Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 26. 9h:55' EZ A 554. JÁTÉKHETED, 531. FORDULÓD 555. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1111 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kt 284 3 | elkészíted a 284. tárgyat (3 darabot) |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
v 15 934 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
h 1602 37 30 | használod az 1602. tárgyat |
im 0 5 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. 110 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kentaurusz bal oldalát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a kentaurusz izmos karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 2 ép-t sebez. A kentaurusz feléd rúg, de nem talál el. A kentaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 4459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 112, gyógyulás: 237, összesen: +125 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Szívkeresővel megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 19 sebzést okoz. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 35, gyógyulás: 89, összesen: +54 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 2 sebzést okoz. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Szívkeresővel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 48, gyógyulás: 88, összesen: +40 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. 102 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz szügyét. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a kentaurusz szügyét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 10 sebzést okoz. A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A kentaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 4459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 104, gyógyulás: 219, összesen: +115 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
fvh 30 | felt. varázslat haszn. 30 |
im 284 | imádkozol |
tv 284 207 223 | támadó/véd. varázslat a 284. varázslatot a 207. varázslatot a 223. varázslatot |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 236 42 | elmormolod a 198. varázslatot |
[236,42] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 5 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 717 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a verg elmeszaggató testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Szívkeresővel többször eltalálod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 6 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1269, sebződés: 250, gyógyulás: 124, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [234,41] Az erdőt síkság váltja fel. Látsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú! Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy chaktra vadászeb nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 745 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10021 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1628, sebződés: 371, gyógyulás: 238, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [233,42] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Sshreakza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 867 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (238 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Sshreakza nyakát. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Sshreakza testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A pestisaura 9 ép-t sebez. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 172 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Daramoula pálcájával gyengén megütöd a Sshreakza pikkelytestét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a Sshreakza pikkelytestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 187 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A Sshreakza megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Sshreakza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Natharion amulett (ld. enc.). 14382 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 1028, gyógyulás: 391, összesen: -637 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 651 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a veszett gorilla bal lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a veszett gorilla bal lábát. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a veszett gorilla testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A pestisaura 15 ép-t sebez. A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A veszett gorilla fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A veszett gorilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7713 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1520, sebződés: 204, gyógyulás: 235, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [231,43] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy veszett gorilla. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 806 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a veszett gorilla jobb oldalát. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a veszett gorilla bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A pestisaura 18 ép-t sebez. A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A veszett gorilla belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9697 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 222, gyógyulás: 240, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [230,43] Az erdőt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki sziklafejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kőszemet. 673 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók egyik lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 484 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel többször eltalálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 16 ép-t sebez. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Szívkeresővel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 83 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1051, sebződés: 517, gyógyulás: 110, összesen: -407 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 271 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 239 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 110 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 hajító csillag. Ez mellément. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 699, gyógyulás: 96, összesen: -603 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 887 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bogyógránát. Ez mellément. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a natharion gólem testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a natharion gólem testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A natharion gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával meghorzsolod a natharion gólem sziklakemény testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a natharion gólem testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). Egy tockost nyomat Neked a natharion gólem! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A natharion gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 11033 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2052, sebződés: 401, gyógyulás: 383, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [228,42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy chaktra vadászeb. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 713 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bogyógránát. Becsapódva, megdöfi a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a chaktra vadászeb testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9553 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 346, gyógyulás: 234, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [227,41] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 491 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (19 ép-t sebezve). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 98 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak fejét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 90 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 646, gyógyulás: 109, összesen: -537 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 644 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 14 sebzést okoz. Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 8217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 183, gyógyulás: 220, összesen: +37 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
ISTENÍTÉLET (284. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az istenítélet egy energia alapú varázslat, amely isteni döntést hoz a célpont felett - ez általában az jelenti, hogy elveszíti életpontja 45%-kát, hacsak nem dobja meg a mentődobását. A varázslat elmondása kimeríti használóját, ilyenkor ő is elveszít 50 Ép-t. A varázslat 50 varázspontba kerül, anyagi komponense egy purifikátor háj. Az istenítélet 30, isteni küldetés teljesítéséért kapott regeneráció pontért vásárolható meg, az IM 284 paranccsal. |
![]() A hajdanvolt Esthar birodalom papjainak kedvenc "háziállata" volt ez a nagymacska testbe bújt ragadozó. Az élelemszerző vadászatokon aknázták ki nem mindennapi képességeit. Izmos, ruganyos mozgásával hamar utolérte, éles karmaival pedig pillanatok alatt a földre terítette kiszemelt prédáját, majd mielőtt az még újra menekülni próbálhatott volna, két sárgás szemfogával átharapta áldozata torkát. Ezek a régen még idomítható állatok azóta teljesen megváltoztak, manapság már nem tartoznak engedelmességgel senkinek sem (legalábbis eddig még nem akadt erre érdemes illető). Egész nap a kietlen vidékeket róják, és a bennük rejlő mérhetetlen agresszivitásnak átadva tudatukat, minden jött-ment kalandozót megtámadnak. |
SSHREAKZA (496. SZÖRNY) A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben. |
NATHARION AMULETT (742. TÁRGY) Az Esthar császárság fénykorában hatalmas mennyiségű varázstárgy készült a rakshallion udvarában. A kitüntetett rítusvezető papok teljes natharion öltözékben pompáztak, amely különleges képességekkel ruházta fel őket. Az amulett a kollekció egyik legszerényebb darabja, az erőn kívül minden tulajdonságodra és a védettségedre +3-at ad, a max. ÉP-t viszont 20-szal csökkenti. Vigyázz, nehogy a natharion amulettet úgy vedd fel, hogy 20 vagy kevesebb életpontod van! Viseletéhez minimum 25. szintűnek kell lenned. |
![]() Ezek a vaskos, négylábú, ormányukat lóbáló teremtmények jobbára ártalmatlannak tűnnek, ha megpillantod őket a távolban, a síkságon barangolni. De amikor éjszaka, a dühöngő viharban eléd toppan a sárgán izzó szemű mutak, és agyon akar tiporni, akkor jobban tele lesz a nadrágod, mintha egy Sötét Herceg ütött volna rajtad! A tomboló mutakok még egy veterán kalandozó számára is komoly veszélyt jelentenek. Vastag bőrükben ütőfegyverrel nem sok kárt tudsz okozni, és a mágikus támadások is jobbára lepattannak róluk. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY) Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek. |
Erő: | 64 (97) | Szint: | 47 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 67 (74) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 67 (65) | Védekezés: | 132 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/59 év |
Egészség: | 64 (83) | Életpont: | 1274/621 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 61 (67) | Varázspont: | 3019/419 | Pénz: | 1777 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 68/46 | Pszi pont: | 397/9 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 24/86 (+10%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 46/31 (+3%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 35/87 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/73 | 2. nyomkövetés: | 133/82 | 3. lopás: | 8/50 |
4. mászás: | 23/56 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 29/55 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/26 |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 29/15 |
10. szörnyidomítás: | 5/54 | 11. teológia: | 141/65 (+102%) | 12. taumaturgia: | 121/88 (-973%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/81 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 26/61 | 17. pszi: | 35/8 (+90%) | 18. zárnyitás: | 9/41 |
19. vadászat: | 14/7 | 20. vitalitás: | 5/36 | 21. bányászat: | 40/73 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 4/39 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,33,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), istenítélet (#284), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kíváncsi vagyok mennyit raboltál, fosztogattál az utóbbi időben. Hordj elém 3000 aranyat! |
2.) Az ősvortexek a káosz igazi megnyilvánulásai! Hozz számomra két vortex amulettet. |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | bogyógránát (#430) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 3 | hajító csillag (#939) | 5 | jégkristály (#593) | |||
16 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 16 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 5 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | víz (#27) | 3 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
156 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 30 | halcsont (#390) | |||
2 | íjászkence (#1225) | 1 | kőszem (#304) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | Natharion amulett (#742) | 6 | pézsmatökmag (#934) | |||
14 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) |