Karakterszám: |
8638 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
53 |
Játékhét: |
71 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
79 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 3. 10h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. nov. 6. |
|
E-mail!
YATAWNA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Jucika Hacuka részére 3 db elfu mohát. Te 24 aranyat kaptál.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 16388.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a
pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi.
(hírneve 3565.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*okt. 6.* Thor a Káosz Papja és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes
kalandot.
*okt. 6.* Maró Savarin és Erennisz megküzdöttek egymással, és
Maró Savarin gyõzött.
*okt. 6.* Maró Savarin csatában legyõzte Jucika
Hacukát.
*okt. 8.* Maró Savarin csatában legyõzte Selenét.
*okt. 8.*
Sün gyõzelmet aratott Selene felett.
*okt. 15.* Selene felköltözött a
következõ szintre.
*okt. 16.* Thor a Káosz Papja lett az aréna bajnoka.
*okt. 16.* Thor a Káosz Papja felköltözött a következõ szintre.
*okt.
16.* Lepkevadász teljesítette a 22. küldetést, amit a templomban kapott.
*okt. 16.* Lepkevadászt legyõzte harcban egy sötét xirnox.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 21.* Alba Regina és Ki Hara Pom-pom pszi párbajt vívtak. Alba Regina
került ki gyõztesen.
*okt. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Braveheart Patriot felett.
*okt. 22.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban
legyõzte Ankheget.
*okt. 27.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet
aratott Groark felett!
*okt. 28.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Arven Klinszinda Grán felett.
*okt. 28.* Maximilian Ûbertáp
és ÁlomVándor pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*okt. 28.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Medusa
felett.
*okt. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Akadil Tel Kator felett.
*okt. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban
legyõzte Dracot.
*okt. 30.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt
vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
kf 10961 14710 |
bekészíted a 10961. tárgyat |
Felveszed a merénylõ kerek pajzsát. Felveszed a szívósság szimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
gy 35 0 25 50 61 9 |
felt. gyógyítás 35%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 35 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 25 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Ha
ez sem mûködik, jöhet a 9. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad
a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
h 14 4 22 33 |
14. tárgy használata |
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered
össze az elõre elkészített üvegcsében. Sikeresen legyártottál 4 sárga színû
italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez sárga gyógyital.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
kno 10 6 |
10. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
m 6 3 849 4333 3243 4232 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,3) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 49) A legközelebbi feladat megoldásánál 49 lesz a válaszod.
(M 5,3) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy szellem materializálódik
elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt,
amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben
4 véka gomba és 10 üveg fûszer 366 aranyért, míg egy másik alkalommal 5
véka gomba és 3 üveg fûszer 296 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat
érhet egy véka gomba?
Magabiztosan válaszolsz. [49] - Rendben, a válasz
tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 5,4) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egyszercsak eléd ugrik
egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak
nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Eléd tol a galetki valamilyen
ronda bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos,
hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet.
[Egészség
próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 5,5) Irány dél! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 5,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A terem végében, egy emelvényen
egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy
a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen.
Bizsergés fut végig a testeden. (vesztesz 19% lélekenergiát.)
(M 5,7) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 6,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A terembõl
mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid
egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75) [aura: savimmunitás: 15.].
*** 1. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy agyroppantás varázslatot. (-16
minden tulajdonságodra) Az ichinedar irányába mozogsz. A nedonkutya Balambér
irányába megy. Dugó az ichinedar irányába megy. Balambér megközelíti
a nedonkutyát. Az ichinedart próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(9 ép-t sebeztél).
Megérzi illatodat
(24 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre
zuhan. A nedonkutya és Balambér egymással harcolnak. Dugó választott
ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
*** 2. KÖR *** Dugó a nedonkutya felé mozog. A nedonkutya irányába mozogsz.
Balambér és a nedonkutya egymással harcolnak. Dugó a nedonkutyát támadja.
Megtámadod a nedonkutyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(17 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(25 sebzés).
A nedonkutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 0/35, Dugó:
13/8.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+28%). Szolgáidnak is jut 15%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ. Balambér
eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 5,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A csarnok
egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,8) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 4,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Rábukkantál az õsök egyik rejtett
növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Meglátsz valamit a fal
tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 2 adagot.
(M 5,8) Keletre mész tovább. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,9) A folyosó délre tart. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 6,9) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Újabb üres barlang! Sóhajtva
indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott
leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod
kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 31 arany és
egy köntös.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
k 322 370 |
kaland elvállalása |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(322. kaland:) A gránitvár
kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú
elõtérben találod magadat. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából.
Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
(-16 minden tulajdonságodra) Balambér megközelíti az 1. nedonkutyát.
Dugó megközelíti a 2. nedonkutyát. Az 1. nedonkutya Balambér irányába
megy. A 2. nedonkutya megközelíti Dugót. Megközelíted az ichinedart.
Balambér és az 1. nedonkutya egymással harcolnak. Dugó és a 2. nedonkutya
egymással harcolnak. Balambér hörögve elterül. Megtámadod az ichinedart.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(12 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(25 sebzés). Az ichinedar halálos
sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az 1. nedonkutya irányába mozogsz. A 2. nedonkutya és Dugó
egymással harcolnak. Dugó halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. nedonkutya
téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Nem talált. Megtámadod
az 1. nedonkutyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). Megérzi
illatodat
(24 sebzés). Az 1. nedonkutya halálhörgés közepette a földre
zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. nedonkutya rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. nedonkutyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(24 sebzés). A 2. nedonkutya holtan
terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 1/18, Dugó:
13/32.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+65%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy drágakõ.
Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet
és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba
9-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az
ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 16 arany és a káosz éjfekete
láncinge.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling kutya újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(370. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha
minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta.
Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre:
sikeres] A kötél egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeled egy kék ekinda (#95).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A kék ekinda odajön hozzád. Megrohamozod a kék ekindát.
Dugó megközelíti a kék ekindát. Balambér megközelíti a kék ekindát. A
kék ekinda téged támad. Rád vág bal csápjával.
(13 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni a merénylõ kerek pajzsát. Kudarcot vall. Tekergetve suhint jobb
csápjával.
(11 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kék ekindát. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(21 ép-t
sebeztél). Megérzi illatodat
(20 sebzés). Dugó a kék ekindát támadja.
Balambér a kék ekindát támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A kék ekinda téged támad. Meglóbálva zúz bal csápjával.
(13 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a harcmûvész köpenyét. Kudarcot
vall. Rád vág jobb csápjával.
(15 ép-t sebzõdtél). Balambér a kék ekindát
támadja. A kék ekindát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(24 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(22 sebzés). A kék ekinda holtan terül el. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 1/0, Dugó:
2/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+25%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 13% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj és 42 arany.
Balambér táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) sárga
gyógyitallal kezeled magad. 60 ép-t gyógyított rajtad.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 36 arany és egy ezüst nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
tk 50 3239 |
50. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 3239 még nem adta ki
ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
cs 20 |
csapdaállítás 20 TVP-ért |
Csapda állításához támad kedved. Amikor végül elkészülsz, megcsodálod a
mûvet. Ebbe mindenki bele fog pottyanni! Csapdád (20 TVP-s) rejtettsége:
12, sebzése: 16-24.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel
szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti
díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna
legjobbja Lépkaparó Holy, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh,
máris harcolhatsz! Ellenfeled egy lidércláng (#85).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A lidércláng feléd rohan. A lidércláng felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. A lidércláng rád veti magát. A lidércláng villámokat köp
feléd.
(22 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(19
ép-t sebeztél). A lidércláng hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+65%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ. Piknik idõ! Gyorsan enni kezdesz. (+27%
jóllakottság.) Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 70 aranyat,
és eltakaríttatja a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
mak 2 6 |
2. makró definiálása/hívása |
2. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
pv 6 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Parancs 2. makróba tárolva.]
[Parancs 2. makróba tárolva.] Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya
polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e
valamilyen csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Furaarcú Galetkó, egy különös
tekintetû, viharvert ruházatú, borostás, kissé infantilis férfi. A Tudósok
klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: Rogan karkötõje, az egyensúly
gyûrûje, ozin fülkarika, az ellenállás sárga öve, a harcmûvész márványgyûrûje,
a füvész köpenye, az egészség nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb,
a kígyó vas lemezpáncélja, a Kõ Kardja, az ellenállás szárnyas sisakja,
a tudás zafírja, a káosz istennõjének szimbóluma, a káosz õsi csizmája,
a káosz döbbenetes amulettje. Elteszel 1 sárkányvirágot, és kimész ugyanolyan
csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+9%
jóllakottság.)
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Hosszú kutatásba
kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még
nem voltál. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás
felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször
megnézed, nincs-e csapda. Megtalálod és annak rendje és módja szerint kikerülöd
a csapdát.
Aludni látszik a lakó,
Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas, aranysárkány
nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, Xantin ezüstöve,
bronzmedál, a regenerálódás csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, Örökkévalóság
Gyémántja, a légzés vándorcsizmája, kék gömb, a sün zöld köntöse, a tárgyalás
gyûrûje, az angyalok ónix karkötõje, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja.
Elpakolsz 3 molitár hájat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi
ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz,
döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen
vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de
itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból
körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban,
és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd
mászni, és megnézni, mi a fene lehet az!
(482. kaland, összköltsége 20
TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést
okozzon egy csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz
elõre.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Miranda, egy hosszú kékhajú,
jeges tekintetû, alattomos nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. Felszerelése: az erõ könnyû láncinge, a küzdelem zöld köntöse,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a gyorsaság szimbóluma,
vándorcsizma, a gyõzelem karkötõje, az entek gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje,
bronzmedál, Rogan karkötõje, a pontosság maszkja. Elteszel 1 molitár hájat,
és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Természetes, hogy az áldozat
kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Kékfogú Harald, egy feltünõen kék fogsorú,
villogó szemû és barátságtalan kinézetû férfi. A Tolvajok klánjának falazó
rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, vassisak. Vendéglátód
barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon,
és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Hosszasan
társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó
küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli,
misztikus világokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz
vendéglátódnak. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a fekete gyík.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
gyilkos
borókát. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot,
nehogy csapdába lépj. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig
óvatosan, de bemész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Nemesis,
a Bosszú Istene, egy ike a három Isten szövetségnek. Frost és Csuhi társa.
Gyilkos tekintetû férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A
Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, a hatalom
kõamulettje, a mágia gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a mágia
márványgyûrûje, a mágia barbár lándzsája, a lich íja, a torony köpenye,
a szellemek kardja. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 elfu mohát anélkül, hogy
felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem
lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.) Észre sem
veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a spanyolcsizma. Fõleg, mert a tárgy
osztódott: egy új példány lapul a zsákodban!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
pv 1 2 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Parancs 2. makróba tárolva.]
[Parancs 2. makróba tárolva.] Kalandra fel! Portyára indulsz. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Útközben észreveszel egy
sötét mákot. Fáradtságod
nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Hohó! Ez
a barlang itt megfelelõ lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei
párviadalra fog sor kerülni. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda.
Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Belépsz.
A galetki, aki itt lakik
Hegyesfülû Thor, egy karcsú, magas légies alakú,
hosszú szõke hajú, vörösszemû hegyesfülû férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc
rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: kemény
bõrpáncél, a tökéletesség csonttõre, szivárvány karkötõ, a Tél aranylánca,
a hatalom amulettje, a kalmár nyaklánca, a mentát fejpántja, a tárgyalás
gyûrûje, az elfek karikaszimbóluma, a káosz pulzáló köpenye. A csatába
vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Hegyesfülû Thor elmormol egy
energiatüskét.
25 ép-t sebzõdtél. Totó, a katapulter céloz, és lõ rád.
(13 sebzést okozott.) Megindulsz Hegyesfülû Thor felé. Már ott is vagy!
Balambér Totó, a katapulter irányába megy. Dugó elindul Hegyesfülû Thor
felé. Megtámadod Hegyesfülû Thort. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(28 ép-t
sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(23 sebzés). Balambér Totó,
a katapultert támadja. Dugó Hegyesfülû Thort támadja. Regenerálsz (+2
ép) Hegyesfülû Thor regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Hegyesfülû Thor mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
jégcsóvát. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod Hegyesfülû
Thort. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(26 ép-t sebeztél). Illatozol
(27 sebzés).
Balambér és Totó, a katapulter egymással harcolnak. Dugó Hegyesfülû
Thort támadja. Hegyesfülû Thor ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Totó, a katapultert. (Hátbatámadás:) Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(60 ép-t sebeztél).
Csodás illatod hatással van rá
(22 sebzés). Totó, a katapulter halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 186 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 1/11, Dugó:
26/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+22%). Szolgáidnak is jut 11%. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Mintha csak virágot szednél,
úgy gyûjtesz útközben 1
liánvirágot. Nem habozol sokat, választasz egy
barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor
kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Szerencsére, nincs. Megindulsz
befelé.
A barlang lakója
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan
figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. A
Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Felszerelése: hosszú íj, Trollagyar,
bronzmedál, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye,
a tökéletesség csatos öve, a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje,
az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a torony vándorcsizmája, az
Örökkévalóság Rubinja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség csepp fülbevalója.
- Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Elkh Alhan Dozo Balambért próbálja távolról eltalálni.
(3
találattal 71 sebzést okozott.) Balambér holtan terül el. Megindulsz Elkh
Alhan Dozo felé. Már ott is vagy! Dugó Elkh Alhan Dozo irányába megy.
