Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 1. 15h:05' EZ A 585. JÁTÉKHETED, 564. FORDULÓD 586. játékheted kezdete: júl. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 71 120 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
hh 1546 1269 841 | használod az 1546. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
im 0 1 | imádkozol |
Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 474 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra rontasz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a vark. kardtáncos fejét. (9 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Egy hangcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
9865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2410, sebződés: 141, gyógyulás: 198, összesen: +57 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb lábát. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Pestisaurád 7 sebzést okoz. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 432 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elmeszonda bal oldalát. (8 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-8 pszi pont.) (-3 TU.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 110 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-94 életerő). Az elmeszonda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
12943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1216, sebződés: 289, gyógyulás: 166, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [234,110] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy elmeszonda. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 431 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda testét. (7 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) (-2 TU.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-105 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1699, sebződés: 194, gyógyulás: 165, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [235,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés totemblarg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg nyakát. (9 támadással 1021 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézsisak felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-41 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kitintüskét. 12905 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1586, sebződés: 162, gyógyulás: 217, összesen: +55 ÉP}
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 408 1 | megveszed a 408. tárgyat 1 |
ve 171 1 | megveszed a 171. tárgyat 1 |
ve 84 1 | megveszed a 84. tárgyat 1 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Folytatod sétádat a házak közt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Blounther apó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 21, gyógyulás: 23, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[235,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fekélyes hernyó közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 706 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó széles száját. (9 támadással 820 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hangcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A fekélyes hernyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Véres nyál csordul ki a fekélyes hernyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
13692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2035, sebződés: 89, gyógyulás: 177, összesen: +88 ÉP}
v 198 257 75 | elmormolod a 198. varázslatot |
[257,75] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy hájas okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 520 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hájas okerón hájas derekát. (8 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Kudlar ostorával megpöccinted a hájas okerón testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 17 sebzést okoz. A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
10563 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2486, sebződés: 0, gyógyulás: 201, összesen: +201 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [255,74] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy elmeszonda. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 448 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda testét. (8 támadással 866 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 12 sebzést okoz. Végighúz rajtad az elmeszonda a csápjával. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-6 pszi pont.) (-1 TU.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-109 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13444 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1826, sebződés: 233, gyógyulás: 186, összesen: -47 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki kőtestét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kőszemet. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [254,73] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy ripityára tört tündöklő szobrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított ovimon-bokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy harcos hárpia. Itt csata lesz.
Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 655 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a Kudlar ostorát ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia bal karját. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 70 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 17 madártollat. 14318 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2414, sebződés: 165, gyógyulás: 163, összesen: -2 ÉP}
a 578 4974 72 | átadod az 578. tárgyat a 4974. kalandozónak (72 darabot) |
be 107 | bemész a 107. titkos labirintusba |
lm 8 7 10 | mozogsz 8 7 10 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 205 életpontot vesztettél. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal gyóntató testét. (9 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hangcsapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 13 sebzést okoz. A ro'galhal gyóntató kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A ro'galhal gyóntató összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2001, sebződés: 351, gyógyulás: 197, összesen: -154 ÉP}
lm 7 6 12 | mozogsz 7 6 12 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 625 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (9 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával többször eltalálod a bo'adhun lidérc nyakát. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-71 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
14927 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1874, sebződés: 209, gyógyulás: 258, összesen: +49 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 604 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra támadsz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal gyóntató fejét. (9 támadással 902 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. A pestisaura 13 ép-t sebez. A ro'galhal gyóntató pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A ro'galhal gyóntató összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12801 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 242, gyógyulás: 193, összesen: -49 ÉP}
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 656 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (9 támadással 817 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-68 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
15748 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2537, sebződés: 207, gyógyulás: 285, összesen: +78 ÉP}
lm 11 5 5 | mozogsz 11 5 5 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 607 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 205 életpontot vesztettél. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal gyóntató testét. (9 támadással 940 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 16 sebzést okoz. A ro'galhal gyóntató újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A ro'galhal gyóntató most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
12884 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2063, sebződés: 327, gyógyulás: 201, összesen: -126 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 680 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 120 életpontot vesztettél. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a Harmarghal jobb vállát. (9 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Nem sikerült a Harmarghal ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Harmarghal száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
14613 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2136, sebződés: 345, gyógyulás: 202, összesen: -143 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 19 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért |
MOA CSIPTETŐ (1330. TÁRGY) A moák tisztában voltak azzal, a fejükön lévő apró, fülnek nevezhető kitüremkedés melyik pontját kell elszorítani ahhoz, hogy agyuk tudatalatti részei megfelelően stimulálódjanak. A procedúra által az eddig vegetáló agysejtek is aktívvá tehetők, így az elme kapacitása kockázatok nélkül, egyszerűen megnövelhető. Ez az eljárás a gnómoknál is használható, így ha ebbe a fajba tartozol, és a moa csiptetőt a füled hegyére rögzíted, IQ-d megnő 3-mal. A csöppnyi tárgy szinte nem is látszik ezután, így nem is foglalja a helyet más fülbevalók elől. |
SALAMON ESSZENCIÁJA (952. TÁRGY) Dranadáni Salamon szívós, gigantikus termete különös esszenciát rejt magában. Megszerzése nem egyszerű, de annál több haszonnal jár, ha magadnál tartod: a kör elején kapható, egészségből származó ÉP regenerációd megnégyszereződik. Ennek ismeretében nem csoda, hogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika egészen az utolsó pillanatig kicsattant az egészségtől. |
AGYBÉNÍTÁS II. (246. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás továbbfejlesztett változata gyakorlatilag mindenben megegyezik az eredeti képességgel, azonban sokkal hatékonyabb. Annak az esélye, hogy az ellenfél a támadást elkerüli, jóval csekélyebb, és még kevesebb pszi pontba is kerül, mindössze 15-be. További információkért lásd az Agybénítás (114. pszi támadó képesség) enciklopédiáját. |
![]() A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár képes kibocsátani magából. Nagyon szívós madár, ha a rikácsolásával nem éri el a kívánt célt (hogy az ellenfél hátat fordít, és futásnak indul), akkor hosszú csőrét próbálja áldozata testébe mártani. Ártalmatlanná tételére szúrófegyver a legalkalmatlanabb. |
RO'GALHAL GYÓNTATÓ (524. SZÖRNY) A ro'galhalok - akik a bo'adhunok törzsfői - első tanácsadói, akik a törzs sokat látott és tapasztalt öregjei közül kerültek ki. Valójában élőholtak ők, akik a kyorgokkal vívott háborúk során elestek ugyan, de az ott elszabaduló mágia örök időkre az evilági testükbe konzerválta lelküket. A dicső halál csak előnyükre változtatott fizikai adottságaikon, hiszen az átváltozás pillanatában elvesztették az öreg test minden nyűgét és baját, hogy olyan legyőzhetetlen harcosokká váljanak, mint amilyenek fiatalkorukban voltak. Ha nincs rajtad Symulf rúnája, a ro'galhal gyóntatót csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
HARMARGHAL (525. SZÖRNY) Harmarghal szinte rabszolgasorból emelkedett a bo'adhun törzsfői rangra, miután négy évtizedig szolgált Tissian sámánúr személyes tanácsadójaként. Három dolog volt, ami idáig juttatta: kiemelkedő harci képességei mellett meglepő tárgyalókészsége és a fejéből kipattanó eredeti ötletek voltak ezek, melyek többször sikerre vezették az Esthar császárság ellen vonuló barbár seregeket. Az előkerült pergamentekercsek arról tanúskodnak, hogy Harmarghal a Népek Csatájában sok fajtársával egyetemben életét vesztette, viszont nyughatatlan kísértettestét még ezután is többször látták a harcmezőn feltűnni. Ha nincs rajtad Symulf rúnája, a Harmarghalt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
ÜNNEPI ÖVSÁL (874. TÁRGY) A bo'adhun sámánurak szentként tisztelt selyem ruhadarabját, az ünnepi övsálat tartod a kezedben. A ro'galhalok nevével ellentétben nem csupán jelentős alkalmakkor viselték ezt az övet, hanem minden esetben, ha több ember előtt kellett megjelenniük. Különös hatalmat tulajdonítottak neki, pedig az egyszerű ruhadarab semmilyen mágikus tulajdonsággal nem bír. Mégis, ha a nap fénye éri felületét, a szivárvány minden színében tündökölni kezd. |
Erő: | 64 (100) | Szint: | 49 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 111 (114) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 68 (66) | Védekezés: | 147 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 73 (93) | Életpont: | 1349/1338 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 68 (77) | Varázspont: | 3460/1319 | Pénz: | 10317 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 81/39 | Pszi pont: | 515/99 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | *26/100 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 47/68 (+8%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/89 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/99 | 2. nyomkövetés: | 140/68 (+20%) | 3. lopás: | 8/61 |
4. mászás: | 24/64 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 31/82 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/61 (+12%) |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 30/71 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 173/36 (+107%) | 12. taumaturgia: | 127/86 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 9/16 (+9%) | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 27/55 | 17. pszi: | 46/7 (+69%) | 18. zárnyitás: | 21/68 |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/69 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/52 | 24. csapatmunka: | 7/54 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 89 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (117,8,1) | feltámadás (#168) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) |
jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | sorvasztás (#102) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 72 | ében toboz (#578) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
470 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kitintüske (#879) | |||
1 | kőszem (#304) | 17 | madártoll (#112) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rövid kard (#171) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | ünnepi övsál (#874) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vas fejpánt (#408) |