
6 szögletes kő (#17) 42 víz (#27) 1 telerótt rúnalap (#1661)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
162 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 fokhagyma (#403)
1 halcsont (#390) 1 íjászkence (#1225) 2 mandibulapenge (#125)
1 purifikátor háj (#269) 26 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(202,35) ősdentor (#282), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Elenios oltár, magger (#747), tyrannoszaurusz rex (#160)
(203,35) bűbájlidérc (#761)
(203,36) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bűbájlidérc (#761), kentaurusz (#762)
(204,36) tündérpalota (#750), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), tündöklő szobor (#1587), szent liget (#439), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), Gurrry (3370. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek