57. forduló, 59. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 17. 15h:37'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 gyenge mérget (60 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 acélpengőke (eladási ár: 44 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 5 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 10 rézdarab (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 109 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+44 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 153.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 113.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+13 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 93.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.)

[20 pontot használtál fel, van még 73.]

m 8 mozogsz északra
[47,105] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [8 pontot használtál fel, van még 65.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[46,104] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre sárga. Leah követője. Egy elit csatavértet és egy koponya szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tazunkaróka trófea és egy gátvakond trófea ékesíti. Jobb kezében egy harci kalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [45,102] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő nektoraf nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Becsapódva, megdöfi a nektoraf bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval megütöd a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+31 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [64 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 48 2 eladod a 48. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 130 4 eladod a 130. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 63 22 eladod a 63. tárgyat 22
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 40 3 eladod a 40. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 75 1 eladod a 75. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ve 74 2 megveszed a 74. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ve 153 10 megveszed a 153. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 609 30 3 bemész a 609. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY)
A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hűséges követője vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 19 Szint: 12 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 12 Életpont: 167/99 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 48/41 Pénz: 642 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 285 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 321 TP-t kaptál. Jelenleg 27358 TP-d van. A következő szinthez még 5642 TP szükséges. Trófeáid: sullár, trappoló dinymák, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 dobófegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 13 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 20 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 1
10. szerencsejáték: 1 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 8
13. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 54.99 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,102) nektoraf (#355), mínosz-kúp (#178)
(46,103) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, manifesztátor (#124)
(46,104) phua-kúp (#372), egy gnóm férfi
(47,105) vérszomjas csüldő (#114), 14. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.01.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek