Karakterszám: |
9877 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
56 |
Játékhét: |
76 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
25 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 4. 9h:31' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. jún. 7. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
KAJÁS KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
6. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Vampírssonn Báró, egy sovány, fehér bõrû,
hegyes fogú vámpír férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: a tökéletesség halotti maszkja, Rogan karkötõje,
szivárvány karkötõ, a szívósság csatos öve, bronzmedál, a sas kõamulettje,
ozin fülkarika, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, ében láncing, az egyensúly
gyûrûje, az ellenállás díszes karkötõje, a sebezhetetlenség vándorcsizmája,
a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, a tökéletesség kék köpenye. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Vampírssonn Báró is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut,
hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Amikor már álmosan ásítoztok,
vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a csúf gusztustalanság.
[ld. enc.]
**
7. NAP ** Épp hozzád néz be
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös,
nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának muzsikus
rangú tagja. Felszerelése: a Kõ Kardja, a sav fülbevalója, szivárvány karkötõ,
az entek háromszögszimbóluma, a sebesség könnyû láncinge, a tárgyalás gyûrûje,
az elfek csonttõre, ében nyílpuska, az elektromosság malachitgyûrûje, a
sólyom utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség háromszögszimbóluma,
a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a káosz mesés szimbóluma,
a lich szárnyas sisakja, ozin fülkarika, a gyorsaság csonttõre, a sólyom
csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul
biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Piszkos a körmöd!" Rögtön visszavágsz: "Olyan buta
vagy, mint egy csiga." Így szól hozzád: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög
is faképnél hagyna!" Rögtön visszavágsz: "Hogy esnél hasra a saját csámpás
lábadban!" Ezt mondja neked: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl,
hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Csak hápogsz a szörnyû
sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Shai-Hulud a férgek ura a gyõztes!
A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
8. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
20782.) A te szinteden a legnevesebb
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 4082.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*máj. 18.* Shai-Hulud a férgek ura és Hooded pszi párbajt vívtak. Shai-Hulud
a férgek ura került ki gyõztesen.
*máj. 18.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette
a 11. küldetést, amit a palotában kapott.
*máj. 20.* Alkony testvére,
Hajnal és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot.
*máj. 21.*
Elkh Alhan Dozo gyõzelmet aratott Yatawna felett.
*máj. 24.* Shai-Hulud
a férgek ura teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott.
*máj.
24.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban
kapott.
*máj. 25.* Jelena teljesítette a 13. küldetést, amit a palotában
kapott.
*máj. 25.* Jelena teljesítette a 21. küldetést, amit a templomban
kapott.
*máj. 25.* Jelena teljesítette a 25. küldetést, amit a pszi iskolában
kapott.
*máj. 27.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette az 5. küldetést,
amit a boltban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 17.* Köpködõ Méregzsák és Szárnyaszegett Bolhedor pszi párbajt vívtak.
Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*máj. 17.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
párviadalban legyõzte Tündöklõ Csillagot.
*máj. 20.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sirály felett.
*máj. 24.* Avvocato
Terrasini csatában legyõzte Marconit.
*máj. 26.* Alba Regina pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Woland, a Felfedezõ felett.
*máj. 26.* A 15123
szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
*jún. 1.* Köpködõ
Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Standard Graun felett.
*jún. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Szárnyaszegett
Bolhedort.
*jún. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Al'Draco felett.
*jún. 2.* Baltazár mellé szegõdött egy voharai
szellem.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és
megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12)
19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap,
kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38
ap, díszes fejék (#135) 19 ap, elektronit (#141) 19 ap, húsevõ bibe (#151)
19 ap, Xantin bõröve (#169) 76 ap, pókcsatos öv (#173) 76 ap, az egyensúly
gyûrûje (#213) 152 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél
(#1001) 164 ap, pikkelyvért (#1015) 38 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72
ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 214 ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing
(#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, mellvért (#1045) 66 ap, bõr
mellvért (#1046) 118 ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, pajzs (#1060) 19
ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 43
ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091)
27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106)
27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121)
27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136)
22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151)
27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271)
43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, nyílpuska (#1285) 38 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316)
43 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 91 ap, hosszú lándzsa (#1333) 168 ap, az egészség bõr mellvértje
(#2846) 303 ap, a pontosság barbár lándzsája (#4481) 228 ap, a gólem pikkelyvértje
(#8215) 133 ap, a gyõzelem köpenye (#20935) 100 ap, a gyõzelem tõre (#21100)
104 ap, a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 342 ap, a tûz csonttõre (#22451)
150 ap, a tûz görbekardja (#22466) 166 ap, a jég bõr mellvértje (#22646)
241 ap, az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 196 ap, a villám hosszú
íja (#23772) 303 ap, a villám görbekardja (#23816) 166 ap, a villám barbár
lándzsája (#23831) 166 ap, a szalamandra könnyû láncinge (#25781) 257 ap,
a szalamandra nagy pajzsa (#25812) 303 ap, a szalamandra csontmaszkja (#25842)
285 ap, a szalamandra utazóköpenye (#25886) 145 ap, a yeti könnyû láncinge
(#26231) 257 ap, a yeti köpenye (#26335) 53 ap, a yeti öve (#26365) 53
ap, a yeti kõamulettje (#26396) 150 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje
(#27116) 196 ap, az elektromosság díszes pikkelyvértje (#27117) 342 ap,
az elektromosság vassisakja (#27176) 166 ap, az elektromosság kék köpenye
(#27237) 278 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 166 ap, a légzés
vassisakja (#27626) 166 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 150 ap, a légzés
lándzsája (#27880) 66 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 166 ap, az ellenállás
vas lemezpáncélja (#28451) 287 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
v 147 1166 1046 |
147. varázslat elmondása |
Elhagyod a boltot. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia
varázslatot. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál.
(-4 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Lebattyogsz a boltba. - Á, kedves Kajás, mit téblábolsz erre, csak nem valami
kis feladatra fáj a fogad? Szerencséd van, lenne egy kis munka a számodra.
Tényleg nem nagy ügy... Itt áll nem messze az Õsök Oszlopa. Mindössze annyit
kell csinálni, hogy éjszaka csendben felkúszol a közepéig, és egy kicsit
megolajozod. Ebben semmi rossz nincs, ártatlan tréfa az egész.
(3. kaland,
összesen 10 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
k 2 3 5 |
kaland elvállalása |
Visszamész a barlangodba.
(2. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(3. kaland:) Alaposan felméred a terepet, még sötétedés elõtt. Azt azonnal
elhatározod, hogy a harmadánál tovább semmiképpen nem mész fel. Nem vagy
Te akrobata! Este megvárod, míg elcsendesedik a környék. Gyorsan odaosonsz
az oszlophoz, és elkezdesz felmászni.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Sikerült kicsit túljutni a harmadán. Ennél nem is akarsz feljebb menni.
Egy kisebb bûvészmutatványra készülsz. Ki kell venni a zsebedbõl az olajos
üvegcsét és úgy beolajozni az oszlopot, hogy Te azért ne csússzál le.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Végrahajtottad a bravúrt, kár, hogy nem látta senki. Illetve, ha jobban
belegondolsz, ez nem is olyan nagy baj... Kezedbe kapod az üvegcsét, és
miközben óvatosan lecsúszol az oszlopon szépen megkened a felette levõ
részt. Ez tényleg könnyû munka volt. Kíváncsi vagy, ki a tréfa áldozata.
A boltos keményen kezet ráz veled, amikor beszámolsz neki az eredményrõl.
- Szép munka volt, gratulálok. Jóéjt.
- Esteleg a fáradozásomért cserébe
számíthatok valamire? - kérdezed.
A boltos mosolya rögtön elmúlik.
-
Itt csak egy kis tréfáról volt szó, én nem ígértem semmit sem érte! Na
de, hogy ne gondolj haraggal rám, itt van 20 arany. A kezedbe nyomja a
pénzt és kituszkol a boltból.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Felkeresed a szint vegyesboltját.
Ismét tanultál valamit:
+1 tanulás; [5 TVP-t használtál fel, maradt még
217.]
kf 143 |
bekészíted a 143. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Felveszed a kék gömböt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Lebattyogsz a boltba.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
k 2 3 5 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a boltot.
(2. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(3. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
kno 3 8 |
3. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 6!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken
nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek.
Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned
magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod.
Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat
szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus
környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan
olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene
a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa
ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar
után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd
lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok
ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve
átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig
pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust,
lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány
karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy
kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben
viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy
savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [25
életpontot sebzõdsz.]
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol
a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod
a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129) [aura: tûzimmunitás:
7.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A vérszívó arloth varázshatalma segítségével elmond egy dermesztést.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a vérszívó arlothot.
Megtámadod a vérszívó arlothot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet
elborítják a lángnyelvek.
(23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy dermesztés! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod a vérszívó
arlothot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(18 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod a vérszívó arlothot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél). A vérszívó arloth
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala és 26 arany.
[ld. enc.]
Hangosan fújtatva figyeled a dögöt. Szóval ez volt a híres vérszívó alroth.
Többet vártál tõle. Körbenézel a teremben - egy darabig semmit nem találsz,
de aztán végül a falban felfedezel egy lyukat, ami éppen olyan formájú,
mint a garling kristály egyik fele.
[Tárgyhasználat: 1 garling kristály]
Elõveszed a kristályt, és behelyezed a lukba. Egy hatalmas villanás, és
a kristály elporlad. Rémülten kiáltasz fel. Aztán egy hatalmas csattanás,
és a fal egy része felemelkedik. Egy ládában csodálatos kincseket pillantasz
meg. Gyorsan zsebrerakod õket. Zsákmányod 200 arany, 10 drágakõ, két õskõ
és a villám nehéz nyílpuskája. Boldogan hagyod el a barlangot.
(+2 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
hp 4 19 0 15 30 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzfal t.var. Prioritás: 30.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag
nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így
elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik
irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy
patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem
befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat
alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te
is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus
szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz,
és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne
a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet.
Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra
van szükséged. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy vakító fény.
(-3 vp.)
Hatalmas fény gömb indul meg a kezedbõl a szem felé, majd amikor hozzáér,
szétpukkan. Nagyot sóhajtasz és bátran továbbindulsz. Bizonytalanul lépkedsz,
várod az iszonyatos hõhullámot. De semmi. Sikerült megvakítanod a szemet.
Pár lépés után egy kisebb terembe érkezel, amely halvány fényben vibrál,
de nem találod a fény forrását. Valami apró lények mozognak a falak mellett,
de amikor közel mész hozzájuk, elbújnak a kis résekben. Nos, ilyenek a
magneotidok. De hogyan csalogasd ki õket? Eszedbe jut, hogy a varázsló
a mágikus energiáidról beszélt. Leülsz, kiüríted az elmédet, és elkezdesz
koncentrálni. Képzeletedben apró mágikus csápokat növesztesz, és a magneotidokat
kutatod vele a fal rései között.
[Mágia próba 17-es küszöbre: 4 hõsiesség
pont árán sikeres]
Megközelítesz egy magneotidot az egyik csáppal. Halkan babusgató szavakat
mormogsz, majd óvatosan elkezded simogatni. A kis lény rögtön hanyatt veti
magát, és boldogan tûri a simogatást. Abbahagyod, és elkezded kihúzni a
csápot a falból. Ebben a pillanatban bugyogást, szörcsögést hallasz, és
a magnetoid ijedten visszabújik! A következõ pillanatban felsorakoznak
elõtted vendéglátóid. Ellenfeleid 3 fehér amõba (#30).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy tûzfalat. (-12 vp.) A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A
2. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba megidézi
a 6. fehér amõbát.
*** 2. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi a 7. fehér amõbát. A 6. fehér amõba
megidézi a 8. fehér amõbát. Az 5. fehér amõba megidézi a 9. fehér amõbát.
Az 1. fehér amõba irányába mozogsz. Az 1. fehér amõba máris elõtted terem!
A 3. fehér amõba közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. fehér amõba máris
elõtted terem! Megtámadod az 1. fehér amõbát. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(27 ép-t sebeztél). Az
1. fehér amõba kileheli lelkét. A 3. fehér amõba rád veti magát. Tekergetve
suhint jobb csápjával. Félrehajoltál. Tekergetve suhint bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A 2. fehér amõba rád veti magát.
Rád vág jobb csápjával. Ez mellément. Lecsap rád bal csápjával. Mellétrafált
a balfácán.
*** 3. KÖR *** A 8. fehér amõba megidézi a 10. fehér amõbát. A 9. fehér
amõba megidézi a 11. fehér amõbát. A 7. fehér amõba megidézi a 12. fehér
amõbát. A 6. fehér amõba feléd mozog. A 4. fehér amõba feléd mozog. Az
5. fehér amõba feléd rohan. A 2. fehér amõbát próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(30
ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 6. fehér amõba téged támad. Odacsap neked jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Rád vág bal csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. A 6. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. A 4. fehér
amõba téged támad. Rád vág jobb csápjával. Félrehajoltál. Lecsap rád
bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 3. fehér amõba rád
veti magát. Rád vág jobb csápjával. Ez mellément. Lecsap rád bal csápjával.
Mellétrafált a balfácán. Az 5. fehér amõba rád veti magát. Elõresuhint
jobb csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. Hátraugrasz
a támadás elõl.
*** 4. KÖR *** A 10. fehér amõba megidézi a 13. fehér amõbát. A 12. fehér
amõba megidézi a 14. fehér amõbát. A 11. fehér amõba megidézi a 15. fehér
amõbát. A 8. fehér amõba máris elõtted terem! A 9. fehér amõba feléd rohan.
A 7. fehér amõba feléd mozog. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(29 ép-t
sebeztél). A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. A 4. fehér
amõba rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. A 4. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
A 8. fehér amõba téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával.
Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Mellé!
A 9. fehér amõba rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. El sem talált,
haha. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl.
A 7. fehér amõba rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(1
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád bal csápjával.
(1
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 7. fehér amõba holtan terül
el. Az 5. fehér amõba téged támad. Lecsap rád jobb csápjával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Odacsap neked bal csápjával. Kacagsz a nevetséges
próbálkozáson.
[A csatában összesen 131 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+29 életpont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
var 165 6 |
165. varázslatra 6 képességpont |
Sajnálom, de nem ismered azt a varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 149.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten
megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi
szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat
sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: villámsújtás
(#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ15,
260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás
(#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143,
IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150,
IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161,
IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
(18. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
v 146 8 4 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
m 5 4 2222 3331 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,4) Tovább keletre! Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû,
hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni?
- Biccentesz. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel
kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre:
sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 7,4) A keletre menõ folyosót követed. A teremben, ahová belépsz, mozgást
látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy
nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
agyroppantás. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted a nedonkutyát. A
nedonkutya odajön hozzád. Megtámadod a nedonkutyát. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél).
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(25 sebzés). A nedonkutya rád támad.
Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(14 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. A nedonkutya holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Megrohamozod az ichinedart.
*** 3. KÖR *** Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
parancs. A varázslat nem hatott rád. Megtámadod az ichinedart. A remete
görbekardjával támadsz.
(7 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz.
(7
ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(22 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 39 arany.
(M 8,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Megpillantasz
egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus!
Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia
ölel körül! (+1 képességpont.)
(M 9,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,3) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy óriási mancsokkal
felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy
egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki
igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz
fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik
elismerõen a galetki.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
ep 13 39 10 |
építed a 13. épületet 39 TVPért |
Visszatérsz szállásodra. [Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot
ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
az ivó
felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog.
Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz.
Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel!
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
m 3 11 828 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,11) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8 28) A legközelebbi feladat megoldásánál 28 lesz a válaszod.
(M 4,11) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Fehér szellemalak bukkan
elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál.
Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy koreni sün alomban
csak nõstény koreni sün született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott,
és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az
eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 8 mázsa rágcsálót, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 5 mázsa rágcsálót. Ezek a falánk lények tehát összesen
4144 mázsa rágcsálót pusztítottak el. Hány koreni sün volt egy alomban?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [28]
- Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20%
lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Az Örökkévalóság Rubinjának
köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól,
nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál.
A kör során összesen 272 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál. A körben
szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról
67 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
281 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Kajás, egy örökké éhes és büdös férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 56. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (7) / 0.74 |
[2] IQ: |
9 (15) / 2.10 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 0.55 |
[4] egészség: |
8 (12) / 2.26 |
[5] mágia: |
10 / 2.30 |
[6] gyorsaság: |
8 (12) / 1.11 |
[9] Méret/ép: |
97 (100) / 80 |
Min. méret: |
89 |
Barlangméret: |
97 |
|
|
Varázspont: |
103 / 63 |
Képességpont: |
35 / 28% |
Hõsi pont: |
3 (8) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
297 / 198 |
Hírnév : |
569 |
Jóllakottság: |
168% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
25 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
11 (0) |
Torzsz. csaták: |
276 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
246 (2) |
Leölt torzszülött: |
357 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
12 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására;
60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.
3.) Készíts el két gázlehelet italát! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
16 (19) / 5.41 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
16 (18) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.31 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.19 |
[48] mászás: |
6 / 1.69 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 2 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.15 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.22 |
[54] kereskedelem: |
2 (5) / 1.90 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (4) / 0.25 |
[57] gyógynövények: |
5 (7) / 0.24 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.55 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.05 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 4.35 |
[65] álcázás: |
4 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.10 |
[67] régészet: |
7 / 6.98 |
[68] zene: |
5 / 0.46 |
[69] tanulás: |
5 / 0.10 |
[72] építés: |
6 / 1.60 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 (0) / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.60 |
|
|
a remete
görbekardja |
bal karom |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.28 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 1.20 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.48 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.80 |
[19] tûzfal: |
5 / 0.56 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 50;
VI erõ:200% ép:10%;
PV 8 5;
PSZ
67 48 50 47 54 69;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 6.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (7. épület), #17 (3. épület), #52 (20. épület),
#307 (48. forduló), #433 (49. forduló), #211 (50. forduló), #331 (55.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Fényhozók (#15013). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3003. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a mágus vassisakja (#10076) |
|
1 a méreg kerek pajzsa (#24011) |
|
1
a méreg lemezpáncélja (#23950) |
|
1 a torony köpenye (#18235) |
* |
1 az elfek vassisakja (#10526) |
* |
1
az entek köntöse (#9700) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 Xantin bõröve
(#169) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a jég ezüst fülbevalója (#22857) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a szalamandra kõamulettje (#25946) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tudás karikaszimbóluma (#2111)
|
* |
1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457) |
|
668 arany (#1) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
* |
1 bronzmedál
(#207) |
|
42 drágakõ (#2) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
2 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a remete görbekardja (#12566) |
|
1 a tolvaj lándzsája (#9430) |
|
1
a villám nehéz nyílpuskája (#23787) |
|
1 csonttõr (#1301) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
4 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
1 mézfû (#29) |
|
10 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
6 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
4 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
9 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
28 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebezhetetlenség
vassisakja #19526 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CSÚF GUSZTUSTALANSÁG (99. LÉNY) Hát, ez ám a förtelem! Tekergõ csápok,
karmok sokasága, nyáladzó állkapocs, véreres, gonosz szemgolyó: és mindez
hihetetlen összevisszaságban. Ez bizony tényleg egy torzszülött, és szinte
könyörög azért, hogy elpusztísd, véget vess evilági nyomorúságának! Ha
ki is fejt valamilyen fajta ellenállást, azt nyilvánvalóan tudatalatti
refelexeivel teszi. A kiömlõ belekhez és nedvekhez jó étvágyat kívánunk
a puhányoknak és a tejivóknak.
VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY) A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny,
még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál
vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû
ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban
általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné
tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny
mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel,
csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek
õrzését bízzák rá.
HATALOM KÉK ITALA (58. TÁRGY) Ez a kék színû folyadék felhörpintésekor
megnöveli minden fõ tulajdonságodat 2-vel, egészen a köröd végéig. A H
58 paranccsal kell használnod, 3 TVP-ért. Több hatalom italának hatása
összeadódik.