531. forduló, 533. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 3. 9h:36'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 532. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
TF tal. tesztcsata (-48 zseton)
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [228,41] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 91 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1320 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+128 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A lottó 740. hetének nyerőszámai: 24, 1, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 732.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 722.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 717.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 717.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 713.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 707.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 702.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698.]
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 696.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 690.]

vv 123 364 78 elmormolod a 123. varázslatot a 364. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 684.]

v 15 929 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillagbot. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 654.]

ek 179 19 t. energia kisütése: 179 19
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+95 TVP). [-19 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 749.]

hh 1269 34 34 használod az 1269. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 751.]
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 742.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 733.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 732.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]

a 1600 2380 2 átadod az 1600. tárgyat a 2380. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 mágikus gyertyát Akhasaa részére. [5 pontot használtál fel, van még 723.]

a 1600 4974 1 átadod az 1600. tárgyat a 4974. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mágikus gyertyát Arisztotelész részére. [5 pontot használtál fel, van még 718.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[228,40] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lidérctűz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 310 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 263 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 435, gyógyulás: 8, összesen: -427 ÉP}

Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +917 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [227,40] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy animált korall. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 576 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az animált korall testét. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod az animált korall testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 12 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Daramoula pálcájával többször eltalálod az animált korall testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted az animált korall egyik csápját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
11728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 379, gyógyulás: 367, összesen: -12 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 698.]

v 198 205 33 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(227,40) animált korall (#445)
(228,40) lidérctűz (#457), Leah oltár

[205,33] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [38 pontot használtál fel, van még 660.]

ep 155 építed a 155. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

kt 1240 1 elkészíted az 1240. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 fejszét. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 640.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[205,34] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor jobb vállát. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Az ősdentor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3861 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 12, gyógyulás: 231, összesen: +219 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kőszemet. 673 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [204,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy malmot. Jártadban-keltedben egy középkorú, ember férfit pillantasz meg, amint egy gabonával megrakott, kétkerekű kordét vonszol a malom irányába. Mikor észrevesz, odahagyja a kordét, és futva indul feléd. Közben hevesen integet. Mi tagadás, eléggé komikus látványt nyújt, ahogy karikalábain feléd kacsázik. Fújtatva áll meg előtted, lekapja kalapját, és mélyen meghajol.
- Jaj, de jó, hogy találkoztunk! Raiának hála! Biztosan ő vezetett az utamba, végtelen irgalmában. Nagy nyomorúságunk van, segíts nekünk! - lihegi könyörgőre fogva. Sietve megnyugtatod, hogy az égieknek semmi köze ahhoz, merre tartasz, és te máris mennél, de aztán a kíváncsiság nem hagy nyugodni. Rákérdezel, miben lehetnél a segítségére. - Nem messze ide, délnyugatra van a tanyám, és a földecském. Nem sokat terem, de nekem, meg a családnak épp elég. Mindeddig semmi baj nem volt, de idén nagy veszedelembe kerültünk! Délre, túl a fesztuini csatamezőn, van egy nagy erdő, ahol teljesen fekete vadak élnek. Biztosan hallottál már róluk. Ezek zulubabák, vagy mik. Egy holdhónappal ezelőtt elkóborolt a tehénkénk, és betévedt az erdőbe, aztán ott lelegelt valami szent virágot. Bosszúból a vadak sámánja megátkozott minket, és most nézd! Négy ilyen kordéval szokott teremni a földünk, és most csak ennyi maradt! A tehénkénk is elpusztult egy hete, a tyúkok alig adnak tojást, megsavanyodott a pincében a bor, és már kezd elapadni a kutunk is. Neked igen nagy hatalmad van, ugye segítesz nekünk?
Megígéred a szerencsétlen parasztnak, hogy megfontolod a dolgot, és otthagyod. Ha tényleg ilyen komoly átok ül a tanyán, egyedül kár is odamenned - döntöd el. Jobb, ha minél több társadat magaddal viszed! [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért jóságpont jár, ha gonosz pap vagy, nem kérnek a segítségedből.] (19. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronotapír nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír fejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír jobb hátsó lábát. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a kronotapír testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 29, gyógyulás: 78, összesen: +49 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 586.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. A sarokban gabonaőrlő masinák zörögnek, a beltérben mindenfelé száll a száraz por. Jobban szemügyre véve a bent lévő tárgyakat, feltűnik, hogy valaki megrongálta azokat. Hát hol a molnár vagy bármi gazdája e helynek, hogy ilyesmi ne fordulhasson elő? De ha már így alakult, hogy nem láthatja senki, te is nagyot rúgsz az egyik faeszközbe, mely recsegve eltörik. Hehe, milyen jó rombolni. De most fontosabb dolgok is várnak rád odakint. Azért ez jól esett, vigyorogva távozol. Talán máskor érdemes lesz visszatérni, lehet többet is találhatsz majd itt ennél. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+769 varázspont, -1538 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +1274 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]

m 6 mozogsz nyugatra
[203,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku gólem. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gólem testét. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ryuku gólem jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a ryuku gólem fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pestisaura 4 ép-t sebez. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 58, gyógyulás: 136, összesen: +78 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 571.]

v 93 elmormolod a 93. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halotthívás varázslatot! A földből előkúszik egy Thargodan csontváz! Bizonytalanul, támolyogva várja a parancsaidat. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 566.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[203,35] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Szerencsére nem hatott rád. Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg bal első lábát. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 trikornis szarvat. 3255 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 54, gyógyulás: 60, összesen: +6 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [203,36] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy legyengült bűbájlidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [204,36] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Van itt egy tündérpalota (750. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 530.]

kld 20 küldetés végrehajtása 20
A tündérke által mutatott fatörzset gyorsan megtalálod, alaposan megszemléled, és úgy döntesz, teljesíthető a feladat. Előkapod hát a fejszédet, és nekiugrasz. A kéreg lehántásával kezded, aztán kivágod az elkorhadt részeket. Ezután felállítod a rönköt nem túl messze a tündérke palotájától. Szemed sarkából látod, hogy az ablakból épp téged figyel. Nosza, ne okozz neki csalódást! Emlékezetből dolgozol, és mindent beleadsz, ám hamar kiderül, hogy sosem leszel híres szobrászművész! Már az utolsó simításoknál tartasz, mikor a tündérke a válladra ül, és fitymálóan méricskéli a művedet.
- Látom, hogy nagyon igyekeztél, de egy ilyen elnagyolt, bumfordi szoborral nem csúfíthatom el a kertemet. Sajnálom. Dobd csak oda hátra, a fák közé, nem hagyhatjuk itt!
Nagyon mérgesen nézhetsz rá, mert sietve hozzáteszi:
- A feladatot ettől még persze teljesítettnek veszem! Jer vissza palotácskámba, és megbeszéljük, hogyan tovább.
A tündérke ezzel egy szempillantás alatt eltűnik. [250 pontot használtál fel, van még 280.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. A piciny tündér (alig arasznyi magas), sebesen körberepül téged, és karba font kézzel ott marad az orrod előtt függve, lebegve a levegőben. Úgy látszik megismert, mert türelmetlenül várja a beszámolód. Gyorsan beszámolsz a sikeresen elvégzett munkáról, és kicsit még büszke is vagy magadra, holott egy ilyen egyszerű feladatot még egy puhány városlakó is elvégzett volna.
- Nos rendben van... - csacsogja a serteperte tündérke, és elgondolkodva repked kicsit előtted, fel, s alá, - ...de ilyen könnyen azért nem úszod meg. Hosszú időre elkötelezem magad, ha melléd szegődöm, ezért látnom kell, hogy megbízhatok benned, és komolyan veszed kettőnk szövetségét. Még egy feladatot bízok rád. Figyelj jól! Van nekem egy tucatnyi, tüneményes tryflex bübükém. Ott legelgetnek hátul a kis drágák, a karámjukban. Nagyon megnőtt már a gyapjuk, ideje lenne megnyírni őket, de ma valahogy nincs kedvem nekifogni. Ugye megteszed helyettem? Köszönöm. Használj ollót, jó éleset! Csak nagyon vigyázz, meg ne sértsd finom kis irhájukat, mert akkor dobhatom ki az egészet!
Először azt hiszed, rosszul hallasz. Hát minek néz téged ez a kis mocsok? Közönséges bübüke pásztornak? Ráadásul sosem hallottál még ilyen röhejes nevű gyapjas jószágról, el se tudod képzelni, milyenek lehetnek. Na, mindegy, lesz, ami lesz, beleegyezel, hogy megnyírod őket.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 21 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

im 0 6 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bűbájlidérc. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3171 TP] [30 pontot használtál fel, van még 245.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy purifikátor császár.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Szívkeresővel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 52, gyógyulás: 90, összesen: +38 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3451 TP] [30 pontot használtál fel, van még 215.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy purifikátor császár.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szívkeresővel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 16 ép-t sebez. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Szívkeresővel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A pestisaura 5 ép-t sebez. A purifikátor császár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 37, gyógyulás: 88, összesen: +51 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3451 TP] [30 pontot használtál fel, van még 185.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy trikornis herceg.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a trikornis herceg jobb vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 14 ép-t sebez. A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 trikornis szarvat. 3255 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 52, gyógyulás: 60, összesen: +8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 155.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy purifikátor császár.

Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Pestisaurád 12 sebzést okoz. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Szívkeresővel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 7 ép-t sebez. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 50, gyógyulás: 90, összesen: +40 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3451 TP] [30 pontot használtál fel, van még 125.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy éjkornis.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis farkát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel teljesen átdöföd az éjkornis nyakát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával megcsapod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A pestisaura 18 ép-t sebez. Az éjkornis szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. 2670 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 43, gyógyulás: 34, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 92.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 92 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 92.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 92.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). A szervezetedet méreg pusztítja (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 12, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 92 pontod maradt, ebből a következő körre 92 pontot vihetsz át. Kapsz még 673 pontot. A következő körben tehát 765 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (1207. TÁRGY)
Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínű sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kő elérte fejlődésének csúcsát! Bár a jövő mindig tartogathat meglepetéseket...
A kristály speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +50 max. ÉP-t, +50 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +4 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY)
Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 532. fordulód.

Erő: 64 (98) Szint: 47 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 67 (75) Támadás: 94 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 (66) Védekezés: 133 Menekülés: 30 % Életkor: 33/60 év
Egészség: 65 (85) Életpont: 1284/1473 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (68) Varázspont: 3039/1536 Pénz: 1920 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 68/45 Pszi pont: 397/71 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 4955 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20661 TP-t kaptál. Jelenleg 15554241 TP-d van. A következő szinthez még 945759 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tissian sámánúr, Shengoroth. A 511. fordulódban 8715 arany került a bankszámládra. 9630 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: *24/100 (+14%)
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 46/33 (+2%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 35/91 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/95 (+322%) 2. nyomkövetés: 133/94 (+12%) 3. lopás: 11/50 (+300%)
4. mászás: 23/59 (+3%) 5. csapdakészítés: 29/61 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/26 (+300%)
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/58 9. felderítés: 29/15
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 142/33 (+68%) 12. taumaturgia: 121/99 (+11%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/81 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 35/14 (+6%) 18. zárnyitás: 12/41 (+300%)
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 5/36 21. bányászat: 40/76 (+3%)
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 4/39

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
vámpírvér (#257, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,33,2) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
pestisaura (#210) jellemrejtés (#23) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53)
az elme hatalma (#123) tolvajvér (#364) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71)
nagyobb agypajzs (#120) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégoszlop (#231), istenítélet (#284), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377)
agytaposás (#180) >> Eruol (#378) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> taalru (#249)
tompítás (#40) >> Zinthurg (#180) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kíváncsi vagyok mennyit raboltál, fosztogattál az utóbbi időben. Hordj elém 3000 aranyat!
2.) Az ősvortexek a káosz igazi megnyilvánulásai! Hozz számomra két vortex amulettet.
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
5 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 3 mágikus gyertya (#1600)
1 nyílvessző (#108) 4 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 2 sötét ital (#284)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
10 vasérc (#152) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
143 arany (#50) 1 aranytű (#272) 6 csillagbot (#929)
1 fejsze (#1240) 18 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304)
2 lótuszvirág (#447) 2 óndarab (#85) 3 sáfránypor (#211)
4 spiritusz (#170) 7 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(203,34) Thargodan csatamező (#432), ryuku gólem (#394)
(203,35) trikornis herceg (#261)
(203,36) bűbájlidérc (#761), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(204,34) Fairlight rúnaköve, malom (#1204), 19. többszemélyes kaland, Raia oltár, 38. jellempróba, kronotapír (#286)
(204,36) tündérpalota (#750), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), trikornis herceg (#261), éjkornis (#228)
(205,33) Tharr oltár, vaskohó (#155), 25. jellempróba, érclelőhely
(205,34) ősdentor (#282), márványtorony (#175), Raia oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.11.27 09:15 Változások a számládon! 34 zseton átutalása a(z) 9235. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek