53. forduló, 55. forduló, Gnilimbeg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 7. 17h:06'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3980
SZÁMLA : XXXX

GNILIMBEG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vashegyű lándzsát. (ld. enc.) 114 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vas fejpántot. (ld. enc.) 117 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bányászcsákányt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 129 3 elkészíted a 129. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 sallank nyilat. [9 pontot használtál fel, van még 167.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! (ld. enc.)

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 8 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 151.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[79,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: jelölt. Felszerelését egy trikornis trófea, egy halálmadár trófea és egy khór darázs trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Érzékeled auráját: ő is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Kömörc. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy hibás mozdulat, és máris a szürke rinocérosz belerúg a kezedbe! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [81,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[82,13] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [83,13] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [84,13] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 mozogsz délkeletre
[85,14] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy phua-kúpot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[20 pontot használtál fel, van még 51.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Állnia kell, míg mások ülnek, négy lába van, mégsem tud elfutni.
[5 pontot használtál fel, van még 46.]

m 6 mozogsz nyugatra
[84,14] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [21 pontot használtál fel, van még 25.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY)
A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken.

LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Gnilimbeg, egy fekete, rövid hajú, piros szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran híve vagy. Ez az 54. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 13 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 16 (19) Védekezés: 12 Menekülés: 40 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 165/116 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 114/66 Pénz: 319 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 312 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 062 TP-t kaptál. Jelenleg 36 572 TP-d van. A következő szinthez még 11 428 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, rőtmanó berzerker, bibircsók-óriás. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 17 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); sallank nyíl (#129) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
84,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 981 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 3
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 2 12. vadászat: 5
13. bányászat: 9 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), bibircsók-óriás (#120), khór darázs (#348), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 26, 41.

Összsúly: 65.21 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 nyílvessző (#108) 3 ragasztó (#83) 3 sallank karom (#128)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 2 kaja (#2)
2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 sallank nyíl (#129) 3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84 85 86
12
13
14
15
16
(78,15) légirozmár (#94)
(79,14) karmos tankány (#137), Kömörc (5920. kalandozó)
(80,13) gumifa (#38), szürke rinocérosz (#346)
(81,13) piromenyétek (#99), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 42. jellempróba
(82,13) evaporőr (#69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(83,13) rőtmanó (#55), érclelőhely
(84,13) vérszomjas csüldő (#114)
(85,14) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), phua-kúp (#372), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek