567. forduló, 569. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 17. 16h:40'
EZ A 1213. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD
1214. játékheted kezdete: júl. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 24 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [270,83] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Az aranytermő erszény 97 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+464 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+190 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+8 kaja.) [kaja -> a felesleges 3 db-ot eldobod] 10 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+61 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 6 VP-t.]

* 2. KP: vv 224 209 70 elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 696.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 693.]

* 3. KP: vv 127 443 157 elmormolod a 127. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 4. KP: vv 71 182 120 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 681.]

* 5. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 661. Kapsz 4 VP-t.]

* 6. KP: mak 1 0 0 makró 1

ef 13 532 0 energia fejlesztése 13
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 570. Kapsz 18 VP-t.]

tps 100 0 0 TVP spórolása: 100 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [100 pontot használtál fel, van még 470.]

hh 745 841 0 használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 469.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 468.]

le 511 0 0 leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

im 0 2 0 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 438. Kapsz 6 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 408. Kapsz 6 VP-t.]

h 1271 43 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy tükröt Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 403. Kapsz 1 VP-t.]

vv 210 247 128 elmormolod a 210. varázslatot a 247. varázslatot a 128. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 397.]

v 1 30 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 392. Kapsz 1 VP-t.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 397.]

vv 177 28 188 elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 393.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 391.]

* 7. KP: v 6 40 0 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: e 30 0 0 élelemszerzés 30 pontért
Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy ősféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az ősféreg farkát. (10 támadással 970 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd az ősféreg testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Az ősféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az ősféreg testét. Kritikus ütés! (10 támadással 1050 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+263 életerő). {HD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod az ősféreg jobb vállát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 17 ép-t sebez. Az ősféreg feléd harap, de sikertelenül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az ősféreg ocsmány fejét. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {HD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted az ősféreg testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Az ősféreg a torkodba harap! (1 támadástól 584 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +117 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod az ősféreg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). {GYD:} Cápafoggal megkarcolod az ősféreg ocsmány fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Az ősféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
Az ősféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
28 259 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4578, sebződés: 584, gyógyulás: 1036, összesen: +452 ÉP}

Levadászol egy kétméteres madárpókot. Fejedelmi csemege! (+15 kaja.) [kaja -> a felesleges 15 db-ot eldobod] Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) [kaja -> a felesleges 5 db-ot eldobod] Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) [kaja -> a felesleges 4 db-ot eldobod] A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) [kaja -> a felesleges 4 db-ot eldobod] Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy patás tanough került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough éjsötét bőrét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a patás tanough testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 13 ép-t sebez. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a patás tanough bal oldalát. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a patás tanough testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 73 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 4 ép-t sebez. Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Vámpírölővel megdöfködöd a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a patás tanough bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 358 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A patás tanough összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +134 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2856, sebződés: 1458, gyógyulás: 840, összesen: -618 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 6 VP-t.]

* 9. KP: kf 842 608 0 kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat a 608. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 10. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Komposzttá sorvadsz (-73 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 316. Kapsz 8 VP-t.]

v 75 258 elmormolod a 75. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt az ősi sorvasztás hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 1 VP-t.]

ek 531 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 2 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 291. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 1 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske testét. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd az aranyfecske jobb vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pestisaura 16 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 3, gyógyulás: 183, összesen: +180 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 276. Kapsz 2 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[233,10] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy titokzatos kroa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa bal oldalát. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a titokzatos kroa örvénylő testét. (8 támadással 1045 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+262 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a titokzatos kroa bal oldalát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád 4 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a titokzatos kroa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A titokzatos kroa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 448 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1888, sebződés: 69, gyógyulás: 360, összesen: +291 ÉP}

Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elfeledett kalandor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 kentaurvessző. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) A kentaurvessző láthatón hatott ellenfeledre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+288 életerő). {HD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pestisaura 12 ép-t sebez. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 11 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 87, gyógyulás: 348, összesen: +261 ÉP}

Az óriás a sátor előtt fogad.
- Nagyon ügyes voltál - közli veled, és elveszi az öt különböző itt nyert talizmánt. Cserébe a halálhozó karkötőjét adja neked.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tükörtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.
[22 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 4 VP-t.]

