Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 14. 9h:08' EZ A 587. JÁTÉKHETED, 567. FORDULÓD 588. játékheted kezdete: júl. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az őrjáratozó katona bal oldalát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A pestisaura 8 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel tökéletesen perforálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pestisaurád 10 sebzést okoz. Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az 5 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 125, gyógyulás: 177, összesen: +52 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
hh 1639 1269 841 | használod az 1639. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
tno 3 4 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kf 740 2 | kézbeveszed/felveszed a 740. tárgyat a bal kezedbe |
ek 180 22 | t. energia kisütése: 180 22 |
ek 500 50 | t. energia kisütése: 500 50 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
hu 94 187 875 | hulladék: 94 187 875 |
vv 112 71 120 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
hh 504 305 1546 | használod az 504. tárgyat a 305. tárgyat az 1546. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 9 arany és 3 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [188,61] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[238,94] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bo'adhun lidérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 640 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc bal vállát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 62 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc fejét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével gyengén megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 60 életpontot sebeztél. A pestisaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-56 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
16445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2556, sebződés: 232, gyógyulás: 270, összesen: +38 ÉP}
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,111] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 640 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a leviathán lárva testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a leviathán lárva testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Pestisaurád 7 sebzést okoz. A leviathán lárva belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 48 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Szívkeresővel többször eltalálod a leviathán lárva testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a leviathán lárva fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Pestisaurád 18 sebzést okoz. A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 327, gyógyulás: 170, összesen: -157 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (97 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: borkonyó bibe, kreiton fókusz, 2 tükör, 4 fekete gyöngy, 3 halcsont. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 145 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Egy hangcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével csak érinted a bo'adhun éjhozó jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 136 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
16836 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 551, gyógyulás: 289, összesen: -262 ÉP}
(Továbbmész...) [228,113] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo'adhun lidérc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 640 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A pestisaura 10 ép-t sebez. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával többször eltalálod a bo'adhun lidérc bal karját. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével meghorzsolod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-81 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
16445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2575, sebződés: 227, gyógyulás: 273, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [228,114] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fekélyes hernyó közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 730 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. A pestisaura 11 ép-t sebez. A fekélyes hernyó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
14595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2744, sebződés: 142, gyógyulás: 291, összesen: +149 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 640 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a Kudlar ostorát ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A pestisaura 9 ép-t sebez. A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A tüskés totemblarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kitintüskét. 13602 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1605, sebződés: 26, gyógyulás: 193, összesen: +167 ÉP}
(Továbbmész...) [226,114] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dübörgő bahrot. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pestisaurád 15 sebzést okoz. Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 88 életpontot vesztettél. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a dübörgő bahrot fejét. (6 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Zarknod szemével csak érinted a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. A dübörgő bahrot meglök agyarával. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot patája súrolja a combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 90 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 bahrot bőrt. 14242 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1696, sebződés: 416, gyógyulás: 345, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [225,114] Továbbra is síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy quwarg ikerboly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy hájas okerón nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 681 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a hájas okerón testét. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a hájas okerón fejét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hájas okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
14348 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 0, gyógyulás: 169, összesen: +169 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 640 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény tüzet köp rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (94 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: csalánvirág, lidércesszencia, 2 kötél, láthatatlan köpeny, szürke bőrkesztyű, vámpírfog. Meglengetve a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Pestisaurád 14 sebzést okoz. A pikkelyes ptog farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13551 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 167, gyógyulás: 222, összesen: +55 ÉP}
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,62] Épületek tűnnek fel.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
szk 274 187 255 | keresed a 274. szörnyet a 187. szörnyet a 255. szörnyet |
tk 36 4347 | többszemélyes kaland 36 4347 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel teljesen átszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Zarknod szemével eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 54, gyógyulás: 35, összesen: -19 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (7 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Bár ügyesen védekezel, a 2 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 93, gyógyulás: 171, összesen: +78 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 35 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 46 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 103, gyógyulás: 4, összesen: -99 ÉP}
BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY) Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened. |
Erő: | 64 (101) | Szint: | 50 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 112 (115) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 72 (70) | Védekezés: | 150 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/39 év |
Egészség: | 75 (100) | Életpont: | 1365/1467 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 69 (78) | Varázspont: | 3526/692 | Pénz: | 5696 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 81/2 | Pszi pont: | 527/136 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/21 (+6%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 47/83 (+3%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/95 |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/99 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 141/6 (+28%) | 3. lopás: | 8/61 (-300%) |
4. mászás: | 24/64 | 5. csapdakészítés: | 32/0 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/73 (-300%) |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 30/83 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 176/25 (+89%) | 12. taumaturgia: | 128/18 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 9/25 | 15. zene: | 3/32 (-1000%) |
16. szörnyismeret: | 28/23 (+34%) | 17. pszi: | 47/5 (+91%) | 18. zárnyitás: | 21/84 (-300%) |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/69 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/52 | 24. csapatmunka: | 8/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 141 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (108,16,1) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) |
jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | sorvasztás (#102) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), káosz szava (#207), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 2093. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 148. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | halcsont (#390) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
20 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | kyorgölő penge (#875) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | moa csiptető (#1330) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tükör (#43) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1146 | arany (#50) | 1 | bahrot bőr (#938) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kitintüske (#879) | 15 | sünmedve tüske (#14) | 5 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |