Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 18. 12h:21' EZ A 1409. JÁTÉKHETED, 561. FORDULÓD 1410. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2462 ingyenf: 2 |
* 1. KP: vv 71 59 188 | elmormolod a 71. varázslatot az 59. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: vv 53 210 224 | elmormolod az 53. varázslatot a 210. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 63 26 165 | elmormolod a 63. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: vv 28 157 132 | elmormolod a 28. varázslatot a 157. varázslatot a 132. varázslatot |
* 5. KP: vv 209 177 147 | elmormolod a 209. varázslatot a 177. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: vv 26 90 178 | elmormolod a 26. varázslatot a 90. varázslatot a 178. varázslatot |
v 198 353 18 | elmormolod a 198. varázslatot |
359 | 360 | 361 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[353,18] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 250 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb oldalát. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós testét. (5 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). A Thargodan légiós karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 49, gyógyulás: 128, összesen: +79 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 179 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Zinthurg pallossal megvagdalod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 189 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy téfea-agy. 12 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 429, gyógyulás: 177, összesen: -252 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 39 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezerszemű bestia jobb csápját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (74 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 27 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő réz masszariasztó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezerszemű bestia nyakát. (3 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 37 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő réz masszariasztó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 galachmitot. 19 792 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 440, gyógyulás: 206, összesen: -234 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 áldott követ. 1 522 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 0, gyógyulás: 174, összesen: +174 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (312,11)-> 200 arany, -2 ÉP] 9 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 2, gyógyulás: 128, összesen: +126 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón jobb hátsó lábát. (5 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Zinthurg pallossal végigvagdosod a márvány drakón jobb első lábát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 43, gyógyulás: 150, összesen: +107 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 454 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (98 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal kicsit megvágod a márvány sárkány bal szárnyát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 555, gyógyulás: 158, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [350,18] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy ében sziklatornyot. Északnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy márvány sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 464 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 73 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, csak ezért nem fagysz teljesen csonttá. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány sárkány farkát. (5 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a márvány sárkány óriási karmát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 5 arany és 2 vasérc. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 550, gyógyulás: 174, összesen: -376 ÉP}
(Továbbmész...) [349,17] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 443 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 163 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 78 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 146 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (100 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány farkát. (5 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 28 arany, 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 753, gyógyulás: 202, összesen: -551 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Zinthurg pallossal megcsapod a zafír drakón testét. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +92 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 90, gyógyulás: 155, összesen: +65 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 448 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rubin sárkány bal oldalát. (5 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a rubin sárkány bal oldalát. (3 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 24 952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1430, sebződés: 630, gyógyulás: 203, összesen: -427 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 23 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). A viharóriás inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a viharóriás testét. (2 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Szereztél 83 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 79, gyógyulás: 174, összesen: +95 ÉP}
(Továbbmész...) [349,19] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében halálhajcsár!
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
7 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 0, gyógyulás: 128, összesen: +128 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 25 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! Zinthurg pallossal megcsapod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 81, gyógyulás: 151, összesen: +70 ÉP}
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [347,19] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A messzeségben füstoszlopot látsz.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón testét. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 20, gyógyulás: 148, összesen: +128 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 455 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében sárkány óriási karmát. (5 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod az ében sárkány testét. (2 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1328, sebződés: 519, gyógyulás: 181, összesen: -338 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a jégelementál fejét. (3 támadással 372 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A jégelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
* 1. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 2. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 3. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 5. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
* 6. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 7. BP: gyk 1736 50 0 | gyakorolsz az 1736. tárggyal 50 pontért |
* 8. BP: gyk 1736 50 0 | gyakorolsz az 1736. tárggyal 50 pontért |
* 9. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 462 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (82 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében sárkány testét. (5 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod az ében sárkány farkát. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +110 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1352, sebződés: 420, gyógyulás: 185, összesen: -235 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
Erő: | 77 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 65 (75) | Támadás: | 90 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 64 (74) | Védekezés: | 148 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/112 év |
Egészség: | 67 (85) | Életpont: | 1914/1737 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (83) | Varázspont: | 3262/172 | Pénz: | 2462 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 408/16 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 23 |
vágófegyverek: | 32 | ütőfegyverek: | 49 | lőfegyverek: | 38 |
dobófegyverek: | 19 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (100%) << Kudral ostora (#1736) (80%) << biami kvazárlándzsa (#568) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -35.); ében nyílvessző (#848) (36 -49.); gránátlövedék (#526) (50 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
346,18 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 415 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 12. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 84, 86, 82, 85, 89, 93, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/11 | Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38 | 2. nyomkövetés: | 144 | 3. lopás: | 15 |
4. mászás: | 25 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 22 |
7. gyógyítás: | 221 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 34 |
10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 123 | 12. taumaturgia: | 203 (+11) |
13. versengés: | 10 | 14. harcművészetek: | 8 | 15. zene: | 7 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 32 (+1) | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 43 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 999 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot, csak egyszer), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
adószedő (#234), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), halálelementál (#279), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), viharóriás sámán (#324) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), rothadó borzalom (#633), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
éjfattyak (#9096), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 30 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | hatalomvarázs III (#532, 400 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
esszenciacsapolás (#529, 500 VP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (512) | Pörhemór köre (#205) (103,7,1) | vámpirizáció (#1) (665,80) | áldomás (#6) (795,36) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | mágiadagály (#132) | túlvilág lehelete (#177) |
tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), lidércidézés (#219), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
puha ütés (#60) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | |
háló (#186) | >> | tűzelementál (#276) | háló (#186) | >> | aranyfecske (#283) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | Folrang (#331) | |
háló (#186) | >> | márvány drakón (#322) | Asylux csapdája (#233) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | |
méregfelhő III (#229) | >> | bosszantó apróság (#452) | Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | pusztító végzet (#106) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | méregfelhő III (#229) | >> | kreiton idéző (#510) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pirogólem (#514) | méregfelhő III (#229) | >> | achát gólem (#515) | |
pusztító végzet (#106) | >> | torz gólem (#516) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | Thargodan berzerker (#377) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | energiapajzs (#103) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
energiapajzs (#103) | >> | Raia angyala (#333) | tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz számomra 5 vortex amulettet - ezek jelentik a kulcsot az ősvortexekhez, és így a Sötét Föld feletti uralomhoz. |
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 6) |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 13, 21, 33, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 60, 62, 63, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 84, 85, 86, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 178, 193, 279. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 24, 26, 33, 35, 36, 40, 43, 46, 50, 52. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | 6 | pirkit (#153) | |||
3 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2020 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 6 | csalánvirág (#582) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 6 | nyílvessző (#108) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | törpe őskő (#633) | 5 | vasérc (#152) |
345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | |
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|