540. forduló, 542. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 28. 9h:07'
EZ A 563. JÁTÉKHETED, 541. FORDULÓD
564. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [380,93] koordinátán.
Táborozásod alatt elhatároztad, hogy a végére jársz a szerencsétlenül járt harcmuvészek esetének, ezért útmutatást kértél a labirintus pontos helyére vonatkozóan. Megismerted a 175. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 126. számában találsz.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 9 kőszemet (350 arany), 1 fiatalság italát (100 arany), 2 fiatalság italát (200 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 79 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1413 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+132 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A lottó 748. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mópat fatty nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 889.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 884.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 882.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 880.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 878.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 876.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 874.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 869.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 869.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 867.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 863.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 863.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 861.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 856.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Szupersebesen mormolsz. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 844.]

vv 123 364 222 elmormolod a 123. varázslatot a 364. varázslatot a 222. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 840.]
Fürgén varázsolsz! (+6 csapdaészlelés) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 838.]

v 15 929 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillagbot. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 808.]

ek 7 19 5 t. energia kisütése: 7 19 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 vadászat.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 808.]

h 1602 260 27 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 25 isteni könnycseppet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 szvó-ektoplazmát kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 805.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy mösze uralkodó.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó bal oldalát. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 15 sebzést okoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-7 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a mösze uralkodó testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a mösze uralkodó jobb hátsó lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 19 ép-t sebez. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-7 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (313,117)-> 11 arany, -2 ÉP] 17174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1440, sebződés: 490, gyógyulás: 430, összesen: -60 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 775.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy drótszőrű mópat.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 251 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 280 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat jobb hátsó lábát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Kisebb sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a testeden. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megpöccinted a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A pestisaura 15 ép-t sebez. A drótszőrű mópat megtaszít agyarával. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A drótszőrű mópat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 12 drótszőrt. 18174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 562, gyógyulás: 12, összesen: -550 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 745.]

hh 1269 1137 305 használod az 1269. tárgyat az 1137. tárgyat a 305. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+10 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 751.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 748.]

h 473 3 használod a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 748.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 747.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 743.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[381,92] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy csapat mópat fatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 234 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a mópat fatty fejét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 13 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a 17 mópat fatty. (10 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a mópat fatty testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 10 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A 8 mópat fatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 13630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1980, sebződés: 106, gyógyulás: 490, összesen: +384 ÉP}


(Továbbmész...) [381,91] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északra egy kátránygödör van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy méregelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 237 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál bal oldalát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) A méregelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. 4443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy talriai behemót került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 253 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A pestisaura 13 ép-t sebez. A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a talriai behemót testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 8 ép-t sebez. A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 44 kaját. 16470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 282, gyógyulás: 456, összesen: +174 ÉP}


(Továbbmész...) [381,90] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sziklaskorpió. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 234 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Utad során felfedezel egy kátránygödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 693.]

v 181 309 63 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(380,93) mösze uralkodó (#789), drótszőrű mópat (#426)
(381,90) sziklaskorpiók (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely
(381,91) méregelementál (#306), talriai behemót (#312)
(381,92) mópat fattyak (#317)

[309,63] Lakott területre érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Úgy látszik, az a múltkori, rejtélyes kalandozó, aki a küldetést adta, gyakran jár ide, mert most is épp egy Thargodan illúzió mögött rejtőzködő kalandozóval tárgyal! Lehet, hogy mégis komolyan kéne venni az ajánlatát? (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Thargodan mágustorony (675. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 683.]

vtn 41 varázslat tanulás: a 41. varázslatot
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: jégcsóva. (ld. enc.) Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [35 pontot használtál fel, van még 648.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [35 pontot használtál fel, van még 613.]

v 67 1575 elmormolod a 67. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázslat olvasása varázslatot! Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került jégrúna-tekercset. Az alapos munka meghozza gyümölcsét. A levésett rúnák egy varázslat használatának módjáról regélnek. Új varázslatot tanultál, melynek neve jégmágia. (ld. enc.) Meglepetten tapasztalod, hogy miután az ábrák szétfolytak a kezedben tartott tekercsen, a papiros darabokra szakadva hull ki a kezedből. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 593.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[381,90] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Felfedeztél egy kátránygödröt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[20 pontot használtál fel, van még 573.]

v 198 365 83 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(381,90) sziklaskorpiók (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely, érclelőhely

[365,83] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálelementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a halálelementál testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a halálelementál testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A halálelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
8706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 0, gyógyulás: 216, összesen: +216 ÉP}

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszbajnok. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 256 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb oldalát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a káoszbajnok testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A pestisaura 16 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 29, gyógyulás: 185, összesen: +156 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 553.]

mak 1 makró 1

fgy 0 0 0 felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ek 116 0 0 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

h 697 9999 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+845 varázspont, -1691 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 553.]

h 1760 0 0 használod az 1760. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+1249 ép ). [3 pontot használtál fel, van még 550.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

fgy 30 40 2 felt. gyógyítás 30 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[365,82] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy rubin sárkány volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,82] Füves síkságra érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nothar cserjét. Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia angyala nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a Raia angyala jobb lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Pestisaurád 13 sebzést okoz. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a Raia angyala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 115, gyógyulás: 244, összesen: +129 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rothadó lián. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a rothadó lián tekergő szárát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a rothadó lián egyik csápját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a rothadó lián testét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1620, sebződés: 265, gyógyulás: 12, összesen: -253 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,82] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rubin sárkány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy fekete kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [126 pontot használtál fel, van még 424.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[363,81] Néhol térdig süppedsz a homokba, ahogy vánszorogsz előre a sivatagban. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy dűnelord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord farkát. (7 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a dűnelord testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 211, gyógyulás: 318, összesen: +107 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ron the Greywolf egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy fekete hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy árnytündér csontváz trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pinyó. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Urgod fétise (ld. enc.)} Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kátránygödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy méregféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (65 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg ízelt testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a méregféreg testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11193 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 142, gyógyulás: 353, összesen: +211 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [68 pontot használtál fel, van még 356.]

tk 13 2785 többszemélyes kaland 13 2785
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Gilette. Közösen készültök fel a kiválasztott kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

ek 109 1 t. energia kisütése: 109 1
Tudati energiát sűrítve, tudati jelet helyezel el a földön. Kellemesen vibrál! Tudattársaid is használni tudják majd. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 333.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 333.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 333.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 333.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 293.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 309 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 296 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-43 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 28, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem legmagasabb rangú entitása helyett kalandozó főisten. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +58 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 682 pontot. A következő körben tehát 882 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ. Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül.

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

JÉGMÁGIA (279. VARÁZSLAT)
Bár a Nagy Hóvihar időszaka többnyire negatív élményekkel gazdagította Ghalla lakosságát, azért most, hogy véget ért, egyre több építő jellegű változást fedezhetünk fel. Például a mágustornyok varázslói megértettek valamit a jég alapú mágiával kapcsolatban. Először ezt a varázslatot a tűz elleni védekezésre szánták, viszont kiderült, hogy az elmondása után körülötted vibráló jégburok nem képes megóvni a tested semmilyen ismert varázslattól - azok a burkon keresztül akadálytalanul képesek sebezni téged. Persze a varázslattal való kísérletezésnek eredménye is lett, ha a jégmágiát elmondod, hideg alapú varázslataid hatékonyabbak lesznek - vagyis a következő köröd elejéig annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A jégmágia elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy jégszilánk.

URGOD FÉTISE (561. TÁRGY)
Ha ezt az obszidiánból és vörösrézből készült nagyszerű ötvös remekművet a nyakadba akasztod, képes leszel mindent elpusztító varázslatokat lövöldözni: ellenfeleid támadó varázslataiddal szemben -5 mentődobást kapnak. Urgod különösképpen a kalandozókat gyűlölte, ellenük a fétis különösen jól is működik (ők -8 mentődobást kapnak). A sors iróniája, hogy a legendás fétis végül kalandozó birtokába jutott. Urgod fétisét szimbólumként/nyakláncként KF-elheted, de csak akkor, ha legalább 20. szintű vagy.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 541. fordulód.

Erő: 64 (99) Szint: 48 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 67 (75) Támadás: 109 (112) Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 (65) Védekezés: 132 Menekülés: 30 % Életkor: 33/45 év
Egészség: 67 (82) Életpont: 1275/1454 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 61 (68) Varázspont: 3165/2508 Pénz: 5401 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 68/13 Pszi pont: 407/118 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5082 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 117777 TP-t kaptál. Jelenleg 16568836 TP-d van. A következő szinthez még 1431164 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tissian sámánúr, Shengoroth. A 533. fordulódban 8960 arany került a bankszámládra. 9318 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 25/52
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 46/69 (+7%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 36/12 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/5 (+22%) 2. nyomkövetés: 135/31 (+22%) 3. lopás: 11/50
4. mászás: 23/72 5. csapdakészítés: 30/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 28/26
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/58 9. felderítés: 29/38
10. szörnyidomítás: 6/59 11. teológia: 150/4 (+67%) 12. taumaturgia: 124/57 (+29%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/81 15. zene: 3/2 (-1000%)
16. szörnyismeret: 27/1 (+20%) 17. pszi: 36/25 (+12%) 18. zárnyitás: 24/57
19. vadászat: 19/7 (+500%) 20. vitalitás: 5/36 21. bányászat: 41/16 (+12%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 5/65

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 190 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) vámpírvér (#257, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (176,15,1) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) pestisaura (#210)
jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) az elme hatalma (#123)
tolvajvér (#364) csapdaészlelés (#222) szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tűzgolyó (#155), jégoszlop (#231), nekromanta csókja (#230), istenítélet (#284)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377)
agytaposás (#180) >> Eruol (#378) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> taalru (#249)
tompítás (#40) >> Zinthurg (#180) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel.
2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. (számláló: 1)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
99 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 isteni könnycsepp (#260)
1 jégrúna-tekercs (#1575) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 nyílvessző (#108)
8 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
2 tüske (#22) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
4 víz (#27) 3 fiatalság itala (#473)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csalánvirág (#582) 6 csillagbot (#929)
12 drótszőr (#37) 12 ében toboz (#578) 3 ezüstdarab (#326)
41 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 5 sáfránypor (#211)
1 sötét tekercs (#535) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328)
10 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(362,81) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely, méregféreg (#784)
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), Pinyó (1409. kalandozó)
(363,82) rubin sárkány (#330), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(364,82) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, Raia angyala (#333), rothadó lián (#427)
(365,82) rubin sárkány (#330), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(365,83) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), halálelementálok (#279), káoszbajnok (#293)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A ryuku szigeteki toborzóiroda sajnos nem tud küldetést adni azoknak, akik már szereztek ott lajstrom medált. Viszont ha ők a 766-os épületnél kiadják a H 1753 parancsot 5 TVP-ért, akkor megkapják a küldetést.

Üzenet küldése a karakternek