Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 16. 15h:11' EZ A 72. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 73. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 4 8 8 | mozogsz délre, északra, északra |
(Továbbmész...) [44,118] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy görgőte. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a görgőte nedves testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A görgőte feléd harap, de sikertelenül. A görgőte szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,117] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A bo-skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [46,115] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 6.]
m 8 | mozogsz északra |
kut 20 | kutatsz 6 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
TELJES TRANSZFORMÁCIÓ (11. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Elérted minden alakváltó álmát, a legdédelgetettebb, legtitkosabb célt: monstantól képes vagy bármilyen, általad ismert szörny alakját felvenni. A "bármilyen" persze bizonyos korlátozások alá esik: ismerned kell, és tömege legfeljebb kétszer akkora lehet, mint a tied. A speciális képességeket is megkapod (pl. mérges csípés). Sajnos ezzel a módszerrel nem juthatsz pl. gyenge méreghez, surranó kígyóvá változva gyorsan belecsepegtetve a mérget egy edénybe, mert visszaváltozáskor a kinyert folyadék is visszaváltozik nyállá. Ez vonatkozik a többi speciális anyagra is. A teljes transzformációhoz az AV 11 <szörny száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Mivel szörnyalakban gyakorlatilag semmi értelmeset sem tudsz csinálni, ez a képesség igazándiból csak táborozás alatt hatékony. Tehát bármikor is adod ki az AV 11 parancsot, az csak az utolsó parancs után fog érvénybe lépni. A következő forduló elején automatikusan visszaváltozol. Mivel szörnyalakban az összes tárgyad is átváltozik, tested részévé válik, így táborozás közben nem tudnak meglopni. Ha valaki megtámad, a szörny minden képességét birtokolva harcolsz, kivéve az életpontjainak számát, az továbbra is a tied marad. Így pl. egy 120 életpontos vadász tatuként kellemes meglepetést okozhatsz barátaidnak. Vagy gondolj arra, hogy piromenyétként, a város közepén köpdösöd a járókelőket. Ha valaki megöl szörnyalakban, kimetszhet belőled szörnyalkatrészt, és te néhány óra múlva visszanyered alakodat - nem leszel halott, de nagyon gyenge leszel, és van rá esély, hogy ilyenkor az egészséged is csökken. Megjegyzés: varázsolni tudó és intelligens szörnyek alakját nem veheted fel. Mindenkivel, akivel találkozol a két forduló közt, harcolni is fogsz: mivel akivel nem találkoztál, az elbújt előled. A harcról azonban nem kapsz részletes leírást, csak a két fél által kiosztott sebzést tudod meg. Ezenkívül, amíg szörny vagy, a menekülés%-odat a program nem veszi figyelembe. Bár regenerálódhatsz szörny alakban (minden csata után, és ez nem kerül külön kijelzésre), életpontod nem emelkedhet így sem az átváltozáskori érték fölé. Foglyul ejteni nem tudnak. Labirintusban ezt a képességet nem tudod használni. |
Erő: | 19 | Szint: | 12 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 166/101 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 48/41 | Pénz: | 311 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 13 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 18 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 5 | 9. teológia: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 8 (+1) |
13. bányászat: | 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
Összsúly: 48.55 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bot (#4) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | gyenge méreg (#26) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |