Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 18. 9h:05' EZ A 588. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD 589. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 23: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 23. pont |
Észreveszitek, hogy valaki közeledik az idevezető úton! Úgy döntötök, gyorsan elrejtőztök, hogy rajtaüthessetek, mikor gyanútlanul ideér. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Az ismeretlen mit sem sejtve kinyitja az ajtót és belép a kunyhóba, azonnal rávetitek magatokat. Az idegen nem harcol a túlerő ellen, hanem egyszerűen a szájába vesz valamit, mielőtt még teljesen lefognátok. Egy másodpercen belül elkezd rángatózni, majd habzó szájjal összeesik. Megmérgezte magát! Gyorsan, talán valaki még meg tudja akadályozni, hogy magával vigye tudását a túlvilágra! A közös döntés értelmében, te vagy a legalkalmasabb erre a feladatra. Beveted minden orvosi, természetgyógyászi és szakápolói képességedet, és bár a méreg nagyon erős lehet, a gyors beavatkozásnak köszönhetően sikerül kiüríteni a gyomrából. Bár a fickó még nincs túl jól, de azt sikerül kiszednetek belőle, hogy ő Sallank. Őt és az iratokat magatokhoz veszitek és visszatértek Alanorba, ahol felkeresitek a kémfőnököt, aki nagyon elégedett az elért eredményeitekkel, ennek megfelelően jutalmat ad a kincstári aranyból, valamint a kunyhóban és Sallanknál talált fegyvereket is eltehetitek.
- Tudtam, hogy ügyesek vagytok, remélem máskor is fogunk még együtt dolgozni - mondja krákogó hangján.
- Megeshet, felelitek, majd mentek tovább, ki-ki a saját útján. A szétosztásról szóló vita után neked 1000 arany jut. (Gorhud 1000 arannyal , L escargot 1000 arannyal , Lord Steyr 1000 arannyal távozhat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 91350 tapasztalati pontot kaptál. [80 pontot használtál fel, van még 828.]
A 3. napon találkozol egy szőke hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia képviselője (az istenek tanácsában). Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy drakolder gyűrűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy Urgod fétisét és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Kronga hadúr trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Összeismerkedtek. Az ő neve Steven McCar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Thuravindol, amikor összefutottatok, adott neked 6 kábító nyilacskát. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+608 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+165 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy őrjáratozó katona nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb vállát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A pestisaura 13 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Zarknod szemével megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 57 életpontot sebeztél. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a 2 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 arany és 2 fekete gyöngy. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 93, gyógyulás: 161, összesen: +68 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
ek 402 8 3345 | t. energia kisütése: 402 8 3345 |
hh 1639 1269 841 | használod az 1639. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kf 189 441 741 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat |
kb 83 8 | kiveszel a bankból a 83. tárgyat (8 darabot) |
a 83 3827 1 | átadod a 83. tárgyat a 3827. kalandozónak (1 darabot) |
fno 5 1 | fejl. pont elköltés 5 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot jobb oldalát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a dübörgő bahrot jobb első lábát. (7 támadással 797 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pestisaurád 20 sebzést okoz. Agyarával a dübörgő bahrot kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Kudlar ostorával többször eltalálod a dübörgő bahrot testét. (3 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Zarknod szemével csak érinted a dübörgő bahrot jobb első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 85 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 bahrot bőrt. 14242 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 296, gyógyulás: 302, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [223,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében tigris. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 655 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (56 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod az ében tigris ébenfekete bőrét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 73 életpontot sebeztél. A pestisaura 13 ép-t sebez. Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15051 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 317, gyógyulás: 184, összesen: -133 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 655 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra rontasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Zarknod szemével megpöccinted a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mihlanil érme (ld. enc.). Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kitintüskét. 13602 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 51, gyógyulás: 161, összesen: +110 ÉP}
(Továbbmész...) [222,113] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében tigris. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 655 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris bal első lábát. (7 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Zarknod szemével meghorzsolod az ében tigris testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Pestisaurád 16 sebzést okoz. Az ében tigris karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15051 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1734, sebződés: 211, gyógyulás: 171, összesen: -40 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Pestisaurád 7 sebzést okoz. Agyarával a dübörgő bahrot kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 84 életpontot vesztettél. Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (3 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Zarknod szemével csak érinted a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pestisaura 9 ép-t sebez. Agyarával a dübörgő bahrot felkarcolja a combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 94 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 bahrot bőrt. 14242 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 322, gyógyulás: 291, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [220,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy tükörtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy hájas okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 655 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón tömzsi lábát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a hájas okerón testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A pestisaura 11 ép-t sebez. A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a hájas okerón jobb vállát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hangcsapás varázslat. 1015 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével megpöccinted a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a hájas okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14348 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3010, sebződés: 0, gyógyulás: 209, összesen: +209 ÉP}
(Továbbmész...) [219,112] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Zarknod szemével többször kegyetlenül megütöd az ősdentor nyakát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 54 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 2, gyógyulás: 119, összesen: +117 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 655 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás redős bőrét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel többször eltalálod a mammutóriás fejét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zarknod szemével meghorzsolod a mammutóriás testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A mammutóriás agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A mammutóriás patája súrolja a combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 67 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 mammutbőrt. [mammutbőr ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 6892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1216, sebződés: 86, gyógyulás: 66, összesen: -20 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szívkeresővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Zarknod szemével eltalálod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar hadúr vágása nem talált el. A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fejét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar katona. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona bal lábát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra támadsz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar katona bal lábát. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1015 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével csak érinted a varkaudar katona bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Pestisaurád 14 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 8010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2100, sebződés: 85, gyógyulás: 163, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő varkaudar hírnök mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal oldalát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Zarknod szemével eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled 20 pontot sebződik a pestisaurától. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
ek 180 37 | t. energia kisütése: 180 37 |
ek 500 50 | t. energia kisütése: 500 50 |
bb 1590 610 455 | beraksz a bankba az 1590. tárgyat (610 darabot) |
szk 489 | keresed a 489. szörnyet |
f 390 | kísérletezel a 390. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ELŐNY AZ ELŐNYBŐL Ha több társaddal az oldaladon kell szembenézned egyetlen rusnya szörnyeteggel, eddig sem féltél. Most, hogy már rutinosan veted bele magad a többszemélyes csatákba, tudod, hogyan helyezkedj úgy, hogy oldalad mások védik, épp ezért +5 védekezést kapsz ezekben a harcokban. |
MIHLANIL ÉRME (764. TÁRGY) Ez egy nagyértékű bo'adhun pénzérme. Kétséget kizáróan bizonyítja, hogy a bo'adhun törzsek sámánjai többször is meglátogatták a Sötét Földet. |
![]() Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz! |
LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY) Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz. |
HALÁSZLÉ (9. RECEPT) Miközben új recepten töprengsz, a legutóbbi tóparti élményeid jutnak eszedbe. Hmm... milyen nagy kedved is lenne egy kis halhúshoz. Nosza, neki is fogsz, hogy kigondold a halászlé teljes receptjét. Mi is kell bele? Először is egy halcsont, ez fogja adni a jellegzetes ízt, egy gyíkfű leve pedig az iszonyú erejét. Egy tasak univerzális fűszerkeverékkel alaposan megszórod, hogy laktatóbb legyen, na meg hogy elnyerje a végleges ízét. Kell még 10 csepp víz és kb. 8 TVP-nyi idő a főzéshez. A halászlét forrón kell megenni. A hatás egyedülálló: mintha belül lángolni kezdene a szervezeted! Fura ugyan, de a főzettel közelebb kerülhetsz a víz alatti lényekhez: a köröd végéig úszásod 2-vel (persze, csak ha már legalább alapszintű volt), víz alatti védettséged pedig 5-tel nő. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. |
Erő: | 64 (101) | Szint: | 50 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 112 (115) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 73 (71) | Védekezés: | 150 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 75 (100) | Életpont: | 1365/1529 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 69 (78) | Varázspont: | 3526/795 | Pénz: | 7067 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 81/0 | Pszi pont: | 527/475 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/27 (+6%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 47/90 (+7%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/99 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/4 | 2. nyomkövetés: | 141/35 (+29%) | 3. lopás: | 8/61 |
4. mászás: | 24/64 | 5. csapdakészítés: | 32/6 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/73 |
7. gyógyítás: | 79/4 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 30/92 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 177/4 (+79%) | 12. taumaturgia: | 128/26 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 9/34 (+9%) | 15. zene: | 3/32 |
16. szörnyismeret: | 28/57 (+34%) | 17. pszi: | 47/20 (+15%) | 18. zárnyitás: | 21/84 |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/69 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/52 | 24. csapatmunka: | 9/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 47 | |||
5. varázslat sebzés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (108,16,1) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), káosz szava (#207), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 4980. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 238. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
20 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | pszi katalizátor (#610) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) | 6 | kábító nyilacska (#1590) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
371 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | bahrot bőr (#938) | |||
3 | csalánvirág (#582) | 9 | ében toboz (#578) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kitintüske (#879) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mihlanil érme (#764) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | rézsisak (#72) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | varázskő (#305) |