Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:27' EZ A 552. JÁTÉKHETED, 529. FORDULÓD 553. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
hu 152 685 417 | hulladék: 152 685 417 |
hh 1269 504 1137 | használod az 1269. tárgyat az 504. tárgyat az 1137. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Daramoula pálcájával súrolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 14 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2048, sebződés: 288, gyógyulás: 384, összesen: +96 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 657 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg bal oldalát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled 2 pontot sebződik a pestisaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kitintüskét. 9368 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1561, sebződés: 313, gyógyulás: 235, összesen: -78 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 641 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a harcos hárpia bal vállát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia testét. (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a harcos hárpia bal lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! A pestisaura 11 ép-t sebez. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 60 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával csak érinted a harcos hárpia testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 60 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 17 madártollat. 10543 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1877, sebződés: 710, gyógyulás: 349, összesen: -361 ÉP}
v 15 447 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
bb 1232 591 83 | beraksz a bankba az 1232. tárgyat (591 darabot) |
h 1602 37 30 | használod az 1602. tárgyat |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 717 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel megdöfködöd az őrjáratozó katona bal vállát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 12 ép-t sebez. A 2 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 9086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1042, sebződés: 36, gyógyulás: 48, összesen: +12 ÉP}
ve 152 20 | megveszed a 152. tárgyat 20 |
ve 153 20 | megveszed a 153. tárgyat 20 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 585 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 21 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és 4 gyöngymangó. 2294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[227,97] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pikkelyes ptog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (76 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: ezüstdarab, 3 csillagbot, 35 jégkristály. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A pestisaura 18 ép-t sebez. A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 19 sebzést okoz. A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1748, sebződés: 563, gyógyulás: 458, összesen: -105 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón fejét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a hájas okerón bal vállát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Baghar korbácsával párszor megpöccinted a hájas okerón nyakát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A hájas okerón megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Szívkeresővel jól megszurkálod a hájas okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a hájas okerón tömzsi lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 102, gyógyulás: 142, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [229,95] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a gránitelementál gránittestét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával megütöd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 11 ép-t sebez. A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb oldalát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 8, gyógyulás: 57, összesen: +49 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 3 ép-t sebez. A kronokukac melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog jobb oldalát. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A pikkelyes ptog farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog bal oldalát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9413 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 583, gyógyulás: 448, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [230,94] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tarajos áspis. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tarajos áspis fejét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Borzalmas rosszullét fog el. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos áspis testét. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tarajos áspis halványkék bőrét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 11 sebzést okoz. A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis halványkék bőrét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a tarajos áspis fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Pestisaurád 11 sebzést okoz. A tarajos áspis megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a tarajos áspis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 390, gyógyulás: 441, összesen: +51 ÉP}
tv 218 231 223 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 231. varázslatot a 223. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot jobb első lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pestisaurád működik (3 ép-t sebezve). Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 42 életpontot vesztettél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 97 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 412, gyógyulás: 177, összesen: -235 ÉP}
(Továbbmész...) [230,92] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy ében tigris nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris bal hátsó lábát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (51 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted az ében tigris testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A pestisaura 14 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 40 életpontot vesztettél. Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Véres nyál csordul ki az ében tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10440 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1716, sebződés: 823, gyógyulás: 437, összesen: -386 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón bal vállát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a hájas okerón tömzsi lábát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 10 ép-t sebez. A hájas okerón megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Szívkeresővel jól megszurkálod a hájas okerón jobb első lábát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 8 sebzést okoz. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}
(Továbbmész...) [230,91] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy tüskés totemblarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg egyik lábát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád 5 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. A pestisaura 9 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a tüskés totemblarg. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kitintüskét. 9667 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 584, gyógyulás: 152, összesen: -432 ÉP}
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
kt 939 6 | elkészíted a 939. tárgyat (6 darabot) |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
v 181 183 33 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,33] Egy kisebb településhez érkeztél.
tk 42 1349 | többszemélyes kaland 42 1349 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY) Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került. |
HÁJAS OKERÓN (462. SZÖRNY) Ez a vaskos lábú, nagy testű szörnyeteg úgy néz ki, mintha egy másik emlős (amely közel kétszer akkora, mint ez) bőrébe bújtatták volna. Már akkor is léteztek, amikor még a bo'adhun barbárok lakták Kelet-Ghalla déli részét, és a minden porcikájukról alácsüngő zsírrétegnek köszönhetően komoly szerepet játszottak a környék harcosainak étlapján. Leterítésük azonban nem is olyan egyszerű, talán ütőfegyverrel a leghalványabbak az esélyeid. |
TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY) A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen erős. |
ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY) Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat. |
BŰVÖS LANT (509. TÁRGY) A bűvös lantból a hozzáértő kezek mesés dallamokat képesek előcsalogatni. Nem csoda, hogy a legsikeresebb bárdok a bűvös lant "húrjai közül kerülnek ki." Ha a H 509 paranccsal, a bűvös lanttal muzsikálsz, zene szakértelmed 25%-al jobban fejlődik, és ha az előadást a városban tartod, sokkal nagyobb sikerre számíthatsz, mint egyébként. A bűvös lant használatához min. 10-es zene szakértelem szükséges. |
Erő: | 64 (97) | Szint: | 47 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 67 (74) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 67 (65) | Védekezés: | 132 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/58 év |
Egészség: | 64 (83) | Életpont: | 1269/1249 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 61 (67) | Varázspont: | 2907/470 | Pénz: | 2798 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 68/22 | Pszi pont: | 387/143 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 24/72 (+12%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 46/23 (+9%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 35/76 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/62 | 2. nyomkövetés: | 133/72 (+5%) | 3. lopás: | 8/50 |
4. mászás: | 23/34 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 29/43 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/26 |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 29/15 |
10. szörnyidomítás: | 5/54 | 11. teológia: | 139/97 (+92%) | 12. taumaturgia: | 121/38 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/81 | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 26/61 | 17. pszi: | 34/14 (+7%) | 18. zárnyitás: | 9/41 |
19. vadászat: | 14/7 | 20. vitalitás: | 5/36 | 21. bányászat: | 40/67 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 3/70 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,33,2) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) |
tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
háló (#186) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 14) |
2.) A manakristályok szabályos kristályszerkezetükkel a rendet képviselik. Áldozz fel hát ötöt, ezzel is ritkítva számukat! |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | csillagbot (#929) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 35 | jégkristály (#593) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | pézsmatökmag (#934) | |||
17 | pondróvér (#1232) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rinóbőr öv (#685) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | sötét ital (#284) | 1 | teknőcpajzs (#417) | |||
6 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
117 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 4 | hajító csillag (#939) | 19 | kerek kő (#19) | |||
2 | kitintüske (#879) | 1 | lótuszvirág (#447) | 17 | madártoll (#112) | |||
20 | pirkit (#153) | 1 | sáfránypor (#211) | 15 | tinta (#101) | |||
20 | vasérc (#152) |