582. forduló, 584. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 9. 12h:04'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 583. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,4] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében.
Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+93 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a fényes griff. (+12 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 872.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 870. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 856.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 856.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 852. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 846.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 844. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 824. Kapsz 16 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 822. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 812. Kapsz 8 VP-t.]

h 1540 535 8 használod az 1540. tárgyat
Használod a megsemmisítőt, hogy eltüntess 8 sötét tekercset. A megsemmisítő szintúgy eltűnik. [2 pontot használtál fel, van még 810. Kapsz 1 VP-t.]

kf 1707 kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat
Övedre csatolod a trix amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 810.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 810.]

vv 112 elmormolod a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 795. Kapsz 12 VP-t.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 795.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[142,62] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ravasack előtt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Elrakod a távcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Összefutsz Thunder Powerrel. Ő Sunyi Sarolta férje! Leah nagyhatalmú főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy Kabol irháját, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy elfajzott enkala trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 32 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[144,4] Belegyalogolsz a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.


(Továbbmész...) [145,5] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy hidra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra nyálkás testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a hidra bal első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 4008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [146,6] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 731. Kapsz 19 VP-t.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[146,7] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kilukasztod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 80 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 ezüst kulcsot. [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor jobb karját. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 51 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Az ősdentor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 4761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [147,7] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Párszor kipécézted az ősdentor jobb karját. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megütöd az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 4761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [148,7] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku csapásvezető. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 199 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigmetszed a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 102 életpontot sebeztél. A fényaura 24 ép-t sebez. A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 2032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 201, gyógyulás: 4, összesen: -197 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aurapollátor frötymögő kérgét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigmetszed az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 125 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain!

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-21 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal felnyitod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 136 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy Mnebolath!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 4 csillaglövedék. Többször meglövöd a Mnebolath testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 2917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 bíbor erőövet. [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP] Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [126 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 100 VP-t.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[148,8] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 85 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Találsz egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb vállát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kilukasztod az óriáspók testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [149,9] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [150,10] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 122 életpontot sebeztél. Fényaurád 17 sebzést okoz. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 553. Kapsz 41 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[149,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Ciang Csí. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Ciang Csí testét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megcsapod a Ciang Csí fényes páncélját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 122 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. A Ciang Csí vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 hősiesítő medál (ld. enc.). 2620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 fáklyát. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 533. Kapsz 16 VP-t.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben triton szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy mélység fattya!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya egyik csápját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy fűszertartó! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 24 VP-t.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált triton szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Triton szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 18 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 261 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 473. Kapsz 24 VP-t.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben triton szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy kacagó szépia!

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal teljesen átszúrod a kacagó szépia testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 282 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy csontpálca! Felmarkolod. [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 24 VP-t.]

v 198 146 4 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(145,5) hidra (#780)
(146,6) Raia szent lovagja (#239), 43. jellempróba
(146,7) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), 25. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132), ősdentor (#282)
(147,7) Tharr oltár, ősdentor (#282)
(148,7) ryuku csapásvezető (#778), kristálypalota (#401), 45. jellempróba, aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168), Mnebolath (#237)
(148,8) ezoterikus mardel (#184), márványtorony (#175), 36. jellempróba, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(149,9) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(149,11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Ciang Csí (#978), mélység fattya (#199), hínárevő piranha (#194), kacagó szépia (#206)
(150,10) nekrofun (#173), 26. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)

[146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy natali kő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 433. Kapsz 8 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[146,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 133 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. A ryuku futárbérenc lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. 1477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Utad során felfedezel egy natali követ. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Süsü orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfival. Tharr lényének egy apró része. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fagyor övsálját, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy Szakamó trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy Genyuku trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy bíborarany tőrt tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Yamamoto. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Aztán elköszöntök egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 6 VP-t.]

tk 8 4347 többszemélyes kaland 8 4347
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. Ha megérkezik majd Gorhud és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

szk 393 keresed a 393. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-49 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 424.]

h 1327 100 használod az 1327. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Eufórikus hangulatba kerülsz. (+1 sebzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+56 varázspont.) [100 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 80 VP-t.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] A befejezéshez még 2786 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 124. Kapsz 160 VP-t.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 123.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [11 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 8 VP-t.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 3, 23.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az eszement trappoló. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Egy kaját fal föl a magh-goth párduc. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 112 pontod maradt, ebből a következő körre 112 pontot vihetsz át. Kapsz még 760 pontot. A következő körben tehát 872 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios halandók felett uralkodó helyettese vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 583. fordulód.

Erő: 69 (86) Szint: 48 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 68 (116) Támadás: 72 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 68 (89) Védekezés: 125 Menekülés: 30 % Életkor: 158/188 év
Egészség: 68 (89) Életpont: 1299/1045 Jellem: jó (777) Tul. pont: 5
Szerencse: 80 (107) Varázspont: 2922/2299 Pénz: 6642 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 35/15 Pszi pont: 461/321 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 94
Eddig összesen 5420 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34515 TP-t kaptál. Jelenleg 16819465 TP-d van. A következő szinthez még 1180535 TP szükséges. Trófeáid: Techiulan, quwarg széltáncos, selyemszárnyas. A 571. fordulódban 18123 arany került a bankszámládra. 19210 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 21/44 (+4%) ökölvívás: 29/43 (+10%) szúrófegyverek: 29/31
vágófegyverek: 44/88 (+3%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 40/29 (+2%)
dobófegyverek: 22/81

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/8 2. nyomkövetés: 185/7 3. lopás: 4/2
4. mászás: 22/72 (+11%) 5. csapdakészítés: 73/8 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/48
7. gyógyítás: 59/43 8. titkosírás: 11/55 9. felderítés: 36/4
10. szörnyidomítás: 47/21 11. teológia: 229/85 (+27%) 12. taumaturgia: 122/17 (+13%)
13. szerencsejáték: 11/20 14. versengés: 27/36 15. harcművészetek: 27/0
16. zene: 266/25 (+120%) 17. szörnyismeret: 52/63 18. pszi: *54/100 (+189%)
19. zárnyitás: 28/43 20. vadászat: 22/24 21. vitalitás: 5/57
22. bányászat: 41/21 23. úszás: 43/41 (+24%) 24. főzés: 10/2
25. csapatmunka: 9/85

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot )
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188) csábmosoly (#16)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) hadiszerencse II (#24)
az elme hatalma (#123) óriáserő (#53) fényaura (#211) a lélek védelme (#57)
nagyobb agypajzs (#120) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
vakító fény (#43) >> társak oldalán harcolva (#986) bo'adhun csapás (#266) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi ragyogás (#166) >> 35. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> 41. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> Techiulan (#400) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 8 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 1 aranytű (#272) 4 azúrharmat (#1161)
3 borkonyó bibe (#312) 9 drótszőr (#37) 1 fűszertartó (#210)
2 gyöngymangó (#135) 1 hősiesítő medál (#1558) 7 kaja (#2)
2 kőszem (#304) 3 polip szívóka (#391) 1 remák szív (#264)
3 spiritusz (#170) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(146,3) ryuku futárbérenc (#765), natali kő (#388), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Yamamoto (2770. kalandozó)
(146,4) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek