Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 29. 9h:11' EZ A 550. JÁTÉKHETED, 527. FORDULÓD 551. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
ek 7 9 10 | t. energia kisütése: 7 9 10 |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
v 15 929 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 108 1 | elkészíted a 108. tárgyat (1 darabot) |
vv 222 364 209 | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot a 209. varázslatot |
m 7 4 4 | mozogsz északnyugatra, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 668 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rakolits bal oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 4421 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [210,91] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Észreveszel egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kék rakolits közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 643 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rakolits testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kék rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 4421 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [210,92] Bozótos terepre értél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő norpadolótika mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 656 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2304 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 626 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel többször eltalálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a kamionoszaurusz testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Pestisaurád 8 sebzést okoz. A kamionoszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 68 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 13 amnioszt. 6306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 158, gyógyulás: 98, összesen: -60 ÉP}
v 181 188 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél. A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.
hh 1269 305 1137 | használod az 1269. tárgyat a 305. tárgyat az 1137. tárgyat |
kf 475 441 741 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat |
tv 218 155 231 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 155. varázslatot a 231. varázslatot |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
lm 4 4 6 | mozogsz 4 4 6 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 228 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mutáns patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 220 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns patkány bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mutáns patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 239 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mutáns patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns patkány farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem jobb vállát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Baghar korbácsával megütöd a csontgólem testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád 20 sebzést okoz. A csontgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 0, gyógyulás: 118, összesen: +118 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc fejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád 12 sebzést okoz. A bolyongó lidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 16, gyógyulás: 45, összesen: +29 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 239 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
lm 6 | mozogsz 6 |
vv 205 70 147 | elmormolod a 205. varázslatot a 70. varázslatot a 147. varázslatot |
lm 48 48 28 | mozogsz 48 48 28 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 16 ép-t sebez. Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 240 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 228 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 8 sebzést okoz. A bolyongó lidérc karma a fejed mellett suhan el! A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 233 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál ébentestét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál bal vállát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Pestisaurád 12 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 35, gyógyulás: 73, összesen: +38 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 239 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekorzó rémületes auráját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával megütöd a bolyongó lidérc bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
lm 28 18 18 | mozogsz 28 18 18 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző torz porhüvelyét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns patkány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával megcsapod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 8 ép-t sebez. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 17 38 33 | mozogsz 17 38 33 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával megcsapod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). A bolyongó lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
vv 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot az 1. varázslatot |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 17 ép-t sebez. Félrehajolsz, de a bolyongó lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3264 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Pestisaurád 12 sebzést okoz. Karmait felemelve, a bolyongó lidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 44 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A pestisaura 7 ép-t sebez. A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem nyakát. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A pestisaura 11 ép-t sebez. A csontgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus oszladozó fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A zombi mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregcsók varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Kaszás Ubaron testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kaszás Ubaron bal lábát. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Pestisaurád 12 sebzést okoz. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A Kaszás Ubaron még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 294, gyógyulás: 4, összesen: -290 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a mutáns patkány fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
![]() Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán! |
