Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 18. 9h:03' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 562. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: jún. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes TF tal. tesztcsata (-15 zseton) E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tv 197 | támadó/véd. varázslat a 197. varázslatot |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
hh 841 1269 1546 | használod a 841. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
im 0 1 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel megdöföd a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pestisaurád 7 sebzést okoz. A varkaudar iszákos karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 39, gyógyulás: 27, összesen: -12 ÉP}
ek 7 4 4 | t. energia kisütése: 7 4 4 |
fvh 28 | felt. varázslat haszn. 28 |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 706 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra támadsz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-40 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Kudlar ostorával súrolod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A pestisaura 17 ép-t sebez. A fekélyes hernyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 152, gyógyulás: 219, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [256,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy quwarg ikerboly van. Északra egy drakolder csatamező van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében tigris közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 597 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ében tigris jobb első lábát. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (48 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (8 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2685, sebződés: 320, gyógyulás: 175, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [255,115] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg ikerbolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ahogy mászni kezdesz fölfelé, egyre inkább úgy gondolod, nem volt bölcs döntés. ľmde innen már nincs visszaút. Nemhiába láttad élnek a boly oldalát, itt nem a már megszokott apró csípéseket kapod; komoly sérüléseket elszenvedve érsz föl az ikertorony egyikének tetejére. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-53 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy ősquwarg!
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az ősquwarg testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. Az ősquwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 6640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 839 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg széltáncos testét. (9 támadással 829 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) (-3 TU.) A quwarg széltáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy (ld. enc.). 21384 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2700, sebződés: 460, gyógyulás: 178, összesen: -282 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 650 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia jobb oldalát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia bal lábát. (9 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A harcos hárpia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 71 életpontot vesztettél. Kudlar ostorával épp hogy eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hangcsapás varázslatot. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 11 sebzést okoz. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 74 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 18 madártollat. 14199 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2839, sebződés: 575, gyógyulás: 201, összesen: -374 ÉP}
v 181 185 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,58] Egy kisebb településhez érkeztél. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 708 615 | bemész a 708. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 596 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (94 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 manifeszt.nyúlvány, rájabőr, 3 bumeráng, 3 kötél, 2 borkonyó bibe. Marokra fogva a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. A pestisaura 15 ép-t sebez. A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12757 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2174, sebződés: 294, gyógyulás: 172, összesen: -122 ÉP}
v 198 285 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[285,95] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy smaragdvámpír. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 844 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a smaragdvámpír áttetsző testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel jól megszurkálod a smaragdvámpír testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 251 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 334, gyógyulás: 96, összesen: -238 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 538 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a gnomori rémszolga jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (123 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel megdöfködöd a gnomori rémszolga véreres karját. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Szívkeresővel jól megszurkálod a gnomori rémszolga jobb karját. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 739, gyógyulás: 182, összesen: -557 ÉP}
(Továbbmész...) [283,97] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy árnygólem. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 930 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (44 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Kudlar ostorát ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnygólem testét. (9 támadással 955 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Az árnygólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 520 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Kudlar ostorával néhányszor súrolod az árnygólem testét. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Az árnygólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 462 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az árnygólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis quwarg széltáncos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy árnygólem trófeát. 29621 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 1026, gyógyulás: 263, összesen: -763 ÉP}
