Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 17. 15h:51' EZ A 479. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 480. játékheted kezdete: júl. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 1 2 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
kt 49 1 | elkészíted a 49. tárgyat (1 darabot) |
kf 49 | kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontkéssel megbököd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontkéssel meghorzsolod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}
be 550 | bemész az 550. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 95.]
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontkéssel jól megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel megbököd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 403 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
go 50 | gonoszkodsz: 50 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-11] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a törpemammut ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 kaját. Messze hajítod a vacak kis mutáns pók trófeát, és kiszedsz egy törpemammut trófeát. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 6.]
szk 67 | keresed a 67. szörnyet |
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 16 | Szint: | 12 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 150/71 | Jellem: | gonosz (14) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 50/2 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 13/66 (+13%) | vágófegyverek: | 5/22 (+7%) |
ütőfegyverek: | 8/23 | lőfegyverek: | 11/50 (+30%) | dobófegyverek: | 7/24 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
71,48 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/20 | 2. nyomkövetés: | 17/2 (+16%) | 3. lopás: | 4/47 |
4. mászás: | 4/71 | 5. csapdakészítés: | 3/36 (+21%) | 6. csapdaészlelés: | 1/4 |
7. gyógyítás: | 11/90 (+33%) | 8. titkosírás: | 1/11 | 9. felderítés: | 2/5 |
10. teológia: | 5/27 (+8%) | 11. szörnyismeret: | 3/40 | 12. zárnyitás: | 2/45 |
13. vadászat: | 9/30 | 14. bányászat: | 4/89 (+28%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 6 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr kesztyűt (#49) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 16 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
emlékezetfrissítés (177) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
zsákmány kihívása (340) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 151 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 50.28 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
8 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 6 | gyenge méreg (#26) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 6 | sallank karom (#128) | 26 | víz (#27) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|