Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 27. 12h:11' EZ A 905. JÁTÉKHETED, 536. FORDULÓD 906. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1373. tárggyal a 842. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1122. tárggyal |
kf 1088 722 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 722. tárggyal |
vv 112 109 70 | elmormolod a 112. varázslatot a 109. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 185 184 209 | elmormolod a 185. varázslatot a 184. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 522 1534 1554 | használod az 522. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). T'vadar tőrével megbököd a quwarg harcos torát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1466 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a groxmati varázstudó jobb lábát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (8 támadással 996 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a groxmati varázstudó testét. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a groxmati varázstudó mellkasodba döf. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +42 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A groxmati varázstudó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21838 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2484, sebződés: 270, gyógyulás: 48, összesen: -222 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a dübörgő bahrot testét. (8 támadással 1007 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Az arató csattanat is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a dübörgő bahrot testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az arató csattanat segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A lény összetapos! 87 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 bahrot bőrt. 11970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1626, sebződés: 254, gyógyulás: 278, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [222,120] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pikkelyes ptog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (8 támadással 968 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A mutáns pók segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farkával melletted a levegőbe suhint. A pikkelyes ptog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 43, gyógyulás: 259, összesen: +216 ÉP}
(Továbbmész...) [222,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Találsz egy korallfövenyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ryuku hajóroncsot. Jól kivehetőek a távolban. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pikkelyes ptog. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 997 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a pikkelyes ptog bal vállát. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A mutáns pók is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 47, gyógyulás: 245, összesen: +198 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A mutáns pók is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a purifikátor császár testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Szarvaival a purifikátor császár megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 3, gyógyulás: 59, összesen: +56 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mugrath bal első lábát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Az arató csattanat segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a harci mugrath páncélos hátát. (8 támadással 1018 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a harci mugrath testét. (8 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a harci mugrath páncélos hátát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a harci mugrath fejét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Karmaival a harci mugrath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12978 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2750, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a villámrája testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 31, gyógyulás: 1, összesen: -30 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a villámrája testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a szikrázó manahal testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 109, gyógyulás: 25, összesen: -84 ÉP}
Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal néhányszor megkarcolod a triton bal oldalát. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 54, gyógyulás: 6, összesen: -48 ÉP}
v 198 225 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
[225,77] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff jobb oldalát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (8 támadással 971 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Az arató csattanat nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a tündöklő griff jobb oldalát. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) A tündöklő griff karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tündöklő griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1738, sebződés: 49, gyógyulás: 194, összesen: +145 ÉP}
(Továbbmész...) [227,78] Továbbra is magashegységben vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Anram Salle hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy tündöklő griff. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal lábát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel gyengén megszurkálod a tündöklő griff jobb oldalát. (8 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a tündöklő griff csillogó szárnyát. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) A tündöklő griff karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 85, gyógyulás: 56, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [228,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő rubin góliát nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a rubin góliát bal oldalát. (8 támadással 988 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a rubin góliát bal oldalát. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A rubin góliát mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A rubin góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2138, sebződés: 52, gyógyulás: 119, összesen: +67 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a purifikátor császár testét. (8 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}
m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [229,77] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy rubin góliát. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a rubin góliát bal lábát. (8 támadással 971 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a rubin góliát jobb oldalát. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A rubin góliát behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a rubin góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 210, gyógyulás: 83, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [228,76] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy pézsmatök van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Leah oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csupaszbőrű maclogh. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) A mutáns pók roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a csupaszbőrű maclogh jobb első lábát. (8 támadással 982 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat nagyot harap ellenfeledbe. (13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A csupaszbőrű maclogh még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13493 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2156, sebződés: 145, gyógyulás: 154, összesen: +9 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
kt 886 | elkészíted a 886. tárgyat |
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
[230,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A mutáns pók megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megérinted a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (22 életpontot sebezve.) A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 2, gyógyulás: 92, összesen: +90 ÉP}
usz 60 | úszol 60 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal kicsit megbökdösöd a trix vadász testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a trix vadász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 1692 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 46, gyógyulás: 13, összesen: -33 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal néhányszor megkarcolod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 554 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-554 életpont.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
4118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 554, gyógyulás: 0, összesen: -554 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal néhányszor megkarcolod a trix harcos jobb lábát. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 4158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 96, gyógyulás: 80, összesen: -16 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Ajjaj, mostmár csak vaktában tudsz csapkodni! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal kicsit megbökdösöd a kráken ősanya feléd eső részeit. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A kráken ősanya átharapja a bal válladat! (1 támadástól 505 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +101 ÉP.) Farkát a lábad köré tekerve, a kráken ősanya a földre lök! Gyorsan megpróbálsz felállni. (1 támadástól 791 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +159 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Barracuda szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a kráken ősanya testét. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A kráken ősanya átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 361 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +73 ÉP.) A kráken ősanya farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 756 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +152 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 2413, gyógyulás: 606, összesen: -1807 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia jobb oldalát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a harcos hárpia szélfútta haját. (8 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (17 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a harcos hárpia testét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A mutáns pók segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 70 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 18 madártollat. 12715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1886, sebződés: 162, gyógyulás: 306, összesen: +144 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A mutáns pók nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a harcos hárpia jobb oldalát. (8 támadással 907 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). A mutáns pók segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a harcos hárpia testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 20 madártollat. 12715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 165, gyógyulás: 326, összesen: +161 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón bal első lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) A mutáns pók megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a hájas okerón hájas derekát. (8 támadással 982 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a hájas okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A mutáns pók nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hájas okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12058 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 0, gyógyulás: 283, összesen: +283 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) A mutáns pók is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a dübörgő bahrot fejét. (8 támadással 996 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az arató csattanat nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A lény összetapos! 80 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 bahrot bőrt. 11970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1619, sebződés: 192, gyógyulás: 265, összesen: +73 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 464 484 488 | keresed a 464. szörnyet a 484. szörnyet a 488. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1122. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg bal oldalát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) A mutáns pók segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (8 támadással 990 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (14 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 kitintüskét. 9856 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1614, sebződés: 190, gyógyulás: 142, összesen: -48 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg fejét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) A mutáns pók roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a tüskés totemblarg fejét. (8 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a tüskés totemblarg testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 kitintüskét. 9856 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 126, gyógyulás: 148, összesen: +22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a fekélyes hernyó fejét. (8 támadással 977 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). A mutáns pók is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2165, sebződés: 95, gyógyulás: 139, összesen: +44 ÉP}
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG) Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 2 napnál rövidebb ideig táborozol. |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
RO'GALHAL CSUKLÓPÁNT (891. TÁRGY) Egy kopott bőr csuklópánt - ez is valami? Aztán, ahogy megfogod, megérzed a benne lüktető mágiát, és elképedve hátrálsz egy lépést. Egy olyan ősi varázstárgyat tartasz a kezedben, amelyet kizárólag a legmagasabb rangú ro'galhalok hordhattak! Viseletéhez neked is legalább 30. szintűnek kell lenned. A csuklópánt képességei lélegzetelállítóak, max. lehetséges ép-det 40-nel, védettségedet 2-vel, támadásodat 1-gyel növeli, de ami a lényeg, minden közelharc támadás sebzése, amit szörnyek okoznak neked, néggyel csökken. Emellett hab a tortán, hogy a csuklópántnak köszönhetően eggyel több karkötőt hordhatsz. A csuklópánt apró hátránya, hogy erődet kettővel, szerencsédet eggyel csökkenti, elhanyagolható apróság csupán. |
Erő: | 72 (91) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 72 (81) | Támadás: | 109 (114) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 74 (83) | Védekezés: | 121 (131) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 71 (88) | Életpont: | 1590/2331 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 73 (97) | Varázspont: | 3449/2570 | Pénz: | 26016 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 32/4 | Pszi pont: | 559/314 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/49 (+16%) | ökölvívás: | 12/71 (+4%) | szúrófegyverek: | 53/87 (+10%) |
vágófegyverek: | 35/31 (+1%) | ütőfegyverek: | 33/0 | lőfegyverek: | 28/77 (+2%) |
dobófegyverek: | 42/55 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << sárkányölő kard (#289) (180%) << Daramoula pálcája (#950) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -29.); vas dobónyíl (#189) max. 6 db (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,102 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 228,76 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/1 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 162/39 (+49%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 34/82 | 5. csapdakészítés: | 40/22 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/64 |
7. gyógyítás: | 57/41 | 8. titkosírás: | 9/89 | 9. felderítés: | 33/26 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 222/38 (+90%) | 12. taumaturgia: | 143/73 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 5/61 | 14. versengés: | 12/49 | 15. zene: | 18/6 |
16. szörnyismeret: | 66/26 | 17. pszi: | 41/6 (+6%) | 18. zárnyitás: | 25/29 |
19. vadászat: | 17/42 | 20. vitalitás: | 6/37 | 21. bányászat: | 35/51 (+8%) |
22. úszás: | 27/10 (+38%) | 23. főzés: | 5/72 | 24. csapatmunka: | 1/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 116 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 40 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), illatos rózsaszált (#1595) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 6 darabot ) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 280 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095), halálmadár (#351), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Sheran hívők (#995), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (108,15,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | láth. észlelése (#78) |
óriáserő (#53) | láthatatlanság (#76) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
jégvihar (#353) | >> | lidérctűz (#457) | jégvihar (#353) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | puha ütés (#60) | >> | 20. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 30. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
jégvihar (#353) | >> | greén örvény (#443) | armageddon (#218) | >> | quwarg ölész (#855) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaburok (#239) | >> | 30. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | Tharr avatárja (#385) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az elűzésüket egy vg'axtol torzítóval! |
2.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
3.) Szomorú, hogy a gonosz képes volt az erdő lényeit is megfertőzni. Ne hagyd, hogy kedves gorilláim szenvedjenek, altasd el kérlek azokat, amelyeket a sötét oldal veszetté tett! Legalább tíz esetről tudok... (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 10, pontszámod: 129. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1030 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1 | brakkara (#1099) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | halcsont (#390) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
127 | arany (#50) | 3 | azúrharmat (#1161) | 2 | bahrot bőr (#938) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kitintüske (#879) | 33 | madártoll (#112) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 4 | quwarg tojás (#360) | 1 | rogalhal csuklópánt (#891) | |||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kopja (#694) | 6 | spiritusz (#170) | |||
9 | víz (#27) |