535. forduló, 537. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 19. 9h:10'
EZ A 557. JÁTÉKHETED, 536. FORDULÓD
558. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,36] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy Huddens kesztyűjét, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.tűzopálját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy trix amulettet és egy Urgod fétisét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy quwarg gigász trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű troll nővel. Fekete a bőre. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Virotac gyűrűjét és egy haramakit visel. Fegyverzetét egy quwarg b.háborító trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kudlar ostorát, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Terhes a leány. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 21 ében tobozt (1000 arany kikiáltási áron), 1 viharamulettet (100 arany kikiáltási áron), 3 íjászkencét (300 arany kikiáltási áron), 6 remák szivet (2000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sunyi Sarolta, amikor összefutottatok, adott neked 9 sáfrányport. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 87 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+415 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+131 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 696.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 690.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 688.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 686.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 681.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 681.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 677.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 673.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 671.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 666.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 664.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Gyorsvarázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 660.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.]

vv 123 364 78 elmormolod a 123. varázslatot a 364. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 650.]
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]

v 15 934 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új pézsmatökmag. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 618.]

ek 179 9 t. energia kisütése: 179 9
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+45 TVP). [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 663.]

hh 1269 1137 305 használod az 1269. tárgyat az 1137. tárgyat a 305. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 14700 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 659.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 656.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 655.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 651.]

h 1602 37 30 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 26 drótszőrt dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 52 kerek követ találsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [3 pontot használtál fel, van még 648.]

a 1232 4974 24 átadod az 1232. tárgyat a 4974. kalandozónak (24 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 24 pondróvért Arisztotelész részére. [5 pontot használtál fel, van még 643.]

fker 1800 K.T. fel. kérése az 1800. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Hard Jackal Madrow felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 643.]

kt 939 8 elkészíted a 939. tárgyat (8 darabot)
Legyártottál 8 hajító csillagot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 611.]

kld 22 küldetés végrehajtása 22
Kicsit fülelsz, és máris meghallod a méhecskék döngicsélését. Elindulsz a hang után. A kaptár alig nagyobb egy mórigyümölcsnél, ezért óvatosnak kell lenned. Felnyitod a tetejét, és elhessegeted a porszem méretű méheket. Ajjaj! Hát ez csupán egy csepp méz, tizedéig sem lett vele a csupor! Szerencsére a közelben több kis kaptárt is találsz. Egyesével mindet kifosztod, ügyet sem vetve a kis szörnyikék dühös támadására. Órák múlva nagy nehezen, végre megtelik a csupor. [200 pontot használtál fel, van még 411.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. A piciny tündér (alig arasznyi magas), sebesen körberepül téged, és karba font kézzel ott marad az orrod előtt függve, lebegve a levegőben. Úgy látszik megismert, mert türelmetlenül várja a beszámolód. Rendben, kiérdemelted, hogy a szolgálatodba szegődjem! Ha valami kell, csak szólíts, s egy szempillantás alatt ott termek, hogy elintézzem neked! Alant olvashatod a szerződésem feltételeit - mondja, majd átnyújt egy iratot, amelyet gyorsan át is tanulmányozol. (ld. enc.) Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 406.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[205,36] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [206,36] A terep továbbra is ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Utad során felfedezel egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [207,36] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor császár lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 244 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Szívkeresővel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 19 sebzést okoz. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 68, gyógyulás: 80, összesen: +12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [42 pontot használtál fel, van még 364.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[208,36] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gólem. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gólem bal oldalát. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a ryuku gólem testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ryuku gólem fejét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 68, gyógyulás: 147, összesen: +79 ÉP}


(Továbbmész...) [209,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kamionoszaurusz közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 419 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kamionoszaurusz bal első lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kamionoszaurusz bal hátsó lábát. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kamionoszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 74 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 14 amnioszt. 6497 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 149, gyógyulás: 241, összesen: +92 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [210,36] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel megdöföd a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával megütöd a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 trikornis szarvat. 3255 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 69, gyógyulás: 44, összesen: -25 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 328.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[211,36] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A pestisaura 8 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2914 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 40, gyógyulás: 70, összesen: +30 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [212,36] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő vezérfarkas mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a vezérfarkas testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a vezérfarkas testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vezérfarkas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 130, gyógyulás: 109, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [213,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy mákrózsa bokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szánalmas pondró. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Pestisaurád 5 sebzést okoz. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 4443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 97, gyógyulás: 96, összesen: -1 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 292.]

