TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 4. 9h:22'
EZ A 97. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
98. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX
|
KÖLÖK KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,27] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 obszidián karkötőt (90 arany), 1 varkaudar szablyát (62 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 purifikátor háj (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 640. hetének nyerőszámai: 16, 14, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 181.]
t 102 |
támadod a 102. szörnyet |
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]
p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]
p 65 1 |
használod a 65. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 151.]
v 26 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]
v 21 4 |
elmormolod a 21. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 141.]
v 3 |
elmormolod a 3. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 141.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
[94,28] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 9 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a halálhozó bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálhozó fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 8 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 195 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 2 Aranyeső, 1 Sötét motyogó. Ez két pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét motyogó, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Sötét halál, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 195 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 63 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 195 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Belebotlasz valamibe: 1 szöges bunkó. Magadhoz veszed.
(Továbbmész...) [95,28] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [96,28] Az erdőt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Még felszenteletlennek látszik. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [97 pontot használtál fel, van még 44.]
fog 101 219 |
elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
sze 73 |
elengeded a 73. szörnyet |
Leszeded a köteleket, és elengeded a garokkot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 44.]
m 1 1 8 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
[97,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sullár van - állapítod meg a nyomokból. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Buta lény ez a sullár - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [98,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [44 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 100 |
keresed a 100. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szőrös pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
h 243 |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
tf 6 10 |
fejleszted a 6. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 6 10 |
fejleszted a 6. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 6 10 |
fejleszted a 6. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 6 10 |
fejleszted a 6. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 6 10 |
fejleszted a 6. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 6 10 |
fejleszted a 6. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 6, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY)
Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
KARAKTERLAP
Kölök, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Az Igazság Keresői (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 54. fordulód.
Erő: |
24 (25) |
Szint: |
13 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
123 cm |
IQ: |
28 |
Támadás: |
12 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
39 kg |
Ügyesség: |
17 (18) |
Védekezés: |
20 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/3 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
179/153 |
Jellem: |
jó (94) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
22 |
Varázspont: |
155/84 |
Pénz: |
1772 arany |
Kép. pont: |
10 |
Tudatpont: |
8/0 |
Pszi pont: |
48/4 |
|
|
|
|
Eddig összesen 213 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1717 TP-t kaptál. Jelenleg 47954 TP-d van. A következő szinthez még 46 TP szükséges. Trófeáid:
ryuku gárdista,
epokitféreg,
kérődző etra. A 53. fordulódban 777 arany került a bankszámládra. 788 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
15 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
14 |
dobófegyverek: |
2 |
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kő (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
14 (+1) |
3. mászás: |
4 |
4. csapdakészítés: |
9 (+1) |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
1 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. szörnyidomítás: |
1 |
10. teológia: |
6 |
11. taumaturgia: |
5 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
2 (+1) |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
10 |
16. pszi: |
6 |
17. vadászat: |
1 |
18. bányászat: |
6 |
19. főzés: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
7. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 59.20 kg |
Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(93,27) uzbányok (#102)
(94,28) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálhozó (#419)
(95,28) egy ismeretlen isten rúnaköve
(96,28) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, 42. jellempróba, garokk (#73)
(97,27) sullárok (#101), Sheran oltár
(98,26) oltár