527. forduló, 529. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 5. 9h:20'
EZ A 551. JÁTÉKHETED, 528. FORDULÓD
552. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,104] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 5. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 20 nyílvesszőt (110 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 88 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+457 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+118 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 736. hetének nyerőszámai: 30, 11, 27. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 774.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 774.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 770.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 759.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 747.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 747.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve direkt kontakt. II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 717.]

tno 2 6 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

vv 109 71 120 elmormolod a 109. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 711.]

h 1184 950 használod az 1184. tárgyat
A kezedbe vett Daramoula pálcáját alaposan bekened a negatív esszenciával. Az alapos művelet eredményeképp a fegyverrel 4 plusz sebzést fogsz okozni a harcban. [6 pontot használtál fel, van még 705.]

bb 500 1 beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 705.]

v 15 934 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új pézsmatökmag. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 675.]

hh 1269 305 1137 használod az 1269. tárgyat a 305. tárgyat az 1137. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 671.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 670.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 668.]

kf 1088 441 741 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[210,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika egyik csápját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kamionoszaurusz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kamionoszaurusz testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kamionoszaurusz testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kamionoszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 73 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 18 amnioszt. 6497 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 150, gyógyulás: 262, összesen: +112 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[12 pontot használtál fel, van még 656.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +28 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): esőidézés (#11) 10 pontért, méregsemlegesítés (#14) 10 pontért, korgó gyomor, huss (#21) 10 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! 2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! 3.) Kreálj tíz szopógödröt! [30 pontot használtál fel, van még 626.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +28 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): esőidézés (#11) 10 pontért, méregsemlegesítés (#14) 10 pontért, korgó gyomor, huss (#21) 10 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! 2.) A manakristályok szabályos kristályszerkezetükkel a rendet képviselik. Áldozz fel hát ötöt, ezzel is ritkítva számukat! 3.) Kreálj tíz szopógödröt! [30 pontot használtál fel, van még 596.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szánalmas pondró.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a szánalmas pondró fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Csáprágójával a szánalmas pondró megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 79, gyógyulás: 96, összesen: +17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 566.]

v 198 218 96 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(210,92) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, Raia oltár, norpadolótikák (#226), kamionoszaurusz (#767), szánalmas pondró (#792)

[218,96] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Találsz egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 556.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[219,97] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg parafenomén nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [220,97] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy Tissian sámánúr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A szörny villámokat lehel! Nincs időd félrehajolni. (121 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: toxyl üvegcse, 2 álompor, 5 lótuszvirág. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Tissian sámánúr szellemalakját. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Tissian sámánúr testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 100 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 279 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Tissian sámánúr testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a Tissian sámánúr szellemalakját. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád 13 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 88 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 270 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bo'adhun idol (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált Ylgoroth trófeát, és kiszedsz egy Tissian sámánúr trófeát. 16173 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2159, sebződés: 858, gyógyulás: 531, összesen: -327 ÉP}


(Továbbmész...) [221,97] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szellemdarázs. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a szellemdarázs bal oldalát. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Farkával végigüt a szellemdarázs a hátadon. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
8115 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1560, sebződés: 367, gyógyulás: 414, összesen: +47 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kreommat-liliomot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a smirglilevél. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 11 kerek kő, 3 karbin plazma, 9 sünmedve tüske, 6 szvó-ektoplazma, 3 dárda.
[46 pontot használtál fel, van még 510.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[222,97] Fák, mindenütt csak fák. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Találsz egy vapár cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo'adhun éjhozó került az utadba. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun éjhozó nyakát. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A pestisaura 15 ép-t sebez. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 110 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
8964 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 463, gyógyulás: 378, összesen: -85 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [223,97] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy harcos hárpia. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia testét. (7 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 64 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia testét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a harcos hárpia testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 16 madártollat. 10664 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1748, sebződés: 583, gyógyulás: 471, összesen: -112 ÉP}


(Továbbmész...) [224,97] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy dübörgő bahrot. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot fejét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a dübörgő bahrot bal vállát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Beléd öklel a dübörgő bahrot! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 94 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával súrolod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a pestisaurától. Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 83 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 bahrot bőrt. (ld. enc.) 9781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1561, sebződés: 668, gyógyulás: 0, összesen: -668 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nothar cserjét. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 474.]

h 697 2050 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+304 varázspont, -609 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +1258 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 474.]

tv 155 231 218 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 231. varázslatot a 218. varázslatot
155. varázslat listáról törölve. 231. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: armageddon. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[225,97] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy raaba-fát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ro'galhal kísértet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 632 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10369 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 273, gyógyulás: 87, összesen: -186 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [226,97] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo'adhun lidérc. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 602 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc bal oldalát. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc jobb karját. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-68 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10827 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 154, gyógyulás: 90, összesen: -64 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [227,97] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tüskés totemblarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 610 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a tüskés totemblarg fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 9496 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1520, sebződés: 290, gyógyulás: 84, összesen: -206 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 438.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] A befejezéshez még 640 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 338.]

v 181 183 33 elmormolod a 181. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

tk 42 1349 többszemélyes kaland 42 1349
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 288 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 35 fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-57 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 19, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 669 pontot. A következő körben tehát 869 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIREKT KONTAKTUS II. (122. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Direkt Kontaktus II. az I-eshez hasonló, de nem pszi pontot, hanem varázspontot szív el az ellenféltől, de itt a Direkt Kontaktus II. ismerete nem nyújt immunitást ellene. Ha az elszívott VP-vel a varázspontod a max. lehetséges fölé menne, akkor a maradék elvész. A képesség használata 45 pszi pontba kerül, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY)
Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik.

BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY)
Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelyből mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kőszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következő pillanatban lüktető energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül).

FEJLESZTÉSI PONTOK
Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül:
1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen.
2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben.
3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti.
4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel.
5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik.
6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz.
7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel.
8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel.
9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg.
11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő.
12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására!
A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10.
A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá.
Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal.
Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény.

SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY)
Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni.

BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY)
Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket.

HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY)
A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért.

DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY)
A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté.

BAHROT BŐR (938. TÁRGY)
A dübörgő bahrotok bőrét egy éles szerszámmal lenyúzva a vadásztatu bőrnél pont százszor ellenállóbb anyaghoz juthatsz. Bár kérges és vastag felülete miatt nehéz lenne megmunkálni, de azért lehet, hogy érdemes megpróbálkozni vele.

NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.

RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY)
A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY)
Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani.

TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY)
A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged.

KITINTÜSKE (879. TÁRGY)
Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizítori krónikás. Ez az 528. fordulód.

Erő: 64 (97) Szint: 47 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 67 (74) Támadás: 88 Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 (65) Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 33/58 év
Egészség: 63 (82) Életpont: 1269/751 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (67) Varázspont: 2907/5 Pénz: 2681 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 68/23 Pszi pont: 387/68 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 10
Eddig összesen 4910 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 100117 TP-t kaptál. Jelenleg 15204958 TP-d van. A következő szinthez még 1295042 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tissian sámánúr, Shengoroth. A 511. fordulódban 8715 arany került a bankszámládra. 9455 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 24/60 (+2%)
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 46/14 (+7%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 35/66 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/62 (-300%) 2. nyomkövetés: 133/67 3. lopás: 8/50 (-300%)
4. mászás: 23/28 5. csapdakészítés: 29/37 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/26 (-900%)
7. gyógyítás: 79/3 8. titkosírás: 6/58 9. felderítés: 29/15 (-1000%)
10. szörnyidomítás: 5/54 11. teológia: 139/5 (+54%) 12. taumaturgia: 121/27 (+27%)
13. szerencsejáték: 5/18 14. versengés: 8/81 (+9%) 15. zene: 3/2
16. szörnyismeret: 26/61 17. pszi: 34/7 (+86%) 18. zárnyitás: 9/41 (-300%)
19. vadászat: 14/7 20. vitalitás: 5/36 21. bányászat: 40/67
22. úszás: 6/6 23. főzés: 2/30 24. csapatmunka: 3/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
vámpírvér (#257, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,33,2) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137)
tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220) villámmágia (#227)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) pestisaura (#210) jellemrejtés (#23)
Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
armageddon (#218)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> férfiak (#998)
háló (#186) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377)
agytaposás (#180) >> Eruol (#378) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> taalru (#249)
tompítás (#40) >> Zinthurg (#180) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 9)
2.) A manakristályok szabályos kristályszerkezetükkel a rendet képviselik. Áldozz fel hát ötöt, ezzel is ritkítva számukat!
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüstdarab (#326) 7 jégkristály (#593) 2 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 8 lótuszvirág (#447) 1 manakristály (#500)
1 negatív esszencia (#1184) 8 óndarab (#85) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 21 smirglilevél (#29) 1 sötét ital (#284)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 toxyl üvegcse (#592) 1 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27) 1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 18 amniosz (#203) 1 bahrot bőr (#938)
1 bo'adhun idol (#745) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kitintüske (#879)
16 madártoll (#112) 6 pézsmatökmag (#934) 5 pondróvér (#1232)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(218,96) quwarg boly (#359), 22. jellempróba
(219,97) quwarg parafenomén (#248), quwarg boly (#359), 50. jellempróba
(220,97) Fairlight oltár, 44. jellempróba, Tissian sámánúr (#501)
(221,97) szellemdarázs (#481), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925)
(222,97) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), bo'adhun éjhozó (#468)
(223,97) 36. jellempróba, harcos hárpia (#485)
(224,97) dübörgő bahrot (#479), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), Tharr oltár, 35. jellempróba
(225,97) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), ro'galhal kísértet (#463)
(226,97) bo'adhun lidérc (#467)
(227,97) 42. jellempróba, tüskés totemblarg (#482)

Üzenet küldése a karakternek