Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 12. 9h:05' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 549. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
kf 1736 441 741 | kézbeveszed/felveszed az 1736. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
h 1602 37 30 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1269 305 1137 | használod az 1269. tárgyat a 305. tárgyat az 1137. tárgyat |
v 198 188 115 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 kaját. 2521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 50, gyógyulás: 8, összesen: -42 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 657 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 81 életpontot vesztettél. A lény gyors egymásutánban néhány vashegyű nyilat lő ki rád. A becsapódástól 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a különítmény testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a különítmény bal lábát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A pestisaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel jól megszurkálod a különítmény fejét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a különítmény testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 102 életpontot vesztettél. A 2 különítmény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranytű, 4 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 428, gyógyulás: 165, összesen: -263 ÉP}
(Továbbmész...) [186,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő csapat különítmény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával többször eltalálod a különítmény testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a különítmény jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a különítmény jobb lábát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a különítmény testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a 4 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a különítmény testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával megpöccinted a különítmény testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2037, sebződés: 181, gyógyulás: 396, összesen: +215 ÉP}
(Továbbmész...) [185,114] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat különítmény nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 123 életpontot sebeztél. 123 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 187 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 84 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 89 életpontot vesztettél. Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény jobb oldalát. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hangcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával megpöccinted a különítmény bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 19 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a 7 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 11 arany, egy fűszertartó és 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 36 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1937, sebződés: 472, gyógyulás: 295, összesen: -177 ÉP}
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 88 életpontot vesztettél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény bal lábát. (6 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a különítmény testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A 7 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a különítmény jobb karját. (4 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hangcsapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a különítmény jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 16 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a 2 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A 2 különítmény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 330, gyógyulás: 390, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [184,113] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat különítmény közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 23 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a különítmény testét. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a különítmény testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával többször eltalálod a különítmény testét. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy hangcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával súrolod a különítmény testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Nem vagy felkészülve a 2 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2478, sebződés: 332, gyógyulás: 394, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [183,113] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat különítmény lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 171 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A lény gyors egymásutánban néhány vashegyű nyilat lő ki rád. 22 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra rohansz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a különítmény bal oldalát. (6 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a különítmény testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A pestisaura 11 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a 7 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 389, gyógyulás: 262, összesen: -127 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! A lény gyors egymásutánban néhány vashegyű nyilat lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rohansz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a különítmény bal lábát. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával gyengén megütöd a különítmény jobb karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Nem vagy felkészülve a 7 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (7 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1945, sebződés: 249, gyógyulás: 276, összesen: +27 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 174 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 165 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a különítmény jobb lábát. (6 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a különítmény testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 14 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény bal lábát. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy hangcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával meghorzsolod a különítmény testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 14 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, egy arany, egy fűszertartó, egy fekete gyöngy és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2653, sebződés: 622, gyógyulás: 426, összesen: -196 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával többször eltalálod a különítmény testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a különítmény jobb karját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A pestisaura 12 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a 7 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a különítmény testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával súrolod a különítmény jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Az 5 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 307, gyógyulás: 306, összesen: -1 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. A becsapódástól 25 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát a másikra rontasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény bal lábát. (6 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a különítmény bal vállát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 16 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a 7 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 98 életpontot vesztettél. A 7 különítmény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy aranytű. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 221, gyógyulás: 297, összesen: +76 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A lény gyors egymásutánban néhány vashegyű nyilat lő ki rád. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény nyakát. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával gyengén megütöd a különítmény testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A 7 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. A 7 különítmény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy aranytű, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1699, sebződés: 334, gyógyulás: 247, összesen: -87 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 87 életpontot vesztettél. Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény bal lábát. (7 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a különítmény testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A 7 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a különítmény testét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a különítmény bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Pestisaurád 10 sebzést okoz. Kisebb sebet ejt oldaladon az 1 különítmény. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 85 életpontot vesztettél. Az 1 különítmény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 517, gyógyulás: 389, összesen: -128 ÉP}
v 181 188 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,104] Lakott területre érkeztél.
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
tk 11 2151 | többszemélyes kaland 11 2151 |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
IGAZLÁTÁS (190. PSZI KÉPESSÉG) Az igazlátás egy nagyhatalmú pszi képesség, segítségével átlátsz a különböző rejtővarázslatokon, mindig megtalálod a labirintusban a kapcsolókat, látod a láthatatlant, és a csapdaészlelés dobásoknál +3 -at kapsz. És ami az egészben a legkellemesebb, a képesség használata külön parancsot nem igényel, mindig automatikusan rajtad van, költsége csak annyi, hogy kör elején hárommal kevesebb pszi pontot regenerálsz. |
TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
![]() A legkalandosabb módon isteni rangra emelkedett Dornodon leghűségesebb követői ritkán avatkoznak a halandók dolgaiba, de ha mégis megteszik, és bosszújuk kiteljesedik megidézésük evilági célpontján, az akár a legváratlanabb és legszörnyűbb következményekkel is járhat. Előfordult már, hogy falvak és erdők égtek rommá a végső leszámolás helyszínén, mert mi sem nyilvánvalóbb, mint hogy egy gonosz isten halhatatlanná vált segédjei cseppet sem rendelkeznek együttérzéssel az áldozattá minősített ártatlan lelkek iránt. Csak egyetlen megoldás létezik arra, hogy elkerüld a Dornodon avatárok által okozott gyilkos tűzijátékokat, ez pedig a menekülés. Amíg direkt FT parancsra nem vállalkozol, mindig ezt fogod gyakorolni. |
Erő: | 64 (99) | Szint: | 48 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 71 (79) | Támadás: | 107 (110) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 67 (65) | Védekezés: | 145 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 69 (89) | Életpont: | 1303/1283 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 61 (68) | Varázspont: | 3287/2484 | Pénz: | 431 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 66/24 | Pszi pont: | 429/124 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 25/92 (+2%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 47/22 (+5%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/21 |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/41 | 2. nyomkövetés: | 137/2 (+37%) | 3. lopás: | 8/50 |
4. mászás: | 24/4 | 5. csapdakészítés: | 30/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/26 |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 29/41 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 158/56 (+81%) | 12. taumaturgia: | 126/0 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/81 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 27/35 | 17. pszi: | 38/7 (+75%) | 18. zárnyitás: | 21/57 |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/44 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 6/34 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (176,15,1) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), jégoszlop (#231), nekromanta csókja (#230), istenítélet (#284) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Elsőként a leggyengébb istent kell megtörnünk. Pusztítsd el Fairlight avatárját! |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9550 | arany (#50) | 10 | csillagbot (#929) | 30 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
10 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | aranytű (#272) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 10 | hajító csillag (#939) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
60 | madártoll (#112) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |