Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 30. 9h:06' EZ A 284. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 285. játékheted kezdete: szept. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2774 SZÁMLA : XXXX |
cir 9 | vándorcirkusz látogatása 9 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 7 51 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 57 | elmormolod a 7. varázslatot |
d 2 6 | eldobod a 2. tárgyat (6 darabot) |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
fog 73 219 | elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal |
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kérődző etra farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Vasalt bunkóval megütöd a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner bíbor szulfagor trófeát, és kiszedsz egy kérődző etra trófeát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [64,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [65,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kaffogó hebrencs. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a kaffogó hebrencs bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a manifesztátor jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [67,69] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a manifesztátor testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [68,68] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel a garokk belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kőevő bal karját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kőevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a spagulár bal első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal kilukasztod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
szk 34 | keresed a 34. szörnyet |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY) Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg. |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 18 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 10 (15) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 210/210 | Jellem: | semleges (+12) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 22/5 | Pénz: | 18 arany | Kép. pont: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 17 |
lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 11 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
70,66 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 675 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 16 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 1 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 5 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 1 | 15. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
Összsúly: 54.35 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 8 | kaja (#2) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | etra hályog (#712) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
4 | kerek kő (#19) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sullár hólyag (#168) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|