Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 26. 16h:06' EZ A 905. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD 906. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula szőrös lábát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) A mutáns pók támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a hótarantula bal oldalát. (8 támadással 996 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a hótarantula egyik lábát. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +39 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hótarantula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 tarantulakarmot. 10376 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 235, gyógyulás: 48, összesen: -187 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1373. tárggyal a 842. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1122. tárggyal |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 64 70 185 | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 185. varázslatot |
vv 209 184 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 184. varázslatot a 73. varázslatot |
t 466 | támadod a 466. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal szárnyát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) A mutáns pók segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel gyengén megszurkálod a tündöklő griff testét. (8 támadással 974 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a tündöklő griff bal szárnyát. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A mutáns pók támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tündöklő griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 147, gyógyulás: 257, összesen: +110 ÉP}
hh 1534 522 1554 | használod az 1534. tárgyat az 522. tárgyat az 1554. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel csak érinted a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). T'vadar tőrével megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). T'vadar tőrével megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A varázslat kudarcot vallott. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 7 spiritusz. 3753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 139, gyógyulás: 80, összesen: -59 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem jobb vállát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel gyengén megszurkálod a dűneszellem homoktestét. (8 támadással 1027 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). A mutáns pók is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a dűneszellem testét. (8 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. A dűneszellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2811, sebződés: 578, gyógyulás: 393, összesen: -185 ÉP}
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
[230,102] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel gyengén megszurkálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 731 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 950, sebződés: 4, gyógyulás: 167, összesen: +163 ÉP}
usz 60 | úszol 60 pontért |
Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 polip szívókát. 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Marokra fogva a barracuda szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal valamennyire megsebezgeted a trix kölyök jobb lábát. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a trix kölyök, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A trix kölyök csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fénytelen gyöngy [fénytelen gyöngy ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1692 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 33, gyógyulás: 10, összesen: -23 ÉP}
Marokra fogva a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal gyengén megszurkálod a tavi piranha tömegét. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) Barracuda szigonnyal megkarcolod a tavi piranha jobb karját. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 280, gyógyulás: 61, összesen: -219 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal néhányszor megkarcolod a trix harcos izmos kis testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
4158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 113, gyógyulás: 26, összesen: -87 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nagyobb pajzszúzás. 440 életpontot vesztettél. Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nagyobb pajzszúzás varázslatot. 360 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Barracuda szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a trix vízmágus izmos kis testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról hullámkeltés varázslatot lő rád a másik. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 920, gyógyulás: 59, összesen: -861 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [229,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Raia oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy rubin góliát volt a rémület okozója. {támadása: 81.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [228,78] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rubin góliát. {max. életpontja: 1951-2145.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a rubin góliát combját. (8 támadással 968 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a rubin góliát jobb karját. (6 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A mutáns pók nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A rubin góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2131, sebződés: 184, gyógyulás: 345, összesen: +161 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Az arató csattanat segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A mutáns pók támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 7, gyógyulás: 149, összesen: +142 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) A mutáns pók megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (43 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a hótarantula egyik lábát. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a hótarantula bal csápját. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a hótarantula. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A hótarantula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 tarantulakarmot. 12036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 200, gyógyulás: 299, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [226,77] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő tündöklő griff nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 1651-1820.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a tündöklő griff jobb szárnyát. (8 támadással 949 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a tündöklő griff jobb szárnyát. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Az arató csattanat megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1742, sebződés: 157, gyógyulás: 287, összesen: +130 ÉP}
(Továbbmész...) [225,77] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rubin góliát. {támadása: 83.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az arató csattanat segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a purifikátor császár testét. (8 támadással 724 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 10, gyógyulás: 165, összesen: +155 ÉP}
h 697 5000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 222 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[222,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felfedeztél egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy vízbeölt ryuku védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 141-190.} [védettséged: 45]
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 331 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a vízbeölt ryuku nyakát. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 352, gyógyulás: 65, összesen: -287 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal néhányszor megkarcolod a villámrája szikrázó uszonyát. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 27, gyógyulás: 1, összesen: -26 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 268 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 294, gyógyulás: 46, összesen: -248 ÉP}
Üdvözlésképpen egy fullasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal gyengén megszurkálod a hullámelementál bal vállát. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 153 életpontot vesztettél. Barracuda szigonnyal megbököd a hullámelementál testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 131 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 5338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 284, gyógyulás: 81, összesen: -203 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath páncélos hátát. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Az arató csattanat is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a harci mugrath testét. (8 támadással 995 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a harci mugrath testét. (8 támadással 773 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). A mutáns pók nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A harci mugrath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12978 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 202, gyógyulás: 401, összesen: +199 ÉP}
(Továbbmész...) [222,120] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hájas okerón. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+35.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón hájas derekát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) A mutáns pók is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a hájas okerón hájas derekát. (8 támadással 989 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a hájas okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Az arató csattanat nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12058 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1891, sebződés: 0, gyógyulás: 281, összesen: +281 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) A mutáns pók nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (55 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod az ében tigris jobb oldalát. (8 támadással 1019 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Az arató csattanat segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted az ében tigris bal első lábát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 248, gyógyulás: 292, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [221,118] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar remete. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 170 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar remete bal lábát. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (20 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel gyengén megszurkálod a varkaudar remete izmos karját. (8 támadással 964 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). A mutáns pók segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a varkaudar remete testét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A varkaudar remete egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 82, gyógyulás: 267, összesen: +185 ÉP}
h 1268 763 | használod az 1268. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (53 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a quwarg lázhozó bal oldalát. (8 támadással 1006 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a quwarg lázhozó csáprágóját. (4 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg lázhozó csáprágójával. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1894, sebződés: 166, gyógyulás: 193, összesen: +27 ÉP}
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
lm 8 11 10 | mozogsz 8 11 10 |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tarajos áspis nyakát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (50 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a tarajos áspis testét. (8 támadással 952 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a tarajos áspis bal vállát. (4 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tarajos áspis megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9773 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1866, sebződés: 158, gyógyulás: 164, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzrája testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a tűzrája szürke hátát. (8 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a tűzrája szürke hátát. (8 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a tűzrája testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a tűzrája szürke hátát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) A tűzrája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11674 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2022, sebződés: 514, gyógyulás: 375, összesen: -139 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszpók egyik lábát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a káoszpók szőrös potrohát. (8 támadással 991 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a káoszpók egyik lábát. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A káoszpók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A káoszpók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12869 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1963, sebződés: 0, gyógyulás: 306, összesen: +306 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Tokan egyik lábát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a Tokan egyik lábát. (8 támadással 987 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a Tokan testét. (8 támadással 834 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) A Tokan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (186,106)-> 125 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 14239 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2308, sebződés: 279, gyógyulás: 62, összesen: -217 ÉP}
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1122. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 28 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért |
DŰNESZELLEM (603. SZÖRNY) A Leah hatalmát megkérdőjelező kaotikus harc folytán a szellemvilág több teremtménye új hazát választott magának, mégpedig Ghalla anyagi létsíkján, az élők között. A sivatagok iszonyatos kísértete is az ekkor ide települt lények közé tartozik. A démoni hatalommal bíró dűneszellem homokbőrben öltött testet, és alakja leginkább egy nagyra nőtt Thargodanéra emlékeztet. A sötétben is fehéren izzó pillantása akár kővéváltoztatásra is képes, de ha ez nem jönne össze, a szörny még ekkor is tartogat kellemetlen meglepetéseket ellenfeleinek. Például homokból formált mancsának ütése, melyet tenyerének végén meredő csóvaszerű karmok tesznek különösen veszélyessé. A dűneszellemre vágófegyverrel támadni merő esztelenség. |
TOKAN ESSZENCIÁJA (880. TÁRGY) Ha legyőzöd Tokant, a leghíresebb pókférget, fel kell hasítanod potrohának érzékeny felületét, hogy a kezeddel mélyre benyúlva kiemelhesd a lény kocsonyás, életet adó szervét, Tokan esszenciáját. A ragacsos anyag az élő testet elhagyva meglepő gyorsasággal hordozható keménységűre szilárdul. Ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), varázsereje különös tulajdonsággal ruház fel: eggyel több gyűrűt hordhatsz az ujjadon. Másik kalandozónak e véres verejtékeddel szerzett tárgyat nem adhatod át. |
KYORGÖLŐ BUZOGÁNY (881. TÁRGY) A bo'adhun a kyorg fenyegetés idején tettek némi kísérletet arra, hogy megtalálják a megfelelő fegyvert a legyőzhetetlennek hitt mágusok népe ellen. Ennek eredményeképp rengeteg speciális fegyver készült, ezek egyik darabja a kyorgölő buzogány is. Bal kézben is használható ütőfegyverről van szó, melynek használatakor +5-öt kapsz a támadásodra, 3D4+4-et sebzel, ha pedig a kyorg területeken élő lények ellen harcolsz, kapsz még +8 sebzést. Nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 72 (91) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 72 (81) | Támadás: | 105 (110) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 73 (82) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 71 (88) | Életpont: | 1569/2264 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 73 (97) | Varázspont: | 3449/3253 | Pénz: | 25889 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 32/15 | Pszi pont: | 547/513 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/33 (+18%) | ökölvívás: | 12/67 (+18%) | szúrófegyverek: | 53/77 (+10%) |
vágófegyverek: | 35/30 | ütőfegyverek: | 33/0 | lőfegyverek: | 28/75 |
dobófegyverek: | 42/53 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << sárkányölő kard (#289) (180%) << Daramoula pálcája (#950) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -29.); vas dobónyíl (#189) max. 6 db (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
221,118 mezőn táborozol, a 109. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/90 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 161/90 (+50%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 34/82 | 5. csapdakészítés: | 40/16 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/64 (+18%) |
7. gyógyítás: | 57/41 | 8. titkosírás: | 9/89 | 9. felderítés: | 33/24 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 221/48 (+95%) | 12. taumaturgia: | 143/65 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 5/61 | 14. versengés: | 12/49 | 15. zene: | 18/6 |
16. szörnyismeret: | 66/26 (+34%) | 17. pszi: | *40/100 (+14%) | 18. zárnyitás: | 25/29 |
19. vadászat: | 17/42 | 20. vitalitás: | 6/37 | 21. bányászat: | 35/43 (+6%) |
22. úszás: | 26/72 (+40%) | 23. főzés: | 5/72 | 24. csapatmunka: | 1/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 40 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), illatos rózsaszált (#1595) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 6 darabot ) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 280 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095), halálmadár (#351), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Sheran hívők (#995), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (108,15,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | láth. észlelése (#78) |
óriáserő (#53) | láthatatlanság (#76) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | pszi-ernyő (#64) |
varázsszem (#184) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
jégvihar (#353) | >> | lidérctűz (#457) | jégvihar (#353) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | puha ütés (#60) | >> | 20. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 30. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
jégvihar (#353) | >> | greén örvény (#443) | armageddon (#218) | >> | quwarg ölész (#855) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaburok (#239) | >> | 30. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | Tharr avatárja (#385) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az elűzésüket egy vg'axtol torzítóval! |
2.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
3.) Szomorú, hogy a gonosz képes volt az erdő lényeit is megfertőzni. Ne hagyd, hogy kedves gorilláim szenvedjenek, altasd el kérlek azokat, amelyeket a sötét oldal veszetté tett! Legalább tíz esetről tudok... (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 10, pontszámod: 129. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1030 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1 | brakkara (#1099) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | halcsont (#390) | 1 | halgar kulcs (#877) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | 1 | káoszkulcs (#884) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
675 | arany (#50) | 3 | azúrharmat (#1161) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | kyorgölő buzogány (#881) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | sötét ital (#284) | 6 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | |||
2 | tarantulakarom (#887) | 1 | Tokan esszenciája (#880) | 1 | varázskő (#305) |