hh 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat
A munkában a roguena segít. Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy kristálynyálka, megtámadod!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 7548 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-74 életerő). Véres nyál csordul ki a kristálynyálka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
35 792 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7548, sebződés: 74, gyógyulás: 4, összesen: -70 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy kyorg szolgasárkány!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 7 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja a kyorg szolgasárkány testét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-28 támadás, -28 védekezés.) A seb azonnal beforr! A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (24 ép-t sebezve). Karmaival a kyorg szolgasárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány fejét. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a kyorg szolgasárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kyorg szolgasárkány karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 48 életpontot vesztettél.
{HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Cápafoggal megérinted a kyorg szolgasárkány jobb szárnyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 18 ép-t sebez. Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kyorg szolgasárkány karma a fejed mellett suhan el! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 41 243 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3059, sebződés: 226, gyógyulás: 433, összesen: +207 ÉP}

Az utolsó szörny, egy káoszdémon oldalról támad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 kentaurvessző. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon jobb oldalát. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-28 támadás, -28 védekezés.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (270 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 5 quwarg tojás, küklopsz szem, cápazsír, pondróvér, sáfránypor, sullár hólyag. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a káoszdémon fejét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a káoszdémon masszaszerű alakját. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 13 sebzést okoz. A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 304 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 315 életpontot vesztettél. {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a káoszdémon masszaszerű alakját. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a káoszdémon masszaszerű alakját. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled 45 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 314 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 310 életpontot vesztettél.
{HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a káoszdémon jobb oldalát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {HD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a káoszdémon porszerű végtagjait. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled 56 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 301 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 336 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +134 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 42 032 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3031, sebződés: 2150, gyógyulás: 713, összesen: -1437 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+427 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] [53 pontot használtál fel, van még 201. Kapsz 10 VP-t.]
A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] [10 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 2 VP-t.]

be 106 bemész a 106. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után egy nagyobb kőtömb mögött rábukkansz a barlang bejáratára. Előtted egy titanit ötvözetből készült kapu tornyosul, boltíves keretben. Hiába kopogtatsz az ajtó közepén lógó sárkányfejekkel, semmi sem történik. Rövid keresgélés után a kaputól jobbra rábukkansz a sziklába vájt különös jelekre. Az ismeretlen szöveg alatt apró mélyedést találsz, mely, mint egy kulcslyuk, tátong előtted. Néhány pillanatnyi töprengés után remek ötleted támad: előhúzod az ékkövet a hátizsákodból, melyet Kratifix Esthar Kulcsának nevezett, majd a nyílásba dugod. A titanitkapu hangos nyikorgás kíséretében kitárul. Esthar Kulcsát újra a hátizsákodba rejtve szemléled a mélységbe vezető boltíves alagutat. Odabent sötét honol. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vonakodva sétálsz be a hatalmas átjárón, míg egy T elágazáshoz nem érsz. A továbbvezető utak már kevésbé szélesek. [5 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 1 VP-t.]

lm 205 24 26 mozogsz 205 24 26
Huss, visszateleportálsz a körre! (33. referenciapontra érkezel.) Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt.
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 40 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt.
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt.
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt.
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.]
Jókora terembe érkeztél. A mennyezetre pillantva (melyet amúgy nem is látni, olyan magasan van) sárgásan villogó, téged figyelő szempárokat fedezel fel. [22. PONT.]
Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad]
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Átléped a küszöböt, amely egy csodálatos épségben maradt szobába vezet. A falak egyszínű fehérre lettek festve, a terem túlsó végében egy asztal áll, körülötte székekkel. Levonod a következtetést: minden bizonnyal a rakshallion testőrségének étkezőhelye lehetett annak idején. [24. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[40 pontot használtál fel, van még 146. Kapsz 8 VP-t.]

lm 27 mozogsz 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 146.]

kt 718 elkészíted a 718. tárgyat
Sajnos nincs nálad kij formázó minta, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy lélekkulcsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 1 28 mozogsz 1 28
Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad]
Jókora terembe érkeztél. A mennyezetre pillantva (melyet amúgy nem is látni, olyan magasan van) sárgásan villogó, téged figyelő szempárokat fedezel fel. [22. PONT.]
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.]
Jobb kedvre derülsz, amikor magad mögött hagyod a föld mélyén rejtőző labirintust.
[20 pontot használtál fel, van még 126. Kapsz 4 VP-t.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 32 25 205 mozogsz 32 25 205
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 29 18 mozogsz 29 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 4 5 8 mozogsz 4 5 8
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 12 16 205 mozogsz 12 16 205
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 19 27 24 mozogsz 19 27 24
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 605 493 keresed a 605. szörnyet a 493. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy smaragdvámpírt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: tpf 100 0 0 TVP elővétele: 100 pontért
Felszabadítottunk neked 80 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+61 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 6 VP-t.]

* 4. BP: vv 128 189 0 elmormolod a 128. varázslatot a 189. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 189.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 5. BP: ek 503 270 83 t. energia kisütése: 503 270 83
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

232 233 234
9
10
11
(233,10) titokzatos kroa (#460), a 106. labirintus bejárata, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420), kristálynyálka (#632), kyorg szolgasárkány (#493), káoszdémon (#547)

[270,83] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kreommat-liliomot. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.
[-2 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 7. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 8 VP-t.]

* 8. BP: le 608 0 0 leveszed/lerakod a 608. tárgyat
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 9. BP: kf 511 1158 0 kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 tükröt. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a dalos szilmill. Egy kaját töm magába a roguena. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 709 pontot. A következő körben tehát 853 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSFÉREG (608. SZÖRNY)
Fúj, mi bújik elő a föld alól. Az ősféreg bőre gennyes gyulladásokkal teli, melyek még a történelem előtti idők betegségeinek jeleit hordozzák. Méretei hatalmasak, elnyúló testének hossza lemérhetetlen, magassága a tiedének háromszorosa, szája pedig szélesre tárt állapotában könnyen elnyelhetne akár egy khrak behemótot is. Apró, tüskés fogai a rákövesedett lepedéktől sárgulnak. Ha nem leszel rosszul az ősféreg látványától, már csak a szívósságodról kell tanúbizonyságot tenned: hiszen ennek az ocsmányságnak a legyőzése hosszú és fáradtságos munka. A mendemonda szerint viszont nem lehetetlen...

PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY)
Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah prófétája vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 568. fordulód.

Erő: 77 (111) Szint: 52 Merészség: 10/7 Magasság: 149 cm
IQ: 77 (97) Támadás: 141 (147) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 76 (96) Védekezés: 158 (168) Menekülés: 30 % Életkor: 40/917 év
Egészség: 75 (105) Életpont: 1588/1621 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 76 (111) Varázspont: 3328/2370 Pénz: 11731 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 78/0 Pszi pont: 605/258 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 10
Eddig összesen 6203 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 193 795 TP-t kaptál. Jelenleg 39 507 567 TP-d van. A következő szinthez még 1 492 433 TP szükséges. Trófeáid: quwarg b.háborító, trakuun lidérc, triklem drakolder. A 339. fordulódban 199 arany került a bankszámládra. 487 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/44 ökölvívás: 49/99 (+1%) szúrófegyverek: 35/59 (+2%)
vágófegyverek: 9/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 29/38 (+3%)
dobófegyverek: 34/93 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); hajító csillag (#939) (35 -44.); kentaurvessző (#2138) (45 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
270,83 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 233,10
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425
Kedvenc táborhely: 270,83
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Földanya nektárja 10/1 Max életkor 1440 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 900 TVP Csodák kútjából max. védekezés: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 89/12 2. nyomkövetés: 90/69 (+24%) 3. lopás: 2/42
4. mászás: 30/55 5. csapdakészítés: 51/21 (+10%) 6. csapdaészlelés: 27/4 (+12%)
7. gyógyítás: 166/13 (+25%) 8. titkosírás: 15/13 9. felderítés: 35/1
10. szörnyidomítás: 24/62 11. teológia: 108/16 (+39%) 12. taumaturgia: 102/40 (+6%)
13. szerencsejáték: 9/49 14. versengés: 23/44 (+5%) 15. harcművészetek: 53/28
16. zene: 297/31 (+70%) 17. szörnyismeret: 57/49 18. pszi: 54/29 (+23%)
19. zárnyitás: 4/62 20. vadászat: 70/52 (+37%) 21. vitalitás: 8/7
22. bányászat: 43/68 (+5%) 23. testépítés: 94/3 (+32%) 24. úszás: 19/84

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 82
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 1 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1 9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 140 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), tátika bibét (#1905) (max. 5 darabot ), holdfüvet (#1907) (max. 5 darabot ), árvalányhajat (#1909) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 12 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért.
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), Rém (#315), Ylgoroth (#332), Eruol (#378) (csak egyszer), aranyfecske (#283), kreiton idéző (#510)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (23,0) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (33,0) Pörhemór köre (#205) (106,33,1)
erőpajzs III (#127) harci induló (#443) tűzmágia (#157) szürkeáll. aktiv (#71)
Symulf rúnája (#182) nagyobb agypajzs (#120) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
pestisaura (#210) elme dominanciája (#247) túlvilág lehelete (#177) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
35. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 18, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122), nekromanta csókja (#230), az agy kifacsarása (#197), agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> 45. szintű lényekre direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> 45. szintű lényekre fehér glóbusz (#47) >> részeg kalandozó (#187)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az életet jelentő áldott okerónok, semmisíts meg ötöt ezekből a szent kérődzőkből, ne mentsék meg senkinek az irháját áldásukkal! (számláló: 0)
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 106. labirintus (233,10). tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 171.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 5, 7, 10, 15, 16, 18, 21, 24, 26, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 22774

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: ef 13 532, tps 100, hh 745 841, le 511, im 2, h 1271 43, vv 210 247 128, v 1 30, h 211, vv 177 28 188.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 65 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3206 TU szükséges.)

Összsúly: 290.61 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 325 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
$13 aenouth ködkürt ($1554) 80 amniosz (#203) 1 angyalok kesztyűje (#609)
$100 bordacsont ($16) 1 bozontfonat (#1563) 1 cápabőr csizma (#832)
55 célzóvíz (#1945) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 Daramoula pálcája (#950)
27 deus ex machina (#1) $12 dözmöng szív ($122) 2 értépő sarkantyú (#1482)
$2 hókereszt ($843) $2 hősiesítő medál ($1558) $1 lidérckorona ($531)
1420 madártoll (#112) 3 magányos zsizsik (#1441) 1 mászókampó (#165)
$1 mentát korona ($1559) $1 moa gyémánt ($385) 1 moa harci nadrág (#1862)
1 moa jádekő (#382) 9 moa kártya (#1349) $2 moa katalizátor ($386)
2 moa kulcsmásoló (#1332) $2 moa üveggömb ($383) 5 Morgan kristálya (#659)
2 muzsikus füles (#1657) 1 napmedál (#1567) 26 óndarab (#85)
45 pirkit (#153) 1 quwarg katalizátor (#1535) 1 ryuku evező (#1152)
3 ryuku függő (#1322) $8 ryuku futárcsizma ($1530) 1 ryuku harmatgyűjtő (#1159)
1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 ryuku köpeny (#693) 1 sárkánypenge (#1840)
17 téfea-agy (#172) 9 teriád dobóháló (#1281) 230 teriád féreg (#1276)
20 teriád fétis (#1296) 1 terrathua levél (#1443) 4 Thargodan karkötő (#1249)
1 törpe bakancs (#475) 1 triton szigony (#1472) 2 trix amulett (#1707)
61 tűzsárkány ital (#1400) 50 xirnox szív (#213) 59 zsizsikcsapda (#1439)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 cápazsír (#932) 1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 küklopsz szem (#643) 1 nyílvessző (#108)
1 pondróvér (#1232) 6 quwarg tojás (#360) 1 rothasztó talizmán (#815)
2 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
1 szvó-ektoplazma (#151) 14 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
176 arany (#50) 1 fokhagyma (#403) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 halcsont (#390) 9 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 1 xirnox szív (#213)


Üzenet küldése a karakternek