NEGATÍV ESSZENCIA (1184. TÁRGY) Hideget áraszt és negatív érzéseket kelt benned ez a lényesszencia, melyhez a negatív létsík egyik elementálját legyőzve jutottál (vagy esetleg teljesen máshogy). A még soha nem látott, nem ghallaföldi sötét anyag rendkívül nyúlékony és ragacsos, érintése pedig maradandó károk okozására is képes. Jobb hát, ha óvatos leszel mikor és mit teszel vele. Talán, ha nem is neked kellene hozzáérned, hanem ellenfeleidnek... Igen, megoldás van születőben! A negatív esszenciát egy fegyveredre kenheted, mely ezáltal +4 sebzés okozására lesz képes. Ehhez a H 1184 <fegyver száma> parancsot kell kiadnod. A veszélyes anyaggal történő művelet miatt körültekintő alaposságra van szükség, így a parancs akár 6 TVP-be is kerülhet. A fegyvereden addig marad a ragacsos esszencia, míg a fegyvert el nem veszted, vagy míg egy másik esszenciát egy másik fegyveredre nem kensz - ilyenkor az előző esszencia hatása megszűnik. A negatív esszenciát még ennél is nagyobb körültekintéssel a kobuderák (ill. egyéb fajú harcművészek) megpróbálhatják az öklükre kenni, öklük viszont hatásként +4 helyett csak +2-t fog sebezni. Az esszencia nem átadható. [Azt, hogy az utoljára használt negatív esszenciát mire kented, megtalálhatod a karakterlapodon. A tárgy használat után eltűnik a tárgylistádról. Ha a bekent fegyvert berakod a bankba, vagy bárhogyan megszabadulsz tőle, a negatív esszencia plussza is elveszik róla.] |
EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY) Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
KASZÁS UBARON (7040. SZÖRNY) Ubaron visszatért! Ubaron újra életre kelt! - terjed a kalandozók közt a hír, noha a legtöbbjük nem is tudja, kiről van szó. Ubaron a legendák, és a feljegyzések szerint eddig már kétszer tett sikertelen kísérletet őrült terve megvalósítására. Az első alkalom oly régen esett meg, hogy már csak kevés részlet ismeretes. A nekromanta hamar rettegetté vált kaszájával sok-sok ártatlan, védtelen városit küldött a túlvilágra, csakhogy egyre hízó zombiseregét gyarapítsa a testükből. Nem tudni, végül kik, és hogyan állították meg, csak azt, hogy az utolsó csatában elpusztult ő maga is. A második alkalom pontosan a Világégés előtt hatvanhat évvel történt, így erről az esetről már valamivel több információ akad a mágustornyok féltve őrzött irattáraiban. Ekkor Ubaron (állítólag Leah áldásával) visszatért holtából, és kétezernél is több zombit állított csatasorba, mire a lovagrendek összefogásának, és a Királyság leghatalmasabb mágusainak hála, sikerült szétverni seregét, és ismét elpusztították őt. Nem tudni igaz-e a történet, mindenesetre Ubaron cseppet sem félelmetesebb, mint egy közönséges élőholt mágus, vagy zombimester. Éjfekete talárt, és a koponyájára simuló bőrsityakot visel. Arcára rászikkadt a bőr, és szemeiből az Árnyvilág sötétje vetül rád! Bár a tudása legjavát a nekromanta szertartások teszik ki, azért persze a harci mágiában is járatos! Azt is beszélik halálpap-körökben, hogy Ubaron képes eggyé válni az árnyakkal, egyes feltételezések szerint pedig egyenesen elpusztíthatatlan! |
HOLTAK AKARATA (1604. TÁRGY) Ezt a miniatűr kristálykoponyát a feljegyzések szerint maga Kaszás Ubaron, a világuralmi terveket dédelgető nekromanta alkotta meg. Nem tudni miből készült, mert semmilyen általad ismert anyagra nem hasonlít ez a némileg áttetsző, szürkés színű, jéghideg tapintású kő. Sajnos fogalmad sincs, Ubaron hogyan volt képes a segítségével sereget alkotni a holtak testéből, te ezt nem tudod megcselekedni, viszont egyéb hatásait azért te is tapasztalni fogod! Ezentúl, ha bármikor megölsz egy nem élőholt lényt, a normál Tapasztalati Pont helyett +3%-ot kapsz majd! Ráadásul minden elfogott és beidomított, élőholt szörnyedre varázslatos hatással van a kristály. A hátasod +1 védettséget ad, és -1 TVP-ért lép (de a költség nem csökken 6 TVP alá); a málhás +10 kg-nyi tárgyat cipel helyetted; az őrző +8-at ad a próbálkozó tolvajok ellen; a vadászó +2 kajával lát el; az építő +10%-kal hatékonyabban dolgozik; és az ásó szörny -2 TVP segítséget nyújt neked a bányászatban. A Holtak Akaratát nem kell KF-elned, és nem adhatod át másnak. |
Erő: | 64 (97) | Szint: | 47 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 61 (68) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 67 (65) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/57 év |
Egészség: | 63 (77) | Életpont: | 1236/1544 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 61 (67) | Varázspont: | 2851/333 | Pénz: | 2739 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 68/24 | Pszi pont: | 377/275 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 24/58 (+24%) |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 46/7 (+2%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 35/65 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/62 (+310%) | 2. nyomkövetés: | 133/67 (+8%) | 3. lopás: | 11/50 (+300%) |
4. mászás: | 23/28 | 5. csapdakészítés: | 29/31 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 28/26 (+920%) |
7. gyógyítás: | 79/3 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 39/15 (+1025%) |
10. szörnyidomítás: | 5/54 | 11. teológia: | 138/51 (+75%) | 12. taumaturgia: | 121/0 (+60%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 8/72 (+8%) | 15. zene: | 3/2 |
16. szörnyismeret: | 26/61 | 17. pszi: | 33/21 (+2%) | 18. zárnyitás: | 12/41 (+300%) |
19. vadászat: | 14/7 | 20. vitalitás: | 5/36 (+17%) | 21. bányászat: | 40/67 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 2/30 | 24. csapatmunka: | 3/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | láthatatlanság (#76) |
mágikus ütés (#147) | Pörhemór köre (#205) (171,33,2) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
háló (#186) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tomboljon a káosz, használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 6) |
2.) Végezz négy norpadolótikával, puszta szórakozásból! (teljesítve) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüstdarab (#326) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | jégkristály (#593) | 1 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
20 | kerek kő (#19) | 4 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | |||
13 | óndarab (#85) | 12 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
683 | arany (#50) | 13 | amniosz (#203) | 6 | csillagbot (#929) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 3 | lélekesszencia (#619) | |||
3 | lidércesszencia (#1074) | 1 | manakristály (#500) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | |||
1 | negatív esszencia (#1184) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varázskő (#305) |