58. forduló, 60. forduló, Elevendula összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 11. 12h:10'
EZ A 130. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
131. játékheted kezdete: nov. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3517
SZÁMLA : XXXX

ELEVENDULA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-42] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[26,-42] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [25,-43] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy törpe házikó (532. épület.). Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 175.]

be 532 bemész az 532. épületbe
Odatotyogsz az apró lakhoz, és megzörgeted a kopogtatót. Egy hatalmas, vörös orr és két apró, szürke szem jelenik meg a kémlelőnyílásban. - Mit akarsz? - szól ki a törpe. Amikor felismer, barátságosabbá válik, és beenged. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok, tudtam, hogy bízhatok benned! - rázza meg a kezedet a mokány fickó kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] - Beteljesedett tehát a bosszú! És most, amit már megígértem Neked: a kincses barlang térképe. Megérdemled! - azonnal meg is vizsgálod az elsárgult pergament.

9 4 3
8 5
7
10 2
11 6
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 16. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, északra 15 mérföldre található.

Beszélgettek még egy darabig, aztán újból kezet ráztok, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

ek 505 7 t. energia kisütése: 505 7
Nem ismered ezt a tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[26,-42] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy királygyík. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [26,-41] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lebegő gomba. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a lebegő gomba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-40] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 smirglilevelet. [44 pontot használtál fel, van még 126.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[26,-39] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lila brekk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lila brekk bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lila brekk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-38] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan odaszaladsz, elvagdosod a köteleket, és elvezeted a kobuderát. A fickó nagyon hálás. Elmondja, hogy Baar-orkok kötözték ki a fához. Apró köszönetképp mesél neked arról, hogy a Valhalla-hegység legmagasabb ormai között van egy szerzetes kolostor, ahol a harcművészeteket oktatják. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-37] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 80.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A keresés eredménnyel járt! Különböző, jól elrejtett helyeken találsz 2 bunkót, 1 grákóbőrt, 1 kis bőrpajzsot. Elteszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 40.]

m 3 mozogsz délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 200 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Elevendula, egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 59. fordulód.

Erő: 23 Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 9 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 Életpont: 171/171 Jellem: jó (92) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (1) Varázspont: 36/36 Pénz: 61 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/7
Eddig összesen 333 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 655 TP-t kaptál. Jelenleg 28 647 TP-d van. A következő szinthez még 4 353 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, szeppent rákfatty, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/31 (+9%) vágófegyverek: 1/48 lőfegyverek: 13/4 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
26,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/83 2. nyomkövetés: 8/25 (+38%) 3. mászás: 1/60
4. csapdakészítés: 2/54 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 19/76
7. titkosírás: 2/88 8. felderítés: 12/28 (+44%) 9. teológia: 2/34
10. harcművészetek: 12/40 11. szörnyismeret: 1/20 12. vadászat: 2/41
13. bányászat: 1/70 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 11, 12, 15, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 432 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 133.50 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bunkó (#5) 1 grákóbőr (#41) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 királygyík bőr (#44) 1 kis bőrpajzs (#45) 3 smirglilevél (#29)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28
-44
-43
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(25,-43) törpe házikó (#532), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(26,-42) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), oltár, királygyík (#26)
(26,-41) lebegő gomba (#39)
(26,-40) púpos burástya (#92), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(26,-39) lila brekk (#11)
(26,-38) 12. jellempróba
(26,-37) olvasztókemence (#86), Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek