534. forduló, 536. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 4. 12h:01'
EZ A 567. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD
568. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,63] koordinátán.
Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker Tréfamestere. Fején bohócsapkát /meleg béléssel/, arcán mosolyt visel. Jobb kezében jégcsapot, bal kezében Jégboros tömlőt tart. Hatalma hóra és jégre épül. Hideg van, vagy csak te fázol? Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker Tréfamestere. Fején bohócsapkát /meleg béléssel/, arcán mosolyt visel. Jobb kezében jégcsapot, bal kezében Jégboros tömlőt tart. Hatalma hóra és jégre épül. Hideg van, vagy csak te fázol? Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy őselemek köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Őrült Montrix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hínárhajú. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker Tréfamestere. Fején bohócsapkát /meleg béléssel/, arcán mosolyt visel. Jobb kezében jégcsapot, bal kezében Jégboros tömlőt tart. Hatalma hóra és jégre épül. Hideg van, vagy csak te fázol? Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Elenios fülbevalóját, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy kereszteslovag trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy árnytündér messiás trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Im Med Haul. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 7 dlathog kőzetet (500 arany kikiáltási áron), 12 sötét italt (2400 arany kikiáltási áron), 1 balkezes gyűrűt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+78 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+930 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 749. hetének nyerőszámai: 3, 10, 8. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy smaragd sárkány fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 868.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 866.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 858.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 854.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 850.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 850.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 850.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 850.]

h 473 3 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 850.]

v 208 1 elmormolod a 208. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kisebb kívánság varázslatot! Istened meghallgatta imád! (+1 tulajdonságpont). Öregedtél 5 évet. [-300 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 820.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 820.]

bb 310 9 beraksz a bankba a 310. tárgyat (9 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 820.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 206 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstdarab és 10 arany. Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 207 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1043, sebződés: 4, gyógyulás: 88, összesen: +84 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszurkálod a lidérckirály testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Rém védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [60 pontot használtál fel, van még 760.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+119 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 730.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[362,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy talriai behemót. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (6 támadással 726 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 46 kaját. 17661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 265, gyógyulás: 222, összesen: -43 ÉP}


(Továbbmész...) [363,64] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy márvány sárkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 74 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány fejét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (94 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a márvány sárkány testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Kyorg tőrrel megérinted a márvány sárkány jobb első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 568, gyógyulás: 245, összesen: -323 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Durr! A zsákodat megvizsgálva, látod, hogy darabokban hever egy xirnox szív [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Hihetetlen forróság fut végig a testeden (+34 életpont). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Trollként kezdesz regenerálni (+45 életpont). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy talriai behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (6 támadással 726 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a talriai behemót testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 44 kaját. 17661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1812, sebződés: 256, gyógyulás: 244, összesen: -12 ÉP}

Belebotlasz valamibe: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]. Elrakod. [47 pontot használtál fel, van még 673.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,63) Mnebolath (#237), Thargodan mágus (#318), lidérckirály (#316)
(362,64) talriai behemót (#312)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), talriai behemót (#312)

[190,60] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a tyrex csont a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 moa üveggömb, 1 szulfagor agyar, 1 bunthar bőr, 16 sünmedve tüske, 1 rézsisak.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 648.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[190,61] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi őselementál jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Tguarkhan támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Tguarkhan jobb oldalát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérgezett vasnyíl, 7 arany, 4 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,62] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál jobb vállát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (186,61)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, egy nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (185,60)-> 22 arany, -2 ÉP], 9 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 18 arany, -2 ÉP] és 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy iszapfaló trófea és egy szánalmas pondró trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Miss Re Beka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [188,61] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[162 pontot használtál fel, van még 486.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[187,61] Folytatod sétádat a házak közt.

nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.).
Összeakadsz Tohony a Melákkal. Tharr első számú avatárja. Egy Amélia köpenyét, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkév. igazgyöngét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszőrű mópat trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy.

Észreveszel egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon híveié. Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 459.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+116 életerő.) Szerencséd fejlődött. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 429.]

