Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 17. 9h:09' EZ A 557. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD 558. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
Bűvös Bonyók gyorsan felrak egy fájdalomtükör varázslatot. Gilette egy fizikai pajzs varázslattal készül a csatára. Gilette a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Nátha felhúz egy fizikai pajzs II varázslatot. Nátha ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Bűvös Bonyók pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 513 életpontot sebzett. Gilette mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 392 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1581 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Bűvös Bonyók felé egy Tharr haragja. 41 életpontot vesztett. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd Bűvös Bonyók felé küldi. Semmi eredménye!
Bűvös Bonyók mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a ryuku szamuráj lábát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Gilette szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a hosszú íjjal célba találjon. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl.
Biethlan pöröllyel Bűvös Bonyók néhányszor megcsapja a ryuku szamuráj fejét. (9 támadással 944 életpontot sebezve.) Bűvös Bonyók üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 414 életpontot sebzett. Möszehát pajzzsal Bűvös Bonyók kicsit megvagdalja a ryuku szamuráj bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Bűvös Bonyók pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 86 életpontot sebzett. Aurgir lándzsájával Gilette meghorzsolja a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével Gilette meghorzsolja a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 13 sebzést okoz. A ryuku szamuráj ütései elérik Bűvös Bonyók mellkasát. (2 támadástól 214 életpontot vesztett.) A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz Bűvös Bonyók testére. (2 támadástól 209 életpontot vesztett.) Az ütés ereje elsöprő, társad nehezen teszi túl magát rajta. Még 209 életpontot vesztett. A ryuku szamuráj most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10712 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sode (ld. enc.). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1680, sebződés: 50, gyógyulás: 76, összesen: +26 ÉP, összes sebzés: 4813, összes sebződés: 723}
Bűvös Bonyók egy fájdalomtükör védekező rúna felrakásával nyit. Nátha egy fizikai pajzs II varázslattal készül a csatára. Nátha gyorsan felrak egy ongóliant tombolás varázslatot. Rőtszakállú Kaldor mormolni kezd. Létrejött egy tompítás körülötte. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat!
Bűvös Bonyók mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. 511 életpontot sebzett. Gilette üdvözlésképpen egy halálos érintés varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Egyik társad előtted áll, így te nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Bűvös Bonyók felé egy pusztító végzet. A támadása hatástalan volt.
Bűvös Bonyók mérg. vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a ryuku sorkatona jobb karját. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Gilette a hosszú íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja a ryuku sorkatona testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Társad az ellenfél és közéd került, így most távfegyver alkalmazására nem nyílik lehetőséged. A közös ellenfél nagy erővel Bűvös Bonyók irányába hajít néhány ryuku harci dárdát. A becsapódástól társad 505 életpontot vesztett.
Biethlan pöröllyel Bűvös Bonyók párszor keményen megüti a ryuku sorkatona lábát. (10 támadással 1256 életpontot sebezve.) Bűvös Bonyók mormol, majd ujjaiból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 229 életpontot sebzett. Möszehát pajzzsal Bűvös Bonyók párszor súrolva eltalálja a ryuku sorkatona fejét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Bűvös Bonyók mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. 86 életpontot sebzett. Aurgir lándzsájával Gilette megdöfködi a ryuku sorkatona testét. (9 támadással 1587 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével Gilette kicsit megbökdösi a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) Túl pici az ellenfél, nem fértek hozzá mindannyian. Társad előtted áll. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku sorkatona újra meg újra lecsap Bűvös Bonyók testére. (10 támadástól 149 életpontot vesztett.) A mágus kezéből láng csap társad felé. Bűvös Bonyók csak félig ússza meg. 21 életpontot vesztett. Szúrásokat kap Bűvös Bonyók a vállába és a felkarjába. (10 támadástól 126 életpontot vesztett.) Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd Bűvös Bonyók felé küldi. Semmi hatás! Bűvös Bonyók hiába profi, nem sikerült a ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítania. (10 támadástól 152 életpontot vesztett.) Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Bűvös Bonyók felé, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 200 életpontot vesztett. Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Bűvös Bonyók gyógyult. Gilette gyógyult.
Biethlan pöröllyel Bűvös Bonyók néhányszor megcsapja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (10 támadással 1245 életpontot sebezve.) Bűvös Bonyók néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy őselemi savcsapás. 245 életpontot sebzett. Möszehát pajzzsal Bűvös Bonyók néhányszor súrolja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Bűvös Bonyók az ellenfélre lesújt egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 78 életpontot sebzett.
Aurgir lándzsájával Gilette megböki a ryuku sorkatona testét. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével Gilette épp hogy megszúrja a ryuku sorkatona testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Te már nem tudod az ellenfelet támadni társadtól. A ryuku sorkatona fegyverével több sebet ejt Bűvös Bonyók bal vállán és karján. (10 támadástól 135 életpontot vesztett.) A mágus kezéből láng csap társad felé. Bűvös Bonyók csak félig ússza meg. 18 életpontot vesztett. Az ellenfél nagyon fürge: döféseket kap Bűvös Bonyók a lábába és a lábfejébe. (10 támadástól 152 életpontot vesztett.) Egy méregfelhő III varázslatot dob felétek a másik. [Bűvös Bonyók:] A támadása hatástalan volt. [Gilette:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. 42 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). [Nátha:] Semmi eredménye! [Rőtszakállú Kaldor:] A támadása hatástalan volt. Bűvös Bonyók hiába profi, nem sikerült a ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítania. (10 támadástól 147 életpontot vesztett.) Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönti Bűvös Bonyókot az ellenfél. 186 életpontot vesztett. Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Bűvös Bonyók gyógyult. Gilette gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
13748 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Náthát terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy shinai gömböt, egy smaragd védőgyűrűt, egy fekete gyöngyöt, egy ryuku menetpajzsot, egy ryuku vállvédőt, egy ryuku védőkenőcsöt, 3 katonai kötszert). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP, összes sebzés: 7422, összes sebződés: 1843}
Bűvös Bonyók fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormol. Rőtszakállú Kaldor elmormol egy elektromos pajzs varázslatot.
Bűvös Bonyók pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 147 életpontot sebzett. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 834 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Rőtszakállú Kaldor támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre istenítélet varázslatot lő. 746 életpontot sebzett. Egy nagyobb pajzszúzás varázslattal köszönti Bűvös Bonyókot az ellenfél. 1002 életpontot vesztett.
Bűvös Bonyók mérg. vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a császári gárdista testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.)
Rőtszakállú Kaldor a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a császári gárdista lábát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ryuku harci dárdát használ. Már repül is belőlük Bűvös Bonyók felé pár. Már nincs idő félreugrani előlük. Társad 820 életpontot vesztett. Bűvös Bonyók eddig bírta csupán, most inkább elmenekül.
Daramoula pálcájával épp hogy eltalálod a császári gárdista testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 25 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütögeted a császári gárdista bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). A császári gárdista védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 574 életpontot vesztesz.) A császári gárdista megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 504 életpontot vesztesz.) Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Gyógyultál 128 ÉP-t.
Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a császári gárdista testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a császári gárdista nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 4 sebzést okoz. A császári gárdista végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 569 életpontot vesztesz.) A császári gárdista átdöfi a torkodat fegyverével. (2 támadástól 609 életpontot vesztesz.) Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Gyógyultál 128 ÉP-t. Neked annyi! Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 2306, gyógyulás: 52, összesen: -2254 ÉP, összes sebzés: 3601, összes sebződés: 5194}
Nátha elmormol egy fizikai pajzs II varázslatot. Nátha elmormol egy ongóliant tombolás varázslatot. Bűvös Bonyók néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fájdalomtükör vibrál körülötte. Rőtszakállú Kaldor elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormol. Egy csendvarázs rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Tökéletes csend ölel körül benneteket. (Varázsolni sem tudsz.) Nátha az ellenfélre lő a hosszú íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja az Oyatame Tzutuki bal karját. (9 támadással 610 életpontot sebezve.) Bűvös Bonyók mérg. vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Mivel nem akarod hátbalőni társadat, így így most nem tudsz távfegyvert alkalmazni.
Aurgir lándzsájával Nátha nagy lendületekkel át- meg átszúrja az Oyatame Tzutuki nyakát. (12 támadással 2222 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével Nátha többször eltalálja az Oyatame Tzutuki testét. (9 támadással 880 életpontot sebezve.) Biethlan pöröllyel Bűvös Bonyók gyengén megütögeti az Oyatame Tzutuki bal karját. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Aurgir lándzsájával Gilette jól megszurkálja az Oyatame Tzutuki lábát. (8 támadással 1374 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével Gilette néhány helyen meghorzsolja az Oyatame Tzutuki testét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Nincs több hely az ellenfél körül, kénytelen vagy csak távolról nézni a harcot. Az Oyatame Tzutuki támadásai összeszabdalják Nátha lábait! (8 támadástól 2098 életpontot vesztett.) Társad csontjaiba hideg kúszik - ereje csökken. Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Nátha testét. (6 támadástól 1400 életpontot vesztett.) Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Nátha testét. (4 támadástól 820 életpontot vesztett.) Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Nátha gyógyult. Bűvös Bonyók gyógyult. Gilette gyógyult. Gyógyultál 116 ÉP-t. Nátha nem bírja tovább, sunyin elmenekül.
Biethlan pöröllyel Bűvös Bonyók gyengén megütögeti az Oyatame Tzutuki bal karját. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Aurgir lándzsájával Gilette többször eltalálja az Oyatame Tzutuki jobb oldalát. (5 támadással 857 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével Gilette kicsit megsebzi az Oyatame Tzutuki fejét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Pestisaurád 10 sebzést okoz. Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Bűvös Bonyók testét. (8 támadástól 2690 életpontot vesztett.) Társad lefagy valamilyen borzasztó hidegtől - ereje csökken. Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Bűvös Bonyók testét. (6 támadástól 1457 életpontot vesztett.) Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Bűvös Bonyók testét. (4 támadástól 904 életpontot vesztett.) Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret.
Bűvös Bonyók gyógyult. Gilette gyógyult. Gyógyultál 116 ÉP-t. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
16225 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Gilette kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy haramakit). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 8279, összes sebződés: 9369}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 123 364 78 | elmormolod a 123. varázslatot a 364. varázslatot a 78. varázslatot |
v 15 929 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 179 19 | t. energia kisütése: 179 19 |
hh 1269 1137 449 | használod az 1269. tárgyat az 1137. tárgyat a 449. tárgyat |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
h 1602 37 30 | használod az 1602. tárgyat |
tv 284 | támadó/véd. varázslat a 284. varázslatot |
bb 1362 1 | beraksz a bankba az 1362. tárgyat (1 darabot) |
beaj 3827 | beajánlod a K.T.-be a 3827. kalandozót |
kb 1232 24 | kiveszel a bankból az 1232. tárgyat (24 darabot) |
kf 1374 | kézbeveszed/felveszed az 1374. tárgyat |
fok 1743 1373 | összerendeled az 1743. tárgyat az 1373. tárggyal |
m 1 6 5 | mozogsz északkeletre, nyugatra, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szívkeresővel teljesen átszúrod a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 19 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 53 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 95, gyógyulás: 37, összesen: -58 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1908 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy aranytű. 1908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy borzalmas varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel felnyársalod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 21, gyógyulás: 35, összesen: +14 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 3 sebzést okoz. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 18, gyógyulás: 64, összesen: +46 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 29, gyógyulás: 46, összesen: +17 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 8, gyógyulás: 87, összesen: +79 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Karmait felemelve, a varkaudar iszákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 51, gyógyulás: 100, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [198,120] Az erdőt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar hadúr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel megdöföd a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A varkaudar hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 26, gyógyulás: 34, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor császár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Pestisaurád 6 sebzést okoz. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Szívkeresővel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 67, gyógyulás: 93, összesen: +26 ÉP}
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 204 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[204,36] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
hh 1269 1137 449 | használod az 1269. tárgyat az 1137. tárgyat a 449. tárgyat |
kld 21 | küldetés végrehajtása 21 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
im 0 10 | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 237 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 13 sebzést okoz. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Szívkeresővel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 86, gyógyulás: 76, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 288 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 96 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kentaurusz testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a kentaurusz testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 14 sebzést okoz. Időben félreugrasz a kentaurusz rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 4459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 98, gyógyulás: 209, összesen: +111 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 10 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
![]() A szamurájok nem akárkik ám, ők azok a ryuku harcművészek, akiktől még a ghallaföldén nevelkedett, erősen az isteni hatalom felé kacsintgató kalandozóknak, köztük neked is tartanod kell. A ryuku szamurájok hegyi kolostorokban, a világtól elzártan nevelkednek, s tanulásuk mindennapjait a lélekegyensúly fenntartását célzó meditáció, a teljes önfegyelem, az éles logikai gondolkozás és a harcművész technikák tökéletes elsajátítása tölti ki. Az iskolából való kikerülésük után, érett harcosként, tökéletes gyilkosként lépnek ki a külvilágba. Háromféle életút állhat előttük. A leggyakoribb esetben egy nemesi család szolgálatába állnak, a hűségeskü, amit ekkor tesznek örökre a család fejéhez köti őket. Viszonylag ritkább, de azért rendszerint előfordul, hogy az ifjú szamuráj egy orgyilkos klánhoz csatlakozik, s élete további részét a higgadt gyilkolásnak szenteli. A harmadik lehetőség a hadseregben várja őket, ha a szamuráj nem találja helyét az előző két életpálya egyikében sem, katonának vonul, és a csatamezőn szerez magának hírnevet a harctudásával. Számtalan sikeres bevetés és több győztes hadjárat után kiemelkedő teljesítményének híre még akár a császár fülébe is eljuthat. Nem egyszer döntött már úgy az uralkodó, hogy egy, a katonák körében mélyen tisztelt hadfit a császári testőrség szamurájai közé emel. A szamurájok meditációs gyakorlataikat kötelező jelleggel elvégzik mindennap, és a tizenhat órás szolgálat után még a harci akadálypályák meglátogatására, némi tréningezésre is marad idejük. Nem lesz könnyű dolgod, ha magadra bőszítesz egyet közülük. |
SODE (1374. TÁRGY) A szamurájok több vastag lemezből álló vállvértje első pillantásra nem tűnik túl könnyed viseletnek. Rajtuk ez a legkevésbé sem látszik, a viseléséhez és az életükre leső mindennapos veszélyhez, ami miatt viselik, már hozzászoktak hosszú éveik alatt. A sodét, ha már legalább 40. tapasztalati szinten jársz, te is magadra húzhatod. Ekkor +4 védettséget, +4 támadást, valamint +1 sebzést kapsz. |
RYUKU MENETOSZLOP (828. ELLENFÉL) A ryukuk annak idején, a ghallai partraszállást követően gyorsan szétszóródtak mindenfelé, és hát ez nem bizonyult elég jó taktikának a kontinens gyarmatosítása szempontjából. Úgy vélték, az óceánok viharai által megtépázott sereg hatékonyabban és gyorsabban teheti a dolgát, ha rögtön nagyobb területet fed le katonáival. A Túlélők Földje cseppet sem kezdő kalandozóinak ezután már nem volt nehéz a magányos katonákat egyesével levadászni, és így meghiúsítani a ryukuk által csupán megálmodott megszállást. A ryuku kontinensen azonban teljesen más a helyzet. Ryukuból annyi van, mint a nyű, és sokszor elég nagy létszámú seregben járnak. Szerencsére most egy kisebb hadosztályhoz van szerencséd, közkatonákhoz, akik egyenes sorokban, fegyelmezetten vonulnak valamerre. De vigyázz, könnyen előfordulhat, hogy a katonákat varázsmondó mágusok kísérik. Persze rögtön megszűnik ez a harmónia, amint észrevesznek, hiszen bőröd színéről, ill. alkati adottságaidról egyértelműen lerí, hogy Ghalláról érkeztél. Akkor viszont csak ellenség lehetsz, egy a Túlélők Földjének hírhedt kalandozói közül, aki fenyegetést jelent a ryukuk társadalmára nézve! És mint ilyet, mielőbb el kell tenni téged láb alól, mielőtt további galibát okozhatnál. |
CSÁSZÁRI GÁRDISTA (7112. ELLENFÉL) A ryuku császár hatalma és gazdagsága magasan felülmúlja bármelyik halandó uralkodóét. Ha pedig valaki ebben kételkedne, nos azok jó eséllyel hamar szembetalálhatják magukat az uralkodó elit testőreivel, a császári gárdistákkal. Közelharcban félelmetes ellenfelek, az udvari varázslók pedig nem csak hogy megtanítottak nekik néhány harci varázslatot, hanem igencsak felvértezték őket a mágikus támadások elleni védelemmel. Ráadásul ritkán járnak egyedül, kisebb osztagokban csapnak le oda, ahol a fennséges császár ezt szükségesnek látja. A balszerencsés kalandozók főleg a császárvárosban, vagy a császár személyes tulajdonainak védelmében futhatnak össze velük. Néha ők kísérik az adószedőket is. |
OYATAME TZUTUKI (7130. ELLENFÉL) A lebegő palotában található legjobb ryuku harcos, a császár követének személyi testőre áll előtted. Arcát félelmetes, ryuku démont formázó maszk takarja, testét könnyű, mégis erős vértezet fedi. Fegyvere egy borotvaéles kard, melyet olyan mesterien forgat, hogy egy kalandozónak sem szabad őt lebecsülnie. Harci jártasságának köszönhetően vágófegyverrel szinte lehetetlen legyőzni, de egyéb eszközzel is kemény próbatétel. |
RYUKU EVEZŐ (1152. TÁRGY) A mélytenger szörnyei tettek róla, hogy semmi ne maradjon érintetlen az elsüllyedt ryuku hajón. A roncs milliónyi darabja között azonban találsz egy épségben maradt evezőt. Már első pillanatban szemet szúr, hogy ugyanabból az anyagból készítették, mint a ryuku páncéldarabokat. Talán ennek köszönhette a tárgy, hogy túlélte a hajó elsüllyedése óta eltelt hosszú időt. Alaposabban megvizslatva, elképedsz azon, milyen is valójában. Szinte hihetetlen, hogy ez a tömzsi szerszám valaha bármilyen evezésre jó lett volna. Persze miután semmit nem konyítasz a hajózáshoz, akár ez lehetett a leghasznosabb tárgy azon a hajón. Sebaj, talán az első megépített bárkádnál felhasználhatod, amin végre elhagyhatod ezt az átkozott kontinenst. Ha pedig kiderül, hogy mégsem lesz jó semmilyen vízi jármű készítéséhez sem, egyszerűen csak elhagyod valahol, mint ahogy a Túlélők Földjén a kacatokat szokás. (Ha netán az az abszurd ötleted támad, hogy a ryuku evezőt a harcban használnád, a tárgy egy 2D10+2 sebzésű ütőfegyvernek számítana, melynek forgatásakor -6 védekezést és -6 támadást kapsz.) |
RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY) Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele. |
FEKETE IMMUNITÁSKŐ (1362. TÁRGY) Hát igaz a legenda, léteznek még további immunitáskövek a drakolder csatamezőkön találtakon kívül is. A fekete immunitáskő megvéd a halál alapú támadások ellen - azonban minden alkalommal, amikor ilyen ér, van rá esély, hogy a fekete immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük. A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
RYUKU HARMATGYŰJTŐ (1159. TÁRGY) Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted. |
SMARAGD DRAGNIT (1743. TÁRGY) Egy smaragd színekben pompázó, apró fókuszkristály került hozzád. Ennek a kis kőnek önmagában nem sok hasznát veszed, ám ha belerakod valamely tárgyadba, akkor 10-et ad támadásodhoz, védettségedhez, valamint maximális életpontjaidhoz. A belerakás FOK paranccsal történhet, használható páncélban, pajzsban, sisakban és övben is. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
![]() Az árnyas csuklya alól elővillanó beesett arc, az ölni tudó tekintet (ez szó szerint értendő, épp emiatt van FT parancsra szükség e lény megtámadásához), az élesre fent vágófegyver, melyen még a Halál Istenével szembeszállt utolsó test véres lenyomata csillog, és az azt fogó megfeketedett kéz, melynek már megpillantása elképesztő látomásokat szül: egy csata képét, melyben a hozzátartozó görcsös kar előkelő precízséggel osztja a halált, ellenfelek dőlnek el holtan jobbra és balra, akiknek már nem adatott meg az élet további élvezetének lehetősége. Ahol Leah avatárja sötét fellegekkel kísérve megjelenik, nincs olyan halandó, akinek szívébe rettegés ne költözne... ilyenkor csak egyetlen esély marad a túlélésre: a remény, hogy az avatár nem a te likvidálásod érdekében érkezett e létsíkra... |
![]() A szellempajzs egy mágikus tárgy, amelyet ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása összezavarodik, így a védettséged 15-el megnő! A csökkentett szubsztancia sajnos némi hátránnyal is jár, amíg a szellempajzsot használod, erőd hárommal alacsonyabb, azonban kapsz +3 mentődobást méreg és mentális támadások ellen. A szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni! |
![]() Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből. |
Erő: | 64 (98) | Szint: | 47 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 67 (75) | Támadás: | 108 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 67 (65) | Védekezés: | 143 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/60 év |
Egészség: | 66 (86) | Életpont: | 1285/1418 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 61 (68) | Varázspont: | 3073/2658 | Pénz: | 2990 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 68/0 | Pszi pont: | 397/248 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 25/20 (+20%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 46/37 (+2%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | *35/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/50 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 134/72 (+32%) | 3. lopás: | 11/50 |
4. mászás: | 23/59 | 5. csapdakészítés: | 29/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/26 |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 29/31 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 5/54 | 11. teológia: | 144/51 (+69%) | 12. taumaturgia: | 122/73 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/81 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 26/61 | 17. pszi: | 35/32 (+6%) | 18. zárnyitás: | 12/42 (-4800%) |
19. vadászat: | 14/7 | 20. vitalitás: | 5/36 | 21. bányászat: | 40/76 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 5/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,33,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | az elme hatalma (#123) | tolvajvér (#364) |
láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kíváncsi vagyok mennyit raboltál, fosztogattál az utóbbi időben. Hordj elém 3000 aranyat! |
2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | fekete immunitáskő (#1362) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
336 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
3 | csalánvirág (#582) | 6 | csillagbot (#929) | 9 | ében toboz (#578) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | íjászkence (#1225) | 29 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
24 | pondróvér (#1232) | 3 | purifikátor háj (#269) | 9 | tinta (#101) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |