Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 3. 9h:09' EZ A 1156. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD 1157. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 70 247 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 120 26 224 | elmormolod a 120. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 11 220 222 | elmormolod a 11. varázslatot a 220. varázslatot a 222. varázslatot |
vv 165 188 178 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 178. varázslatot |
vv 209 213 485 | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot a 485. varázslatot |
le 253 821 823 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 821. tárgyat a 823. tárgyat |
kf 615 1087 1373 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 1087. tárggyal az 1373. tárgyat |
bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
v 15 447 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: ek 179 15 0 | t. energia kisütése: 179 15 |
* 4. KP: v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 5. KP: hh 1253 1269 1546 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 6. KP: kb 500 1 0 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: vv 147 0 0 | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: vv 363 185 53 | elmormolod a 363. varázslatot a 185. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
lm 10 | mozogsz 10 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a szőrös pók puha testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 109 159 | elmormolod a 109. varázslatot a 159. varázslatot |
v 159 7455 | elmormolod a 159. varázslatot |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
a 447 5380 2 | átadod a 447. tárgyat az 5380. kalandozónak (2 darabot) |
v 198 109 126 | elmormolod a 198. varázslatot |
71 | 72 | 73 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[109,126] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón nyakát. (8 támadással 517 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón jobb oldalát. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Din cséphadarójával csak érinted a smaragd drakón bal szárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (97,107)-> 20 arany, -2 ÉP] 11 361 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 156, gyógyulás: 137, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 499 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 184 életpontot vesztettél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a Folrang testét. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (135 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Folrang óriási karmát. (9 támadással 1598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+320 életerő). Transzformálsz! (+159 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Folrang óriási karmát. Kritikus ütés! (4 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A Folrang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a Folrang, épp csak megsuhint. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A Folrang csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A Folrang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tűzúr csizmáját. 39 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 1190, gyógyulás: 491, összesen: -699 ÉP}
ek 559 114 126 | t. energia kisütése: 559 114 126 |
108 | 109 | 110 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[114,126] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tükörtornyot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Szinte csukott szemmel haladsz előre a vakító fény miatt, ami bárhogy is fordulsz, a szemedbe tükröződik. Hosszú idő telik el, míg eléred a lentről kiszúrt rést. A sötét átjáró végén egy fényes teremre bukkansz. Szokatlanul nagy ahhoz képest, hogy a tükörtorony kívülről milyen keskenynek nézett ki. Miközben ráébredsz, hogy a tükörtorony egy egyértelműen idegen civilizáció elképesztő remekműve, arra is rájössz, hogy nem vagy egyedül. Ez egy shokara bogár!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a shokara bogár bal első lábát. (9 támadással 1392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+279 életerő). Transzformálsz! (+139 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a shokara bogár testét. (9 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A shokara bogár belecsíp a derekadba. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a shokara bogár bal vállát. (3 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a shokara bogár testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A shokara bogár belecsíp a derekadba. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
21 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2707, sebződés: 311, gyógyulás: 583, összesen: +272 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon testét. Kritikus ütés! (8 támadással 544 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan amazon izmos hasát. (9 támadással 1589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+318 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tleikan amazon jobb karját. (9 támadással 756 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Durghal pörölyével többször eltalálod a tleikan amazon izmos hasát. (3 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Din cséphadarójával súrolod a tleikan amazon testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tleikan amazon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 522 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3533, sebződés: 462, gyógyulás: 684, összesen: +222 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a kreiton lich groteszk fejét. (8 támadással 512 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton lich jobb lábát. (9 támadással 1541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+309 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a kreiton lich testét. (9 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a kreiton lich bal oldalát. (3 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a kreiton lich bal lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. A kreiton lich csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kreiton lich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 300 arany. 33 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3484, sebződés: 445, gyógyulás: 634, összesen: +189 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a kreiton átokmester jobb oldalát. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton átokmester testét. (9 támadással 1513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+282 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kreiton átokmester egyik csápját. (9 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. A kreiton átokmester csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. Durghal pörölyével megpöccinted a kreiton átokmester testét. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a kreiton átokmester testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3181, sebződés: 424, gyógyulás: 418, összesen: -6 ÉP}
ek 503 139 121 | t. energia kisütése: 503 139 121 |
113 | 114 | 115 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[139,121] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bal oldalát. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos zsokarg szőrös púpját. (7 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a púpos zsokarg szőrös púpját. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 13 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 314, gyógyulás: 278, összesen: -36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző egyik csápját. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (9 támadással 1800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+324 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a tleikan házőrző testét. Kritikus ütés! (9 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 23 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Durghal pörölyével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (2 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával súrolod a tleikan házőrző fejét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tleikan házőrző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3647, sebződés: 505, gyógyulás: 509, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (8 támadással 406 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (62 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót bal első lábát. (9 támadással 1209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tleikan behemót testét. (9 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 33 életpontot sebeztél. A tleikan behemót mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan behemót fejét. (8 támadással 1047 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a tleikan behemót jobb első lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 50 életpontot sebeztél. A tleikan behemót mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A tleikan behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3520, sebződés: 458, gyógyulás: 636, összesen: +178 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 305 életpontot vesztettél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző bal oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 456 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (9 támadással 1314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+263 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a kreiton idéző nyakát. Kritikus ütés! (9 támadással 729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled regenerálódik! Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a kreiton idéző szellemalakját. Kritikus ütés! (4 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a kreiton idéző testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3299, sebződés: 305, gyógyulás: 448, összesen: +143 ÉP}
h 2210 | használod a 2210. tárgyat |
ek 406 | t. energia kisütése: 406 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (8 támadással 508 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a púpos zsokarg bal karját. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 13 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1767, sebződés: 320, gyógyulás: 155, összesen: -165 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+254 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő bal vállát. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A kreiton bűvölő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2805, sebződés: 313, gyógyulás: 318, összesen: +5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Felfénylik az állatvédelem! Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. Kritikus ütés! (8 támadással 544 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1800 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tleikan hadúr testét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A tleikan hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2716, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót jókora fejét. (8 támadással 402 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (65 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót termetes combját. (9 támadással 1188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tleikan behemót testét. Kritikus ütés! (9 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. A tleikan behemót behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan behemót jobb első lábát. (9 támadással 1189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a tleikan behemót testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A tleikan behemót megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3712, sebződés: 452, gyógyulás: 553, összesen: +101 ÉP}
im | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 2 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 34, gyógyulás: 69, összesen: +35 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sullár farkát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 5 aranyat. 778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [115,126] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy feneketlen tavat. Északra nézve látsz egy quwarg ikerbolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy bumshir óriásmacska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 46 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (9 támadással 1388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska testét. (9 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 37 életpontot sebeztél. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-84 varázspont.) Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a bumshir óriásmacska jobb első lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Din cséphadarójával súrolod a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A bumshir óriásmacska karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A bumshir óriásmacska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4065, sebződés: 669, gyógyulás: 576, összesen: -93 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Jerome kitines ollóját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Jerome testét. Kritikus ütés! (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Jerome kitines ollóját. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. A Jerome ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 6 aranyat. 1 263 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
ek 541 | t. energia kisütése: 541 |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc bal oldalát. (8 támadással 501 életpontot sebezve.) Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc nyakát. (8 támadással 1380 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a gothag döglidérc bal karját. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 17 életpontot sebeztél. A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2049, sebződés: 99, gyógyulás: 20, összesen: -79 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 368 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezeréves lélek jobb oldalát. (9 támadással 1134 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 543 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (4 támadással 482 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ezeréves lélek testét. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 128 életpontot vesztettél. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-82 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 903 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2628, sebződés: 334, gyógyulás: 0, összesen: -334 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1157 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 1138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az ezeréves lélek testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-73 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 903 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2740, sebződés: 599, gyógyulás: 87, összesen: -512 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a fertőzött dr.lárva jobb karját. (8 támadással 506 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (137 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fertőzött dr.lárva farkát. (9 támadással 1527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+306 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (9 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Karmával néhányszor a fertőzött dr.lárva megcsapja a fejedet. (2 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A fertőzött dr.lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Durghal pörölyével többször eltalálod a fertőzött dr.lárva farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 784 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a fertőzött dr.lárva jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fertőzött dr.lárva néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A fertőzött dr.lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 65 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 36 783 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1863 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3692, sebződés: 1380, gyógyulás: 878, összesen: -502 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [115,127] Magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy hótarantula. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hótarantula hófehér potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (47 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a hótarantula fejét. (9 támadással 1604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+321 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a hótarantula egyik lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 27 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Véres nyál csordul ki a hótarantula száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 14 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 160, gyógyulás: 379, összesen: +219 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1477 2 5 | használod az 1477. tárgyat |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|
[120,127] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
tim 70 | titkosírás megfejtése 70 pontért |
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
szk 163 | keresed a 163. szörnyet |
* 1. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 2. BP: le 615 1570 1087 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat az 1570. tárgyat az 1087. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 821 823 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 821. tárggyal a 823. tárgyat |
* 4. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 5. BP: h 1271 403 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 6. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: vv 3 83 189 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 189. varázslatot |
* 8. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
ŐSI SZILMILL (7455. SZÖRNY) Az ősi szilmill mágikus képességei a mágikus fonatok manipulálására szolgálnak. Egy ősi szilmill szinte minden idejét a mágia szálainak tanulmányozásával, módosításával tölti. Az őket megidéző varázslók szerint ételre és italra sincs szükségük, amíg a mágia apró foszlányaiból tudnak falatozni. Familiárisként megidézve képesek arra, hogy a támadó varázslataidat megerősítsék még mielőtt azok elérnék célpontjukat. Minél erősebb a terület mágikus potenciálja, annál jobban tudják erősíteni a varázslatokat. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy ha ősi szilmill a familiárisod, a támadó varázslataid célpontjai büntetést kapnak a mentődobásukra a varázslatod ellen. Nyugaton -2, keleten -4, a Sötét Földeken -6, az ősi birodalmakban -8, a Ryuku szigeteken -10, a Kiégett Földeken -12 a mentődobás-büntetés.) Csak arra vigyázz, nehogy véletlenül egy mágikus tárgyadat módosítsa teljesen haszontalanná egy túlbuzgó ősi szilmill! Figyelem! A harcban használt familiárisok Olimpián is érvényesülnek. Ekkor az alapján adják a bónuszokat, hogy a karakter melyik területen tartózkodott a nevezés pillanatában.) |
Erő: | 99 (122) | Szint: | 53 | Merészség: | 99/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 33 (61) | Támadás: | 102 (107) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (55) | Védekezés: | 126 (136) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 63/230 év |
Egészség: | 31 (60) | Életpont: | 1683/1236 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 56 |
Szerencse: | 51 (79) | Varázspont: | 3163/1548 | Pénz: | 94219 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 97/18 | Pszi pont: | 693/183 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/15 | ökölvívás: | 37/79 (+1%) | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 24/81 | ütőfegyverek: | 59/73 (+10%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 46/91 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << biethlan pöröly (#1292) (150%) << mágusölő (#422) (350%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (1 -34.); nyu-shuriken (#157) (35 -79.); esszenciakristály (#350) max. 1 db (80 .); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (81 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
120,127 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2016. évben 7. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
Legfeljebb 135 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/2 | 2. nyomkövetés: | 169/83 (+32%) | 3. mászás: | 44/49 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 37/69 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/42 | 6. gyógyítás: | 63/67 |
7. titkosírás: | 17/0 (+34%) | 8. felderítés: | 36/70 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 16/68 |
10. teológia: | 210/42 (+114%) | 11. taumaturgia: | 210/38 (+69%) | 12. szerencsejáték: | 12/23 (+2%) |
13. versengés: | 31/27 | 14. harcművészetek: | 13/40 | 15. zene: | 20/97 |
16. szörnyismeret: | 78/11 | 17. pszi: | 101/99 (+6%) | 18. zárnyitás: | 2/74 |
19. vadászat: | 15/21 | 20. vitalitás: | 9/30 (+9%) | 21. bányászat: | 62/90 (+14%) |
22. testépítés: | 40/45 | 23. úszás: | 21/19 | 24. főzés: | 29/33 |
25. csapatmunka: | 8/38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz Sheran cserepét (#1271) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), aranyfecske (#283), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), szőrös azuka (#903), manaelementál (#290), zafír sárkány (#329), Cormac Mac Art (#1299) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | harci ösztönök (#490, 50 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9946,1) | áldomás II (#169) (9928,1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | hatalomvarázs (#220) |
csapdaészlelés (#222) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
fürkésző szemek (#213) | próba elemzése (#485) | mágikus ütés (#147) | Morgan rúnája (#363) |
vízlélegzés (#185) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
ősi sorvasztás (#258) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | agybénítás II (#246) | >> | sötét ülnök (#508) | |
agybénítás II (#246) | >> | tleikan főbíra (#512) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg gigász (#7128) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
agybénítás II (#246) | >> | kreiton bűvölő (#506) | agybénítás II (#246) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
agybénítás II (#246) | >> | kreiton jótündér (#538) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | élőholt drakolder (#628) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | védelem tűz ellen (#38) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072 (limit: 2128), pontszámod: 85 638. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
Részt vettél a nyugati quwarg rajzás végső bezárásában. |
MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 70 247, vv 120 26 224, vv 11 220 222, vv 165 188 178, vv 209 213 485, le 253 821 823, kf 615 1087 1373, bb 347 1205 1271, v 15 447 6, ek 145 2. |
2. makró parancsai: v 84 290, vps 180, h 697 9999, kb 1660 1 518, hh 1554 1660, bb 1660 1 518, v 84 283, kb 1268 1 518, h 1268 763, bb 1268 1 518. |
3. makró parancsai: tim 65, h 1477 6 5, usz 60, m 1, ek 541 50, m 6 6, ek 503 139 121, h 2210, ek 406, im. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 999 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halcsont (#390) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
838 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 4 | álompor (#396) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fokhagyma (#403) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 4 | lótuszvirág (#447) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | 4 | sötét ital (#284) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 9 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 59 | víz (#27) |
119 | 120 | 121 | |
126 | |
|
|
127 | |
|
|