v 181 183 33 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,36) tündérpalota (#750)
(205,36) bűbájlidérc (#761), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(206,36) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bűbájlidérc (#761)
(207,36) purifikátor császár (#393), ork kunyhó (#1683)
(208,36) ryuku gólem (#394)
(209,36) kamionoszaurusz (#767), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(210,36) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), trikornis herceg (#261)
(211,36) tyrannoszaurusz rex (#160), Raia rúnaköve
(212,36) vezérfarkas (#748)
(213,36) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), szánalmas pondró (#792)

[183,33] Lakott területre érkeztél. Utad pont a rémült takarmány-kereskedő raktára mellett visz el. Valóban iszonyatos bűz árad kifelé, de ez csak rothadó termény. Vagy mégsem? (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.)

Van itt egy Toborzóiroda (762. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 282.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

tv 97 98 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 98. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

v 160 3 elmormolod a 160. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 3 kőszembe. [-360 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 272.]

tk 20 1349 többszemélyes kaland 20 1349
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Ha megérkezik majd Syrilx de Tun és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

szk 274 781 7006 keresed a 274. szörnyet a 781. szörnyet a 7006. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy őrjáratozó katonát. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 269.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 269.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 269.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 269.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 269.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [29 pontot használtál fel, van még 200.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-1 életerő.) Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 2, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 677 pontot. A következő körben tehát 877 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAKRÓK
Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat.
A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz.
A makrók beállítása a MAK paranccsal történik.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség.
A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni.
Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!)
Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod.

SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót.
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 536. fordulód.

Erő: 64 (98) Szint: 47 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 67 (75) Támadás: 108 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 (65) Védekezés: 143 Menekülés: 30 % Életkor: 33/60 év
Egészség: 66 (86) Életpont: 1285/1691 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (68) Varázspont: 3073/1653 Pénz: 3073 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 68/9 Pszi pont: 397/307 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5011 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46398 TP-t kaptál. Jelenleg 15873076 TP-d van. A következő szinthez még 626924 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tissian sámánúr, Shengoroth. A 533. fordulódban 8960 arany került a bankszámládra. 9094 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 25/30 (+10%)
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 46/39 (+2%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: *35/100

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/72 (+22%) 2. nyomkövetés: 134/80 (+8%) 3. lopás: 11/50
4. mászás: 23/59 5. csapdakészítés: 29/85 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/26
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/58 9. felderítés: 29/31
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 145/10 (+59%) 12. taumaturgia: 122/94 (+21%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/81 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 35/38 (+6%) 18. zárnyitás: 12/42
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 5/36 21. bányászat: 40/76
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 5/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 190 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
vámpírvér (#257, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,33,2) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53)
az elme hatalma (#123) tolvajvér (#364) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71)
nagyobb agypajzs (#120) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377)
agytaposás (#180) >> Eruol (#378) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> taalru (#249)
tompítás (#40) >> Zinthurg (#180) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kíváncsi vagyok mennyit raboltál, fosztogattál az utóbbi időben. Hordj elém 3000 aranyat!
2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. (számláló: 0)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 csillagbot (#929) 1 csillezsályalevél (#1253) 26 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 8 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 3 kőszem (#304) 1 nyílvessző (#108)
2 pézsmatökmag (#934) 18 pondróvér (#1232) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
1 tükör (#43) 1 varkaudar pálinka (#1137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
143 arany (#50) 14 amniosz (#203) 8 hajító csillag (#939)
45 kerek kő (#19) 2 lótuszvirág (#447) 3 purifikátor háj (#269)
1 sötét tekercs (#535) 3 trikornis szarv (#198) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,33) Toborzóiroda (#762), 20. többszemélyes kaland, 42. többszemélyes kaland, részeg kalandozó (#187)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. Az ünnepek alatt, dec 22-től jan 01-ig nem dolgozunk, viszont dec 24-27-28-31-én naponta egyszer, előreláthatólag 11 és 12 óra között az UL-ek letöltésre kerülnek és lesz forduló kiküldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek