58. forduló, 60. forduló, Tanir Dogmar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 20. 9h:20'
EZ A 270. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
271. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2297

TANIR DOGMAR KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,55] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Pszinával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Chara-din ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A vérmágusok rendjének tehetséges tanítvány rangú tagja. Egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

* 1. KP: leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 3. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 204.]

* 4. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 21 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 194.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+4 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 169.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+3 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 159.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+3 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 149.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 9 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 125.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[74,55] Kisebb hegyek emelkednek itt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bíbor szulfagor. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a bíbor szulfagor nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [73,55] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy királygyík. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [73,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy törpe bányát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 95.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a grifftojást, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[74,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [75,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+12 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,57] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy rőtmanó berzerker. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! [50 pontot használtál fel, van még 15.]

m 6 mozogsz nyugatra
[74,57] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát.

[10 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 198 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

KARAKTERLAP

Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr hűséges követője vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 14 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 26 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 17 Életpont: 200/27 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 166/3 Pénz: 597 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 276 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1002 TP-t kaptál. Jelenleg 57924 TP-d van. A következő szinthez még 17076 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ragyás burástya, fémbontó szójer. A 56. fordulódban 94 arany került a bankszámládra. 98 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 15 dobófegyverek: 14

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 7 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 9
10. szerencsejáték: 1 11. zene: 3 12. szörnyismeret: 5
13. vadászat: 3 14. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak
elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 44.59 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 grifftojás (#179) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 4 gyenge méreg (#26) 1 királygyík bőr (#44)
4 madártoll (#112) 2 szulfagor agyar (#677) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,55) királygyíkok (#26), gumifa (#38), Fairlight oltár, proteinfecske (#139)
(73,56) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, 43. jellempróba
(74,55) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(74,56) 26. jellempróba, Fairlight oltár
(74,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Raia oltár, főutca (#399)
(75,55) mérges nyukmár (#95)
(75,56) Fairlight oltár, ryuku gárdista (#360)
(75,57) rőtmanó berzerker (#369), Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 32. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek