56. forduló, 58. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 19. 19h:58'
EZ A 1000. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
1001. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [6,1] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: ef 5 504 0 energia fejlesztése 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 35 VP-t.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 391.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy dorony duda elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 20 VP-t.]

kb 110 5 kiveszel a bankból a 110. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

f 100 kísérletezel a 100. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 5 VP-t.]

kt 1271 6 elkészíted az 1271. tárgyat (6 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 346.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[7,1] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1950 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Összeakadsz Lex Hunterrel. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy dentor vértet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mentát koronát, egy nekrofun medált, egy örökkévaló holdkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Dögvész trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy hegyi szamár. {max. életpontja: 512.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [8,1] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. {max. életpontja: 59-64.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az orgyilkos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy edzőcentrumot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát.
Találkozol Little Green Snake-kel. Sheran áldozópapja. Egy arany emlékérmet, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz végzetmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mind. smaragdját, egy nefil-rin medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy olimpiai aranymedált, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy tünde tegezt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy képlékeny otaa trófea, egy torz halálkereső trófea és egy vasgólem trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 amnioszt. [48 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy ryuku futárbérenc! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Ayagira Tanaka!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 stukilövedék. Többször meglövöd az Ayagira Tanaka nyakát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az Ayagira Tanaka fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az Ayagira Tanaka fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült az Ayagira Tanaka ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 megsemmisítő. 4 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 7 aranyat. Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy halálosztó kain!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 stukilövedék. Többször meglövöd a halálosztó kain testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel végigvagdosod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mágusölővel végigvagdosod a halálosztó kain testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a halálosztó kain testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez túl sok neked! Menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-12 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 278. Kapsz 20 VP-t.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy quwarg királynő!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő fejét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 3 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 gyógykenőcsöt.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-12 varázspont.] A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy csontváz lord! {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.} Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [18 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 18 VP-t.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy bazaltelementál!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a bazaltelementál jobb karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 karbin plazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-12 varázspont.] Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy bazaltelementál! {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a bazaltelementál jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bazaltelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 eknozolt.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-12 varázspont.] Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy fagyelementál! {egyik sebzési módja: 2x 3d7+10.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel megvágod a fagyelementál fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a fagyelementál nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 pszi követ.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-12 varázspont.] Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy halálosztó kain!
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 114 életpontot vesztettél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a halálosztó kain testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a halálosztó kain testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 145 életpontot sebeztél. A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 3 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 4 pirkitet.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-12 varázspont.] [34 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 34 VP-t.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy áeratikus hasnyák!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez túl sok neked! Menekülsz. [16 pontot használtál fel, van még 210. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy dermesztő lidérc! {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy bazaltelementál! {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a bazaltelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 pszi követ.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-12 varázspont.] Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy halálosztó kain! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+5.}
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+702 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a halálosztó kain bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a halálosztó kain nyakát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 139 életpontot sebeztél. A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 3 946 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 fenőkövet.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-12 varázspont.] Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy fagyelementál! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 stukilövedék. Megsoroztad a fagyelementál testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a fagyelementál jéghideg testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a fagyelementál jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 18 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-12 varázspont.] [26 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 26 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy ryuku futárbérenc! {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ryuku kesztyű (ld. enc.). 2 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 manakristályt.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-12 varázspont.] Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy csontváz lord! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 22 ütő ellen.} Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [14 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 14 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy ryuku futárbérenc!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 135 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany és egy aranygyűrű. 2 821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 áldott követ.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-12 varázspont.] Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy csontváz lord! {támadása: 28.} Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [14 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 14 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy dermesztő lidérc! {támadása: 40.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc jobb oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 ezüstdarabot. Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy jégtroll!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 stukilövedék. Párszor kipécézted a jégtroll testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a jégtroll testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-15 életpont)! A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 titanitdukátot.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-12 varázspont.] Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy velociraptor!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 3 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 12 drótszőrt.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-12 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 20 VP-t.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 6 mozogsz nyugatra
[7,1] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1950 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 146. Kapsz 10 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 5 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. {támadása: 6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 101. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 31 VP-t.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 12, 17.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY DUDA (235. TÁRGY)
A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra.

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 57. fordulód.

Erő: 27 (42) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (52) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 352/313 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 768/435 Pénz: 776 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 37/0 Pszi pont: 97/53
Eddig összesen 714 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55 321 TP-t kaptál. Jelenleg 986 585 TP-d van. A következő szinthez még 13 415 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, Ayagira Tanaka, jégtroll. A 52. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/99 (+1%) vágófegyverek: 24/87 (+39%) ütőfegyverek: 6/18
lőfegyverek: 20/53 (+51%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
73,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/50 2. nyomkövetés: 10/27 (+5%) 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 20/24 (+16%) 5. gyógyítás: 24/3 6. felderítés: 1/5
7. szörnyidomítás: 5/78 8. teológia: 21/42 (+73%) 9. taumaturgia: 40/4 (+109%)
10. szörnyismeret: 12/35 11. pszi: 12/15 (+2%) 12. vadászat: 5/5
13. bányászat: 10/28 14. testépítés: 10/67 (+246%) 15. főzés: 4/11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (982,24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 328. Szerzett pont: 47120. Beállított erő: 50 Összpont: 47120

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2244 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 11 nyílpuska lövedék (#547) 13 óndarab (#85)
19 stukilövedék (#414) 2 varázskő (#305) 2 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 4 amniosz (#203)
1 aranygyűrű (#193) 12 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüstdarab (#326) 1 fenőkő (#1618)
1 gyakorlómedál (#2729) 2 gyógykenőcs (#313) 1 jégszív (#282)
1 karbin plazma (#199) 2 kőszem (#304) 1 megsemmisítő (#1540)
3 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153) 2 pszi kő (#248)
1 raptor karom (#281) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 titanitdukát (#1480)
4 ugh méreg (#166) 5 vapár ág (#110) 1 vas dobónyíl (#189)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8 9
0
1
2
(7,1) főutca (#399), ház (#400), szent tölgyfa (#393), orgyilkos (#131), Lex Hunter (5631. kalandozó), útonálló (#130)
(8,1) orgyilkos (#131), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), Little Green Snake (2891. kalandozó), Ayagira Tanaka (#965), halálosztó kain (#168), quwarg királynő (#153), bazaltelementál (#204), fagyelementál (#644), áeratikus hasnyák (#243), dermesztő lidérc (#645), ryuku futárbérenc (#765), jégtroll (#164), velociraptor (#161)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.10.19 19:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 22)
2024.10.19 19:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 23)
˙

Üzenet küldése a karakternek