(Továbbmész...) [282,98] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. A Köd-mocsár széléhez érkeztél. Nevét egyértelműen arról kapta, hogy az orrodig sem látni, olyan állott a levegő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősféreg. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1336 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Kudlar ostorával többször eltalálod az ősféreg ocsmány fejét. (9 támadással 914 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Pestisaurád 5 sebzést okoz. Az ősféreg a torkodba harap! (1 támadástól 480 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. Kudlar ostorával néhányszor megcsapod az ősféreg farkát. (9 támadással 887 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Vér kezd ömleni a jobb combodból az ősféreg harapása nyomán. (1 támadástól 439 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. Az ősféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Eldobod az értéktelenné vált árnygólem trófeát, és kiszedsz egy ősféreg trófeát. 27581 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4650, sebződés: 919, gyógyulás: 373, összesen: -546 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szenzoros lápi rém testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel jól megszurkálod a szenzoros lápi rém láthatatlan testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Pestisaurád 14 sebzést okoz. A szenzoros lápi rém fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szenzoros lápi rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szenzoros lápi rém karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) A szenzoros lápi rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 63 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 463, gyógyulás: 55, összesen: -408 ÉP}
(Továbbmész...) [280,99] Ritka erdőbe érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kreommat-liliomot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét kaszás. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 191 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dzsumbujharcos bóla. Alaposan megsorozod a sötét kaszás testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a sötét kaszás jobb vállát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) A pestisaura 8 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő dentor szüttyő. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel megdöfködöd a sötét kaszás testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő értépő sarkantyú. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 949, gyógyulás: 8, összesen: -941 ÉP}
(Továbbmész...) [279,99] Fák, mindenütt csak fák. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gnomori rémszolga. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel jól megszurkálod a gnomori rémszolga bal vállát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Szívkeresővel jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 680, gyógyulás: 176, összesen: -504 ÉP}
tk 23 4347 | többszemélyes kaland 23 4347 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TOPÁZA (1247. TÁRGY) Az Örökkévalóság Kristályának szivárványszíne lassan besűrűsödik, és halványsárga lesz - a nap csillogását úgy veri vissza, mint a legcsodálatosabb aranyékszer. Ez a drágakő mindig meg tud téged lepni valamivel, ezúttal egy csodaszép topáz alakját vette fel! Pedig már azt hitted, nem fejlődik tovább... A topáz speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +60 max. ÉP-t, +60 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +5 támadást, ezenkívül forduló elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
QUWARG IGAZGYÖNGY (912. TÁRGY) Ha felmetszed a sivatagok repülő rovarának, egy quwarg széltáncosnak a testét fedő vastag kitinpáncélját, kis szerencsével apró igazgyöngyökhöz juthatsz. A csupán egy centiméter átmérőjű tárgyak még a sötét éjszakában is gyönyörűen csillognak, valószínűleg remekül felhasználhatók lennének valamilyen ékszer készítésekor. |
![]() A leghíresebb smaragdvámpír. Halandó életében egy rég letűnt birodalom legjelentősebb katonai tisztségének várományosa volt, de erre minden bizonnyal már ő maga sem emlékszik. Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. A következő évszázadok Lord Daramoula számára állandó utazással teltek, mígnem egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. A többi smaragdvámpír kíséretében az árnytündérek okozta felfordulásban tért vissza az élők világába. Teste megváltozott, minden eltelt év egy ráncot képezett smaragdzöldre fakuló bőrén. De belül is átalakult, miután volt ideje gondolkozni "életének" minden elkövetett hibáján, és tanulni mindegyikből, mára már legyőzhetetlenné vált... Mint a többi smaragdvámpírt, Lord Daramoulát is csak akkor támadod meg, ha FT parancsot adsz ki rá, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt állsz. |
![]() Mintha egy olvasztókemence belsejéből lépett volna eléd, annyira különös, drágakő csillogású a smaragdvámpírok zöldes bőre. Persze csak ami látszik belőle, hiszen az egyéb misztikus figurákhoz híven hosszú, karimás öltönyt viselnek, mely annyira ébenfekete, mint a legsötétebb sötét. A smaragdvámpírok szökevények, akik az árnytündérek engedetlensége által okozott felfordulást kihasználva az anyagi síkra érkeztek. Amikor Leah rádöbbent árulásukra, mindenkit meglepve a bosszú helyett az engedelmesség újfajta béklyóját bocsátotta e teremtményekre, a smaragdvámpírok pedig azóta is buzgón teljesítik uruk ekkor kiadott parancsát: minél több élőt toborozni a Halál istenének hadseregébe. Mint a legtöbb vámpír, ezek a lények is csak egyféleképpen győzhetőek le: ha valamilyen hegyes tárggyal keresztüldöföd testüket. Valószínűleg nem az ütőfegyvered lesz erre a legmegfelelőbb. Egészségcsökkentő harapása miatt csak FT paranccsal, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt fogod megtámadni őt. |
OBSZIDIÁN ERŐD (491. ÉPÍTMÉNY) Még a nap sugarai is kerülik azt a helyet, ahol egy ilyen robosztus, sima felületű erőd tornyosul a környező vidék fölé, lassan terjedő sötét mocsárrá változtatva a virágos mezőket - mintegy jelezve, hogy ezen a vidéken a fehér aurásoknak semmi keresnivalójuk nincs. Azoknak azonban, akiknek lelkét nem tartják vissza holmi kicsinyes gátlások, kiélvezhetik a torony által a környezetből kisajtolt hatalmat: a mások gyengeségéből származó erőt [+4 szerencse és +4 védettség]. Ezenkívül kapnak egy gyenge láthatatlanság észlelését, amely ugyan nem semlegesíti a láthatatlanok +4 védekezését, viszont legalább tudnak velük harcolni. És még ha mindez nem lenne elég, vp-jük úgy regenerálódik, mintha nekrofunon táboroztak volna, és ép-jük is maximális lesz, HA legalább egyszer harcoltak táborozásuk alatt a torony védelmében. Minderre persze nagy szükségük is van, hiszen azok, akik magukat "jó"-nak nevezik, mindent megtesznek, hogy "felszabadításra" hivatkozva betörjenek az épületbe és kioltsák az erőd hatalmát szimbolizáló sötét lángot [ehhez elég kiadniuk a BE parancsot, amelynek hatására automatikusan meg is próbálnak eljutni a torony közepébe]. Persze ehhez le kell győzniük minden védőt, akiket a torony ereje is segít +3 sebzéssel és támadással. Harcolni csak azokkal fognak, akikkel a merészségük alapján (VIK és menekülés%) is szembeszállnának, az erősebbek elől elbújnak (ami persze azt is jelenti, hogy nem érhetik el céljukat). Pedig Raia és Elenios különleges figyelmét vonhatja magára az, aki jeleskedik az obszidián erődök felszámolásában... Ha valaki elesik az erőd ostromakor, d.e.m.-je nem repíti távolabb egyetlen mezővel sem, de az erődöt sajnos elhagyja. [FIGYELEM! Ha semleges jellemű vagy, és táborozási szándékkal betérsz egy ilyen építménybe, az automatikusan azzal is jár, hogy az elefántcsont tornyok örök időkre ellenségként fognak kezelni.] |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
ÁRNYGÓLEM (586. SZÖRNY) Az árnygólemek Rüeumöeu, egy nagyhatalmú árnytündér mágus félig megalkotott teremtményei. A félig alkotás természetesen tudatos dolog volt, hogy az árnygólemek minél inkább átérezzék gazdáik két világ közötti vívódását. Mert amikor az árnytündérek megtagadták a Halál mivoltát, Leah átka egész életükre rányomta pecsétjét. Az árnygólemek feladata eredetileg az lett volna, hogy elűzze azokat a lényeket, melyeket Leah küldött azért, hogy átsegítse az árnytündéreket oda, ahová szerinte valók, vagyis az Árnyékvilágba. De miről ismerni fel, ki az akit a Halál Istene küldött? Épp ez az, amivel az árnygólemek is bajban vannak: ezért kizárásos alapon, minden idegent elpusztítanak. Szúrófegyverrel sebezhetetlenek. |
![]() Fúj, mi bújik elő a föld alól. Az ősféreg bőre gennyes gyulladásokkal teli, melyek még a történelem előtti idők betegségeinek jeleit hordozzák. Méretei hatalmasak, elnyúló testének hossza lemérhetetlen, magassága a tiedének háromszorosa, szája pedig szélesre tárt állapotában könnyen elnyelhetne akár egy khrak behemótot is. Apró, tüskés fogai a rákövesedett lepedéktől sárgulnak. Ha nem leszel rosszul az ősféreg látványától, már csak a szívósságodról kell tanúbizonyságot tenned: hiszen ennek az ocsmányságnak a legyőzése hosszú és fáradtságos munka. A mendemonda szerint viszont nem lehetetlen... |
![]() Az árnytündérek birodalmában még a mocsarak is sötétebbek és félelmetesebbek, mint a Túlélők Földjének többi pontján. A túlvilágról érkezett láplakó rémek nem csoda, hogy ideális környezetnek találták ahhoz, hogy itt telepedjenek le, e háborítatlan vidéken. A szenzoros láprém igazából csak akkor merészkedik át a mi világunkba, ha kinyújtott vékony csápjai ideális préda eljövetelét jelzik számára. Ezeket a csápokat lehetetlen észrevenni, annyira beleolvadnak a lepusztult környezetbe, így BA paranccsal nem érsz el semmit: még ha ki is adod, elbújni már semmiféleképpen nem lesz időd, mielőtt a lény megjelenne. A rém kinézetéről nem sokat lehet elmondani... még aki látta és túlélte a vele való találkozást, meglepő módon az sem tud használható adatokról beszámolni. Persze ők amúgy is roppant kevesen vannak. Csak mágikus fegyverrel sebezhető. |
![]() Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
ÁSPIS VÉDŐKÖPENY (479. TÁRGY) Ez a kígyóbőrből varrt, mélyvörösen izzó, földig érő köpeny a Borax dinasztia ajándéka az őket hűen szolgáló Korona Bajnokainak. A köpeny hátán mágikus rúnákkal szegélyezett, arany hímzésű Yaurr uralkodói címer látható. A köpeny nemcsak viselőjét védi hatékonyan, de védelmező auráját annak felszerelésére is kiterjeszti, ennek eredményeképp a KF 479 hatására e mágikus tárgy birtokosa +4 védelmet kap, és tárgyai teljes védelmet élveznek a tűztámadásokkal és a nagy lények által okozott páncélbezúzással szemben. |
Erő: | 64 (100) | Szint: | 49 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 69 (77) | Támadás: | 111 (114) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 68 (66) | Védekezés: | 147 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 73 (93) | Életpont: | 1348/870 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 68 (77) | Varázspont: | 3460/841 | Pénz: | 11572 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 81/29 | Pszi pont: | 504/121 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 26/96 (+14%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 47/58 (+3%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/84 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/99 | 2. nyomkövetés: | 140/15 (+24%) | 3. lopás: | 8/61 |
4. mászás: | 28/60 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 31/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/49 |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 30/60 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 171/57 (+107%) | 12. taumaturgia: | 127/65 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/99 (+9%) | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 27/55 | 17. pszi: | 45/28 (+4%) | 18. zárnyitás: | 21/68 |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/69 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/52 | 24. csapatmunka: | 7/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (117,8,1) | feltámadás (#168) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) |
jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | hadiszerencse III (#59) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 3 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dentor szüttyő (#590) | 6 | dzsumbujharcos bóla (#1458) | 1 | értépő sarkantyú (#1482) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 6 | gyöngymangó (#135) | 9 | hajító csillag (#939) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | 10 | kátrány (#580) | |||
3 | kötél (#92) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rájabőr (#404) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | sötét ital (#284) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
101 | arany (#50) | 1 | fűszertartó (#210) | 18 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |