57. forduló, 59. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 19. 20h:21'
EZ A 1000. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
1001. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,1] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: ef 5 504 0 energia fejlesztése 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 35 VP-t.]

tps 70 TVP spórolása: 70 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [70 pontot használtál fel, van még 150.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 145.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 125. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 115. Kapsz 10 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[8,1] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy edzőcentrumot. Találsz egy főutcát.
Összefutsz Little Green Snake-kel. Sheran áldozópapja. Egy arany emlékérmet, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz végzetmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mind. smaragdját, egy nefil-rin medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy olimpiai aranymedált, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy tünde tegezt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy képlékeny otaa trófea, egy torz halálkereső trófea és egy vasgólem trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 amnioszt. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [17 pontot használtál fel, van még 98. Kapsz 17 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy jégtroll! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 30 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégtroll testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a jégtroll bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod a jégtroll fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a jégtroll jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 127 életpontot sebeztél. A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-22 életpont)! A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 987 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 6 vízionár szemet. Hát ez kemény! Máris jön az újabb ellenfél: egy jégtroll! {egyik sebzési módja: 2x 5d6+11.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a jégtroll jobb karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a jégtroll testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál!
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-12 varázspont.] Ennek sosem lesz vége? Újabb szörny érkezik a káposzportállal: egy varkaudar behemót! {támadása: 30.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 sáfrányport.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-12 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 80. Kapsz 18 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy ryuku futárbérenc! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Ayagira Tanaka!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az Ayagira Tanaka bal vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az Ayagira Tanaka testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó, ezenkívül 1 megsemmisítő. 4 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 zafír erőövet.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-12 varázspont.] Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy áeratikus hasnyák! {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Semmi eredménye! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 3 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 ryuku rúnatekercset.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-12 varázspont.] A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy ryuku futárbérenc!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 2 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 csontpálcát.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-12 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 20 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 3 198 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 kreiton esszenciát. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy fagyelementál! {támadása: 40.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a fagyelementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel felnyitod a fagyelementál jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a fagyelementál fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A fagyelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 10 drótszőrt. A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy áeratikus hasnyák!
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 3 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 kreiton esszenciát.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-12 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 44. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy ryuku futárbérenc!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 3 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 quwarg tojást.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-12 varázspont.] Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy ryuku futárbérenc! {max. életpontja: 126-150.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 60 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ryuku buzogány. 2 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 pszi követ.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-12 varázspont.] Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy varkaudar behemót! {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! [16 pontot használtál fel, van még 28. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy ryuku futárbérenc!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel felnyitod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy fekete gyöngy. 2 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 keg gombát.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-12 varázspont.] Hát ez kemény! Máris jön az újabb ellenfél: egy fagyelementál! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+684 varázspont.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a fagyelementál testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel végigvágod a fagyelementál jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a fagyelementál jéghideg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A fagyelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 5 vas dobónyilat.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-12 varázspont.] [12 pontot használtál fel, van még 16. Kapsz 12 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy halálosztó kain! {max. életpontja: 141-150.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 57 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 108 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálosztó kain farkát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 3 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 5 grifftojást.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-12 varázspont.] Hát ez kemény! Máris jön az újabb ellenfél: egy fagyelementál! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 94 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel végigvágod a fagyelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a fagyelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fagyelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 983 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 karbin plazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-12 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 18 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tpf 70 TVP elővétele: 70 pontért
Felszabadítottunk neked 70 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

m 5 5 2 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre
[7,2] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2950 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy főutcát. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [6,3] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 1 db sallank karom 3 aranyért; 22 db óndarab 66 aranyért;
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel alaposan megvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 3 kőszemet 15 aranyért, 4 orgyilkos tőrt 32 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 8 ugh mérget 16 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [7,3] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Yasmina szobrát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [15 pontot használtál fel, van még 53. Kapsz 15 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[8,3] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Mallon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Mallon testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A Mallon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Látsz egy nagyobb monolitot. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz Dark Bloom. Egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kreiton idéző trófea, egy kreiton bűvölő trófea és egy sötét ölész trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [5 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 5 VP-t.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Túl fáradt vagy ahhoz, hogy tökéletesíthesd most harci tudásodat (50-nél kevesebb TVP-d van.) Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 43. Kapsz 5 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 38. Kapsz 5 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 8 VP-t.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 16, 15.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 228 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 28 (47) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 45 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 359/356 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 795/491 Pénz: 803 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 37/0 Pszi pont: 97/32
Eddig összesen 735 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58 705 TP-t kaptál. Jelenleg 1 045 290 TP-d van. A következő szinthez még 154 710 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, Ayagira Tanaka, jégtroll. A 52. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/100 (+1%) vágófegyverek: *24/101 (+14%) ütőfegyverek: 6/18
lőfegyverek: *20/101 (+48%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/50 2. nyomkövetés: 10/27 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 20/43 (+19%) 5. gyógyítás: 24/3 6. felderítés: 1/5
7. szörnyidomítás: 5/78 8. teológia: 22/18 (+76%) 9. taumaturgia: 41/36 (+132%)
10. szörnyismeret: 12/55 (+20%) 11. pszi: 12/42 (+27%) 12. vadászat: 5/5
13. bányászat: 10/28 14. testépítés: 11/57 (+90%) 15. főzés: 4/11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (975,24) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 344. Szerzett pont: 49520. Beállított erő: 50 Összpont: 49520

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2239 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 5 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
2 kőszem (#304) 1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
7 nyílpuska lövedék (#547) 3 nyílvessző (#108) 3 orgyilkos tőr (#225)
1 raptor karom (#281) 4 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 1 aranytű (#272) 10 drótszőr (#37)
1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst nyaklánc (#117) 5 grifftojás (#179)
2 gyakorlómedál (#2729) 3 gyöngymangó (#135) 2 jégszív (#282)
2 karbin plazma (#199) 1 keg gomba (#1615) 2 kreiton esszencia (#892)
1 megsemmisítő (#1540) 1 nodonrod kitűző (#1533) 12 óndarab (#85)
1 pszi kő (#248) 2 quwarg tojás (#360) 1 ryuku buzogány (#696)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 sáfránypor (#211) 11 spiritusz (#170)
5 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27) 6 vízionár szem (#102)
1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8 9
0
1
2
3
4
(6,3) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), útonálló (#130)
(7,2) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399), útonálló (#130)
(7,3) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Yasmina szobra (#2778)
(8,1) orgyilkos (#131), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), Little Green Snake (2891. kalandozó), jégtroll (#164), varkaudar behemót (#189), Ayagira Tanaka (#965), áeratikus hasnyák (#243), ryuku futárbérenc (#765), quwarg királynő (#153), fagyelementál (#644), halálosztó kain (#168)
(8,3) Mallon (#960), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Dark Bloom (1637. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.10.19 20:14 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek