528. forduló, 530. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 24. 12h:04'
EZ A 561. JÁTÉKHETED, 529. FORDULÓD
562. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [309,64] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol Plantagó Lanselottal. Ő Hajnalka férje! Egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mágusgyűrűt, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy moa védőmellényt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Yuin gyöngysorát visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy teriád varázsló trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Plantagó Lanselotot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon találkozol Zanthiával. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy ulkor kötényt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont).
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy árnygyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Kabol irháját, egy káosz szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy örökkévaló ametiszét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Öregedett 2 évet. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Chara-din lesújt varázslatot dob rád a másik. 111 életpontot vesztettél. (Védettséged tízzel csökkent.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a troll jobb karját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 7 mérg. vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (7 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) Földelementálja rád támad. 45 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a troll bal karját. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a troll jobb karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Véres csatabárddal a troll gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. (7 támadástól 713 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +143 ÉP.) Földelementálja rád támad. 76 életpontot sebződsz. Zarknod szemével a troll többször eltalálja a testedet. (5 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +51 ÉP.) Földelementálja rád támad. 31 életpontot sebződsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 51 életpontot vesztettél. A pestisaura 11 ép-t sebez rajtad. {Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 1562, gyógyulás: 334, összesen: -1228 ÉP}


Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Feltámadsz! (+1249 életpont.)
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+102 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+674 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 743. hetének nyerőszámai: 23, 1, 3. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 867.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 865.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 863.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 861.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 859.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 859.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 857.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 855.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 851.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 846.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 846.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
P 69 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 846.]

v 192 elmormolod a 192. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 lótuszvirág). [0 pontot használtál fel, van még 846.]

tv 47 támadó/véd. varázslat a 47. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: fehér glóbusz. [0 pontot használtál fel, van még 846.]

v 6 999 30 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 841.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [310,64] Még mindig a városban vagy. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 15 holdbőrt 210 aranyért, 2 mösze hátpáncélt 22 aranyért, 4 rákpáncélt 16 aranyért, 1 törpe őskövet 100 aranyért.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Felfedeztél egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy Notermanthi jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi jobb oldalát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Notermanthi bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A Notermanthi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Notermanthi megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy fűszertartó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Gyors oldalpillantást vetsz a táborra. Két, óriási lények csontjából eszkábált kalyibát látsz. Egy Thargodan légiós jön feléd.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád 18 sebzést okoz. A Thargodan légiós karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 39, gyógyulás: 97, összesen: +58 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan zsoldos jön feléd.

Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos bal oldalát. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan zsoldos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 13, gyógyulás: 5, összesen: -8 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy sötét ölész védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy smaragd sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (93 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány farkát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. {KCC:} Din cséphadarójával súrolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és 9 arany. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1541, sebződés: 466, gyógyulás: 262, összesen: -204 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[78 pontot használtál fel, van még 763.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[361,62] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mösze uralkodó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 183 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mösze uralkodó testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mösze uralkodó bal vállát. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a mösze uralkodó kitines hátát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a mösze uralkodó testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a mösze uralkodó fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A mösze uralkodó megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 18416 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1466, sebződés: 489, gyógyulás: 262, összesen: -227 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [360,61] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősvortexet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy Raia angyala nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

[28 pontot használtál fel, van még 735.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Kitört egy vulkán! Ajjaj, ezért nem akarod a felelősséget vállalni... [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 730.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[360,60] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő ezerszemű bestia mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (73 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia bal oldalát. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő regeneráló gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő varkaudar szablya felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 587, gyógyulás: 198, összesen: -389 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+125 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+131 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [360,59] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy smaragd sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (85 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a smaragd sárkány bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragd sárkány nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1419, sebződés: 475, gyógyulás: 244, összesen: -231 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megpillantasz valamit: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [360,58] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Találsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy áldott okerón közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón bal hátsó lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az áldott okerón fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 áldott követ. 1218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 678.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+115 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 648.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[360,57] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy sárkánybarlang van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [360,56] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

[18 pontot használtál fel, van még 630.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+103 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 600.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír drakón csontos pofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 600 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 79, gyógyulás: 81, összesen: +2 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... [30 pontot használtál fel, van még 570.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[361,56] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Északra egy lávató van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 2 toxylt.) 3145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (90 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. {KCC:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány nyakát. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.)
A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 589, gyógyulás: 232, összesen: -357 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,56] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Notermanthi támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 232 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod a Notermanthi testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy ezüstshuriken és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fokhagyma. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan zsoldos jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 223 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 57, gyógyulás: 108, összesen: +51 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy sötét ölész jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Látsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kék sequator W.D. vigyorog kajánul. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy lávató van. Északra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet.

[78 pontot használtál fel, van még 492.]

h 473 3 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 211 26 beraksz a bankba a 211. tárgyat (26 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 26 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 593 10 beraksz a bankba az 593. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 jégkristályt. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kb 567 1 kiveszel a bankból az 567. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Tudás Könyvét. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 617 70 beraksz a bankba a 617. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 55 sárkányfogat. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bb 310 1 beraksz a bankba a 310. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 452.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 412.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 372.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 7, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 670 pontot. A következő körben tehát 870 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 529. fordulód.

Erő: 75 (87) Szint: 48 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 79 (94) Támadás: 76 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 68 (81) Védekezés: 126 Menekülés: 30 % Életkor: 34/54 év
Egészség: 68 (86) Életpont: 995/719 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 75 (90) Varázspont: 2426/1656 Pénz: 2448 arany Kép. pont: 51
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 188/225 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 31
Eddig összesen 6175 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 143829 TP-t kaptál. Jelenleg 16895974 TP-d van. A következő szinthez még 1104026 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 527. fordulódban 125502 arany került a bankszámládra. 126757 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 24/41 (+10%) szúrófegyverek: 42/30 (+1%)
vágófegyverek: 22/48 ütőfegyverek: 25/21 (+5%) lőfegyverek: 28/78 (+4%)
dobófegyverek: 33/27 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/95 2. nyomkövetés: 127/13 (+5%) 3. mászás: 26/97
4. csapdakészítés: 29/6 5. csapdaészlelés: 31/49 6. gyógyítás: 90/83
7. titkosírás: 8/39 8. felderítés: 25/2 (+7%) 9. szörnyidomítás: 16/75
10. teológia: 117/4 (+35%) 11. taumaturgia: 105/37 (+4%) 12. szerencsejáték: 12/43
13. versengés: 21/88 14. harcművészetek: 21/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 25/67 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 4/72 (+12%) 21. bányászat: 34/27 (+3%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
kí koncentráció (#69) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 fiatalság itala (#473) 2 gyöngymangó (#135) 15 holdbőr (#1236)
10 jégkristály (#593) 9 kaja (#2) 2 mösze hátpáncél (#1229)
1 nyílvessző (#108) 14 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
4 rákpáncél (#97) 26 sáfránypor (#211) 54 sárkányfog (#617)
6 spiritusz (#170) 1 törpe őskő (#633) 1 varkaudar szablya (#516)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
913 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 fokhagyma (#403)
2 fűszertartó (#210) 4 isteni könnycsepp (#260) 17 sárkánypikkely (#292)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 Tudás Könyve (#567) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,56) sárkánybarlang (#620), Tharr oltár, érclelőhely, zafír drakón (#320)
(360,58) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), áldott okerónok (#336)
(360,59) művészi porolit (#720), smaragd sárkány (#326)
(360,60) vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelőhely, ezerszemű bestia (#288)
(360,61) ősvortex (#587), Raia angyala (#333)
(361,56) Tharr oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), zafír sárkány (#329)
(361,62) mösze uralkodó (#789), művészi porolit (#720)
(361,63) Notermanthi (#257), Thargodan légiós (#311), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), smaragd sárkány (#326)
(362,56) Notermanthi (#257), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek