TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. aug. 4. 9h:30'
EZ A 263. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
264. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2297
|
TANIR DOGMAR KALANDJAI
65 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,59] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy halálmadár trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Choler . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 22. napon összeakadsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Darker Nest. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 22. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy proteinfecske trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nar Undo Krew. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 44. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran eljövendő papja. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy vörös rakolits trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Aram Baksh. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 49. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy furulya van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Elenios tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy gromak páncélt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kardfogú fülemüle trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Hurpi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 56. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Sheran követője. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy manifesztátor trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vigor Mortis. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
| * 1. KP: |
leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 198.]
| * 2. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 198.]
| * 3. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 188.]
| * 4. KP: |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 178.]
| * 5. KP: |
leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
| bpk 2 |
bef. parancs kivétele: 2 |
H 243 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
| v 13 |
elmormolod a 13. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]
[77,60] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 158.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a bronzpáncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csupasz izom. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 128.]
| m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[76,60] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 fejsze. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vassisak felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. Messze hajítod a vacak kis pszi elementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy fémbontó szójer trófeát. 660 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [75,60] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Látsz egy mély szakadékot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Macskaszemű Marion vigyorog kajánul. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 104.]
| h 92 |
használod a 92. tárgyat |
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet! (ld. enc.)
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 fejsze. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 84.]
| m 7 8 8 |
mozogsz északnyugatra, északra, északra |
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Itt csata lesz.
Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 fejsze. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
(Továbbmész...) [74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 fejsze. Alaposan megsorozod az útonálló bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)
Már messziről észreveszed a három, égre törő tornyot, ezért afelé veszed az irányt. Még a lélegzeted is eláll a látványtól, mikor megpillantod a föléd magasodó, gigantikus méretű építményt. Három oldala, és azokon egy-egy különálló bejárata van. Mindhárom hátborzongatóan különleges! A Halál oldalát hófehér márványból építették, de csontkarmok, koponyák és agyarak ágyazódtak a fehér kőbe, a rothadás és az elmúlás látványát ábrázolva. A faragások és stukkók egyetlen összefüggő képet alkotnak. Járványok, éhínség és háborúk nyomán hullnak porba halandók százai, hogy aztán felettük a Csontarcú Leah hozzon megfellebbezhetetlen ítéletet. A Pusztítás oldalát vörös márványból építették. A romba dőlő házak, szénné égő halandók, izzó erdők, és elpárolgó tavak látványát mindent elborító lángförgeteg fogja közre, s a kép legalján fortyogó vértengerben fuldokolnak a gyarlók, és esendők. Hatalmas, kiterjesztett szárnyű denevér uralja a kép felső harmadát. Vicsorgó ábrázata elriaszt innen mindenkit, aki nem kívánatos. A Káosz oldalát fekete márványból építették, és képtelenség kiolvasni az alkotók pontos szándékát az itt ábrázolt képből. Tárgyak, növények, állatok és halandók alakja mosódik egybe, visszataszító, értelmezhetetlen kavarodássá olvadva. A groteszk, kicsavarodott és fenyegető alakok önnön szörnyűségüktől megrettenve borulnak térdre egy felfoghatatlan jelenés előtt. A bejárat fölött pedig egy csúcsaival lefelé fordított félhold dereng halványan. (771. épület.)
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [74,57] Továbbmész a város utcáján.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. [36 pontot használtál fel, van még 48.]
| * 1. BP: |
használod a 234. tárgyat |
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 38.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 3 8 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik. |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
KARAKTERLAP
Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr hűséges követője vagy. Ez az 55. fordulód.
| Erő: |
18 (22) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
3/3 |
Magasság: |
123 cm |
| IQ: |
26 |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
64 kg |
| Ügyesség: |
15 (16) |
Védekezés: |
18 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
55/55 év |
| Egészség: |
17 |
Életpont: |
194/137 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
4 |
| Szerencse: |
15 (16) |
Varázspont: |
150/100 |
Pénz: |
542 arany |
Kép. pont: |
5 |
Eddig összesen 256 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1175 TP-t kaptál. Jelenleg 51886 TP-d van. A következő szinthez még 23114 TP szükséges. Trófeáid:
törpemammut,
ragyás burástya,
fémbontó szójer. A 49. fordulódban 6 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 6 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
| HARCI ISMERETEK |
| vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
15 |
dobófegyverek: |
13 |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
8 |
2. nyomkövetés: |
5 |
3. mászás: |
6 (+1) |
| 4. csapdakészítés: |
6 |
5. gyógyítás: |
6 |
6. titkosírás: |
1 |
| 7. felderítés: |
1 |
8. teológia: |
1 |
9. taumaturgia: |
9 |
| 10. szerencsejáték: |
1 |
11. zene: |
3 (+1) |
12. szörnyismeret: |
5 |
| 13. vadászat: |
3 |
14. bányászat: |
5 |
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 5. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
| 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 71.17 kg |
Megterheltség: 131% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
| Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
| 2 |
|
vasérc (#152) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(74,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Raia oltár, főutca (#399)
(74,58) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), útonálló (#130)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130)
(75,60) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97)
(76,60) világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150)
(77,60) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2010.06.29 12:01 Változások a számládon! 20 zseton átutalása a(z) 7787. számlára!
2010.06.30 09:12 Változások a számládon! 100 zseton átutalása a(z) 7040. számlára!
2010.07.27 09:00 Változások a számládon! 100 zsetont átutaltak a(z) 11277. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.
* Módosult a fekete nyílpuska, kristálynyíl és kristálydobónyíl elkészítése és statisztikái.