Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 10. 9h:03' EZ A 587. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD 588. játékheted kezdete: júl. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
Gorhud gyorsan felrak egy szingulár. védelem varázslatot. Gorhud egy energiaburok védekező rúna felrakásával nyit. Lord Steyr mormolni kezd. Létrejött egy védelem sav ellen körülötte. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy speciális védelem varázslatot.
Gorhud mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 847 életpontot sebzett. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob L escargot felé a másik. Semmi hatás!
A profi merénylő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
985 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján L escargotot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy merénylő köpenyét, 6 kábító nyilacskát). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 847, összes sebződés: 0}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel megdöfködöd az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A 3 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1056, sebződés: 184, gyógyulás: 170, összesen: -14 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
kf 741 739 1373 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat a 739. tárggyal az 1373. tárgyat |
kf 1088 441 741 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat |
kf 1736 1 | kézbeveszed/felveszed az 1736. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 1320 2 | kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe |
vi 7 7 30 | viselkedésed: 7 7 30 |
ek 7 15 10 | t. energia kisütése: 7 15 10 |
hh 979 1269 841 | használod a 979. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
hu 1078 713 404 | hulladék: 1078 713 404 |
hu 221 1548 1330 | hulladék: 221 1548 1330 |
hu 277 451 84 | hulladék: 277 451 84 |
hu 408 171 295 | hulladék: 408 171 295 |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 74, gyógyulás: 4, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [184,61] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios híveié. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Itt csata lesz.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 56 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szívkeresővel teljesen átdöföd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pestisaurád 7 sebzést okoz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 101, gyógyulás: 24, összesen: -77 ÉP}
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
vv 253 71 364 | elmormolod a 253. varázslatot a 71. varázslatot a 364. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a leviathán lárva testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Pestisaurád 8 sebzést okoz. A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csáprágó csattan csípőd közelében. A leviathán lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 5770 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}
v 198 238 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
[238,94] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint De'Cugel. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 108 | bemész a 108. titkos labirintusba |
lm 8 2 4 | mozogsz 8 2 4 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 626 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh harcos éles csáprágóját. (9 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 14 sebzést okoz. A zztrissh harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A zztrissh harcos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
13054 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2558, sebződés: 57, gyógyulás: 196, összesen: +139 ÉP}
lm 3 2 | mozogsz 3 2 |
Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 638 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zztrissh harcos éles csáprágóját. (9 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A zztrissh harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a zztrissh harcos testét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 10 sebzést okoz. A zztrissh harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zztrissh harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
13323 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2307, sebződés: 202, gyógyulás: 219, összesen: +17 ÉP}
vv 205 120 | elmormolod a 205. varázslatot a 120. varázslatot |
lm 7 9 14 | mozogsz 7 9 14 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 634 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh harcos bal lábát. (9 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13233 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2095, sebződés: 107, gyógyulás: 160, összesen: +53 ÉP}
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 690 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a zztrissh veterán bal oldalát. (9 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a zztrissh veterán kitinpáncélját. (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Pestisaurád 6 sebzést okoz. Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán karmai majdnem eltalálnak! A zztrissh veterán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
14242 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1982, sebződés: 329, gyógyulás: 182, összesen: -147 ÉP}
lm 13 14 9 | mozogsz 13 14 9 |
lm 11 15 | mozogsz 11 15 |
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 650 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh harcos kitinpáncélját. (9 támadással 922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a zztrissh harcos jobb lábát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. A pestisaura 12 ép-t sebez. A zztrissh harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a zztrissh harcos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
13599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2341, sebződés: 242, gyógyulás: 248, összesen: +6 ÉP}
Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 657 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megmarkolva a Kudlar ostorát ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a zztrissh harcos éles csáprágóját. (9 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 9 sebzést okoz. A zztrissh harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Félrehajolsz, de a zztrissh harcos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13747 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2132, sebződés: 57, gyógyulás: 206, összesen: +149 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 691 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh veterán bal lábát. (9 támadással 965 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
14271 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2659, sebződés: 124, gyógyulás: 108, összesen: -16 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
tv 266 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot |
lm 8 10 18 | mozogsz 8 10 18 |
Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 650 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh harcos kitinpáncélját. (9 támadással 964 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Pestisaurád 17 sebzést okoz. A zztrissh harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Kudlar ostorával többször eltalálod a zztrissh harcos egyik karját. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). A zztrissh harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13591 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2392, sebződés: 387, gyógyulás: 179, összesen: -208 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 677 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh veterán jobb lábát. (9 támadással 936 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zztrissh veterán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
13956 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2621, sebződés: 171, gyógyulás: 200, összesen: +29 ÉP}
lm 19 18 10 | mozogsz 19 18 10 |
lm 12 16 16 | mozogsz 12 16 16 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 703 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megmarkolva a Kudlar ostorát ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (9 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a zztrissh veterán meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
14543 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2610, sebződés: 105, gyógyulás: 193, összesen: +88 ÉP}
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 678 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zztrissh veterán testét. (9 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. A pestisaura 5 ép-t sebez. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
13993 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2594, sebződés: 203, gyógyulás: 195, összesen: -8 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 763 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Strissha kitinpáncélját. (9 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A Strissha belecsíp a derekadba. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Strissha megcsapja a fejedet. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A Strissha most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2171, sebződés: 307, gyógyulás: 192, összesen: -115 ÉP}
vv 205 109 70 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 70. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél.
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon híveié. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 fekete gyöngy. 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [188,59] Továbbmész a város utcáján. Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy Blounther apó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó törékeny testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel megdöföd a Blounther apó jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pestisaurád 8 sebzést okoz. A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 98, gyógyulás: 22, összesen: -76 ÉP}
tk 3 1620 | többszemélyes kaland 3 1620 |
szk 274 187 255 | keresed a 274. szörnyet a 187. szörnyet a 255. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 42, gyógyulás: 23, összesen: -19 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó bal karját. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel megdöföd a Blounther apó nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pestisaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje [Blounther gyűrűje ládikóba-> (186,61)-> 600 arany, -2 ÉP]. 3880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 68, gyógyulás: 22, összesen: -46 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, az 5 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 89, gyógyulás: 178, összesen: +89 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
PROFI MERÉNYLŐ (7111. ELLENFÉL) Mi a közös a politikában és az üzletben? Többek között a pénz és hazugság. Ahol pedig ez a két dolog nagy mennyiségben jelen van, ott nem mindig szemtől szemben rendezik nézeteltéréseiket a résztvevők. Hivatásos "szakembereket" bérelnek fel erre, akiknek jelmondata: Bárkit, bármikor, akárhogy, minden csak a pénz kérdése. Általában higgadtan, felkészülten csapnak le, kerülik a felesleges küzdelemeket, inkább távolról, vagy hátulról végeznek a kiszemelt áldozattal, ám ha sarokba szorítják őket, akkor közelharcban is kemény ellenfelek. |
ZARKNOD SZEME (740. TÁRGY) Erre a fényes, arannyal bevont pajzsra egy szemet véstek, amely sokak szerint a legendás drakolder, Zarknod szemét ábrázolja. Ezt a 10 védettséget és +5 egészséget adó pajzsot ütőfegyverként is használhatod a bal kezedben, amelynek alap sebzése 3D6+4. Ha eltalálod ellenfeledet, a pajzs közepén levő szem felizzik, és ellenfeledre lesújt egy káoszcsapás. Zarknod szemének használatához legalább 30-as ütőfegyver szakértelem szükséges. |
ZZTRISSH HARCOS (526. SZÖRNY) Ezek a kimondhatatlan nevű rovarlények a sötétség hírhedt harcosai. Félelmetes csáprágóik szokatlanul nagyok apró fejükhöz képest. Aránytalanságukat tovább növeli, hogy hosszú végtagjaik rövid, de éles karmokban végződnek, melyek rendeltetéséhez nem férhet kétség. Hátukat adamantitkeménységű kitinpáncél védi, mely sötét, mint az otthonukká kialakított romos építmények ezrei. Sosem merészkednek fényre, így két lehetőséged marad a velük való találkozásra: vagy az éjszaka sápatag fényénél rosszkor rossz helyen tartózkodsz, vagy az otthonukban keresed fel őket. |
ZZTRISSH VETERÁN (527. SZÖRNY) A zztrissh rovarlények egy újabb generációja. Csak a legtehetségesebbek, és ők is csak hosszú szolgálat után érhetik el azt a megtiszteltetést, hogy eggyel feljebb léphessenek a zztrisshek hierarchiájában. A zztrissh veteránok kiváló harcosok, ezenkívül ügyes vezetői a kezük alá beosztott közkatonáknak. Arra, hogy egy ilyen lényt kinézete alapján megkülönböztess a legzöldfülűbb harcosoktól, nem sok esélyed van. |
HALGAR KULCS (877. TÁRGY) A halgar kulcs szürke, nyúlós anyagból készült, melyet némi varázsenergia tart össze, nehogy idő előtt szétfolyjon. Az ősi időkben használtak ehhez tartozó zárakat a nagyobb kincseskamrák őrzésére. A kulcs, ha ilyen zárral egyesül, a megfelelő formára olvad - feltárva ezzel az előtted álló ajtót -, de ezután sajnos már nem tudod semmire sem használni. |
![]() A Bo'adhun sámánok mágikus hatalma legendás volt. Most, egy ősi labirintus mélyén, végre eltanulhatsz egy parányi morzsát ebből az elveszett tudásból! A Bo'adhun csapás félelmetes villámvarázslat, egyetlen nyalábba sűrített, koncentrált csapást mér az ellenfélre, amely 500 életpontot sebződik, mentődobás nincs ellene. Természetesen, a varázslat sebzése tovább módosítható varázslatokkal és tárgyakkal, de persze az elektromos pajzs véd ellene. Elmondása mindössze 60 varázspontba kerül, anyagi komponense pedig szerves energiát kíván - 3 kaját kell elmorzsolnod, amikor elmondod. |
STRISSHA (528. SZÖRNY) A rovarlények általánosan elismert vezetője! A félelmetesen nagyra nőtt zztrissh legalább háromszor akkora mint bármelyik fajtársa, és hihetetlen intelligencia szorult testéhez képest kicsiny fejébe. Rég volt már, hogy ő is csupán egy volt a bo'adhun fenyegetés idején gyűlést ülő veteránok közül, azóta sok minden történt: a zztrisshek élére állt, kegyetlen rajtaütéseket szervezett a bo'adhun falvak lakosságán, és elismertette a barbár néppel jogos követeléseiket. Azóta kicsiny közösségeik háborítatlanul élnek a környék legsötétebb szegleteiben. |
KYORGÖLŐ PENGE (875. TÁRGY) Ez a csodálatos, kék színben ragyogó, keresztvas nélküli penge az ősi idők legendás vágófegyvere. Sok ehhez hasonló eszköz készült, mely a kyorgok mágiában való mérhetetlen jártasságát hivatott ellensúlyozni a nép ellenségei számára. A kyorgölő pengét a bal kezedbe is veheted, 3D4+4 a sebzése, használatakor +5-öt kapsz támadásodra. Ezenkívül, a kyorg terület lényeinek 8-cal több sebzést okoz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
KROSSAN PÁRNÁJA (876. TÁRGY) Csak egy bíborborítású párna! - gondolod, amikor megpillantod. Azonban ne feledkezz el a tényről: a tárgy egykor Krossannak, a bo'adhun remetének a tulajdona volt, aki híres volt a halandók között kivívott halhatatlanságáról. Már ez felbecsülhetetlen értéket ad a párnának. Ezenkívül azonban van még egy jó tulajdonsága: ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), megterheltséged 8 kg-mal csökken. A párnát nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 64 (101) | Szint: | 50 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 112 (115) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 68 (66) | Védekezés: | 150 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/39 év |
Egészség: | 75 (95) | Életpont: | 1365/1280 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 69 (78) | Varázspont: | 3526/1072 | Pénz: | 4450 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 81/19 | Pszi pont: | 515/300 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/15 (+9%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 47/80 (+6%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/95 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/99 (+100%) | 2. nyomkövetés: | 140/78 (+5%) | 3. lopás: | 11/61 (+300%) |
4. mászás: | 24/64 | 5. csapdakészítés: | 31/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/73 (+312%) |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 30/83 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 175/36 (+117%) | 12. taumaturgia: | 128/8 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 9/25 | 15. zene: | 13/2 (+1000%) |
16. szörnyismeret: | 27/89 (+34%) | 17. pszi: | 46/14 (+4%) | 18. zárnyitás: | 24/84 (+316%) |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/69 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/52 | 24. csapatmunka: | 8/29 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 117 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | láthatatlanság (#76) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tolvajvér (#364) | nagyobb agypajzs (#120) | Pörhemór köre (#205) (108,16,1) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), káosz szava (#207), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
TUDADI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 400. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 10. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | elit csatavért (#295) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttőr (#322) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | mammutbőr (#1078) | 1 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rájabőr (#404) | |||
2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vas fejpánt (#408) | 4 | víz (#27) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1336 | arany (#50) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 6 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Krossan párnája (#876) | 1 | kyorgölő penge (#875) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 8 | pirkit (#153) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
3 | varázskő (#305) | 1 | xirnox szív (#213) |