53. forduló, 55. forduló, Ezüstfarkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 24. 9h:45'
EZ A 596. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
597. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5957
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTFARKAS KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,77] koordinátán.
A táborozás 7. napján összefutsz Gkar. Elenios eljövendő papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg harcos trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Gkar, amikor összefutottatok, adott neked egy Mallon botját (ld. enc.).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A lottó 985. hetének nyerőszámai: 16, 1, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

kf 1526 kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ff 1526 171 felt. fegyverváltás: 1526 171
Felt. fegyverváltás: << Mallon botja << rövid kard. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ek 3 2 t. energia kisütése: 3 2
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. Kizárólag ellenséges tudati képességek ellen fogod használni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 213.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[74,76] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,75] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,74] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Elhajítod a vacak drasmólyom trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő alpesi tehén trófeát. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 kőkés. Elrakod őket. [27 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[72,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya bal vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 11 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 26 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 99 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. Hirtelen a folyosó ürességét felcsendülő hárfaének tölti be. Ez a legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottál. Megszűnik a világ körülötted. Bágyadtan rogysz le a fal tövébe, és vigyorogva hallgatod tovább a tökéletesség érzetét sugalló dallamokat. Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy emberek érkeznek, és karodnál fogva visszavezetnek a sátor nyílásához. 99 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,72] A bozótost dombság váltja fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 67 pontot kell rákölteni.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,71] A dombság átmegy hegységbe.

Észreveszel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Xantorg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [73 pontot használtál fel, van még 113.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[72,70] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával súrolod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 5 életpontot vesztettél. Mallon botjával megcsapod az emberevő jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eldobod az értéktelenné vált gyilkos tetű trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes emberevő trófeát. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [72,69] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,68] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 86.]

m 8 mozogsz északra
[72,67] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült bíbor szulfagor közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 14 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo] Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Baltás Bödön orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 72.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 37.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 32.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 32.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 2 gyógyítás 2 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 14, 12.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MALLON BOTJA (1526. TÁRGY)
Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod.

PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

KARAKTERLAP

Ezüstfarkas, egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 54. fordulód.

Erő: 13 Szint: 9 Merészség: 6/3 Magasság: 177 cm
IQ: 18 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 128/58 Jellem: jó (66) Tul. pont: 4
Szerencse: 11 Varázspont: 97/7 Pénz: 45 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2
Eddig összesen 109 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1260 TP-t kaptál. Jelenleg 9620 TP-d van. A következő szinthez még 2380 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, orgyilkos, alpesi tehén. A 47. fordulódban 2595 arany került a bankszámládra. 2776 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/3 ütőfegyverek: 10/44 (+20%) lőfegyverek: 6/32
dobófegyverek: 3/16 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
72,67 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/69 2. nyomkövetés: 1/19 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 5/25 (+15%) 5. gyógyítás: 7/40 6. titkosírás: 1/0
7. felderítés: 1/5 8. szörnyidomítás: 1/44 9. teológia: 2/64 (+16%)
10. taumaturgia: 9/69 (+6%) 11. versengés: 3/19 (+14%) 12. szörnyismeret: 3/0
13. zárnyitás: 1/0 14. vadászat: 11/45 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 9 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 430 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 kaktusztüske (#114)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 2 kőkés (#6)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,67) bíbor szulfagor (#358), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(72,68) Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(72,69) világítótorony (#156), vadtroll (#70)
(72,70) emberevő (#119), Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156)
(72,71) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(72,72) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), 22. jellempróba, vaskohó (#155), Leah oltár
(72,73) púpos burástya (#92), Elenios rúnaköve, Elenios oltár, vortexmágus (#418)
(72,74) alpesi tehén (#91), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(73,75) Sheran oltár, 42. jellempróba
(74,76) oltár, vaskohó (#155)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Négy új többszemélyes kaland került be a Kiégett Földekre.
* - A keleti rajzás gödrébe az eddigi quwarg gigász helyett feler‹sített kisebb quwarg isten került.

Üzenet küldése a karakternek