vtn 100 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 394.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,59] Továbbmész a város utcáján.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 385.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Meglepetésedre az arénában több fegyveres is harcol egymással, de persze a harc láthatóan nem élet-halálra megy. Tehát ha nincs olimpia, itt akkor is lehet harcolni! Hisz ez nagyszerű! Az egyik páros épp most fejezte be, épp izzadt testüket törölgetik. Odasétálsz hozzájuk, és megkérdezed, hogy hogyan lehet az itt folyó "edzésbe" beszállni. Az egyik gladiátor segítőkészen magyarázni kezd:
- Az olimpiai aréna célja, hogy itt bárki szabadon edzhessen, és a vitás kérdéseket komolyabb vérontás nélkül le lehessen rendezni. Ha harcolni támad kedved, csak besétálsz ide, és keresel egy ellenfelet! Az aréna jótékony mágikus aurájában ha ellenfeled legyőz, nem halsz meg és nem deus ex machinázol el, bár a deus ex machináéhoz hasonlatos hatás fog érvényesülni, az arénában maradsz. Az arénaharc, bár valós sebzést nem okoz, azért komoly tapasztalat: fegyveres szakértelmeid normálisan fejlődnek tőle.
Megköszönöd a segítséget. Most már mindent értesz! [Ha BElépsz az arénába, akkor ott is maradsz a következő kör elejéig, mozgást vagy más, csak a szabadban használható parancsot már nem is adhatsz ki, mert ilyenkor az arénában fogsz táborozni! A fogadóhoz hasonlóan, ahány napot táborozol, maximum annyi kalandozóval fogsz a táborozás alatt találkozni. (de max. tízzel.) A küzdelemben nem számít a menekülés%, de számít a merészség: aki elől elbújnál a vadonban, annak a kihívását itt is gyáván el fogod utasítani. Ha akarod, a BE parancsnak megadhatsz egy második paramétert is: ilyenkor tétben küzdesz. Ha ellenfeled is tétjátékos, akkor a meccs tétje annyi arany, amennyit paraméterként megadtatok (a kisebbik számít). Természetesen a pénzt előre ki kell számolni. Ha pl. te 50 aranyban akarsz játszani, ellenfeled 40-be, és mindkettőtöknek csak 30 aranya van, akkor a tét 30 arany lesz, nem pedig 40. Lehetőség van személyes párviadalra is: ekkor a BE parancs harmadik paramétereként meg kell adnod annak a karakternek a sorszámát, akivel küzdeni fogsz. Ilyenkor csak ővele fogsz harcba szállni. Vigyázat: az aréna harc mindenben megegyezik a valóságossal, kivéve azt, hogy mindegyik karakter a harc végén visszanyeri elvesztett életpontjait. Az elhasznált lövedékeket, varázspontokat, stb. nem kapod vissza.
Megjegyzés: átváltozott és szellem kalandozók természetesen nem harcolnak az arénában. Ha egy barátod először jár az arénában, mindenképp ezt a szöveget kapja meg, azaz ha rögtön edzeni akar, akkor még egy, paraméterezett BE parancsot kell kiadnia.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

gyk 951 20 gyakorolsz a 951. tárggyal 20 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 350.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 373. tárggyal
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 24, 2.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 676 pontot. A következő körben tehát 876 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 535. fordulód.

Erő: 75 (87) Szint: 48 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 82 (97) Támadás: 76 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 69 (82) Védekezés: 123 Menekülés: 30 % Életkor: 34/71 év
Egészség: 69 (87) Életpont: 1000/779 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 76 (91) Varázspont: 2426/1358 Pénz: 10873 arany Kép. pont: 52
Tudatpont: 17/5 Pszi pont: 188/225 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 6280 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 92250 TP-t kaptál. Jelenleg 17960094 TP-d van. A következő szinthez még 39906 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 527. fordulódban 125502 arany került a bankszámládra. 130522 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 24/94 (+1%) szúrófegyverek: 42/81 (+5%)
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: 25/26 lőfegyverek: 28/78
dobófegyverek: 33/71 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/72 2. nyomkövetés: 129/22 (+18%) 3. mászás: 26/97
4. csapdakészítés: 29/6 5. csapdaészlelés: 31/49 6. gyógyítás: 90/83
7. titkosírás: 8/39 8. felderítés: 24/84 (+7%) 9. szörnyidomítás: 16/75
10. teológia: 119/69 (+30%) 11. taumaturgia: 105/83 (+10%) 12. szerencsejáték: 12/43
13. versengés: 21/93 (+5%) 14. harcművészetek: 21/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 25/87 (+20%) 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 5/36 21. bányászat: 34/44 (+1%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), mösze uralkodó (#789), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
fényaura (#211) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 fekete gyöngy (#99) 3 fiatalság itala (#473) 1 fokhagyma (#403)
9 galachmit (#310) 3 gyöngymangó (#135) 1 nyílvessző (#108)
6 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360)
1 tudás gyöngye (#522) 1 tyrex csont (#280) 14 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
259 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 3 ében toboz (#578)
1 ezüstdarab (#326) 6 isteni könnycsepp (#260) 83 kaja (#2)
14 mákrózsa virág (#56) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 rézsisak (#72)
5 sárkánypikkely (#292)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,59) olimpiai aréna (#634)
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688), Tohony a Melák (5827. kalandozó)
(188,61) részeg kalandozók (#187)
(189,62) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), 23. jellempróba, Miss Re Beka (3010. kalandozó)
(190,60) 41. jellempróba, Dornodon oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587)
(190,61) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek