Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 23. 13h:01' EZ A 480. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD 481. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 1 2 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
fas 24 | felt. ásás 24 pontért |
id 33 60 | idomítod a 33. szörnyet 60 pontért |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
d 242 1 | eldobod a 242. tárgyat (1 darabot) |
d 85 5 | eldobod a 85. tárgyat (5 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Jerome testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a Jerome testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel meghorzsolod a Jerome testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megnyirbálja a Jerome ollója a bal karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Jerome belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a Jerome testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontkéssel meghorzsolod a Jerome testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Jerome belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 48, gyógyulás: 7, összesen: -41 ÉP}
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontkéssel épp hogy megszúrod a sullár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontkéssel megdöföd a sullár jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 424 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 12, gyógyulás: 9, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-8] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezek a Szarkofág-dombok. Nemcsak határt jelentenek Nimeron földje és Maad között, hanem az ősi legendák szerint rejtélyes, sötét dolgokat is őriznek a mélyükben. Ezeréves átkokról és hatalmas kincsekről szólnak e mesék, de még senki sem beszélt olyan emberrel, aki hallott volna olyat, aki látta a Szarkofágok labirintusának akárcsak a bejáratát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kőevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kőevő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a kőevő kőtestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a kőevő ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-9] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal megvágod a rőtmanó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a rőtmanó bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-11] Amerre csak a szem ellát, dombok. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-12] Továbbra is dombság.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
gyk 2083 10 | gyakorolsz a 2083. tárggyal 1 pontért |
fkt 108 6 1 | felt. készítesz a 108. tárgyat (6 darabot) |
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KÖZÖS IMA (509. TUDATI KÉPESSÉG) A tudattársak egymás iránt tanúsított elkötelezettsége és önzetlensége majdnem olyan erős kapcsolat, mint ami a papot az istenéhez köti. Talán bizonyos szempontból még erősebb is annál, hisz az égi mentorok csak nagyon ritkán nyilvánulnak meg közvetlenül követőik előtt, míg a tudattársak gyakran sok-sok éve ismerik egymást, sok csatát éltek át együtt, és kemény viszontagságok, megpróbáltatások edzették őket eltökélt harcostársakká. Ha egy pap imádkozik, segítségül hívhatja hittársait, hogy közösen tegyék ezt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor a kapcsolat sokkal erősebb, és ezekre az imákra az istenek szinte mindig külön figyelmet fordítanak. Talán nem nehéz elképzelni, hogy ha egy egész közös tudat imádkozik egyszerre, milyen iszonyatos mentális erők fordulnak az égiek felé! Ha elsajátítottátok a közös ima képességét, bármikor is fohászkodsz majd istenedhez, mindig lesz néhány tudattársad, aki veled fogja mormolni az imát, még ha ezer, meg ezer mérföldre is vagytok egymástól. Ezek az imák pedig mindig külön jutalmat érdemelnek! Ráadásul ilyenkor az agyfröccsentő nevű förmedvény is jobban tart majd tőled. (Mostantól minden imád során, amelyet nem egy küldetés teljesítése miatt végzel, különleges jutalomban részesülsz. (Ha nincs szerencse TF-ed, akkor a szerencse TF-et kapod pluszban, ha meg van, akkor +VP-t) |
MAGAS EGÉSZSÉG A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged. |
AZ ŐSÖK HITE (362. TUDATI KÉPESSÉG) Megérkezvén a Túlélők Földjére első dolgod volt, hogy fegyvert szerezz magadnak, amivel megvédheted magad az élet és élők viszontagságaival szemben. A kezdetleges fegyvereid veled együtt fejlődtek, erősödtek, ügyesedtek, váltak minél hasznosabbá a harcok során. Mondják, "a harcos barátja a fegyvere", ám eljött az a nap, mikor a legerősebb fegyvered sem nyújthatott kellő segítséget. Ezidáig ismeretlen szörnnyel akadtál össze, hiába a kitartás, az erő és ügyesség, csapásaid szinte leperegtek ellenfeledről. Életedet csak a DEMnek köszönhetted. Sebeidet nyalogatva egy beszélgetés tanúja leszel. Egy kalandozó ismerős trófeával henceg, amit a mágikus fegyvere segítségével szerzett. Ez hát a megoldás! De honnan szerezhetnél ilyen csodás fegyvert? A Közös Tudatod biztosan segítséget nyújt. Elpanaszolod hát gondodat, és összedugván fejeteket sikerült eljutnotok Bufa és Rhatt megmaradt tudatához, akik elmondják nektek, hogy csak hit kérdése az egész ha képesek vagyunk elhinni azt, hogy a sebzés amit okoztunk az valóban sebzés, akkor a hit és az ősök ereje ezt valóságossá teszi. A képesség segítségével átlagos fegyvereiddel is meg tudod sebezni a csak ezüst és/vagy mágikus fegyverekkel sebezhető lényeket. Mindez, míg nyugaton vagy erős koncentrációt igényel, így el kell költened 1 TU-t és 10 TVP-t a használatakor. (EK 362) A csatorna keleti oldalán már nem igényel semmilyen komoly erőfeszítést, ezért permanensen rajtad marad. (Külön EK parancs nélkül is érvényesíti hatását.) Pár héttel később összefutsz a hencegő kalandozóval, öveden az övéhez hasonló trófeával. Kérdésére, hogy mivel sikerült elejtened, felemeled a vasalt bunkódat. Magadban mosolyogva élvezed, amint elkerekedett szemmel, vegyes áhítattal és tisztelettel mered rád. |
SZÖRNYIDOMÍTÁS Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad. |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
Erő: | 16 | Szint: | 12 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 152/91 | Jellem: | gonosz (14) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 50/0 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 13/89 (+12%) | vágófegyverek: | 5/57 (+14%) |
ütőfegyverek: | 8/33 (+10%) | lőfegyverek: | 11/95 (+20%) | dobófegyverek: | 7/24 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
62,46 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/20 | 2. nyomkövetés: | 17/30 (+16%) | 3. lopás: | 4/47 |
4. mászás: | 4/77 | 5. csapdakészítés: | 3/93 (+21%) | 6. csapdaészlelés: | 1/4 |
7. gyógyítás: | 11/90 | 8. titkosírás: | 1/11 | 9. felderítés: | 2/5 |
10. szörnyidomítás: | 1/65 (+165%) | 11. teológia: | 5/40 (+9%) | 12. szörnyismeret: | 3/40 |
13. zárnyitás: | 2/45 | 14. vadászat: | 9/30 | 15. bányászat: | 6/1 (+101%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr kesztyűt (#49) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 16 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
emlékezetfrissítés (177) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
zsákmány kihívása (340) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 480 TU szükséges.) |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 51.31 kg | Megterheltség: 122% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 3 | óndarab (#85) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) |
60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | |
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|