Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 29. 9h:11' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 542. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia...
Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Végleg elfelejtetted hhaar burka nevű varázslatodat.
A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak.
Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a térfaló testét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a térfaló testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 17 ép-t sebez. Csápjaival a térfaló lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). A térfaló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
13780 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 155, gyógyulás: 390, összesen: +235 ÉP}
Gilette mormolni kezd. Létrejött egy védelem tűz ellen körülötte. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Smylie-tt másolat elmormol egy agytaposás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fájdalomtükör varázst.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Gilette felé, majd ellő egy manarobbantás varázslatot. 773 életpontot vesztett. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Gilette felé, majd ellő egy manarobbantás varázslatot. 773 életpontot vesztett.
Gilette lő a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a xh'redqen hasonuló testét. (7 támadással 522 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr!
Aurgir lándzsájával Gilette tökéletesen perforálja a xh'redqen hasonuló testét. (10 támadással 1832 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével Gilette többször eltalálja a xh'redqen hasonuló testét. (8 támadással 868 életpontot sebezve.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a xh'redqen hasonuló testét. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a xh'redqen hasonuló testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Pestisaurád 14 sebzést okoz. Daramoula pálcájával Smylie-tt másolat többször eltalálja a xh'redqen hasonuló testét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával Smylie-tt másolat néhányszor épp csak megérinti a xh'redqen hasonuló átváltozó testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.)
Végighúz Gilette testén a xh'redqen hasonuló a csápjával. (1 támadástól 184 életpontot vesztett.) Megszűnik halálkapu nevű varázslata. A xh'redqen hasonuló meglegyinti a csápjával Gilette nyakát. (1 támadástól 154 életpontot vesztett.) A rajta lévő állatvédelem elenyészik. A xh'redqen hasonuló csápja lesújt Gilette bal csípőjére. (1 támadástól 214 életpontot vesztett.) Gilette - legnagyobb megdöbbenésedre - futásnak ered, elege van a csatából.
Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a xh'redqen hasonuló testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor megpöccinted a xh'redqen hasonuló bal oldalát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Daramoula pálcájával Smylie-tt másolat meghorzsolja a xh'redqen hasonuló testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával Smylie-tt másolat meghorzsolja a xh'redqen hasonuló bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A xh'redqen hasonuló csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Megszűnik vámpirizáció nevű varázslatod. A xh'redqen hasonuló csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Ajaj, érintése leoldotta rólad az eddig védő nagyobb agypajzs varázslatot. A xh'redqen hasonuló csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A xh'redqen hasonuló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
22432 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1842, sebződés: 699, gyógyulás: 8, összesen: -691 ÉP, összes sebzés: 5643, összes sebződés: 2797}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
hh 449 1269 1137 | használod a 449. tárgyat az 1269. tárgyat az 1137. tárgyat |
v 15 934 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1602 260 25 | használod az 1602. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (96 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Pestisaurád 16 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-32 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 galachmitot. 14766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 349, gyógyulás: 372, összesen: +23 ÉP}
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
a 1608 4126 1 | átadod az 1608. tárgyat a 4126. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Végleg elfelejtetted láthatatlanság nevű varázslatodat. A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a térfaló fölédmagasodó fejét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a térfaló testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Pestisaurád 6 sebzést okoz. Csápjaival a térfaló lecsap a bal karodra. (4 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). A térfaló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 24 arany, 2 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 9 fekete gyöngy. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 212, gyógyulás: 383, összesen: +171 ÉP}
(Továbbmész...) [364,79] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tűzelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a tűzelementál testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a tűzelementál lángoló testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 21, gyógyulás: 202, összesen: +181 ÉP}
(Továbbmész...) [365,79] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rubin sárkány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 2 3 7 | mozogsz keletre, délkeletre, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a mópat fatty puha torát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat fatty testét. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a mópat fatty nyakát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Több marást ejt rajtad a 8 mópat fatty csáprágójával. (7 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 8 mópat fatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 13630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 112, gyógyulás: 552, összesen: +440 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (7 támadással 647 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor súrolod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütögeted a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) A pestisaura 8 ép-t sebez. A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 910, gyógyulás: 8, összesen: -902 ÉP}
(Továbbmész...) [367,80] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ezerszemű bestia. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. 119 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 127 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (77 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mérgezett vasnyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 20 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 aranytű, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 galachmitot. 14766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 521, gyógyulás: 392, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [366,79] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Látsz egy lávatavat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész jobb karját. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a sötét ölész elmosódó alakját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 16 sebzést okoz. A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 127, gyógyulás: 397, összesen: +270 ÉP}
(Továbbmész...) [368,78] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ében sziklatornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Egy smaragd sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-20 támadás). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (82 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a smaragd sárkány farkát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Pestisaurád 5 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 7 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1512, sebződés: 489, gyógyulás: 522, összesen: +33 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 56 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon testét. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a skarlátdémon vörös fellegeit. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a skarlátdémon szilárd részeit. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 41 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a skarlátdémon szilárd részeit. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Pestisaurád 12 sebzést okoz. A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy skarlátia varázslattal köszönt csatapartnered. A skarlátdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
13575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1394, sebződés: 374, gyógyulás: 404, összesen: +30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr fejét. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted az ében hadúr bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A pestisaura 14 ép-t sebez. Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 81, gyógyulás: 340, összesen: +259 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón testét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (5 ép-t sebezve). A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6951 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 12, gyógyulás: 319, összesen: +307 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg póklábát. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled 4 pontot sebződik a pestisaurától. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 48 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8178 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 47, gyógyulás: 191, összesen: +144 ÉP}
(Továbbmész...) [370,77] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült talriai behemót közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 49 kaját. 8234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 127, gyógyulás: 46, összesen: -81 ÉP}
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
![]() Az éjfattyak mindegyike, egytől-egyig szörnyű kreatúra, hisz létezésük minden aspektusa a te létezésed tagadása. A hasonuló néven rettegett tl'urlang azonban minden fajtársán túltesz a maga bestiális módján. Ugyanis a többi rémség egyértelműen felismerhető akár már fél mérföld távolságból is, de ez a fatty még akkor is kétségeket kelt benned, ha néhány méterre állsz tőle. A hasonuló, egy alakváltó éjfatty! Mindig azt az alakot veszi fel, amit a legpusztítóbbnak, leghatékonyabbnak vél. Épp ezért kár volna szót fecsérelni arról, hogy milyen is kívülről, sokkal inkább érdemes azonban figyelned a belső tulajdonságaira! A hasonuló minden ütésével leold rólad egy varázslatot, pont úgy, hogyan a mágiatörés teszi, csakhogy, míg a varázslatot sokféleképpen ki lehet cselezni, a hasonuló képességének senki sem képes ellenállni (bár állítólag azért létezik hatékony védekezés ellene). |
TL'URLANG KERESŐ (1608. TÁRGY) Vajon mit tudhat ez az ócska, ütött-kopott távcső, amiért mégis ilyen értékesnek látszik? Kukkancs csak bele, és nyomban megtudod! Ezzel a kukkerral persze nem a napfelkeltében szokás gyönyörködni, nem is a távoli hegyek hófödte csúcsaiban. Egyetlen életformát kereshetsz vele, a tl'urlangot! Állítólag ilyen látcsövekkel szerelték fel az első dimenzió-háborúban a Thargodan hordaparancsnokokat, hogy segítségükkel azok meglepetésből tudjanak lecsapni az éjfattyakra. A messzelátó elején több szűrőlencse is van, amiket tetszőlegesen tudsz variálni. Hamarosan rájössz, hogy ezek kombinációival könnyedén ki tudod szúrni a közeli területeken kóborló éjfattyat. Ha a H 1608 <éjfatty> paranccsal, 5 TVP-ért beállítod ezeket a szűrőket, akkor az alábbi hatást fogod érzékelni: mikor szembejövő szörnyként nem a megadott éjfattyal akadsz össze, akkor a program új ellenfelet generál neked, vagyis a beállított éjfattyal való találkozásra valamennyivel nagyobb esélyed lesz, mint korábban. Sajnos a keresőnek van egy hátulütője is: ha nálad van, már akár 48. szinten is jöhetnek éjfattyak a Sötét Földön kóborláskor. A tl'urlang keresőt nem rakhatod bankszéfbe. |
GH'RAITON ESSZENCIA (798. TÁRGY) Ezt a speciális esszenciát csak igen ritkán tudod kinyerni a gyorsan oszló tetemből, és csakis különleges eljárás segítségével. A ml'othag abroncs puha, pulzáló energiatokkal vonja be a halálos esszenciát. Megfoghatod, zsákodba rakhatod, nem kell félned attól, hogy pusztulást hoz rád. |
KR'UAGON ESSZENCIA (800. TÁRGY) Ezt a speciális esszenciát csak igen ritkán tudod kinyerni a gyorsan oszló tetemből, és csakis különleges eljárás segítségével. A ml'othag abroncs puha, pulzáló energiatokkal vonja be a halálos esszenciát. Megfoghatod, zsákodba rakhatod, nem kell félned attól, hogy pusztulást hoz rád. |
ML'OTHAG ESSZENCIA (801. TÁRGY) Ezt a speciális esszenciát csak igen ritkán tudod kinyerni a gyorsan oszló tetemből, és csakis különleges eljárás segítségével. A ml'othag abroncs puha, pulzáló energiatokkal vonja be a halálos esszenciát. Megfoghatod, zsákodba rakhatod, nem kell félned attól, hogy pusztulást hoz rád. |
VG'AXTOL ESSZENCIA (802. TÁRGY) Ezt a speciális esszenciát csak igen ritkán tudod kinyerni a gyorsan oszló tetemből, és csakis különleges eljárás segítségével. A ml'othag abroncs puha, pulzáló energiatokkal vonja be a halálos esszenciát. Megfoghatod, zsákodba rakhatod, nem kell félned attól, hogy pusztulást hoz rád. |
TL'URLANG ERŐKŐ (825. TÁRGY) Egy ősi, Thargodan készítésű, megfeketedett kő. Hihetetlen, hogy a tl'urlang kavargó esszenciája nem semmisítette meg. Valószínűleg ez az a varázstárgy, amellyel a Thargodan varázslók seregeiket felszerelték - mint látható, kevés sikerrel, hordozóját sem mentette meg. A Tl'urlang erőkő +6 támadást ad, ha éjfattyakkal harcolsz. Nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön, és mivel nem éjfatty eredetű tárgy, át lehet adni. |
MEGTANULHATÓ VARÁZSLATOK Eléggé sokat tudsz már ahhoz a többszemélyes kalandozásról, hogy sejthesd, léteznek varázslatok a meglévőkön kívül is, melyek pont az ilyesféle kalandokban lehetnek segítségedre. Csak hát ha nem érdeklődsz konkrétan ezek iránt a varázslótornyokban, soha nem jut eszükbe maguktól ilyesmit tanítani neked. Most, hogy ezzel tisztában vagy, a többszemélyes kalandokról is eleget tudsz, hogy tudd, mit kérj, ideje felkeresned a varázslattanító épületeket, és megtanulni az eddig rejtett varázslatokat. |
![]() Egy vibráló bíborláng, egy éjfatty megtestesülése - iszonyatos látvány még egy Thargodan számára is. A levegőben keringő por lángra lobban, a sziklák elfolynak, amerre jár. Egyetlen érintése elég, hogy testedből csak kiszáradt porhüvelyed maradjon hátra. Megjegyzés: a rd'alv lélektipró lehelete és érintése ellen a védelem a tűztől nem nyújt védelmet. |
Erő: | 64 (99) | Szint: | 48 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 67 (75) | Támadás: | 109 (112) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 67 (65) | Védekezés: | 132 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/48 év |
Egészség: | 67 (82) | Életpont: | 1276/1839 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 61 (68) | Varázspont: | 3165/1710 | Pénz: | 10865 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 68/27 | Pszi pont: | 407/190 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 25/54 (+2%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 46/77 (+6%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 36/12 |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/19 (-289%) | 2. nyomkövetés: | 135/39 (+8%) | 3. lopás: | 8/50 (-300%) |
4. mászás: | 23/80 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 30/21 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/26 (-900%) |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 29/38 |
10. szörnyidomítás: | 6/59 | 11. teológia: | 151/16 (+102%) | 12. taumaturgia: | 124/68 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/81 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 27/1 | 17. pszi: | 36/30 (+5%) | 18. zárnyitás: | 21/57 (-300%) |
19. vadászat: | 14/18 (-500%) | 20. vitalitás: | 5/43 (+7%) | 21. bányászat: | 41/18 (+2%) |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 6/28 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (176,15,1) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | skarlátia (#293) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), jégoszlop (#231), nekromanta csókja (#230), istenítélet (#284) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. (számláló: 2) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 9 | spiritusz (#170) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
806 | arany (#50) | 21 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | |||
9 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | 2 | galachmit (#310) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 46 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
6 | pézsmatökmag (#934) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) |