564. forduló, 566. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 8. 9h:10'
EZ A 586. JÁTÉKHETED, 565. FORDULÓD
587. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [254,73] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Natharion amulett (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 1 pszi kő (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 64 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 4 xirnox szivet (199 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 8 varkaudar pálinka (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1076 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+159 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 771. hetének nyerőszámai: 6, 20, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 915.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 913.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 911.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 909.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 909.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 907.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 902.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 902.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 900.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 898.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 896.]
Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 894.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 892.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 887.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 885.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 883.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 881.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 879.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 877.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 875.]

at 1154 28 TU-t adsz át az 1154. kalandozónak 28
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 28 TU árán átcsúsztatsz 28 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 875.]

vv 109 71 120 elmormolod a 109. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 873.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 871.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 869.]

hh 522 1269 841 használod az 522. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 868.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 24360 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 864.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 863.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 334 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 763.]

im 253 imádkozol
Sikeresen elsajátítottad a avatár idézése varázslatot, 10 regeneráció pont árán, még 50 pontod maradt. (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 713.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy elmeszonda.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 437 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda testét. (8 támadással 806 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Csápjával megérint az elmeszonda. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-6 pszi pont.) (-2 TU.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-106 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
13130 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 202, gyógyulás: 174, összesen: -28 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 683.]

v 198 228 111 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(254,73) a 107. labirintus bejárata, elmeszonda (#487)

[228,111] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Little Negró egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy barbár barlang (692. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy tleikan hadúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shear'niz'il trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. (Auralátás: Mr. Elem-Elek - 1666. kalandozó) Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz Enyasioval. Felszerelését egy szépen megmunkált Ma'yia furulyája díszíti. Ő Chiara férje! Leah félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy hakamát, egy haramakit, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy quwarg széltáncos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 673.]

be 692 bemész a 692. épületbe
Végigsétálsz a boltív alatt, és mélyre hatolsz a barlang belsejébe. A hosszú és szűk folyosó egy nagyobb terembe torkollik, a közepén egy koponyákból kirakott totemoszlop áll. Besétálsz a barlang belsejében álló hatalmas csarnokba. A totemoszlop még mindig ugyanabban a mozdulatlan pozícióban áll a terem közepén. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Szinte érzed a bebörtönzött lélek elégedett tekintetét, amikor büszkén megállsz az oszlop előtt. [10 fejlesztési pontot kaptál.] Majdnem összerogysz ijedtedben, amikor a sámánúr hangosan szörcsögve megjelenik a hátad mögött.
- A fülke döntött - harsogja. - Igazat szóltál! Akkor térjünk rá a sürgős teendőkre. A népem visszatérésének kulcsa egyetlen ember kezében van. Még az én időmben, élt egy remete a hegyekben, nem messze innen. Krossannak hívták. Az egyetlen lehetőség, hogy őt megtaláljuk. - Tiltakozásra nyitod szád, de a sámánúr közbevág. - Nem, már az én időmben is legendák regéltek halhatatlanságáról. Valamilyen csodás szer hatásaként, amikor elérte a 65. életévét, egy percet sem öregedett tovább. Benne az összes bizodalmunk. Ha rálelsz a sziklák között húzódó palotájára, és elém hozod őt, busás jutalom vár rád. - Végülis, gondolod, mit veszíthetsz. Elmélyülten áttanulmányozod az elsárgult térképet, amely a palota alaprajzát mutatja.

1
13 5 3 4 19
7 2 8
14 9 20 6 21 10 18
15 11 16 12 17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 108. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 30, északra 51 mérföldre található.

Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 668.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[227,111] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bo'adhun lidérc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 625 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra rontasz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc nyakát. (9 támadással 972 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-90 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
14936 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2430, sebződés: 202, gyógyulás: 270, összesen: +68 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [226,111] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fekélyes hernyó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 718 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-41 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Pestisaurád 13 sebzést okoz. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Kudlar ostorával többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 2 pontot sebződik a pestisaurától. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
13938 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2580, sebződés: 93, gyógyulás: 283, összesen: +190 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lüke Szálybaver irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 19 kerek kő, 6 szopókő, 10 bronzhegyű nyíl, 4 fémrúd, 8 kőkés.
Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [225,111] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy kettéroppantó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 681 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kettéroppantó égigérő testét. (9 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. A pestisaura 9 ép-t sebez. A kettéroppantó behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
14285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2638, sebződés: 115, gyógyulás: 202, összesen: +87 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Sorvadsz (-3 életerő). [37 pontot használtál fel, van még 631.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[224,111] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő leviathán lárva nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel megdöfködöd a leviathán lárva bal oldalát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Szívkeresővel jól megszurkálod a leviathán lárva jobb oldalát. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1419, sebződés: 15, gyógyulás: 179, összesen: +164 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).

