54. forduló, 56. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 4. 12h:03'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,-50] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

d 105 eldobod a 105. tárgyat
Elhajítasz 1 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 125 eldobod a 125. tárgyat
Elhajítasz 1 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 47 2 eldobod a 47. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

f 48 kísérletezel a 48. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 8 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat
Elrakod a bronzhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[51,-51] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [50,-51] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

kf 64 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[49,-51] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mérges pók került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával alaposan megvágod a mérges pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Egy fekete bőrcsizmát, egy rőtmanó kacagányt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea és egy púpos burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alders Breorf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,-52] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Féktelen Fantom. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény néhány tüskét lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 3 életpontot vesztettél. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával épp hogy megvágod a Féktelen Fantom bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Féktelen Fantom megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszablyával épp hogy megvágod a Féktelen Fantom bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Féktelen Fantom megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [47,-53] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Csontszablyával kissé megkarcolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 97.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 89.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[46,-52] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával épp hogy eltalálod a nektoraf bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csontszablyával épp hogy megvágod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nathan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar barlangot. (ld. enc.) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 53. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 79.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 77.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával súrolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [45 pontot használtál fel, van még 32.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[45,-53] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Találkozol Fintorral. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke.
Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [10 pontot használtál fel, van még 22.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [60 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 17.]

be 608 30 bemész a 608. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 10 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 14.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉKTELEN FANTOM (7120. ELLENFÉL)
Féktelen Fantom egy szőke hajú alakváltó nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY)
A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn!

ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver.

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 55. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 184/101 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 67/2 Pénz: 362 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/8
Eddig összesen 352 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 361 TP-t kaptál. Jelenleg 39 949 TP-d van. A következő szinthez még 8 051 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, törpemammut, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14/47 vágófegyverek: 2/39 (+59%) ütőfegyverek: 10/62 (+8%)
lőfegyverek: 10/3 dobófegyverek: 2/12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,62 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/88 2. nyomkövetés: 10/53 (+29%) 3. mászás: 3/45
4. csapdakészítés: 6/14 (+16%) 5. csapdaészlelés: 3/94 6. gyógyítás: 11/52
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 3/25 (+24%) 9. teológia: 2/85 (+7%)
10. szörnyismeret: 4/73 11. zárnyitás: 1/6 12. vadászat: 4/3
13. bányászat: 7/26 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), orgyilkos (#131) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 493 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 * csontszablya (#64)
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
4 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 2 ubuk dobónyíl (#138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 + hebrencs csapda (#147)
8 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 11]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37) 1 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135) 1 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 2 magszim bél (#103) 1 móri gyümölcs (#116)
9 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 8 rézdarab (#70) 10 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 57.15 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105) 1 kaja (#2)
2 kőkés (#6) 1 mandibulapenge (#125) 2 surranó kígyó bőr (#47)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 1 óndarab (#85)
5 sallank karom (#128) 23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
-54
-53
-52
-51
-50
-49
(45,-53) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,-52) nektoraf (#355), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), élőholt mirg (#135)
(47,-53) alpesi tehén (#91), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(48,-52) Féktelen Fantom (#7120), oltár
(49,-51) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), mérges pókok (#20), Alders Breorf (4241. kalandozó)
(50,-51) gyilkos sallank (#85), oltár
(51,-51) rájanyék (#58), oltár

Üzenet küldése a karakternek