TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. szept. 10. 9h:19'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
SZL E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2297
|
TANIR DOGMAR KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,68] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 deus ex machina (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 aranyló ugarhéjat (400 arany kikiáltási áron), 5 tükröt (17 arany kikiáltási áron), 20 kaját (25 arany kikiáltási áron), 10 vasércet (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 mérg. vas dobónyilat (120 arany), 3 pirkitet (50 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy goldugar nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 202.]
| * 1. KP: |
leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 202.]
| * 2. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 202.]
| * 3. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 192.]
| * 4. KP: |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]
| * 5. KP: |
leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
| v 6 999 5 |
elmormolod a 6. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]
| kf 190 229 |
kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat a 229. tárggyal |
Előkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
| f 152 |
kísérletezel a 152. tárggyal |
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz mászókampót. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 167.]
| fvh 5 |
felt. varázslat haszn. 5 |
Harci varázslataidat használni fogod minden 5. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
| ftv 31 357 |
felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 357. szörnyet |
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
| m 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
[77,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás skorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, piros szemű ember férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre teljesen fehér! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy hópárduc trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy óriáspók trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shar Barstlin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [76,66] Dombos vidékre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges halálmadár trófeát, és kiszedsz egy szeppent rákfatty trófeát. 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Látsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 143.]
| kt 43 5 |
elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot) |
Begyűjtöttél 5 tükröt. [25 pontot használtál fel, van még 118.]
| m 1 8 8 |
mozogsz északkeletre, északra, északra |
[77,65] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel.
(Továbbmész...) [77,64] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nektoraf. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 5 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a nektoraf bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nektoraf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf jobb karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+10 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Fekete a bőre. Dornodon tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy kígyóbőr övet visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fekete Vio. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [77,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Észreveszel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 62.]
| h 92 |
használod a 92. tárgyat |
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip! Villámgyorsan mászol fel a köteleden. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 48.]
[78,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy acéldarázs. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
[12 pontot használtál fel, van még 36.]
| h 78 |
használod a 78. tárgyat |
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom! A rettegés megsokszorozza az erődet: pillanatok alatt megteszed azt az utat lefelé, amely oly körülményes volt felfelé... Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 20.]
| m 8 8 |
mozogsz északra, északra |
[78,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy gátvakond. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 8.]
| szk 73 |
keresed a 73. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy garokkot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 8.]
| * 1. BP: |
használod a 234. tárgyat |
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [8 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 2. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
KARAKTERLAP
Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. Ez az 53. fordulód.
| Erő: |
18 (22) |
Szint: |
12 |
Merészség: |
3/3 |
Magasság: |
123 cm |
| IQ: |
26 |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
64 kg |
| Ügyesség: |
15 (16) |
Védekezés: |
22 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
55/55 év |
| Egészség: |
17 |
Életpont: |
176/53 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
15 |
Varázspont: |
102/62 |
Pénz: |
1 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 249 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 820 TP-t kaptál. Jelenleg 30782 TP-d van. A következő szinthez még 2218 TP szükséges. Trófeáid:
törpemammut,
szeppent rákfatty,
pszi elementál. A 49. fordulódban 6 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 6 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
| HARCI ISMERETEK |
| vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
15 |
dobófegyverek: |
13 |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
8 (+1) |
2. nyomkövetés: |
5 |
3. mászás: |
5 |
| 4. csapdakészítés: |
6 |
5. gyógyítás: |
6 (+1) |
6. titkosírás: |
1 |
| 7. felderítés: |
1 |
8. teológia: |
1 |
9. taumaturgia: |
9 |
| 10. szerencsejáték: |
1 |
11. zene: |
2 |
12. szörnyismeret: |
5 (+1) |
| 13. vadászat: |
3 |
14. bányászat: |
5 (+1) |
|
|
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK |
| áldomás (#6) |
|
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 5. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
| 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 62.50 kg |
Megterheltség: 115% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
| Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(76,66) szeppent rákfatty (#186), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 37. jellempróba, érclelőhely
(77,63) mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(77,64) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), nektoraf (#355), Fekete Vio (1002. kalandozó)
(77,67) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720), Shar Barstlin (3718. kalandozó)
(78,62) Raia oltár, 41. jellempróba, gátvakondok (#57)
(78,63) 28. jellempróba, grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, acéldarázs (#140)