Megtámadod Elkh Alhan Dozot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(28 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja
(28 sebzés). Dugó Elkh Alhan Dozot támadja. Regenerálsz
(+2 ép) Elkh Alhan Dozo regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Elkh Alhan Dozo elmormol egy
jégcsóvát. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Elkh Alhan Dozot próbálod
megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(30 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(20 sebzés). Elkh Alhan Dozo ájultan a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 0/71, Dugó:
18/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 9% jut. Elhagyod a csata
helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek
olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta
volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz
valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani.
(212.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas
helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbmész.
Odabent fogad
Erennisz, egy könnyûléptû, ragadozó mozgású, elképesztõen
csinos, harcra teremtett nõ. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú
tagja. Viselt tárgyai: a torony bíbor láncinge, bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, a bûz csatos öve, a törpék köpenye, kék gömb,
a tárgyalás gyûrûje, a bûz márványgyûrûje, Rogan karkötõje, a tökéletesség
díszes fejpántja, a puhányság köve. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Erenniszt. Erennisz máris elõtted terem! Dugó
elindul Erennisz felé. Balambér Erenniszt rohamozza. Megtámadod Erenniszt.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(30 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(8 sebzés). Erennisz
rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(32 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe
forgatva üt farkával. Félrehajoltál. Megpróbál megmarni fogával.
(34
ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Dugó
és Erennisz egymással harcolnak. Balambér Erenniszt támadja.
*** 2. KÖR *** Erennisz és Dugó egymással harcolnak. Dugó holtan terül
el. Balambér és Erennisz egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Erennisz és Balambér egymással harcolnak. Balambér halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 3/115, Dugó:
9/107.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz
térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod
a csata helyszínét.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Különösebb cél nélkül
kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mitulen füvet. Kiválasztasz egy barlangot,
de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél
ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb
el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt
kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV
parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel
egy
liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc
lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem
lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy
a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni,
használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 640 sebzést okoztál, és
192 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 21 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
232 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Yatawna, egy vékony, zöld hajú, kék szemû, igézõ pillantású,
szeplõs, fehérbõrû, kedves nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 53. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (9) / 3.85 |
[2] IQ: |
7 (11) / 0.50 |
[3] ügyesség: |
12 (16) / 0.55 |
[4] egészség: |
6 (7) / 4.94 |
[5] mágia: |
10 / 3 |
[6] gyorsaság: |
5 (8) / 0.96 |
[9] Méret/ép: |
82 (89) / 1 |
Min. méret: |
80 |
Barlangméret: |
82 |
|
|
Varázspont: |
101 / 101 |
Képességpont: |
37 / 66% |
Hõsi pont: |
30 (10) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
37% |
Galetki erõ: |
295 / 182 |
Hírnév : |
535 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
82 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
42 (2) |
Torzsz. csaták: |
238 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
224 (4) |
Leölt torzszülött: |
341 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
39 (1) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: zsebtolvaj (27)
Speciális
képességeid:
+4 lopás, +4 lopakodás, +4 csapdaészlelés, +4 mászás. 9%
dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 48-as Klánkalandot (KK 48)! (összesen
45 TVP-t igényel) 2.) Ölj öt sötét elf harcost. 3.) Gyõzz le harcban
kettõt a Katona Klán tagjai közül. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
18 (21) / 2.82 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[20] savimmunitás: |
4 (5) / 1 |
[25] illat: |
17 (19) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 0.45 |
[46] csapdaészlelés: |
8 (12) / 3.38 |
[47] zárnyitás: |
4 (6) / 3.05 |
[48] mászás: |
5 (9) / 0.53 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 0.50 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.75 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
2 / 1.73 |
[55] szívósság: |
2 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (6) / 1.05 |
[57] gyógynövények: |
4 / 2.63 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 1.30 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.25 |
[62] lopás: |
9 (13) / 4.07 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 0.42 |
[65] álcázás: |
7 / 0.55 |
[66] lopakodás: |
3 (7) / 1 |
[67] régészet: |
1 / 0.44 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[71] javítás: |
9 / 0.60 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
3 (2) / 0 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 0.80 |
|
|
a kígyó csonttõre |
bal mancs |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.80 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.16 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.22 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.24 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Balambér, az árnymanó suhanc |
36/0 |
118% |
140% |
4 / 3.17 |
ájult |
[2] Dugó, az orgling kutya |
40/0 |
130% |
105% |
3 / 2.89 |
ájult |
lélekenergia rész |
35% |
jóllakottság határ |
120% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 6 |
ism 10 |
p |
pv 3 4 |
|
2. Makró |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 1 2 |
ism 5 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet itala v.var, ha 2 vagy több ellenfél van, és ha ellenf.
erõssége több, mint 150%. |
3: tûzlehelet itala v.var, ha ellenfeled galetki, és ha ellenf. erõssége
több, mint 150%. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 35 0 25 50 61 9;
VI erõ:180% ép:30%;
PV 1
2;
PSZ 48 62 46;
BA 17 3239;
L 15 61 50 33 165 53;
HE 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 12 sebzés: 16-24
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #50 (20. épület), #475 (47. forduló),
#482 (53. forduló), #212 (53. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a szellemek kerek
pajzsa (#15011) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 vas mellvért (#1048) |
|
1 díszes köpeny (#1138)
|
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
2 törpe
pikkelyvért (#4) |
* |
1 az óriás ezüst fejpántja (#8757) |
* |
1 a harcmûvész köpenye (#13735)
|
|
2 fekete csizma (#1122) |
|
1 csizma (#1120) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
* |
1 bíbor láncing (#1032)
|
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 zöld köntös
(#1151) |
|
1 a káosz istennõjének köpenye (#31299) |
|
1 a yeti díszes fejpántja
(#26306) |
* |
1 a merénylõ kerek pajzsa (#10961) |
|
1 az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1
a tudós könnyû láncinge (#11381) |
|
1 a káosz éjfekete láncinge (#7344) |
Ékszerek, kincsek |
|
2357 arany (#1) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
96 drágakõ (#2) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1 a szalamandra ezüst fülbevalója
(#26007) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 ametiszt
szkarabeusz (#163) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 kék gömb
(#143) |
|
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szimbólum (#1210) |
* |
1 az elfek sárgaréz
nyaklánca (#10631) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 az erõ malachit karkötõje (#1691) |
|
1
nyaklánc (#1180) |
|
1 a yeti malachit karkötõje (#26441) |
|
1 a légzés kõamulettje (#27746)
|
* |
1 a szívósság szimbóluma (#14710) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
|
4 kés (#5) |
|
1 csonttõr (#1301) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
1 ében tündekard (#132)
|
|
1 parittya (#10) |
* |
1 könnyû íj (#1271) |
* |
1 a kígyó csonttõre (#19301)
|
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
6 rozsdás kard (#131)
|
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
8 sötét mák (#23) |
|
5 winropu moha (#22) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
7 mitulen fû (#20) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
25 üvegcse (#14)
|
|
6 mézfû (#29) |
|
10 hónakkupók (#30) |
|
2 méregellenállás itala (#51)
|
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
4 sárga gyógyital
(#61) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
1 elfu moha (#33) |
Egyéb kacatok |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
7 bolhedor szárny (#15)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
9 pirgamit (#152) |
|
6 mandibula (#157) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
23 molitár háj (#165) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
6 ekinda haj (#147) |
|
3 elektronit (#141) |
|
12 õsi relikvia (#17) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elefánt
hosszú íja #16572 (11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KÉK EKINDA (95. LÉNY) A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda
ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot
erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja
ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel
találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat.
(Táplálék: puhányok, rovarevõk).
LIDÉRCLÁNG (85. LÉNY) A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább
egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletezõ kedvû galetki varázsló
hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére.
No igen, a lidércláng ugyan nem jelent igazi veszélyt egy galetki számára,
de viszont legyõzése különleges szerencsét és ügyességet kíván. A lidércláng
ugyanis nagyon apró és hihetetlenül gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni,
valamint védett varázslatokkal szemben. A lidércláng elpusztulásakor visszamaradó
esszencia piromádok számára lesz fogyasztható.
SÁRKÁNYVIRÁG (32. TÁRGY) A legendák szerint ez az apró, fehér növény
kizárólag sárkányok barlangjai közelében nõ, illetve olyan helyeken, ahol
sárkány pusztított, ugyanis a virág magjai a sárkányok pikkelyei közé szorulva
utaznak. Hát, mindez eléggé nevetségesen hangzik, de az biztos, hogy a
sárkányvirág legalább annyira ritka, mint a sárkányok elõfordulása. [Szükséges
varázsital fõzés szint: 6.]
FEKETE GYÍK (125. LÉNY) A fekete gyíkok apró és fürge lények, szinte
mindenhol megtalálhatóak. A galetki gyerekek gyakran vadásznak rá, hiszen
köztük dicsõség egy ilyen gyors, és nem teljesen veszélytelen lény elejtése
- a fekete gyík ugyanis büdös gázt köp arra, aki megtámadja. Természetesen,
egy igazi galetki harcos már méltóságán alulinak tartja, hogy fekete gyíkokat
hajkurásszon. A fekete gyík a zöldvérûek és puhányok csemegéje, de jobb
híján a mágiafalók is ehetnek belõle.