55. forduló, 57. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 19. 19h:35'
EZ A 1000. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
1001. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,1] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Lex Hunterrel. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy dentor vértet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mentát koronát, egy nekrofun medált, egy örökkévaló holdkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Dögvész trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod 1. napján Lex Hunter átadott neked 1 borkonyó bibét.
Táborozásod 1. napján Lex Hunter átadott neked 1 lótuszvirágot.
Táborozásod 1. napján Lex Hunter átadott neked 3 zöld üveget.
Táborozásod 1. napján Lex Hunter átadott neked 3 manakristályt. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: ef 5 504 0 energia fejlesztése 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 35 VP-t.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 173. Kapsz 20 VP-t.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

a 189 5631 5 átadod a 189. tárgyat az 5631. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 vas dobónyilat Lex Hunter részére. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

a 351 5631 2 átadod a 351. tárgyat az 5631. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 tolmokov-koktélt Lex Hunter részére. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 268.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 10 VP-t.]

kb 123 1 kiveszel a bankból a 123. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kb 110 1 kiveszel a bankból a 110. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

fve 29 20 felt. vásárlás a 29. tárgyat 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

ff 123 felt. fegyverváltás: 123
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

hu 8 hulladék: 8
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[8,2] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [8,3] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nagyobb monolitot. Találsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol Dark Bloom. Egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kreiton idéző trófea, egy kreiton bűvölő trófea és egy sötét ölész trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (101).} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 10 VP-t.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 100 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 50 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[8,4] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 14.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 14 stukilövedéket. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 13 nyílpuska lövedéket. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [8,5] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Találsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nyuhaj karbin lehet. {max. életpontja: 43-48.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 74 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [13 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 13 VP-t.]
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [13 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 13 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 70. Kapsz 13 VP-t.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [13 pontot használtál fel, van még 57. Kapsz 13 VP-t.]
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [13 pontot használtál fel, van még 44. Kapsz 13 VP-t.]
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [13 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 13 VP-t.]

f 547 kísérletezel az 547. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szent nyílp.lövedéket. (ld. enc.) 116 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 26. Kapsz 5 VP-t.]

kt 549 1 elkészíted az 549. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szent nyílp.lövedéket. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 21. Kapsz 5 VP-t.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[7,4] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
111 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Tárgyainak egy részét egy királygyík viszi. {ereje: 24.} Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. {támadása: 13.}
Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [6,3] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 9 db nyílvessző 9 aranyért; 2 db sallank karom 6 aranyért; 30 db rézdarab 30 aranyért; 28 db óndarab 84 aranyért; 5 db gyenge méreg 5 aranyért; 18 db pirkit 54 aranyért;
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 2 kőszemet 10 aranyért, 5 orgyilkos tőrt 40 aranyért, 4 raptor karmot 48 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 6 szvó-ektoplazmát 60 aranyért, 7 tintát 7 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [6,2] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1300 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. [15 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 15 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[6,1] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 9.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a gyilkos tetű bal középső lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 5 VP-t.]

f 100 kísérletezel a 100. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 1271 1 elkészíted az 1271. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 5 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 12, 11.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

SZENT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (549. TÁRGY)
A gnómok természetes mágikus erejüknél fogva képesek a nyílpuska lövedéket mágikus erővel felruházni. A szükséges csendet és tisztaságot a magashegység levegője biztosítja. A gnómnak csendben kell imádkoznia, majd a (nem mérgezett) nyílpuska lövedéket egy isteni könnycseppel és egy lótuszvirág illatával megszentelnie (a lótuszvirág nem veszik el). Mindehhez a KT 549 parancsot kell kiadni, 5 TVP árán. Ezután a nyílpuska lövedék sebzése néggyel, megtalálásának esélye 10%-kal nő, és képes lesz mágikus fegyverrel megsebezhető lények megsebzésére is. A szent lövedék mágiája amolyan átok, persze jó értelemben: csak az használhatja fel, aki elkészítette, tehát nem lehet átadni.

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

Erő: 26 (45) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (52) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 350/350 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 754/302 Pénz: 749 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 37/0 Pszi pont: 97/15
Eddig összesen 695 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 240 TP-t kaptál. Jelenleg 931 264 TP-d van. A következő szinthez még 68 736 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, Ayagira Tanaka, jégtroll. A 52. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/98 vágófegyverek: 24/48 (+1%) ütőfegyverek: 6/18 (+53%)
lőfegyverek: 20/2

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
72,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/50 2. nyomkövetés: 10/22 (+15%) 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 20/8 (+21%) 5. gyógyítás: 24/3 6. felderítés: 1/5
7. szörnyidomítás: 5/78 8. teológia: 20/69 (+12%) 9. taumaturgia: 38/95 (+12%)
10. szörnyismeret: 12/35 (+22%) 11. pszi: 12/13 (+20%) 12. vadászat: 5/5
13. bányászat: 10/28 (+80%) 14. testépítés: 8/21 (+2%) 15. főzés: 4/11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (988,24) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 313. Szerzett pont: 44870. Beállított erő: 50 Összpont: 44870

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2249 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
53 arany (#50) 2 csontpálca (#329) 1 fekete gyöngy (#99)
1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
2 kőszem (#304) 1 madártoll (#112) 5 orgyilkos tőr (#225)
4 raptor karom (#281) 3 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8)
6 szvó-ektoplazma (#151) 7 tinta (#101) 2 tolmokov-koktél (#351)
9 ugh méreg (#166) 5 vas dobónyíl (#189) 13 vasérc (#152)
8 víz (#27) 1 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 5 gyenge méreg (#26) 1 karbin plazma (#199)
13 nyílpuska lövedék (#547) 9 nyílvessző (#108) 30 óndarab (#85)
5 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)
18 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 14 stukilövedék (#414)
1 szent nyílp.lövedék (#549) 1 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8 9
0
1
2
3
4
5
6
(6,1) gyilkos tetű (#116), Chara-din monolitja (#534)
(6,2) útonálló (#130), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(6,3) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), útonálló (#130)
(7,4) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(8,2) útonálló (#130), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(8,3) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Dark Bloom (1637. kalandozó)
(8,4) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(8,5) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.10.19 19:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 6.)
2024.10.19 19:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 7.)
2024.10.19 19:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 8.)
2024.10.19 19:34 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 21)
˙

Üzenet küldése a karakternek