| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. szept. 20. 9h:20' EZ A 270. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 271. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 |
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
| gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
| gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
| gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a bíbor szulfagor nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [73,55] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy királygyík. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [73,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy törpe bányát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
| im | imádkozol |
| m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
(Továbbmész...) [75,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [75,57] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy rőtmanó berzerker. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
| SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
| TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
| RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
| RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
| Erő: | 19 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/55 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 200/27 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 166/3 | Pénz: | 597 arany | Kép. pont: | 5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 14 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 6 |
| 4. csapdakészítés: | 6 | 5. gyógyítás: | 7 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. taumaturgia: | 9 |
| 10. szerencsejáték: | 1 | 11. zene: | 3 | 12. szörnyismeret: | 5 |
| 13. vadászat: | 3 | 14. bányászat: | 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: küldetés (4) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
| 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 44.59 kg | Megterheltség: 76% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | grifftojás (#179) | 2 | kaja (#2) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 9 | arany (#50) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
| 4 | madártoll (#112) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 3 | víz (#27) | |||