532. forduló, 534. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 10. 9h:11'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 533. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,36] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vortex amulettjét (1300 arany), 1 vortex amulettjét (1333 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ). Ahogy felébredsz, idegen környezetben találod magad. Félhomály van, fullasztó hőség és állott a levegő. Egy óriási barlangban vagy valahol mélyen a Föld szívében. Körülötted hatalmas gránit pulpitusok, melyek mögött komor tekintetű alakok sorakoznak, mint egykori hősök szobrai valahonnan az elfeledett időkből. Mikor a veled szemben álló alak szemébe nézel, alig bírsz megállni a lábadon. Szigorú tekintete a velődig hatol, úgy érzed egyenesen a lelkedbe lát. Kicsinek és gyengének érzed magad, és kétségbeesve markolod meg Chara-din szimbólumát. Egyszer csak az egyik szoborszerű alak megszólal. Mély hangja betölti a termet, és megremeg a szikla a lábad alatt, ahogy beszel: "Megmérettettél, és bűnösnek találtattál!" Kezét lágyan felemeli és halkan kántálni kezd. A többi alak csatlakozik a rituáléhoz. A földrengés egyre erősebb lesz, és egyszer csak megreped a föld a talpad alatt. A nyílásból forró, fojtogató gőzök csapnak fel. Vakon, fulladozva szorongatod a szakadék peremet, nehogy az alant folyó izzó magmába zuhanj. Ekkor leomlik a kezed alatt a perem, és te ordítva zuhansz a mélybe... Idegeid már nem bírják tovább, hirtelen rángás térít magadhoz, s amint tudatára ébredsz, hogy még mindig a batyud mellett hánykolódva üvöltesz a rémülettől, elhallgatsz. - Csak egy álom volt. - nyugtatgatod magad nem sok meggyőződéssel.
Az aranytermő erszény 96 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+1326 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+128 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A lottó 741. hetének nyerőszámai: 24, 19, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 775.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 767.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 765.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 760.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 760.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 745.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 743.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 741.]
Gyorsvarázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 739.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]

vv 123 364 78 elmormolod a 123. varázslatot a 364. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 697.]

ek 179 10 t. energia kisütése: 179 10
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+50 TVP). [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 747.]

hh 1269 1137 305 használod az 1269. tárgyat az 1137. tárgyat a 305. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 14700 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 743.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 741.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 740.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 739.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]

h 1602 37 30 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 30 drótszőrt dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 5 remák szív. [3 pontot használtál fel, van még 732.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

tv 284 támadó/véd. varázslat a 284. varázslatot
284. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

kt 939 8 elkészíted a 939. tárgyat (8 darabot)
Legyártottál 8 hajító csillagot. Egészséged TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 700.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 2 vortex amulettjét, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +28 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): esőidézés (#11) 10 pontért, méregsemlegesítés (#14) 10 pontért, korgó gyomor, huss (#21) 10 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kíváncsi vagyok mennyit raboltál, fosztogattál az utóbbi időben. Hordj elém 3000 aranyat! 2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. 3.) Kreálj tíz szopógödröt! [30 pontot használtál fel, van még 670.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy purifikátor császár.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 239 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Szívkeresővel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 51, gyógyulás: 80, összesen: +29 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 640.]

v 181 187 58 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,36) tündérpalota (#750), purifikátor császár (#393)

[187,58] Épületek tűnnek fel.

Az egész város felbolydult, mert híre ment, hogy az Alanorba tartó külföldi követ, egy ryuku előkelőség Zangrozon fog áthaladni útban a királyi székhely felé. Az egészet még csak tetézi, hogy nem akárhogy, batáron vagy valami egyszerű módon utazik, hanem egy repülő palotában! A követ kíváncsi erre a városra is, így aztán egy rövid ideig a közelben fog tartózkodni a csodapalota. Igazán kíváncsivá válsz, hogy milyen kincseket rejthet a belseje! (40. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, északra 90 mérföldre teljesítheted.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 630.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[187,59] Továbbmész a város utcáján. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat őrjáratozó katona. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 347 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 9 ép-t sebez. A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 9 sebzést okoz. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél.
Az 1 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 9086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 128, gyógyulás: 134, összesen: +6 ÉP}

Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.).
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre színe zöld. Dornodon teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kampós kezet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriás fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy yiang csuklópántot, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy Genyuku trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy álomosztó őrszellem trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. 14 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. (Auralátás: Qpica - 1247. kalandozó) Odébbállsz.
Összefutsz Lüke Szálybaverrel. Dornodon teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy angyalok gyűrűjét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy Gorhud gyűrűjét, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy inváziós amulettet, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy Snafall jeges övét, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy Tobias Ak'radal trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Hátasa egy idomított aurapollátor. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Megszólal: " Oh mondd, Te kit választanál? Dornodon vagy Dornodon?" {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mithril pajzs (ld. enc.)} Folytatod utadat.
Összeakadsz Sardullah Sharpával. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy derit láncvértt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy troglodita idéző trófea és egy fényhozó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Érzékeled auráját: ő is gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy feketekard nyaklánc (ld. enc.)} Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 610.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,36] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Van itt egy tündérpalota (750. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [205,36] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor császár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 262 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Szívkeresővel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 43, gyógyulás: 88, összesen: +45 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 578.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+811 varázspont, -1622 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +1275 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 578.]

at 1154 10 TU-t adsz át az 1154. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[206,36] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel egy korongfát. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [207,36] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő éjkornis nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. 2670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 32, gyógyulás: 12, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 558.]

v 198 186 26 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,36) tündérpalota (#750), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173)
(205,36) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393)
(206,36) bűbájlidérc (#761), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(207,36) éjkornis (#228), ork kunyhó (#1683)

[186,26] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 11, gyógyulás: 8, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 548.]

m 3 4 6 mozogsz délkeletre, délre, nyugatra
[187,27] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat qwarg rohamosztagos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 239 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Csáprágójával a 2 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 3, gyógyulás: 52, összesen: +49 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ferro Fist orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Látsz egy smirglibokrot. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt tigris. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] 1686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 csillagbotot. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,28] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy morgud hagymatövet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Látsz egy csillezsályát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy éjkornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. 2670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [186,28] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo törzsfő nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (3 ép-t sebezve). A zoloboo törzsfő karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 56 arany, -2 ÉP] 1846 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sonchus Arvensis lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [117 pontot használtál fel, van még 431.]

ek 109 1 t. energia kisütése: 109 1
Tudati energiát sűrítve, tudati jelet helyezel el a földön. Kellemesen vibrál! Tudattársaid is használni tudják majd. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 411.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 408.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 408.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 408.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 408.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 408.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 408.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 368.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a trikornis herceg hófehér sörényét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 trikornis szarvat. 3255 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 61, gyógyulás: 69, összesen: +8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 328.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 288.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 329 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 289 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 281 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-57 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 9, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 674 pontot. A következő körben tehát 874 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL PAJZS (460. TÁRGY)
Kis, kerek pajzs, amely könnyű, ámde hihetetlenül kemény, és éppen ezért hatékonyan és fürgén lehet vele védekezni. A mithril pajzs 11-el megnöveli a védettségedet, és eggyel az ügyességedet. Elkészítése - a varázstárgy készítésen kívül - egy cru formázó mintát, 8 mithrilt, 4 ezüstöt, 1 moa zafírt (a pajzs közepére, dísznek), 100 aranyat, egy vaskohót és 100 TVP-t igényel. Mithril pajzsot csak legalább 17. szintű kalandozó használhat.

FEKETE KARD NYAKLÁNC (450. TÁRGY)
A Fekete Kard Nyaklánc az Éjviadal harcosainak vándordíja, viselésére mindig a legutóbbi Éjviadal győztese jogosult. A nyaklánc a KF 450 szimbólummal viselhető, és ekkor +3 támadást kapsz.

ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY)
Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!).
- Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 533. fordulód.

Erő: 64 (98) Szint: 47 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 67 (75) Támadás: 94 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 (66) Védekezés: 133 Menekülés: 30 % Életkor: 33/60 év
Egészség: 65 (85) Életpont: 1285/1321 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (68) Varázspont: 3073/2412 Pénz: 310 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 68/39 Pszi pont: 397/133 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 4966 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49124 TP-t kaptál. Jelenleg 15603365 TP-d van. A következő szinthez még 896635 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tissian sámánúr, Shengoroth. A 533. fordulódban 8960 arany került a bankszámládra. 8960 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: *24/100
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 46/34 (+1%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 35/95 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/28 (+33%) 2. nyomkövetés: 134/13 (+19%) 3. lopás: 11/50
4. mászás: 23/59 5. csapdakészítés: 29/67 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/26
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/58 9. felderítés: 29/15
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 142/85 (+52%) 12. taumaturgia: 122/32 (+33%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/81 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 35/20 (+6%) 18. zárnyitás: 12/41
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 5/36 21. bányászat: 40/76
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 4/39

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
vámpírvér (#257, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,33,2) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53)
az elme hatalma (#123) tolvajvér (#364) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71)
nagyobb agypajzs (#120) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégoszlop (#231), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377)
agytaposás (#180) >> Eruol (#378) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> taalru (#249)
tompítás (#40) >> Zinthurg (#180) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kíváncsi vagyok mennyit raboltál, fosztogattál az utóbbi időben. Hordj elém 3000 aranyat!
2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. (számláló: 0)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 csillagbot (#929) 1 deus ex machina (#1) 30 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 3 isteni könnycsepp (#260) 7 jégkristály (#593)
5 kaja (#2) 11 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108)
8 pézsmatökmag (#934) 1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 1 sötét ital (#284) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 tinta (#101) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 6 víz (#27) 2 vortex amulettje (#607)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
310 arany (#50) 3 csalánvirág (#582) 2 csillezsályalevél (#1253)
3 ében toboz (#578) 8 hajító csillag (#939) 5 kaktuszbogyó (#429)
8 lótuszvirág (#447) 6 purifikátor háj (#269) 5 remák szív (#264)
4 spiritusz (#170) 5 trikornis szarv (#198) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,26) áeratikus hasnyákok (#243), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534)
(186,28) zoloboo törzsfő (#268), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), trikornis herceg (#261)
(187,27) qwarg rohamosztagosok (#242), Thargodan csatamező (#432), oltár, Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 26. jellempróba, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), művészi porolit (#720), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), élőholt tigris (#766)
(187,28) Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), éjkornis (#228)

Üzenet küldése a karakternek