(Továbbmész...) [223,111] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy elmeszonda közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 455 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda láthatatlan testét. (9 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. Csápjával megérint az elmeszonda. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-7 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 117 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-117 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
13638 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 294, gyógyulás: 134, összesen: -160 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [222,111] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy leviathán lárva lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 571 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a leviathán lárva testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Pestisaurád 5 sebzést okoz. A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Szívkeresővel jól megszurkálod a leviathán lárva jobb vállát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 31 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 88, gyógyulás: 172, összesen: +84 ÉP}

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 604.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(222,111) leviathán lárva (#476), 44. jellempróba
(223,111) elmeszonda (#487)
(224,111) leviathán lárva (#476)
(225,111) kettéroppantó (#471)
(226,111) fekélyes hernyó (#489), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(227,111) bo'adhun lidérc (#467)
(228,111) barbár barlang (#692), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), 255. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Mr. Elem-Elek (1666. kalandozó), Enyasio (2363. kalandozó)

[187,60] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Sorvadsz (-2 életerő).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 594.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 544.]

m 6 6 2 mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre
[186,60] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel tökéletesen perforálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Pestisaurád 6 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a 4 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 105, gyógyulás: 173, összesen: +68 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy királyi emlékművet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Van itt egy királyi palota (651. épület.). Utad során felfedezed Big G táborát. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah isteni megnyilvánulása. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy álomosztó őrszellem trófea, egy ködsárkány trófea és egy ódon vízköpő trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 67 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 7 spiritusz. 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).

(Továbbmész...) [186,60] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Blounther apó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel eltalálod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Blounther gyűrűje. 3880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 13, gyógyulás: 21, összesen: +8 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi emlékművet. Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Sorvadsz (-2 életerő). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
[27 pontot használtál fel, van még 517.]

kf 277 295 408 kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat a 295. tárggyal a 408. tárgyat
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Lecsatolod a Batharak vértjét, majd magadra öltöd az elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kf 451 kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kf 171 1 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Kudlar ostorát, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kf 84 2 kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a ryuku menetpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

tk 35 2785 többszemélyes kaland 35 2785
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Gorhud, Lord Steyr, Thuravindol. Közös kalandra készültök majd. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

szk 274 keresed a 274. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy őrjáratozó katonát. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 514.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy csapat őrjáratozó katona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pestisaura 20 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel megdöfködöd az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a 2 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a 2 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 981, sebződés: 156, gyógyulás: 4, összesen: -152 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 474.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 434.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 394.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 354.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 49, gyógyulás: 21, összesen: -28 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Sorvadsz (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 4 34 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 371 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 18, 15.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 706 pontot. A következő körben tehát 906 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AVATÁR IDÉZÉSE (253. VARÁZSLAT)
Minden istennek van egy vagy több avatárja - ezek félisteni teremtmények, amelyek egykor halandók voltak, de hősi tetteiknek köszönhetően az isten halhatatlanságot adott nekik. Az istenek soha nem jelennek meg személyesen, de kritikus helyzetekben avatárjukat küldik a földre. Néha előfordul, hogy egy másik isten nagyhatalmú papja istenedet akarja kihívni, és te nem vagy elég hatalmas, hogy kiállj vele. Ekkor megidézheted az avatárt, amely megleckézteti az elbizakodott kalandozót. Az avatár idézéséhez a V 253 parancsot kell kiadnod, 300 varázspont és 20 tvp árán, a varázslat komponense 10 isten könnycsepp. Siker esetén papi hited csökken 10-zel - az avatárokat nem ugráltathatod minden csip-csup ügy miatt. Ekkor az adott mezőn megjelenik istened avatárja, készen arra, hogy megküzdjön az ellenséges pappal. Azonban nem fog túl sokáig várakozni, bizonyos idő elteltével visszatér istenedhez.
Az avatárok hivatkozási száma: Leah (380), Dornodon (381), Raia (382), Elenios (383), Sheran (384), Tharr (385), Fairlight (386), Chara-din (387). Avatárt csak a szabadban lehet idézni, ha épületben tartózkodsz, a varázslat nem fog sikerülni.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din földi és égi helytartója vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: legfőbb inkvizítor. Ez az 565. fordulód.

Erő: 64 (95) Szint: 49 Merészség: 10/7 Magasság: 174 cm
IQ: 69 (77) Támadás: 88 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 68 Védekezés: 81 Menekülés: 30 % Életkor: 34/39 év
Egészség: 74 (86) Életpont: 1189/1698 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 69 (78) Varázspont: 3460/1217 Pénz: 11225 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 78/18 Pszi pont: 515/194 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5489 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 126700 TP-t kaptál. Jelenleg 19700429 TP-d van. A következő szinthez még 299571 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ősféreg, quwarg b.háborító. A 564. fordulódban 30261 arany került a bankszámládra. 30412 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 27/6 (+6%)
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 47/74 (+6%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 36/92 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/99 (+200%) 2. nyomkövetés: 140/73 (+5%) 3. lopás: 8/61
4. mászás: 24/64 5. csapdakészítés: 31/88 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/61
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/58 9. felderítés: 30/71
10. szörnyidomítás: 7/89 11. teológia: 174/19 (+83%) 12. taumaturgia: 127/96 (+10%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 9/25 (+9%) 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 27/55 17. pszi: 46/10 (+3%) 18. zárnyitás: 21/68
19. vadászat: 14/18 20. vitalitás: 5/43 21. bányászat: 41/69
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/52 24. csapatmunka: 7/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 104

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 190 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (117,8,1) feltámadás (#168)
sorvasztás (#102) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53)
szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120) hadiszerencse III (#59) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő III (#229), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) agytaposás (#180) >> Eruol (#378)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme!
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2.

TUDADI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 0. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
43 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
2 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tudás gyöngye (#522)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Blounther gyűrűje (#1548) 2 csuklyavirág (#133) 7 isteni könnycsepp (#260)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189)
118 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(186,60) őrjáratozó katona (#274), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Big G (2315. kalandozó), Blounther apó (#972), őrült varázsló (#255), részeg kalandozó (#187)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.07.07. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek