Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 10. 9h:08' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 548. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
le 1753 950 | leveszed/lerakod az 1753. tárgyat a 950. tárgyat |
kf 1736 | kézbeveszed/felveszed az 1736. tárgyat |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
h 1602 37 30 | használod az 1602. tárgyat |
kt 430 12 | elkészíted a 430. tárgyat (12 darabot) |
v 181 187 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,107] Egy kisebb településhez érkeztél.
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy xirnox szív. 2294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 50, gyógyulás: 8, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,114] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy csapat különítmény nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 648 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 169 életpontot vesztettél. A lény gyors egymásutánban néhány vashegyű nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 23 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a különítmény testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a különítmény testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 95 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a különítmény bal lábát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a különítmény testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 9 ép-t sebez. Kisebb sebet ejt oldaladon az 1 különítmény. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot vesztettél. Az 1 különítmény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1431, sebződés: 493, gyógyulás: 167, összesen: -326 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 666 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 89 életpontot vesztettél. A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a különítmény testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a különítmény jobb lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a különítmény fejét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Baghar korbácsával súrolod a különítmény jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 438, gyógyulás: 168, összesen: -270 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 249 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 188 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 24 életpontot vesztettél. Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a különítmény testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával csak érinted a különítmény bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 15 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a 7 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 97 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a 7 különítmény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és 5 fekete gyöngy. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 425, gyógyulás: 84, összesen: -341 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 250 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. 24 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a különítmény jobb lábát. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a különítmény jobb karját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával többször eltalálod a különítmény testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a különítmény jobb lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A pestisaura 4 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával gyengén megütögeted a különítmény testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával megpöccinted a különítmény testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél.
Az 1 különítmény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, 8 arany és egy vas dobónyíl. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 414, gyógyulás: 268, összesen: -146 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 255 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 90 életpontot vesztettél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 24 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát a másikra ugrasz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a különítmény fejét. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával néhányszor súrolod a különítmény jobb karját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. A 6 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 87 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával csak érinted a különítmény nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a különítmény bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 10 ép-t sebez. Az 1 különítmény fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot vesztettél. Az 1 különítmény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 486, gyógyulás: 162, összesen: -324 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 258 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 179 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 169 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 82 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt!
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 430, gyógyulás: 4, összesen: -426 ÉP}
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 87 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 169 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A lény gyors egymásutánban néhány vashegyű nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 25 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a különítmény nyakát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 8 sebzést okoz. A 7 különítmény megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény bal vállát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a különítmény jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 14 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 88 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2335, sebződés: 605, gyógyulás: 369, összesen: -236 ÉP}
(Továbbmész...) [184,113] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy csapat különítmény. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 99 életpontot vesztettél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra rontasz. Kudlar ostorával többször eltalálod a különítmény testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a különítmény jobb vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Nem vagy felkészülve a 7 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a különítmény bal vállát. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy hangcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával meghorzsolod a különítmény testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot vesztettél. A 4 különítmény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2121, sebződés: 454, gyógyulás: 311, összesen: -143 ÉP}
(Továbbmész...) [185,113] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat különítmény nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 169 életpontot vesztettél. A lény néhány vashegyű nyilat lő feléd. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a Kudlar ostorát a másikra rontasz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a különítmény fejét. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával néhányszor súrolod a különítmény fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a különítmény testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával megpöccinted a különítmény bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Az 1 különítmény fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 fekete gyöngy. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1963, sebződés: 491, gyógyulás: 291, összesen: -200 ÉP}
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 165 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Kudlar ostorát a másikra rontasz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a különítmény testét. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1000 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Baghar korbácsával csak érinted a különítmény testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot vesztettél. A 7 különítmény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1893, sebződés: 483, gyógyulás: 272, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [186,114] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy csapat különítmény. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 175 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Máris repül feléd néhány vashegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a különítmény testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a különítmény testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Pestisaurád 12 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a 7 különítmény gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a különítmény testét. (6 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a különítmény testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A pestisaura 3 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a 3 különítmény sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP]. 9208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1575, sebződés: 510, gyógyulás: 410, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [187,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat különítmény. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 170 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 164 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 334, gyógyulás: 119, összesen: -215 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 13 kaját. 2521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 120, összesen: +120 ÉP}
v 198 148 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
[148,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megpillantasz egy tanyaépületet. Közelebb mész hozzá, és már látod, hogy nemrég itt valami szörnyűség történt! Egy középkorú nő, egy kislány és egy fiatal suhanc zokog egy nyílvesszőkkel teletűzdelt holttest felett. Ajjaj! Barátságosan köszönsz, aztán megkérded, mi történt, és hogy tudsz-e segíteni valamiben. Az asszony, könnyeivel küszködve mondja el, hogy férje tüzifáért ment a közeli erdőbe, de hamarosan futva tért vissza. Rémült kiáltozására jöttek ki a házból. Egy egész csapat furcsa, félig ember, félig ló testű szörnyeteg üldözte az urát, és mire az elért az udvarig, egyszerűen halálra nyilazták.
- Nem jöttek ki az erdőből... nem láttam hányan voltak... - folytatja az asszony zokogva. - Dühösek voltak, és üvöltöztek. Mi lesz most velünk. Jaj, mi lesz most velünk!
A suhanc ekkor se szó, se beszéd berohan a házba és egy rozsdás szablyával tér vissza, aztán összeszorított fogakkal, bőszen az erdő felé indul. A botor! Még szerencse, hogy itt voltál! Gyorsan lebeszéled esztelen tervéről, és inkább felajánlod, hogy majd te utánajársz a dolognak. Nagy nehezen végül sikerül rávenned, hogy várjon azzal az ostoba bosszúval, és legalább addig legyen türelemmel, amíg összeszedsz néhány tapasztalt kalandozót, és visszatérsz ide. Aztán majd együtt elégtételt vesztek a szörnyeken! (30. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sardullah Sharpa lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet.
kf 950 441 741 | kézbeveszed/felveszed a 950. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
tk 30 5639 | többszemélyes kaland 30 5639 |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
KUDRAL OSTORA (1736. TÁRGY) A legyőzött elftől megszerezted félelmetes fegyverét, egy három méter hosszúságú ostort. A szívós bőr akár hatalmas sebzésre is képes, de lehet hogy csak megkarcolja a célpontot. 2D40-et sebez. Egy köznapi ostorral bármelyik kocsis képes csattogtatni, azonban ennek a durranása jóval veszedelmesebb, hangcsapás varázslat lőhető vele (50% eséllyel). Használatához minimum 38.szintű ütőfegyver szakértelem szükséges, különben véresre és süketre vernéd magad vele. |
Erő: | 64 (99) | Szint: | 48 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 71 (79) | Támadás: | 107 (110) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 67 (65) | Védekezés: | 145 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 69 (89) | Életpont: | 1302/1280 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 61 (68) | Varázspont: | 3251/2521 | Pénz: | 10011 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 66/30 | Pszi pont: | 418/335 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 25/90 (+2%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 47/17 (+10%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/21 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/41 | 2. nyomkövetés: | 136/64 (+43%) | 3. lopás: | 8/50 |
4. mászás: | 24/4 | 5. csapdakészítés: | 30/86 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/26 |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 29/41 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 157/75 (+95%) | 12. taumaturgia: | 125/88 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/81 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 27/35 | 17. pszi: | 37/32 (+6%) | 18. zárnyitás: | 21/57 |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/44 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 6/28 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (176,15,1) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), jégoszlop (#231), nekromanta csókja (#230), istenítélet (#284) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Habzó szájjal kövesd el az őrült rituálét, melynek során tízezer aranyat semmisítesz meg oltáromnál, muhahaha! |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 18 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
7 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | sötét ital (#284) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | |||
36 | ugh méreg (#166) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5460 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 12 | bogyógránát (#430) | |||
11 | fekete gyöngy (#99) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
4 | lótuszvirág (#447) | 2 | purifikátor háj (#269) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | xirnox szív (#213) |