Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 4. 12h:03' EZ A 180. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 181. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4523 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
d 105 | eldobod a 105. tárgyat |
d 125 | eldobod a 125. tárgyat |
d 6 2 | eldobod a 6. tárgyat (2 darabot) |
d 47 2 | eldobod a 47. tárgyat (2 darabot) |
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
kt 51 | elkészíted az 51. tárgyat |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 8 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [50,-51] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kf 64 | kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával alaposan megvágod a mérges pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-52] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Féktelen Fantom. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lény néhány tüskét lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 3 életpontot vesztettél. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával épp hogy megvágod a Féktelen Fantom bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Féktelen Fantom megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszablyával épp hogy megvágod a Féktelen Fantom bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Féktelen Fantom megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-53] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Csontszablyával kissé megkarcolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával épp hogy eltalálod a nektoraf bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csontszablyával épp hogy megvágod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 79.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával súrolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 527 | bemész az 527. épületbe |
be 608 30 | bemész a 608. épületbe |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
FÉKTELEN FANTOM (7120. ELLENFÉL) Féktelen Fantom egy szőke hajú alakváltó nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! |
![]() Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
![]() A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 184/101 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 67/2 | Pénz: | 362 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/47 | vágófegyverek: | 2/39 (+59%) | ütőfegyverek: | 10/62 (+8%) |
lőfegyverek: | 10/3 | dobófegyverek: | 2/12 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
45,62 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/88 | 2. nyomkövetés: | 10/53 (+29%) | 3. mászás: | 3/45 |
4. csapdakészítés: | 6/14 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 3/94 | 6. gyógyítás: | 11/52 |
7. titkosírás: | 1/88 | 8. felderítés: | 3/25 (+24%) | 9. teológia: | 2/85 (+7%) |
10. szörnyismeret: | 4/73 | 11. zárnyitás: | 1/6 | 12. vadászat: | 4/3 |
13. bányászat: | 7/26 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
sörényes ubuk (#89), orgyilkos (#131) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 493 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | csontszablya (#64) | ||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
4 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
5 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | villám szimbólum (#145) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | |
8 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | távcső (#42) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 11] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | bordacsont (#16) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapkorong (#80) | 2 | magszim bél (#103) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
9 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 8 | rézdarab (#70) | 10 | sallank karom (#128) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 57.15 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | kőkés (#6) | 1 | mandibulapenge (#125) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | óndarab (#85) | |||
5 | sallank karom (#128) | 23 | víz (#27) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
-54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|